Lieke komt makkelijk binnen.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:59 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja dat was ook het Nijmegenmeet probleem. Ik en Lieke zijn beide geen 18, dus dan ben ik de enige die er niet in zou komen
Altijd, portemonnee met rijbewijs enzulks...quote:Op woensdag 2 december 2009 15:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik heb met uitgaan vaak geeneens een ID bij
En dan koop je voor 2 euri van die klote lampjes bij de action maar daar heb je ook geen zin in.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik wel, maar dat komt omdat ik een fiets zonder licht heb. En dan heb ik geen zin om midden in de nacht mee te moeten tot iemand m'n ID komt brengen
Heeft zeker voordelen, al heb je dat hier minder snel doordat er zóveel mensen zijn altijd.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:01 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat dus, maar de groep waar we mee op stap gaan zijn ook vrij bekend bij tenten
Is altijd wel fijn
Als we met de auto gaan is het meestal 2 dudes, en 2/3 meidenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Wij zijn altijd gemend.
2 om 2 of 2 om 3.
En toch werden die vriend en ik elke keer om ID/Collegekaart gevraagd.
Erg pijnlijk hoor.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijn stoptrein..
Ook vaak beneden dat mensen hun hoofd stoten tegen het bagagerek
Precies.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:01 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
En dan koop je voor 2 euri van die klote lampjes bij de action maar daar heb je ook geen zin in.
Ik ken dat probleem ja
Altijd ID, collegekaart + geld los in m'n zak.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Altijd, portemonnee met rijbewijs enzulks...
Aangehouden worden na stappen is sowieso meestal ook nog "belediging van ambtenaar in func." erbijquote:Op woensdag 2 december 2009 16:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik wel, maar dat komt omdat ik een fiets zonder licht heb. En dan heb ik geen zin om midden in de nacht mee te moeten tot iemand m'n ID komt brengen
Wij gaan nooit met de auto, omdat we allemaal wel van een drankje houden.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als we met de auto gaan is het meestal 2 dudes, en 2/3 meiden
Ik heb er nu z'on voorlichtje op zitten en die is tot nu toe niet gejat.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies.
Want dan moet je ze weer meenemen, met je bezopen kop op je fiets doen etc. Veel te veel werk
Ik heb pas 1 boete gehad voor fietsen zonder lichtquote:Op woensdag 2 december 2009 16:03 schreef x3ro het volgende:
[..]
Aangehouden worden na stappen is sowieso meestal ook nog "belediging van ambtenaar in func." erbij
Maar ik heb daarentegen ook licht op mn fahhrad
Ik een keertje 's ochtends toen ik nog niet helemaal wakker was.. Ga je zitten, stoot je eerst je kop tegen dat kloterekquote:Op woensdag 2 december 2009 16:02 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Erg pijnlijk hoor.
Had het zelf ook een keertje. Met opstaan
Doe je goed.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:03 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik heb er nu z'on voorlichtje op zitten en die is tot nu toe niet gejat.
Altijd met de auto eigenlijk, nooit zin om 's nachts nog te gaan fietsenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Wij gaan nooit met de auto, omdat we allemaal wel van een drankje houden.
Bob? wasdaquote:Op woensdag 2 december 2009 16:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Wij gaan nooit met de auto, omdat we allemaal wel van een drankje houden.
Ik niet, op de dijk komen geen auto'squote:Op woensdag 2 december 2009 16:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb pas 1 boete gehad voor fietsen zonder licht
Dat ben ik dusquote:
Het achterlichtje ligt hier op het bureau stof te happenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Doe je goed.
Hier kun je de donder erop zeggen dat ie gestolen wordt
ik ook.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Altijd met de auto eigenlijk, nooit zin om 's nachts nog te gaan fietsen... Ik vermaak me zonder drank ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |