Heeft zn rijbewijs. Hij rijd in een Fiat Punto sportquote:Op woensdag 2 december 2009 16:50 schreef TwyLight het volgende:
Misschien heeft hij nu wel zijn rijbewijs en kan die in en Volkswagen Golf TDI 1.8 hendig sjieke drifts maken
'n Week of 2?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:53 schreef TwyLight het volgende:
en mij, hoelang kennen we elkaar nou al nijnja!
Ik ben niet zo van de begrafenissen.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:52 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hmm. dood hoef ik alsnog niet van je?![]()
[..]
Heujs
Wat?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:52 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jawel, ik noem jou juist apart lieverd, in je eigen post zelfs nog![]()
En hij doet er een hendig sjieke slip mee?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:53 schreef x3ro het volgende:
[..]
Heeft zn rijbewijs. Hij rijd in een Fiat Punto sport
Toch niet de nieuwste Punto he?!quote:Op woensdag 2 december 2009 16:53 schreef x3ro het volgende:
[..]
Met wie dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:51 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar, jij zou toch met iemand anders gaan?
Dat ik jou in een eigen post noem, niet met alle andere -mindere- usersquote:Op woensdag 2 december 2009 16:53 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de begrafenissen.
[..]
Wat?![]()
Hendig sjiekquote:Op woensdag 2 december 2009 16:53 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik denk ze hoeft me niet dood, maar je bent dus gewoon niet zo van de begrafenissenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:53 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de begrafenissen.
[..]
Wat?![]()
Gooooed, bei ihnen?quote:
Klopt ik krijg zo bezoekquote:Op woensdag 2 december 2009 16:55 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hoezo?Jij kwam toch nooit buiten?
HALLO LEONquote:Op woensdag 2 december 2009 16:54 schreef nijnja het volgende:
Gaat het hier nou over de meet, of wat?
Oh, okequote:Op woensdag 2 december 2009 16:54 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat ik jou in een eigen post noem, niet met alle andere -mindere- users
Nou ja, jij regelt geen bob. Dan wil je volgens mij zelf gewoon dood ofzo?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:54 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik denk ze hoeft me niet dood, maar je bent dus gewoon niet zo van de begrafenissen![]()
Van zn mammie ofzoquote:Op woensdag 2 december 2009 16:54 schreef nijnja het volgende:
[..]
Toch niet de nieuwste Punto he?!Waarom geen Abarth dan
?
Neequote:Op woensdag 2 december 2009 16:54 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En hij doet er een hendig sjieke slip mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |