Ik vind t alles behalve erg om voor the bigger cause wel ff door de stad te cruisen en wat breezahs te hosselenquote:
Middagquote:
Ik ga mee.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:17 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik vind t alles behalve erg om voor the bigger cause wel ff door de stad te cruisen en wat breezahs te hosselen
[..]
Middag
Ik deel die mening volledig.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:17 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik vind t alles behalve erg om voor the bigger cause wel ff door de stad te cruisen en wat breezahs te hosselen
[..]
Middag
Omdat er weinig plekken zijn waar je als <18 binnen komt.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:18 schreef remmertjuh het volgende:
Waarom gaan jullie dan ook meeten in een 18+ club/kroeg, terwijl niet iedereen 18 is
Hey ja wacht, daar zijn natuurlijk geen 14-jarige smatjesquote:Op woensdag 2 december 2009 16:18 schreef remmertjuh het volgende:
Waarom gaan jullie dan ook meeten in een 18+ club/kroeg, terwijl niet iedereen 18 is
Oef veel plezierquote:Op woensdag 2 december 2009 16:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Gewoon bij 18+ naar binnen smokkelen
Morgen Afrojack in de Monza
Er lopen in de Monza etc genoeg rond die geen 18 zijnquote:Op woensdag 2 december 2009 16:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hey ja wacht, daar zijn natuurlijk geen 14-jarige smatjes
Ik heb foto's gevondenquote:
Was de bovenverdieping wel open dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oef veel plezierMonza is een super toffe tent. Maar als er een bekende dj komt zoals afrojack nu word het zo druk dat het niet meer leuk is, en het is al niet erg groot. Ik was er een tijdje terug met dj chuckie werd bijna doodgedrukt.
Jotch en jij gaan dus mee die smatjes hosselen dan?quote:
Chuckie.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oef veel plezierMonza is een super toffe tent. Maar als er een bekende dj komt zoals afrojack nu word het zo druk dat het niet meer leuk is, en het is al niet erg groot. Ik was er een tijdje terug met dj chuckie werd bijna doodgedrukt.
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:19 schreef Noortje. het volgende:
Ik wil foto's van die Noorse chicks.
Die waren min of meer tyfuslelijk.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:19 schreef Noortje. het volgende:
*Gaat zoeken.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:19 schreef Noortje. het volgende:
Tuurlijkquote:Op woensdag 2 december 2009 16:19 schreef x3ro het volgende:
[..]
Jotch en jij gaan dus mee die smatjes hosselen dan?
Jup, maar die is ook niet al te groot. Iedereen wou persee naar monza toe. Er stond ook een rij van hier tot ginder. Was wel een toffe avond aan het eind stond ik gewoon naast chuckie op het podium maar ze moeten op zo'n avond maar een bepaald mensen binnen laten anders is het echt niet te doenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Was de bovenverdieping wel open dan?
Jotcha smatjes hosselen.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:19 schreef x3ro het volgende:
[..]
Jotch en jij gaan dus mee die smatjes hosselen dan?
Ik ben benieuwd. Ik wil wel eens zien hoe desperate hij was.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:20 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Die waren min of meer tyfuslelijk.
Maar men zegt dat Jimbo ze alle 2 geneukt heeft.
Beter wel ja. Dan heb ik ook weer een reden om te gaan.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:20 schreef Noortje. het volgende:
Misschien ga ik toch wel naar de meet. Kwitnait.
Dat geloof ik dus echt niet.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:20 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Die waren min of meer tyfuslelijk.
Maar men zegt dat Jimbo ze alle 2 geneukt heeft.
Het kan er echt vreselijk druk zijn ja.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jup, maar die is ook niet al te groot. Iedereen wou persee naar monza toe. Er stond ook een rij van hier tot ginder. Was wel een toffe avond aan het eind stond ik gewoon naast chuckie op het podium maar ze moeten op zo'n avond maar een bepaald mensen binnen laten anders is het echt niet te doen
OOOOOH. Shit.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja salouZullen we terug gaan? Pacha
Jamaar! Ik ben dan alleen thuis en da's ook nog een reden om niet te gaan. Want ik ben echt in geen eeuwen alleen thuis geweset.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:21 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Beter wel ja. Dan heb ik ook weer een reden om te gaan.
Ik help m er wel mee heurquote:
Omdat de 18- niet zo heel veel aan isquote:Op woensdag 2 december 2009 16:18 schreef remmertjuh het volgende:
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:22 schreef x3ro het volgende:
Om de TT eer aan te doen..
Hier was ik nokkie gegaan en hadden ze me ingepakt met kranten
[ afbeelding ]
Hier sorta zelfde verhaal maar dan op een bankje met nog een J in me hand gewoon slapen
[ afbeelding ]
(Nee das allemaal bier en andere troep wat naast me ligt heur)
Die blonde zou hem nooit neuken.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik zie hem er wel voor aan. Met z'n 'principes'.
Misschien was het ook wel niet heul zo drukquote:Op woensdag 2 december 2009 16:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Het kan er echt vreselijk druk zijn ja.
Maar dat is ook niet altijd erg.
Ik misdraag me altijd door Jupilerquote:
Niet ikverbrandmijnmondaanmijnkoffie, dood bier en cola zonder prik. Dat zijn een paar van de meest gore dingen op de wereld.quote:
Ik zie een Element shirtquote:
Ik vind het nooit zo ergquote:Op woensdag 2 december 2009 16:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Misschien was het ook wel niet heul zo drukMaar ik kan er erg slecht tegen als ik ergens tussen gepropt sta.
Die bruine is niet mooi.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:23 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Die blonde zou hem nooit neuken.
Die bruine wilde maar al te graag.
Nu heb ik drinken over mn scherm hangenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:24 schreef mstr het volgende:
Jimbo werd door nummer 2 betrapt, terwijl hij nummer 1 deed.
quote:
Sorry.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:25 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nu heb ik drinken over mn scherm hangen
Die blonde lijkt op n beverquote:
Maar niks tegen Element shirtsquote:
Dat vinden mannen heul niet ergquote:Op woensdag 2 december 2009 16:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik vind het nooit zo erg
Lekker knus
En enige dat kut is, is dat je neit weet waar je je handen moet laten
quote:
Wel tegen Michel.quote:
Ja, klopt.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat vinden mannen heul niet ergIs maar weer een extra reden om perongeluk aan iemands kont te zitten.
Kom jij naar de meetquote:Op woensdag 2 december 2009 16:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat vinden mannen heul niet ergIs maar weer een extra reden om perongeluk aan iemands kont te zitten.
Sorry.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:26 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hou eens op man, krijg niks qua drinken binnen zo
En dan plots draait die 180 kilo aan vetrollen om, en pakt je vol op je bek.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Maar soms -wil- je dat gewoon niet en gaat het toch perongeluk.
Omg, had m daarvoor gewoon n klap gegeven ofzoquote:Op woensdag 2 december 2009 16:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wel tegen Michel.
Met z'n plannetje om mij een bewerkte SOAtest te sturen zodat het leek of hij vies was.
Wat een held.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wel tegen Michel.
Met z'n plannetje om mij een bewerkte SOAtest te sturen zodat het leek of hij vies was.
Precies.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:27 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En dan plots draait die 180 kilo aan vetrollen om, en pakt je vol op je bek.
Wat? Als jotch achter je staat?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Maar soms -wil- je dat gewoon niet en gaat het toch perongeluk.
Ik heb hem sinds augustus niet gezien?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:27 schreef x3ro het volgende:
[..]
Omg, had m daarvoor gewoon n klap gegeven ofzo
Hoe verzín je hetquote:Op woensdag 2 december 2009 16:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wel tegen Michel.
Np, tis immers wel grappigquote:
Moest ik ram meteen aan denkenquote:
Maar dan moet ik met m'n handen op schouderhoogte zitten, dus dat gebeurd niet zo snelquote:Op woensdag 2 december 2009 16:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nog lulliger als het een negert van 2 meter 10 is
Is algemeen bekend "ik naai mn ex" grapje heurquote:
Hmm n E-punch danquote:Op woensdag 2 december 2009 16:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds augustus niet gezien?
Daar ben ik te goed voorquote:Op woensdag 2 december 2009 16:29 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is algemeen bekend "ik naai mn ex" grapje heur
Waarom gaat zoiets op stap eigkquote:Op woensdag 2 december 2009 16:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, of een lelijk wijf, want die gaan blijkbaar ook uit
Goede verklaring.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
20 zijn en een gedachtengang van iemand van 12 hebben?
Oh. M'n broertje kwam niet verder dan playstations etc. aanbieden voor een prikkie op marktplaats, met haar nummer.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:29 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is algemeen bekend "ik naai mn ex" grapje heur
Ja, dat vroeg ik me ook af.quote:
Haalt ie dan zn negerstaaf uit omdat ie er zin van heeft gekregentquote:Op woensdag 2 december 2009 16:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nog lulliger als het een negert van 2 meter 10 is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Vind sowieso dat ex naaien gezeik. Tis over, leave it, klaarquote:Op woensdag 2 december 2009 16:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oh. M'n broertje kwam niet verder dan playstations etc. aanbieden voor een prikkie op marktplaats, met haar nummer.Ik doe zoiets niet
Yarrquote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me ook af.
Maar waarschijnlijk om door buitenlanders/negers genomen te worden.
Ik zit er wel over na te denkenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:31 schreef x3ro het volgende:
[..]
Vind sowieso dat ex naaien gezeik. Tis over, leave it, klaar
[..]
Yarrjij
Die steke hun pik in alles wat blond of Nederlands isquote:
En de ziekte te verspreiden.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:33 schreef x3ro het volgende:
[..]
Die steke hun pik in alles wat blond of Nederlands is
Om ons Nederlanders te "naaien"
Boh gewoon doenquote:
Meh, kan niet, kheb nog nooit n meisje na zoiets allochtoon zien worden. Zo erg is t ook weer nietquote:
Als ik vanuit mijn ouderlijk huis was gegaan had ik ook een heul eind gemoeten.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:34 schreef x3ro het volgende:
[..]
Boh gewoon doenIk moet vanuit fucking Maastricht heul daarheen
'quote:Op woensdag 2 december 2009 16:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als ik vanuit mijn ouderlijk huis was gegaan had ik ook een heul eind gemoeten.
Er zijn genoeg meisjes die daarvoor allochtoon wordenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:34 schreef x3ro het volgende:
[..]
Meh, kan niet, kheb nog nooit n meisje na zoiets allochtoon zien worden. Zo erg is t ook weer niet
Precies.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:33 schreef x3ro het volgende:
[..]
Die steke hun pik in alles wat blond of Nederlands is
Om ons Nederlanders te "naaien"
Nee, eerst steekt zo unne negert z'n leuter in dat gat, en dan 9 maanden later kruipt de ziel van het meisje eruitquote:Op woensdag 2 december 2009 16:34 schreef x3ro het volgende:
[..]
Meh, kan niet, kheb nog nooit n meisje na zoiets allochtoon zien worden. Zo erg is t ook weer niet
Middagquote:
Nee, die valt er gewoon uit, uitwonen etcquote:Op woensdag 2 december 2009 16:37 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee, eerst steekt zo unne negert z'n leuter in dat gat, en dan 9 maanden later kruipt de ziel van het meisje eruit
Zo kan ie wel weer.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:37 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nee, die valt er gewoon uit, uitwonen etc
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:31 schreef BurnaBoy het volgende:
Dus de bedoeling van die bewerkte soa test is dus dat je denkt dat je een soa hebt ofzo ?
Sick mind. Wel grappigJa. Het is jammer dat 'ie het niet heeft gedaan eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zag je zo in hentai style zon Ghost chicka uit het andere meisje kruipen nadat een neger zn 30cm tampeloeris eruit hoalde?quote:
Je kan het zo vinden johquote:Op woensdag 2 december 2009 16:39 schreef tliciouz het volgende:
Maar ik weet niet eens waar dat is in Utrecht, ik ben alleen 1 keer er wezen shoppen thats it.
Ha diechquote:
g00gle maps is ur friendquote:Op woensdag 2 december 2009 16:39 schreef tliciouz het volgende:
Maar ik weet niet eens waar dat is in Utrecht, ik ben alleen 1 keer er wezen shoppen thats it.
Ze spreken altijd op Utrecht CS af en lopen er dan met een aantal mensen heenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:39 schreef tliciouz het volgende:
Vervelend zulke mensenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:41 schreef Onorgineel het volgende:
80 nieuwe schoolmails, omdat iemand iets naar alle studenten stuurt en iedereen erop reageert en een beetje gaat zitten slowchatten
jotch rijd alst goed is met moi meequote:
Gefeliciteerd met je prijsquote:Op woensdag 2 december 2009 16:42 schreef Noortje. het volgende:
Ik krijg eigk wel zin in meeten als ik jullie zo hoor praten. Wie komen er nou?
Was dat voor een onherkenbare UIquote:
Gewoon gaanquote:Op woensdag 2 december 2009 16:42 schreef Noortje. het volgende:
Ik krijg eigk wel zin in meeten als ik jullie zo hoor praten. Wie komen er nou?
Oah, en nu opeens wel meewillen ofwat?quote:
Onder water?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:44 schreef Noortje. het volgende:
Vertalen.nu mag echt dood. "Nautical - nautische". JA JEZUS ik bne niet achterlijk.
Ik dacht dat hij met de trein ging dan hoefde ik niet alleenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:44 schreef x3ro het volgende:
[..]
Oah, en nu opeens wel meewillen ofwat?
Als ik met de trein ga moet ik 11 uur alweer terug gaanquote:Op woensdag 2 december 2009 16:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij met de trein ging dan hoefde ik niet alleenIk twijfel er sowieso nog over.
MaddoxX weet er al van. Maikuuul niet, die flikkeren we gewoon in de kofferbak de 11e wanneer ie zn "marmeren deur" opent als we aanbellenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:45 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel, en maddoxx ook
Ja ik dus ookquote:Op woensdag 2 december 2009 16:46 schreef TwyLight het volgende:
Dan kom ik ookik wil maikuuul ontmoeten
We hebben wederom wel geen bob ehquote:Op woensdag 2 december 2009 16:46 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Als ik met de trein ga moet ik 11 uur alweer terug gaan
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:45 schreef TwyLight het volgende:
[..]
UITSLAG: GirlsLoveDJs Christmas Edition
Wist je dat nog niet?![]()
quote:
Ik ben van mening dat je dan een ban verdientquote:Op woensdag 2 december 2009 16:47 schreef TwyLight het volgende:
Ik ben van mening dat nu ik deze avatar heb ik meer mag baggeren en minder inhoudelijke posts hoef te plaatsen.
T is n pubmeetquote:Op woensdag 2 december 2009 16:45 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel, en maddoxx ook
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:47 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je dan een ban verdient
Dat zijn ex-pub'ers!quote:Op woensdag 2 december 2009 16:47 schreef Plums het volgende:
[..]
T is n pubmeetwat moeten die daar nou
De meeste zijn de puber-status al ontgroeit hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 16:47 schreef Plums het volgende:
[..]
Regel een brommert voor daar. Kan ie de hendig sjieke slips gaan demonstrerenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:46 schreef TwyLight het volgende:
Dan kom ik ookik wil maikuuul ontmoeten
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:48 schreef Noortje. het volgende:
OGM OMG OMG VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET
Mijn laatste trein gaat om 00:53quote:Op woensdag 2 december 2009 16:46 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Als ik met de trein ga moet ik 11 uur alweer terug gaan
Het grootste deel van de PUBers zijn geen pubers meerquote:Op woensdag 2 december 2009 16:47 schreef Plums het volgende:
[..]
een foxquote:Op woensdag 2 december 2009 16:48 schreef x3ro het volgende:
[..]
Regel een brommert voor daar. Kan ie de hendig sjieke slips gaan demonstreren
Ja, mijne ook zoiets, maar dan sta ik in Tiel en moet ik naar huis fietsenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn laatste trein gaat om 00:53
Je weet dat ie geestelijk jonger is dan mijquote:Op woensdag 2 december 2009 16:47 schreef Plums het volgende:
[..]
En sesamstraat missen?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:49 schreef TwyLight het volgende:
Als ik kom moet ik om 8 uur al weer weg want dan is het bedtijd
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Krijg je wel in de achterbak lijkt me?
ik bedoel dat die 2 hier niet (meer?) postenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:48 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Het grootste deel van de PUBers zijn geen pubers meer
Geen idquote:Op woensdag 2 december 2009 16:47 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hoe komen we dan terug? En hoe laat?
Dan houd het bij deze opquote:Op woensdag 2 december 2009 16:48 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, mijne ook zoiets, maar dan sta ik in Tiel en moet ik naar huis fietsen
T zijn fok iconen. Mensen willen ze meetenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:50 schreef Plums het volgende:
[..]
ik bedoel dat die 2 hier niet (meer?) posten
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:50 schreef TwyLight het volgende:
Misschien heeft hij nu wel zijn rijbewijs en kan die in en Volkswagen Golf TDI 1.8 hendig sjieke drifts maken
Wel meer meetgangers nietquote:Op woensdag 2 december 2009 16:50 schreef Plums het volgende:
[..]
ik bedoel dat die 2 hier niet (meer?) posten
Ik dacht dat je juist niet van dat soort muziek hieldquote:Op woensdag 2 december 2009 16:51 schreef Noortje. het volgende:
Wooooow ik ben superblij! 18e ook al DumDumWordt lekker een hel met werken de dagen erna
ja nee, dat had ik me ook al bedacht hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 16:50 schreef x3ro het volgende:
[..]
T zijn fok iconen. Mensen willen ze meeten
JA ZEG HALLOquote:Op woensdag 2 december 2009 16:50 schreef nijnja het volgende:
Hallo mstr, x3ro, tlicious, pistool en rest![]()
Hmm. dood hoef ik alsnog niet van je?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:51 schreef Plums het volgende:
[..]
ja nee, dat had ik me ook al bedacht hooren ga ajb niet dronken laten rijden
ik hoef geen begrafenis van je binnenkort he
Heujsquote:Op woensdag 2 december 2009 16:50 schreef nijnja het volgende:
Hallo mstr, x3ro, tlicious, pistool en rest![]()
Jawel, ik noem jou juist apart lieverd, in je eigen post zelfs nogquote:Op woensdag 2 december 2009 16:52 schreef Plums het volgende:
[..]
JA ZEG HALLOmij niet eens apart noemen
Heeft zn rijbewijs. Hij rijd in een Fiat Punto sportquote:Op woensdag 2 december 2009 16:50 schreef TwyLight het volgende:
Misschien heeft hij nu wel zijn rijbewijs en kan die in en Volkswagen Golf TDI 1.8 hendig sjieke drifts maken
'n Week of 2?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:53 schreef TwyLight het volgende:
en mij, hoelang kennen we elkaar nou al nijnja!
Ik ben niet zo van de begrafenissen.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:52 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hmm. dood hoef ik alsnog niet van je?![]()
[..]
Heujs
Wat?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:52 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jawel, ik noem jou juist apart lieverd, in je eigen post zelfs nog![]()
En hij doet er een hendig sjieke slip mee?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:53 schreef x3ro het volgende:
[..]
Heeft zn rijbewijs. Hij rijd in een Fiat Punto sport
Toch niet de nieuwste Punto he?!quote:Op woensdag 2 december 2009 16:53 schreef x3ro het volgende:
[..]
Met wie dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:51 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar, jij zou toch met iemand anders gaan?
Dat ik jou in een eigen post noem, niet met alle andere -mindere- usersquote:Op woensdag 2 december 2009 16:53 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de begrafenissen.
[..]
Wat?![]()
Hendig sjiekquote:Op woensdag 2 december 2009 16:53 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik denk ze hoeft me niet dood, maar je bent dus gewoon niet zo van de begrafenissenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:53 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de begrafenissen.
[..]
Wat?![]()
Gooooed, bei ihnen?quote:
Klopt ik krijg zo bezoekquote:Op woensdag 2 december 2009 16:55 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hoezo?Jij kwam toch nooit buiten?
HALLO LEONquote:Op woensdag 2 december 2009 16:54 schreef nijnja het volgende:
Gaat het hier nou over de meet, of wat?
Oh, okequote:Op woensdag 2 december 2009 16:54 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat ik jou in een eigen post noem, niet met alle andere -mindere- users
Nou ja, jij regelt geen bob. Dan wil je volgens mij zelf gewoon dood ofzo?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:54 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik denk ze hoeft me niet dood, maar je bent dus gewoon niet zo van de begrafenissen![]()
Van zn mammie ofzoquote:Op woensdag 2 december 2009 16:54 schreef nijnja het volgende:
[..]
Toch niet de nieuwste Punto he?!Waarom geen Abarth dan
?
Neequote:Op woensdag 2 december 2009 16:54 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En hij doet er een hendig sjieke slip mee?
De nieuwste Punto is sowieso een ontzettend toffe autoquote:Op woensdag 2 december 2009 16:54 schreef nijnja het volgende:
[..]
Toch niet de nieuwste Punto he?!Waarom geen Abarth dan
?
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:56 schreef Jotcha het volgende:
[..]
De nieuwste Punto is sowieso een ontzettend toffe auto
Je mam¿quote:
Mooi, wel okquote:
Alsof ik bij een zatte maddoxx in de auto kruip van Utrecht naar "Maasje"quote:Op woensdag 2 december 2009 16:55 schreef Plums het volgende:
[..]
Oh, okeKusje
[..]
Nou ja, jij regelt geen bob. Dan wil je volgens mij zelf gewoon dood ofzo?
Ja wie moet er anders van 44 opeens komen.quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:55 schreef Plums het volgende:
[..]
Oh, okeKusje
[..]
Nou ja, jij regelt geen bob. Dan wil je volgens mij zelf gewoon dood ofzo?
Dat is jammerquote:Op woensdag 2 december 2009 16:56 schreef x3ro het volgende:
[..]
Van zn mammie ofzoen jawel.. een nieuwe.. fel oranje
![]()
[..]
Nee
Sorry, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja wie moet er anders van 44 opeens komen.
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:56 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:56 schreef Jotcha het volgende:
[..]
eeh. ja?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:57 schreef x3ro het volgende:
[..]
Alsof ik bij een zatte maddoxx in de auto kruip van Utrecht naar "Maasje"
Je zult niet op mn begrafenis te hoeven komen heur na de meet
Dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:58 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk.
Mijn moeder is de enige die 44 is
noesquote:Op woensdag 2 december 2009 16:58 schreef TwyLight het volgende:
Mijn mama is dood
Ik ga PUB volk dus ook verplichten mij daar in de trein te trappen wil ik daar met me zatte kop bij instappenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:58 schreef Plums het volgende:
[..]
eeh. ja?als je zelf zat bent boeit jou dat toch niet
Met wie ging je dan naar de Nijmegenmeet?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar had je het nou over met wie ik zou gaan?
Kan je eerst 3 uur op het station gaan zittenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ga PUB volk dus ook verplichten mij daar in de trein te trappen wil ik daar met me zatte kop bij instappen
Gewoon goed plannen
Drink gewoon niet teveel? Dat geen optie?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ga PUB volk dus ook verplichten mij daar in de trein te trappen wil ik daar met me zatte kop bij instappen
Gewoon goed plannen
Ja met LasTeRquote:Op woensdag 2 december 2009 17:00 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Met wie ging je dan naar de Nijmegenmeet?
Jawellusquote:Op woensdag 2 december 2009 16:59 schreef Plums het volgende:
NIJN ben je niet op msn dannn?
Jawel heurquote:Op woensdag 2 december 2009 17:00 schreef Plums het volgende:
[..]
Drink gewoon niet teveel? Dat geen optie?
Oh, ik dacht van welquote:Op woensdag 2 december 2009 17:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja met LasTeRmaar niet naar die meet in utrecht.
quote:Op woensdag 2 december 2009 17:00 schreef TwyLight het volgende:
[..]
en morgen is haar verjaardag toevallig
Ik kom. Dat is toch voldoende ?!quote:Op woensdag 2 december 2009 17:01 schreef Plums het volgende:
klopt die nijmegen-meet lijst nog? van wie daar heengaat?
Jij wil ook al komen?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:01 schreef Plums het volgende:
quote:
Ik geloof van nietquote:Op woensdag 2 december 2009 17:01 schreef Plums het volgende:
Ik maak geen grap/.quote:
Enne?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:03 schreef Plums het volgende:
[..]
misschien. ga iig sowieso niet naar utrecht.
Wut?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij ligt nu met een hersenschudding in bed
Sorry. Ik heb een leven.quote:
Je zegt, ga ik sowieso niet, dus ik zo van enne?quote:
Oh, ik dacht nijmegen.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:05 schreef x3ro het volgende:
[..]
Je zegt, ga ik sowieso niet, dus ik zo van enne?![]()
Klappen gehad?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij ligt nu met een hersenschudding in bed
Ik heb btw serieus die EP gedownload en heb zin in zaterdagquote:Op woensdag 2 december 2009 17:05 schreef Plums het volgende:
[..]
Oh, ik dacht nijmegen.Ja utrecht haal ik niet.
Trustequote:
Ja we moesten afgelopen zondag zijn broer mee helpen verhuizen in Amsterdam, en toen gleed hij uit over een marmeren vloerquote:
Have funquote:
?quote:
Gaat binnenkort boem zeggen, gans Geleen wegquote:Op woensdag 2 december 2009 17:10 schreef Plums het volgende:
Er zijn al sinds vannacht hele rare geluiden hier in de buurtZal wel DSM wezen, maar dan doet DSM wel héél raar en ik vind t eng
Nee?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:10 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
zagen jullie dit ook net?
De tekst of die gele troep?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:10 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
zagen jullie dit ook net?
Demonen, ik zeg het je.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:10 schreef Plums het volgende:
Er zijn al sinds vannacht hele rare geluiden hier in de buurtZal wel DSM wezen, maar dan doet DSM wel héél raar en ik vind t eng
Die vlammetjes uit die schoorstenen zijn altijd leuk.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:10 schreef Plums het volgende:
Ik zweer dat het geen photoshop ofzo is ik postte en toen zag ik dat, toen refreshde ik en was het weer wegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |