ja, je moet echt prostitueren voor wat dure cadeautjes. Heel normaal.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:50 schreef CoqAuVin het volgende:
Loverboys maken helemaal geen "slachtoffers". De meisjes die bij loverboys terechtkomen hebben van zichzelf een zeer afkeurenswaardig karakter. Zij zijn erg materialistisch en enkel uit op een man die hen dure cadeautjes geeft. En ja, daar moet je nu eenmaal wat voor terug doen!
D`t is idd iets wat veel mensen denken, waaronder ik eerst ook, maar uit het rapport blijkt dus ook dat dat helemaal niet het geval is. De aantallen door alle 'bevolkingslagen' heen zijn gelijk verdeeld.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:50 schreef CoqAuVin het volgende:
Loverboys maken helemaal geen "slachtoffers". De meisjes die bij loverboys terechtkomen hebben van zichzelf een zeer afkeurenswaardig karakter. Zij zijn erg materialistisch en enkel uit op een man die hen dure cadeautjes geeft. En ja, daar moet je nu eenmaal wat voor terug doen!
alleen een beetje jammer dat ze zich massaal met jong laten schoppen (quote:Op donderdag 3 december 2009 11:10 schreef Disorder het volgende:
Als die meisjes mishandelt willen worden en ze krijgen vervolgens een pak slaag, prima toch?
Gooi je de uiteindelijke baby's toch gewoon tegen de muur? Probleem opgelost.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
alleen een beetje jammer dat ze zich massaal met jong laten schoppen () waar de gemeenschap dan weer voor moet betalen aangezien daar dus niets meer van terecht komt
Hoezo willen? Die weten niet beter en daar moet iets aan gedaan worden.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:10 schreef Disorder het volgende:
Als die meisjes mishandelt willen worden en ze krijgen vervolgens een pak slaag, prima toch?
Volgens mij is dit beeld verouderd. Vaak worden de meisjes 'gewoon' verkracht en vervolgens achter de ramen gezet. Als het moslimmeisjes betreft (het merendeel is dit) dan wordt dit gewoon geflimd en ermee gedreigd dit filmpje aan de familie te geven.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:50 schreef CoqAuVin het volgende:
Dat zei ik niet, maar niet ieder meisje dat daarin komt is dom en niet alle vrouwen zijn hetzelfde en niet alle buitenlanders doen dat.quote:
Omdat de Nederlandse samenleving één van de meest feminiene is.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:13 schreef lichtekooi het volgende:
Waarom zijn nederlandse vrouwen dan zo erg?
Nee, maar het zijn bijna altijd wél buitenlanders. En dat terwijl het percentage buitenlanders nog altijd ondervertegenwoordigt is. Dat zegt veel en dus moeten we daar wat mee.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:18 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, maar niet ieder meisje dat daarin komt is dom en niet alle vrouwen zijn hetzelfde en niet alle buitenlanders doen dat.
wat houd dat dan in voor de vrouwen hier? Waarom zijn die zo erg. Open een r en p topic daarvoor.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:20 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Omdat de Nederlandse samenleving één van de meest feminiene is.
Dat Nederlandse mannen al dertig jaar hun mannelijke kant niet mogen laten zien en dat vrouwen zich vervolgens door negers die wel hun mannelijke kant mogen laten zien laten uitwonenquote:Op donderdag 3 december 2009 11:23 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
wat houd dat dan in voor de vrouwen hier? Waarom zijn die zo erg. Open een r en p topic daarvoor.
Ik zeg niet dat het geen buitenlanders zijn, alleen dat je met een buitenlander niet altijd een complete baviaan hebt.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:20 schreef Disorder het volgende:
[..]
Nee, maar het zijn bijna altijd wél buitenlanders. En dat terwijl het percentage buitenlanders nog altijd ondervertegenwoordigt is. Dat zegt veel en dus moeten we daar wat mee.
Ik vroeg een uitleg wat er mis is met de vrouwen, niet met de mannen.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:25 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dat Nederlandse mannen al dertig jaar hun mannelijke kant niet mogen laten zien en dat vrouwen zich vervolgens door negers die wel hun mannelijke kant mogen laten zien laten uitwonen
Zoals al eerder gezegd hebben Nederlandse mannen het zeer slecht getroffen met Nederlandse vrouwen.
en dat zegt wat over de vrouwen?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:25 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dat Nederlandse mannen al dertig jaar hun mannelijke kant niet mogen laten zien en dat vrouwen zich vervolgens door negers die wel hun mannelijke kant mogen laten zien laten uitwonen
Zoals al eerder gezegd hebben Nederlandse mannen het zeer slecht getroffen met Nederlandse vrouwen.
Dat jullie vrouwen niet weten wat je wilt. Aan de ene kant de man dwingen zich vrouwelijk te gedragen om ze vervolgens te verwijten dat ze zich niet mannelijk gedragen. Zie je in wel meer Westerse landen, maar Nederland is daar wel vrij extreem in.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:28 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik vroeg een uitleg wat er mis is met de vrouwen, niet met de mannen.
Ik begin serieus vraagtekens te zetten bij onze solidariteitsprincipes. Ik heb eigenlijk geen cent belasting over voor dit soort kansloze paupers.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:17 schreef babipangang het volgende:
[..]
ja na nader bekeken te hebben ben ik het helemaal met je eenskansloze knakkers daar allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |