Sorry. Ik heb een leven.quote:
Je zegt, ga ik sowieso niet, dus ik zo van enne?quote:
Oh, ik dacht nijmegen.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:05 schreef x3ro het volgende:
[..]
Je zegt, ga ik sowieso niet, dus ik zo van enne?![]()
Klappen gehad?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij ligt nu met een hersenschudding in bed
Ik heb btw serieus die EP gedownload en heb zin in zaterdagquote:Op woensdag 2 december 2009 17:05 schreef Plums het volgende:
[..]
Oh, ik dacht nijmegen.Ja utrecht haal ik niet.
Trustequote:
Ja we moesten afgelopen zondag zijn broer mee helpen verhuizen in Amsterdam, en toen gleed hij uit over een marmeren vloerquote:
Have funquote:
?quote:
Gaat binnenkort boem zeggen, gans Geleen wegquote:Op woensdag 2 december 2009 17:10 schreef Plums het volgende:
Er zijn al sinds vannacht hele rare geluiden hier in de buurtZal wel DSM wezen, maar dan doet DSM wel héél raar en ik vind t eng
Nee?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:10 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
zagen jullie dit ook net?
De tekst of die gele troep?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:10 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
zagen jullie dit ook net?
Demonen, ik zeg het je.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:10 schreef Plums het volgende:
Er zijn al sinds vannacht hele rare geluiden hier in de buurtZal wel DSM wezen, maar dan doet DSM wel héél raar en ik vind t eng
Die vlammetjes uit die schoorstenen zijn altijd leuk.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:10 schreef Plums het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |