Ik ga PUB volk dus ook verplichten mij daar in de trein te trappen wil ik daar met me zatte kop bij instappenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:58 schreef Plums het volgende:
[..]
eeh. ja?als je zelf zat bent boeit jou dat toch niet
Met wie ging je dan naar de Nijmegenmeet?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar had je het nou over met wie ik zou gaan?
Kan je eerst 3 uur op het station gaan zittenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ga PUB volk dus ook verplichten mij daar in de trein te trappen wil ik daar met me zatte kop bij instappen
Gewoon goed plannen
Drink gewoon niet teveel? Dat geen optie?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ga PUB volk dus ook verplichten mij daar in de trein te trappen wil ik daar met me zatte kop bij instappen
Gewoon goed plannen
Ja met LasTeRquote:Op woensdag 2 december 2009 17:00 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Met wie ging je dan naar de Nijmegenmeet?
Jawellusquote:Op woensdag 2 december 2009 16:59 schreef Plums het volgende:
NIJN ben je niet op msn dannn?
Jawel heurquote:Op woensdag 2 december 2009 17:00 schreef Plums het volgende:
[..]
Drink gewoon niet teveel? Dat geen optie?
Oh, ik dacht van welquote:Op woensdag 2 december 2009 17:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja met LasTeRmaar niet naar die meet in utrecht.
quote:Op woensdag 2 december 2009 17:00 schreef TwyLight het volgende:
[..]
en morgen is haar verjaardag toevallig
Ik kom. Dat is toch voldoende ?!quote:Op woensdag 2 december 2009 17:01 schreef Plums het volgende:
klopt die nijmegen-meet lijst nog? van wie daar heengaat?
Jij wil ook al komen?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:01 schreef Plums het volgende:
quote:
Ik geloof van nietquote:Op woensdag 2 december 2009 17:01 schreef Plums het volgende:
Ik maak geen grap/.quote:
Enne?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:03 schreef Plums het volgende:
[..]
misschien. ga iig sowieso niet naar utrecht.
Wut?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij ligt nu met een hersenschudding in bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |