Tuurlijkquote:Op woensdag 2 december 2009 16:19 schreef x3ro het volgende:
[..]
Jotch en jij gaan dus mee die smatjes hosselen dan?
Jup, maar die is ook niet al te groot. Iedereen wou persee naar monza toe. Er stond ook een rij van hier tot ginder. Was wel een toffe avond aan het eind stond ik gewoon naast chuckie op het podium maar ze moeten op zo'n avond maar een bepaald mensen binnen laten anders is het echt niet te doenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Was de bovenverdieping wel open dan?
Jotcha smatjes hosselen.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:19 schreef x3ro het volgende:
[..]
Jotch en jij gaan dus mee die smatjes hosselen dan?
Ik ben benieuwd. Ik wil wel eens zien hoe desperate hij was.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:20 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Die waren min of meer tyfuslelijk.
Maar men zegt dat Jimbo ze alle 2 geneukt heeft.
Beter wel ja. Dan heb ik ook weer een reden om te gaan.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:20 schreef Noortje. het volgende:
Misschien ga ik toch wel naar de meet. Kwitnait.
Dat geloof ik dus echt niet.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:20 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Die waren min of meer tyfuslelijk.
Maar men zegt dat Jimbo ze alle 2 geneukt heeft.
Het kan er echt vreselijk druk zijn ja.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jup, maar die is ook niet al te groot. Iedereen wou persee naar monza toe. Er stond ook een rij van hier tot ginder. Was wel een toffe avond aan het eind stond ik gewoon naast chuckie op het podium maar ze moeten op zo'n avond maar een bepaald mensen binnen laten anders is het echt niet te doen
OOOOOH. Shit.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja salouZullen we terug gaan? Pacha
Jamaar! Ik ben dan alleen thuis en da's ook nog een reden om niet te gaan. Want ik ben echt in geen eeuwen alleen thuis geweset.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:21 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Beter wel ja. Dan heb ik ook weer een reden om te gaan.
Ik help m er wel mee heurquote:
Omdat de 18- niet zo heel veel aan isquote:Op woensdag 2 december 2009 16:18 schreef remmertjuh het volgende:
Waarom gaan jullie dan ook meeten in een 18+ club/kroeg, terwijl niet iedereen 18 is
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:22 schreef x3ro het volgende:
Om de TT eer aan te doen..
Hier was ik nokkie gegaan en hadden ze me ingepakt met kranten
[ afbeelding ]
Hier sorta zelfde verhaal maar dan op een bankje met nog een J in me hand gewoon slapen
[ afbeelding ]
(Nee das allemaal bier en andere troep wat naast me ligt heur)
Die blonde zou hem nooit neuken.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik zie hem er wel voor aan. Met z'n 'principes'.
Misschien was het ook wel niet heul zo drukquote:Op woensdag 2 december 2009 16:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Het kan er echt vreselijk druk zijn ja.
Maar dat is ook niet altijd erg.
Ik misdraag me altijd door Jupilerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |