En maar hopen dat niemand het zag jaquote:Op woensdag 2 december 2009 16:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik een keertje 's ochtends toen ik nog niet helemaal wakker was.. Ga je zitten, stoot je eerst je kop tegen dat kloterek
Ik ga altijd Utrecht in, dus dat is al een hele andere soort omgevingquote:Op woensdag 2 december 2009 16:05 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Het achterlichtje ligt hier op het bureau stof te happen
Nah meestal zijn het feestjes waar ik heen ga. En dan loopt het wel los met spullen jatten enzo.
Ik word er (geloof ikquote:Op woensdag 2 december 2009 16:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Altijd met de auto eigenlijk, nooit zin om 's nachts nog te gaan fietsen... Ik vermaak me zonder drank ook wel.
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:06 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik weet dat t slecht is, maar wij falen daar altijd mee
We realiseren altijd dat er geen bob is wanneer we terug naar de auto lopen
Ik kan naar de plaatselijke uitgaansgelegenheid kruipenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:03 schreef x3ro het volgende:
[..]
Aangehouden worden na stappen is sowieso meestal ook nog "belediging van ambtenaar in func." erbij
Maar ik heb daarentegen ook licht op mn fahhrad
Ik ookquote:Op woensdag 2 december 2009 16:06 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik word er (geloof ik) een stuk gezelliger van
Ik zet mezelf wel vaker voor gek wanneer ik gezaft hebquote:Op woensdag 2 december 2009 16:06 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik word er (geloof ik) een stuk gezelliger van
En de volgende dag heb je koppijn en denk je: Ik zuip komende weken niet meer.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:07 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik zet mezelf wel vaker voor gek wanneer ik gezaft heb
En alsnog er niet van leren
Ik heb het nog nooit zo bont gemaakt dat ik niet meer kon lopen ofzoquote:Op woensdag 2 december 2009 16:07 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik zet mezelf wel vaker voor gek wanneer ik gezaft heb
En alsnog er niet van leren
Ik ben echt tege zat rijden eigkquote:
Achja ik drink sowieso niet of weinig.. Heb geen moeite om t te laten staanquote:Op woensdag 2 december 2009 16:06 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik weet dat t slecht is, maar wij falen daar altijd mee
We realiseren altijd dat er geen bob is wanneer we terug naar de auto lopen
Je loopt zaterdag ochtend te kankeren erover en zaterdag avond sta je weer te feestenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:07 schreef mstr het volgende:
[..]
En de volgende dag heb je koppijn en denk je: Ik zuip komende weken niet meer.
En een week later is het alweer raak
Ik heb al vaker in struiken gelegen, vol achterop een geparkeerde auto fietsen.. Allemaal dat soort lompe fratsenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit zo bont gemaakt dat ik niet meer kon lopen ofzo
Had je nog wat gewonnen?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:48 schreef mstr het volgende:
Ik werd gecontroleerd op leeftijd toen ik m'n staatslot ging inleveren!
Laat ze lekker de tering krijgen, ik ga echt niet elke keer BOB'enquote:Op woensdag 2 december 2009 16:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Achja ik drink sowieso niet of weinig.. Heb geen moeite om t te laten staan.. Ben t nu al een half jaar telkens, wegens gebrek aan rijbewijzen bij anderen
. Maar ik blijf het ook wel, rijd toch het liefst zelf
Precies.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:09 schreef x3ro het volgende:
[..]
Je loopt zaterdag ochtend te kankeren erover en zaterdag avond sta je weer te feesten
Gelijk heb jequote:Op woensdag 2 december 2009 16:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Laat ze lekker de tering krijgen, ik ga echt niet elke keer BOB'en
Bosjes heb ik ook al een keer gelegen.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:09 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik heb al vaker in struiken gelegen, vol achterop een geparkeerde auto fietsen.. Allemaal dat soort lompe fratsen
Ach ik zit er niet meequote:Op woensdag 2 december 2009 16:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Laat ze lekker de tering krijgen, ik ga echt niet elke keer BOB'en
Is ook altijd t zelfde. Je word vet verkankerd wakker. Je voelt je zwaar kut. Gaat eten en douchen. Lamzakt heel de middag. En savonds heb je eigk toch best wel zin nog ff "rustig" ene te gaan drinkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |