Ik zit er wel over na te denkenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:31 schreef x3ro het volgende:
[..]
Vind sowieso dat ex naaien gezeik. Tis over, leave it, klaar
[..]
Yarrjij
Die steke hun pik in alles wat blond of Nederlands isquote:
En de ziekte te verspreiden.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:33 schreef x3ro het volgende:
[..]
Die steke hun pik in alles wat blond of Nederlands is
Om ons Nederlanders te "naaien"
Boh gewoon doenquote:
Meh, kan niet, kheb nog nooit n meisje na zoiets allochtoon zien worden. Zo erg is t ook weer nietquote:
Als ik vanuit mijn ouderlijk huis was gegaan had ik ook een heul eind gemoeten.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:34 schreef x3ro het volgende:
[..]
Boh gewoon doenIk moet vanuit fucking Maastricht heul daarheen
'quote:Op woensdag 2 december 2009 16:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als ik vanuit mijn ouderlijk huis was gegaan had ik ook een heul eind gemoeten.
Er zijn genoeg meisjes die daarvoor allochtoon wordenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:34 schreef x3ro het volgende:
[..]
Meh, kan niet, kheb nog nooit n meisje na zoiets allochtoon zien worden. Zo erg is t ook weer niet
Precies.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:33 schreef x3ro het volgende:
[..]
Die steke hun pik in alles wat blond of Nederlands is
Om ons Nederlanders te "naaien"
Nee, eerst steekt zo unne negert z'n leuter in dat gat, en dan 9 maanden later kruipt de ziel van het meisje eruitquote:Op woensdag 2 december 2009 16:34 schreef x3ro het volgende:
[..]
Meh, kan niet, kheb nog nooit n meisje na zoiets allochtoon zien worden. Zo erg is t ook weer niet
Middagquote:
Nee, die valt er gewoon uit, uitwonen etcquote:Op woensdag 2 december 2009 16:37 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee, eerst steekt zo unne negert z'n leuter in dat gat, en dan 9 maanden later kruipt de ziel van het meisje eruit
Zo kan ie wel weer.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:37 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nee, die valt er gewoon uit, uitwonen etc
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:31 schreef BurnaBoy het volgende:
Dus de bedoeling van die bewerkte soa test is dus dat je denkt dat je een soa hebt ofzo ?
Sick mind. Wel grappigJa. Het is jammer dat 'ie het niet heeft gedaan eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |