Ik zie een Element shirtquote:
Ik vind het nooit zo ergquote:Op woensdag 2 december 2009 16:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Misschien was het ook wel niet heul zo drukMaar ik kan er erg slecht tegen als ik ergens tussen gepropt sta.
Die bruine is niet mooi.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:23 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Die blonde zou hem nooit neuken.
Die bruine wilde maar al te graag.
Nu heb ik drinken over mn scherm hangenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:24 schreef mstr het volgende:
Jimbo werd door nummer 2 betrapt, terwijl hij nummer 1 deed.
quote:
Sorry.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:25 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nu heb ik drinken over mn scherm hangen
Die blonde lijkt op n beverquote:
Maar niks tegen Element shirtsquote:
Dat vinden mannen heul niet ergquote:Op woensdag 2 december 2009 16:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik vind het nooit zo erg
Lekker knus
En enige dat kut is, is dat je neit weet waar je je handen moet laten
quote:
Wel tegen Michel.quote:
Ja, klopt.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat vinden mannen heul niet ergIs maar weer een extra reden om perongeluk aan iemands kont te zitten.
Kom jij naar de meetquote:Op woensdag 2 december 2009 16:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat vinden mannen heul niet ergIs maar weer een extra reden om perongeluk aan iemands kont te zitten.
Sorry.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:26 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hou eens op man, krijg niks qua drinken binnen zo
En dan plots draait die 180 kilo aan vetrollen om, en pakt je vol op je bek.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Maar soms -wil- je dat gewoon niet en gaat het toch perongeluk.
Omg, had m daarvoor gewoon n klap gegeven ofzoquote:Op woensdag 2 december 2009 16:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wel tegen Michel.
Met z'n plannetje om mij een bewerkte SOAtest te sturen zodat het leek of hij vies was.
Wat een held.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wel tegen Michel.
Met z'n plannetje om mij een bewerkte SOAtest te sturen zodat het leek of hij vies was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |