Laatst in de Gall en Gall ook, maar die zijn verplicht om iedereen onder de 25 jaar te controleren.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:53 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wanneer ik met MaddoxX naar de AH ga word hij 8 v.d 10 keer om id gevraagd terwijl meneer 2 jaar ouder is dan ik ben
Ik ben (maar) 1.80, kan er ook niks aan veranderenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:54 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Theeft ook wel een beetje met lengte te maken.
Kzag vandaag een gast in de trein die zijn kop stootte aan de bovenkant van die deuren zegmaar.
Moet je ook vrij lang voor zijn(Dubbeldeks trein oud)
Ga je papa en mama eens pestenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:53 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En dat is ook hard nodig. Het is immers word.
Dubbeldeks... DD-AR?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:54 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Kzag vandaag een gast in de trein die zijn kop stootte aan de bovenkant van die deuren zegmaar.
Ik werd niet gecontroleerd in de stairwayquote:Op woensdag 2 december 2009 15:54 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Bij n shop vragen ze geen id, maar wanneer je bier gaat halen welquote:Op woensdag 2 december 2009 15:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Laatst in de Gall en Gall ook, maar die zijn verplicht om iedereen onder de 25 jaar te controleren.
Ligt er aan met wat voor een mensen je bentquote:Op woensdag 2 december 2009 15:56 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik werd niet gecontroleerd in de stairway
Ik bedacht me net dat ik 18 had moeten zijn
Het is allemaal zo kromquote:Op woensdag 2 december 2009 15:57 schreef x3ro het volgende:
[..]
Bij n shop vragen ze geen id, maar wanneer je bier gaat halen wel
En gaan ze dan daar maddoxx vragen voor id wneer meneer n biertje wilquote:Op woensdag 2 december 2009 15:56 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik werd niet gecontroleerd in de stairway
Ik bedacht me net dat ik 18 had moeten zijn
Tijdens het uitgaan heb ik juist nooit problemen, wat ik ook bestel.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:58 schreef x3ro het volgende:
[..]
En gaan ze dan daar maddoxx vragen voor id wneer meneer n biertje wil
Dat denk ik ook idd. Maar ik lijk geloof ik nog geen 18quote:Op woensdag 2 december 2009 15:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Ligt er aan met wat voor een mensen je bent
Meer auf stappers gaan, ken je op een gegeven moment dat deurvolkquote:Op woensdag 2 december 2009 15:58 schreef mstr het volgende:
Als je met een paar jongens naar binnen wilt, kan je de donder erop zeggen dat je gecontroleerd wordt.
Terwijl als je met meisjes bent, je zo door kan lopen.
Ach, zolang het goed gaatquote:Op woensdag 2 december 2009 15:58 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat denk ik ook idd. Maar ik lijk geloof ik nog geen 18
Jap DD-ARquote:
Ik heb met uitgaan vaak geeneens een ID bijquote:Op woensdag 2 december 2009 15:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Tijdens het uitgaan heb ik juist nooit problemen, wat ik ook bestel.
Ja dat was ook het Nijmegenmeet probleem. Ik en Lieke zijn beide geen 18, dus dan ben ik de enige die er niet in zou komenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:58 schreef mstr het volgende:
Als je met een paar jongens naar binnen wilt, kan je de donder erop zeggen dat je gecontroleerd wordt.
Ik heb nu ook nooit problemen meer hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 15:58 schreef x3ro het volgende:
[..]
Meer auf stappers gaan, ken je op een gegeven moment dat deurvolk
Scheelt dat ik meestal dames bij me heb.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:58 schreef mstr het volgende:
Ik wel, maar dat komt omdat ik een fiets zonder licht heb. En dan heb ik geen zin om midden in de nacht mee te moeten tot iemand m'n ID komt brengenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik heb met uitgaan vaak geeneens een ID bij
Mijn stoptreinquote:Op woensdag 2 december 2009 15:59 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Jap DD-AR
De stoptrein tussen zwolle utrecht
Dat dus, maar de groep waar we mee op stap gaan zijn ook vrij bekend bij tentenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb nu ook nooit problemen meer hoor
Gewoon netjes gedag zeggen en ze laten je zo doorlopen.
Wij zijn altijd gemend.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Scheelt dat ik meestal dames bij me heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |