Een maat van me kreeg dat nuchter voor elkaarquote:Op woensdag 2 december 2009 16:09 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik heb al vaker in struiken gelegen, vol achterop een geparkeerde auto fietsen.. Allemaal dat soort lompe fratsen
Danku!quote:Op woensdag 2 december 2009 16:11 schreef tliciouz het volgende:
Lau gefeliciteerd nog!Ik heb net 500 days of summer gekeken
Als ik echt verrot ben, dan eet en drink ik 's avonds pas voor het eerst.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:11 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is ook altijd t zelfde. Je word vet verkankerd wakker. Je voelt je zwaar kut. Gaat eten en douchen. Lamzakt heel de middag. En savonds heb je eigk toch best wel zin nog ff "rustig" ene te gaan drinken
Beschamende foto's.. ook zoiets waar er zat van in omloop zijnquote:Op woensdag 2 december 2009 16:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Bosjes heb ik ook al een keer gelegen.
Zitten slapen tegen een boom.
Een dame leuk vinden, die als je haar later terug ziet, toch niet zo leuk is.
Nog meer?
Bierbrilquote:Op woensdag 2 december 2009 16:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Bosjes heb ik ook al een keer gelegen.
Zitten slapen tegen een boom.
Een dame leuk vinden, die als je haar later terug ziet, toch niet zo leuk is.
Nog meer?
Oja! Een foto van dat ik in de bosjes lig, tegen de boom aan zit te slapen. Die goede ouwe tijdenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:12 schreef x3ro het volgende:
[..]
Beschamende foto's.. ook zoiets waar er zat van in omloop zijn
Ik vond het echt een toffe film, vooral die stukjes er tussendoor.quote:
Ik vond haar echtquote:Op woensdag 2 december 2009 16:12 schreef Jotcha het volgende:
[..]
BierbrilNu ik erover denk: Ik vond die Duitse op de meet al
Kan je nagaan hoe je er nuchter over zou denken
Die willen we eerlijk gezegd best zienquote:Op woensdag 2 december 2009 16:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Oja! Een foto van dat ik in de bosjes lig, tegen de boom aan zit te slapen. Die goede ouwe tijden
Hahha, Jij gaat gehookt worden aan een of andere fugly breezah auf das meetquote:Op woensdag 2 december 2009 16:12 schreef Jotcha het volgende:
[..]
BierbrilNu ik erover denk: Ik vond die Duitse op de meet al
Kan je nagaan hoe je er nuchter over zou denken
True.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vond het echt een toffe film, vooral die stukjes er tussendoor.
Die bestaan niet meer die foto's...quote:Op woensdag 2 december 2009 16:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Die willen we eerlijk gezegd best zien
Heb je ze wel beide gezien? En niet die Noren he, die waren sowiesoquote:Op woensdag 2 december 2009 16:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik vond haar echt.
Maar ik was dan ook nog nuchter.
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:13 schreef Noortje. het volgende:
Ik ben bijna klaar met toetsweek.Morgen Engels mondeling om 13.30 en vrijdag Engels toets.
En dan mag ik iets kopen voor mezelf.
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:13 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hahha, Jij gaat gehookt worden aan een of andere fugly breezah auf das meet
Die zijn er niet in de Stairwayquote:Op woensdag 2 december 2009 16:13 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hahha, Jij gaat gehookt worden aan een of andere fugly breezah auf das meet
Ja, ik vond ze niksquote:Op woensdag 2 december 2009 16:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Heb je ze wel beide gezien? En niet die Noren he, die waren sowieso![]()
Hmm.. eens denken .. miss post ik er zo wel 1quote:Op woensdag 2 december 2009 16:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Die willen we eerlijk gezegd best zien
Meetfoto's!quote:Op woensdag 2 december 2009 16:14 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hmm.. eens denken .. miss post ik er zo wel 1
Rest ook nog beschamende partypics?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |