Ik vind t alles behalve erg om voor the bigger cause wel ff door de stad te cruisen en wat breezahs te hosselenquote:
Middagquote:
Ik ga mee.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:17 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik vind t alles behalve erg om voor the bigger cause wel ff door de stad te cruisen en wat breezahs te hosselen
[..]
Middag
Ik deel die mening volledig.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:17 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik vind t alles behalve erg om voor the bigger cause wel ff door de stad te cruisen en wat breezahs te hosselen
[..]
Middag
Omdat er weinig plekken zijn waar je als <18 binnen komt.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:18 schreef remmertjuh het volgende:
Waarom gaan jullie dan ook meeten in een 18+ club/kroeg, terwijl niet iedereen 18 is
Hey ja wacht, daar zijn natuurlijk geen 14-jarige smatjesquote:Op woensdag 2 december 2009 16:18 schreef remmertjuh het volgende:
Waarom gaan jullie dan ook meeten in een 18+ club/kroeg, terwijl niet iedereen 18 is
Oef veel plezierquote:Op woensdag 2 december 2009 16:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Gewoon bij 18+ naar binnen smokkelen
Morgen Afrojack in de Monza
Er lopen in de Monza etc genoeg rond die geen 18 zijnquote:Op woensdag 2 december 2009 16:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hey ja wacht, daar zijn natuurlijk geen 14-jarige smatjes
Ik heb foto's gevondenquote:
Was de bovenverdieping wel open dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oef veel plezierMonza is een super toffe tent. Maar als er een bekende dj komt zoals afrojack nu word het zo druk dat het niet meer leuk is, en het is al niet erg groot. Ik was er een tijdje terug met dj chuckie werd bijna doodgedrukt.
Jotch en jij gaan dus mee die smatjes hosselen dan?quote:
Chuckie.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oef veel plezierMonza is een super toffe tent. Maar als er een bekende dj komt zoals afrojack nu word het zo druk dat het niet meer leuk is, en het is al niet erg groot. Ik was er een tijdje terug met dj chuckie werd bijna doodgedrukt.
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:19 schreef Noortje. het volgende:
Ik wil foto's van die Noorse chicks.
Die waren min of meer tyfuslelijk.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:19 schreef Noortje. het volgende:
*Gaat zoeken.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:19 schreef Noortje. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |