Ik zie een Element shirtquote:
Ik vind het nooit zo ergquote:Op woensdag 2 december 2009 16:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Misschien was het ook wel niet heul zo drukMaar ik kan er erg slecht tegen als ik ergens tussen gepropt sta.
Die bruine is niet mooi.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:23 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Die blonde zou hem nooit neuken.
Die bruine wilde maar al te graag.
Nu heb ik drinken over mn scherm hangenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:24 schreef mstr het volgende:
Jimbo werd door nummer 2 betrapt, terwijl hij nummer 1 deed.
quote:
Sorry.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:25 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nu heb ik drinken over mn scherm hangen
Die blonde lijkt op n beverquote:
Maar niks tegen Element shirtsquote:
Dat vinden mannen heul niet ergquote:Op woensdag 2 december 2009 16:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik vind het nooit zo erg
Lekker knus
En enige dat kut is, is dat je neit weet waar je je handen moet laten
quote:
Wel tegen Michel.quote:
Ja, klopt.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat vinden mannen heul niet ergIs maar weer een extra reden om perongeluk aan iemands kont te zitten.
Kom jij naar de meetquote:Op woensdag 2 december 2009 16:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat vinden mannen heul niet ergIs maar weer een extra reden om perongeluk aan iemands kont te zitten.
Sorry.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:26 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hou eens op man, krijg niks qua drinken binnen zo
En dan plots draait die 180 kilo aan vetrollen om, en pakt je vol op je bek.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Maar soms -wil- je dat gewoon niet en gaat het toch perongeluk.
Omg, had m daarvoor gewoon n klap gegeven ofzoquote:Op woensdag 2 december 2009 16:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wel tegen Michel.
Met z'n plannetje om mij een bewerkte SOAtest te sturen zodat het leek of hij vies was.
Wat een held.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wel tegen Michel.
Met z'n plannetje om mij een bewerkte SOAtest te sturen zodat het leek of hij vies was.
Precies.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:27 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En dan plots draait die 180 kilo aan vetrollen om, en pakt je vol op je bek.
Wat? Als jotch achter je staat?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Maar soms -wil- je dat gewoon niet en gaat het toch perongeluk.
Ik heb hem sinds augustus niet gezien?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:27 schreef x3ro het volgende:
[..]
Omg, had m daarvoor gewoon n klap gegeven ofzo
Hoe verzín je hetquote:Op woensdag 2 december 2009 16:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wel tegen Michel.
Np, tis immers wel grappigquote:
Moest ik ram meteen aan denkenquote:
Maar dan moet ik met m'n handen op schouderhoogte zitten, dus dat gebeurd niet zo snelquote:Op woensdag 2 december 2009 16:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nog lulliger als het een negert van 2 meter 10 is
Is algemeen bekend "ik naai mn ex" grapje heurquote:
Hmm n E-punch danquote:Op woensdag 2 december 2009 16:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds augustus niet gezien?
Daar ben ik te goed voorquote:Op woensdag 2 december 2009 16:29 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is algemeen bekend "ik naai mn ex" grapje heur
Waarom gaat zoiets op stap eigkquote:Op woensdag 2 december 2009 16:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, of een lelijk wijf, want die gaan blijkbaar ook uit
Goede verklaring.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
20 zijn en een gedachtengang van iemand van 12 hebben?
Oh. M'n broertje kwam niet verder dan playstations etc. aanbieden voor een prikkie op marktplaats, met haar nummer.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:29 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is algemeen bekend "ik naai mn ex" grapje heur
Ja, dat vroeg ik me ook af.quote:
Haalt ie dan zn negerstaaf uit omdat ie er zin van heeft gekregentquote:Op woensdag 2 december 2009 16:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nog lulliger als het een negert van 2 meter 10 is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Vind sowieso dat ex naaien gezeik. Tis over, leave it, klaarquote:Op woensdag 2 december 2009 16:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oh. M'n broertje kwam niet verder dan playstations etc. aanbieden voor een prikkie op marktplaats, met haar nummer.Ik doe zoiets niet
Yarrquote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me ook af.
Maar waarschijnlijk om door buitenlanders/negers genomen te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |