Onder water?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:44 schreef Noortje. het volgende:
Vertalen.nu mag echt dood. "Nautical - nautische". JA JEZUS ik bne niet achterlijk.
Ik dacht dat hij met de trein ging dan hoefde ik niet alleenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:44 schreef x3ro het volgende:
[..]
Oah, en nu opeens wel meewillen ofwat?
Als ik met de trein ga moet ik 11 uur alweer terug gaanquote:Op woensdag 2 december 2009 16:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij met de trein ging dan hoefde ik niet alleenIk twijfel er sowieso nog over.
MaddoxX weet er al van. Maikuuul niet, die flikkeren we gewoon in de kofferbak de 11e wanneer ie zn "marmeren deur" opent als we aanbellenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:45 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel, en maddoxx ook
Ja ik dus ookquote:Op woensdag 2 december 2009 16:46 schreef TwyLight het volgende:
Dan kom ik ookik wil maikuuul ontmoeten
We hebben wederom wel geen bob ehquote:Op woensdag 2 december 2009 16:46 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Als ik met de trein ga moet ik 11 uur alweer terug gaan
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:45 schreef TwyLight het volgende:
[..]
UITSLAG: GirlsLoveDJs Christmas Edition
Wist je dat nog niet?![]()
quote:
Ik ben van mening dat je dan een ban verdientquote:Op woensdag 2 december 2009 16:47 schreef TwyLight het volgende:
Ik ben van mening dat nu ik deze avatar heb ik meer mag baggeren en minder inhoudelijke posts hoef te plaatsen.
T is n pubmeetquote:Op woensdag 2 december 2009 16:45 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel, en maddoxx ook
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:47 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je dan een ban verdient
Dat zijn ex-pub'ers!quote:Op woensdag 2 december 2009 16:47 schreef Plums het volgende:
[..]
T is n pubmeetwat moeten die daar nou
De meeste zijn de puber-status al ontgroeit hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 16:47 schreef Plums het volgende:
[..]
Regel een brommert voor daar. Kan ie de hendig sjieke slips gaan demonstrerenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:46 schreef TwyLight het volgende:
Dan kom ik ookik wil maikuuul ontmoeten
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:48 schreef Noortje. het volgende:
OGM OMG OMG VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET
Mijn laatste trein gaat om 00:53quote:Op woensdag 2 december 2009 16:46 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Als ik met de trein ga moet ik 11 uur alweer terug gaan
Het grootste deel van de PUBers zijn geen pubers meerquote:Op woensdag 2 december 2009 16:47 schreef Plums het volgende:
[..]
een foxquote:Op woensdag 2 december 2009 16:48 schreef x3ro het volgende:
[..]
Regel een brommert voor daar. Kan ie de hendig sjieke slips gaan demonstreren
Ja, mijne ook zoiets, maar dan sta ik in Tiel en moet ik naar huis fietsenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn laatste trein gaat om 00:53
Je weet dat ie geestelijk jonger is dan mijquote:Op woensdag 2 december 2009 16:47 schreef Plums het volgende:
[..]
En sesamstraat missen?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:49 schreef TwyLight het volgende:
Als ik kom moet ik om 8 uur al weer weg want dan is het bedtijd
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Krijg je wel in de achterbak lijkt me?
ik bedoel dat die 2 hier niet (meer?) postenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:48 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Het grootste deel van de PUBers zijn geen pubers meer
Geen idquote:Op woensdag 2 december 2009 16:47 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hoe komen we dan terug? En hoe laat?
Dan houd het bij deze opquote:Op woensdag 2 december 2009 16:48 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, mijne ook zoiets, maar dan sta ik in Tiel en moet ik naar huis fietsen
T zijn fok iconen. Mensen willen ze meetenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:50 schreef Plums het volgende:
[..]
ik bedoel dat die 2 hier niet (meer?) posten
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:50 schreef TwyLight het volgende:
Misschien heeft hij nu wel zijn rijbewijs en kan die in en Volkswagen Golf TDI 1.8 hendig sjieke drifts maken
Wel meer meetgangers nietquote:Op woensdag 2 december 2009 16:50 schreef Plums het volgende:
[..]
ik bedoel dat die 2 hier niet (meer?) posten
Ik dacht dat je juist niet van dat soort muziek hieldquote:Op woensdag 2 december 2009 16:51 schreef Noortje. het volgende:
Wooooow ik ben superblij! 18e ook al DumDumWordt lekker een hel met werken de dagen erna
ja nee, dat had ik me ook al bedacht hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 16:50 schreef x3ro het volgende:
[..]
T zijn fok iconen. Mensen willen ze meeten
JA ZEG HALLOquote:Op woensdag 2 december 2009 16:50 schreef nijnja het volgende:
Hallo mstr, x3ro, tlicious, pistool en rest![]()
Hmm. dood hoef ik alsnog niet van je?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:51 schreef Plums het volgende:
[..]
ja nee, dat had ik me ook al bedacht hooren ga ajb niet dronken laten rijden
ik hoef geen begrafenis van je binnenkort he
Heujsquote:Op woensdag 2 december 2009 16:50 schreef nijnja het volgende:
Hallo mstr, x3ro, tlicious, pistool en rest![]()
Jawel, ik noem jou juist apart lieverd, in je eigen post zelfs nogquote:Op woensdag 2 december 2009 16:52 schreef Plums het volgende:
[..]
JA ZEG HALLOmij niet eens apart noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |