quote:Op woensdag 2 december 2009 12:03 schreef kwakz0r het volgende:
hahaha dank!
ik word echt even heel verdrietig als ik er nu aan denk dat ik mezelf op mn oude dikke foto's heel lelijk vond toen ik zoveel afgevallen was, maar er nu weer hetzelfde uitzie als toen. erger nog. alleen wel beter gekleed. ik vind mezelf nu echt vies, vadsig, lelijk en onaanraakbaar. ik voel me ook pafferig en dik in mn gezicht nu zelfs. dus ja
bah, ik wil niet zitten janken op kantoor... vanavond thuis ben ik vast wel weer opgeknapt... maar t is even té confronterend
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 12:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]van de week zei een Fok!-user op MSN nog tegen mij dat jij een lekker ding bent, dus niet in de put gaan zitten!
quote:Op woensdag 2 december 2009 12:03 schreef kwakz0r het volgende:
hahaha dank!
ik word echt even heel verdrietig als ik er nu aan denk dat ik mezelf op mn oude dikke foto's heel lelijk vond toen ik zoveel afgevallen was, maar er nu weer hetzelfde uitzie als toen. erger nog. alleen wel beter gekleed. ik vind mezelf nu echt vies, vadsig, lelijk en onaanraakbaar. ik voel me ook pafferig en dik in mn gezicht nu zelfs. dus ja
bah, ik wil niet zitten janken op kantoor... vanavond thuis ben ik vast wel weer opgeknapt... maar t is even té confronterend
Stress helpt inderdaad ook niet. Dus misschien gaat het wat langzamer, maar ik weet zeker dat je er komt!quote:Op woensdag 2 december 2009 12:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het gaat medium ruk.
ik eet en snoep wel minder, maar val niet echt af. en het punt is dat ik dat ook moet loslaten nu... want de stress en de obsessie helpen niet mee...
ben overigens ook heel erg gestressed over mn werk. dat gaat nu wel beter, maar ik moet gewoon echt heel heel erg veel doen nu... dus steeds deadline stress... dat helpt wel om de aandacht van eten af te leiden.
ik heb nog geen oefeningen enzo. de training/therapie begint 1 februari. voor die tijd nog een educatie cursus over eetstoornissen, maar daar moet ik voor uitgenodigd worden nog. geen idee wanneer dat begint...
Hahaha.... 3 jaar geleden heb ik mijn vriendje ontmoet op in een container.. In een container feestje.. Nu wonen we er beide..quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:06 schreef Laureline het volgende:
Ik vind 'mijn container' geweldig klinken! Zou het ook juist zo noemen, maar ik houd sowieso van dingen bij de meest ondergewaardeerde naam noemen. En ik vind het jammer dat ik al te oud ben om in een container te wonen, want dat is iets wat ik graag als student meegemaakt zou hebben.
Om dan later, bij het laatste glaasje cognac voor het haardvuur in mijn kasteel nog even hardop te peinzen: "Weet je nog, toen ik in die container woonde..."![]()
Precies dat, inderdaad!quote:Op woensdag 2 december 2009 12:13 schreef AKnynke het volgende:
lieve Kwak,
hoewel cliche, het gaat niet alleen om je uiterlijk, maar ook om je innerlijk. En trouwens, hoewel vast aan de zware kant, ik vind dat uiterlijk van je top. Je ziet er uit als een spontane, vrolijke meid op de foto's die ik gezien heb, en een slimme ook nog! Het komt echt allemaal goed, je moet er alleen zelf nog even in geloven!
Na volgende week is al het sinterklaasspul in de aanbiedingquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goed! Lijntechnisch gezien beroerd. Kan niet van de Sinterklaassnaai afblijven. Zal blij zijn als het 6 december is, dan is die zooi ook de winkels uit. Kerstspul vind ik lang zo lekker niet, dus dat gaat dan wel weer. Maar voor de rest gaat het prima, lekker druk op het werk, regelmatig fietsen, re-de-lijk eten.
En met u?
De url copy en pasten doet het wel.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:15 schreef AKnynke het volgende:
oh, en nu heb ik jullie advies nodig over een aantal zaken:
- hoe groot is een ovenschaal voor 2 personen?
- wat vinden jullie van dit jurkje?
[ afbeelding ]
- en deze rok?
[ afbeelding ]
- en deze?
[ afbeelding ]
waarom doen de foto's het niet?
je moet even de -s- weghalen na httpquote:Op woensdag 2 december 2009 12:15 schreef AKnynke het volgende:
oh, en nu heb ik jullie advies nodig over een aantal zaken:
- hoe groot is een ovenschaal voor 2 personen?
- wat vinden jullie van dit jurkje?
[ afbeelding ]
- en deze rok?
[ afbeelding ]
- en deze?
[ afbeelding ]
waarom doen de foto's het niet?
quote:Op woensdag 2 december 2009 12:13 schreef AKnynke het volgende:
lieve Kwak,
hoewel cliche, het gaat niet alleen om je uiterlijk, maar ook om je innerlijk. En trouwens, hoewel vast aan de zware kant, ik vind dat uiterlijk van je top. Je ziet er uit als een spontane, vrolijke meid op de foto's die ik gezien heb, en een slimme ook nog! Het komt echt allemaal goed, je moet er alleen zelf nog even in geloven!
Bekijk het van de positieve kant: hij is het ook vergeten.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:26 schreef P.F het volgende:
Ik voel mij een slechte vriendinMweh.......
En nou ja ik vind het niet zo leuk! Dat ik niet 1! 1!!!!! keer een datum kan onthouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja! Hij vroeg wel gister of ik mee ging naar Artis(niet gedaan) en mee (gratis) uit eten dus onbewust waren we er wel mee bezig.. Of zo!!!
Volgens mij heb ik aan een half jaar gedacht en daarna het gewoon per heel jaar onthoudenquote:Op woensdag 2 december 2009 12:30 schreef kwakz0r het volgende:
hoe lang moet je doorgaan met maanden/halve jaren onthouden dan??![]()
wat loveli zegt: hij is t ook vergeten...
Ik dacht 1x is wel leuk om te onthouden. Maar goed, het heeft ook geen toegevoegde waarde, denk ik...quote:Op woensdag 2 december 2009 12:30 schreef kwakz0r het volgende:
Ben jij inmiddels eigenlijk al getrouwd?quote:Op woensdag 2 december 2009 12:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik aan een half jaar gedacht en daarna het gewoon per heel jaar onthouden
25-06-2010 (midsommar)quote:Op woensdag 2 december 2009 12:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ben jij inmiddels eigenlijk al getrouwd?
Gmtaquote:Op woensdag 2 december 2009 12:58 schreef Viking84 het volgende:
Rokje 3 is het leukst, maar ik denk ook dat ze het leukst staan bij een frêle vrouwtje.
Wij hebben maanden alleen het eerste jaar gedaan, daarna niet meer (ook zo nutteloos: 'yes, we hebben 15 maanden!quote:Op woensdag 2 december 2009 12:30 schreef kwakz0r het volgende:
Haha, ik dacht er zelf net ook aan toen ik het tikte. Ik weet het niet, misschien is het iets Rotterdams? Mijn ouders vinden die zegswijze ook vreemd namelijk, zij komen oorspronkelijk uit Gelderland. Wij zeggen het hier allemaal - maar 'ik heb iets met hem/haar' zou beter zijn, denk ik.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:49 schreef conleche het volgende:
Waarom zeggen mensen: Ik heb een half jaar met die en die?? Wát heb je dan? Ik vind dat erg lelijk Nederlands. Je hebt een relatie, verkering of voor mijn part kriebels in je buik.
Waarom zo vaag 'iets'? Je hebt toch een relatie?quote:Op woensdag 2 december 2009 13:51 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Haha, ik dacht er zelf net ook aan toen ik het tikte. Ik weet het niet, misschien is het iets Rotterdams? Mijn ouders vinden die zegswijze ook vreemd namelijk, zij komen oorspronkelijk uit Gelderland. Wij zeggen het hier allemaal - maar 'ik heb iets met hem/haar' zou beter zijn, denk ik.
Ik hoor hier ook bijna niets anders dan "die hebben wat met elkaar"quote:Op woensdag 2 december 2009 13:51 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Haha, ik dacht er zelf net ook aan toen ik het tikte. Ik weet het niet, misschien is het iets Rotterdams? Mijn ouders vinden die zegswijze ook vreemd namelijk, zij komen oorspronkelijk uit Gelderland. Wij zeggen het hier allemaal - maar 'ik heb iets met hem/haar' zou beter zijn, denk ik.
Seheks danquote:Op woensdag 2 december 2009 14:00 schreef P.F het volgende:
Verkering klinkt ook puberaal
en een relatie heb je met zo veel mensen!
Dat is misleidend, want niet iedereen duikt op dag 1 met elkaar in bedquote:Op woensdag 2 december 2009 14:08 schreef Adelante het volgende:
"We doen het nu drie jaar met mekaar"
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:14 schreef P.F het volgende:
Hmmm... Hij doet nu al 1,5 jaar wat ik zeg!!
Nee, maar als je dat al drie jaar met elkaar doet, is dat toch meestal wel een relatiequote:Op woensdag 2 december 2009 14:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar hoef je ook geen relatie voor te hebben.
Goeie!quote:Op woensdag 2 december 2009 14:14 schreef P.F het volgende:
Hmmm... Hij doet nu al 1,5 jaar wat ik zeg!!
Waarschijnlijk is het gewoon bescherming van zijn zelfbeeld dat hij dat denkt.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Goeie!
Grappig trouwens: ik vind mezelf heel dominant en vind dat Mark altijd doet wat ik zeg en hij zei laatst dat hij mij totáál niet dominant vindt en dat het eerder andersom is. Poef! Daar ging m'n zelfbeeld
.
Volgens mij kom ik op jullie ook best dominant over of niet?.
Als iedereen dat gaat vertellen, weten de mensen die hun pakje al in huis hebben wie hun Santa niet is.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik heb net de Secret Santameuk geregeld
scherp!quote:Op woensdag 2 december 2009 14:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Als iedereen dat gaat vertellen, weten de mensen die hun pakje al in huis hebben wie hun Santa niet is.
Maar jij voegt het woordje wat toe en dan is het wel goed. Dus zij hebben wat met elkaar, of iets met elkaar kan wel. Nederlandstechnisch gezien dan. Dat je dan nog niet precies weet wat ze hebben is meer een inhoudelijk probleem.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:02 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik hoor hier ook bijna niets anders dan "die hebben wat met elkaar". Ik zeg het zelf ook. Verkering is voor pubers, een relatie is voor volwassenen, daar kan ik me allebei niet in vinden. Dus heb ik 'wat'.
Hoe is het met jouw liefdesleven? Wordt het niet een klein beetje bekend dat de mooie getalenteerde saxay Co single is, waardoor je een schare aanbidders op de stoep hebt liggen?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar jij voegt het woordje wat toe en dan is het wel goed. Dus zij hebben wat met elkaar, of iets met elkaar kan wel. Nederlandstechnisch gezien dan. Dat je dan nog niet precies weet wat ze hebben is meer een inhoudelijk probleem.
Jah. Ik begin iedere dag met het schoonvegen van mijn stoepje.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw liefdesleven? Wordt het niet een klein beetje bekend dat de mooie getalenteerde saxay Co single is, waardoor je een schare aanbidders op de stoep hebt liggen?
Ik had 'm wel na 7 jaar hoor! Pats boem kriebel relatie weg.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:22 schreef loveli het volgende:
Volgend jaar oppassen voor de 4-year itch. Want de 7-year itch bestaat niet, die begint stiekem na 4 jaar al.
edit: ja, ik reageer zonder te quoten op tig posts hierboven.
voor gewoon aan. Jurkje eventueel voor kerst ofzo, en andere bijzondere gelegenheden. Denk niet dat dat iets is wat ik normaal gesproken aantrek..quote:Op woensdag 2 december 2009 13:34 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik vind het jurkje leuk! De rokjes vind ik allebei ook wat tuttig. Waar is het voor?
Ik wil ook updates!quote:Op woensdag 2 december 2009 14:34 schreef conleche het volgende:
Ik PM je vanavond wel even, wil ook weten hoe het met jou gaat nu op dat gebied.
Maar we zijn de 7-year itch al voorbijquote:Op woensdag 2 december 2009 14:22 schreef loveli het volgende:
Volgend jaar oppassen voor de 4-year itch. Want de 7-year itch bestaat niet, die begint stiekem na 4 jaar al.
edit: ja, ik reageer zonder te quoten op tig posts hierboven.
er schijnt een 2 jaar itch, een 7 jaar itch en een 13 jaar itch te bestaan.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar we zijn de 7-year itch al voorbij
Afijn, ik ga eens boodschappen doen en lekker toetsen nakijken, thuis.
Biologisch gezien raak je ergens in het begin zwanger, waarna je in een gezapigere settelende fase terecht komt. Sabotteren anti-conceptiva die fase, dan jeukt het harder.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
er schijnt een 2 jaar itch, een 7 jaar itch en een 13 jaar itch te bestaan.
na 2 jaar is het einde verliefdheid en erachter komen of je elkaar na de roze wolk nog leuk vindt
na 7 jaar is het onrust omdat je op een grens komt van voor altijd/toch een toekomst met iemand anders etc.
na 13 jaar meestal vanwege levensveranderingen: kinderen gekregen, tijd voor jezelf willen, meer aandahct voor jezelf waar de ander niet in past ineens
was een of ander meuk-artikel in de viva... maar t sloeg wel ergens op, in zn simpliciteit... (ik heb t niet heel duidelijk samengevat)
Hihihi, dat zeg ik net ook tegen Mootje op MSN, dus ik houd m'n mond stijf dichtquote:Op woensdag 2 december 2009 14:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Als iedereen dat gaat vertellen, weten de mensen die hun pakje al in huis hebben wie hun Santa niet is.
Dat dusquote:
Ik heb een Amazon-account en ook al besteld in de VS en dat kwam prima aan!quote:Op woensdag 2 december 2009 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
heeft iemand hier een Amazon account?
Ik wil er een aanmaken, maar ik zit in de knoop met het invoeren van een adres!
Ik krijg dan, als k het invul zoals zij dat 'willen'
Naam
Straat
Plaats, Postcode
Land
Komt dat aan? Als ze het zo versturen?
Dat zou kunnen. Dan is Amazon alleen de bemiddelaar tussen jou en de tweedehands-verkoper. Kan best zijn dat die niet naar Europa verstuurt.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik probeerde nu dus wat te bestellen, en bij het afronden van de betaling, zegt hij dat mijn item niet naar mijn adres verscheept kan wordenwellicht omdat het tweedehands is?
Tuukquote:Op woensdag 2 december 2009 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
iemand hier met een account die even kan checken of zij het betreffende boek wel kan bestellen (en dat het dus aan mij ligt) of dat het simpelweg niet naar nederland gaat?
Oh mooiquote:Op woensdag 2 december 2009 16:37 schreef motorbloempje het volgende:
hm.. ik denk dat het aan de verkoper lag! een andere verkoper met dat boek (voor dezelfde prijs) doet 't wel!
Ik heb 't op boeken nog nooit gehad. Kennelijk horen die daar niet bij. Wel schoenen enzo.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind dat maar niets, dat amazon.
nu heb ik dus creditcard meuk enzo ingevuld, krijg ik deze warning:
Important Message
Please note that your country may charge import duties, taxes and fees that you may have to pay ahead of delivery.
hoe vaak gebeurt dat voor 1 boek?
China? Wat haal je daar vandaan dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:45 schreef Syrena het volgende:
Ik bestel zelfs uit ChinaDat is wel met Paypal.
Bril, nepiPodnano, kabeltjesmeuk, batterij voor m'n Acer etc. Lekker met de lage dollarquote:Op woensdag 2 december 2009 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
China? Wat haal je daar vandaan dan?
Hm, ook weer waar. Maar niemand zegt ooit 'we hebben een relatie met elkaar' - dat klinkt weer afstandelijk ofzo. Wij zeggen hier vaak 'is het al officieel?' - bij 'ja' is het dan dus een relatie, bij 'nee' is het alles wat daarvoor komtquote:Op woensdag 2 december 2009 13:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waarom zo vaag 'iets'? Je hebt toch een relatie?
Ik vind het allebei enorm puberaal klinken
meestal niet. dat gaat alleen als ze je bestelling controleren en erahcter komen dat de importwaarde meer dan 150 euro is. een naheffing voor btw heb ik nog nooit gehad op boeken, ook als ze meer dan 22 euro waren (maar ik koop meestal uit de UK niet uit de USA. binnen de EU hoef je je sowieso niet druk te maken)quote:Op woensdag 2 december 2009 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind dat maar niets, dat amazon.
nu heb ik dus creditcard meuk enzo ingevuld, krijg ik deze warning:
Important Message
Please note that your country may charge import duties, taxes and fees that you may have to pay ahead of delivery.
hoe vaak gebeurt dat voor 1 boek?
okay!quote:Op woensdag 2 december 2009 17:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
meestal niet. dat gaat alleen als ze je bestelling controleren en erahcter komen dat de importwaarde meer dan 150 euro is. een naheffing voor btw heb ik nog nooit gehad op boeken, ook als ze meer dan 22 euro waren (maar ik koop meestal uit de UK niet uit de USA. binnen de EU hoef je je sowieso niet druk te maken)
http://www.douane.nl/veelgesteldevragen/
Die tweede!quote:Op woensdag 2 december 2009 17:24 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik heb net twee paar laarzen besteld.Ga waarschijnlijk maar 1 paar houden, ik wil graag suède laarzen en kijk dus even welke het mooist zijn / het lekkerst zitten.
Deze zijn van Dolcis, 69,95 :
[ afbeelding ]
En deze van Blink, 59,59 :
[ afbeelding ]
Deze en jij ook weer eens hoiquote:Op woensdag 2 december 2009 17:50 schreef cyclechick het volgende:
welke rode?
oh oops, surprise dat ik ook weer even langskom![]()
Ik las: T: Body Jam en dacht: wat ben jij van plan!quote:Op woensdag 2 december 2009 17:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Whoop!
Ik vind die bovenste grijze laarsjes leuk, PPP!![]()
Lijstje![]()
O: twee sneetjes met kipfilet
T: honingdropjes en een tarwebiscuitje
L: twee sneetjes met ham
T: bakje Griekse yoghurt met een lepel jam
D: bietjes met vissticks
S: Body Jam
T: ?
Best goeeeed vind ik
Ik ga het volgende week vragen, nádat ze de SO hebben gemaakt en vóórdat ze de cijfers krijgenquote:Op woensdag 2 december 2009 18:12 schreef P.F het volgende:
Vik, wil je een eerlijk of een aardig antwoord!
Ja, het moet op dezelfde datum als dat j e het kaartje hebt gekocht. verder maakt t niet uit volgens mij.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik las: T: Body Jam en dacht: wat ben jij van plan!![]()
.
Even een stom vraagje. Als ik met de trein reis, dan hoef ik die reis niet in één adem door te maken hè? Dus ik kan onderweg ook uitstappen, wat anders gaan doen en dan door reizen met hetzelfde kaartje. Ja toch?
. Miss dat er een bepaalde tijdslimiet is waarbinnen je de reis moet voltooien?
.
Ja dat spreekt voor zichquote:Op woensdag 2 december 2009 18:15 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ja, het moet op dezelfde datum als dat j e het kaartje hebt gekocht. verder maakt t niet uit volgens mij.
Ja, z'n laatste cabaretshow draait in de biosquote:ik ga naar de film, theo maasen (ik wist niet dat die ook als film iets deed)
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik las: T: Body Jam en dacht: wat ben jij van plan!![]()
.
Even een stom vraagje. Als ik met de trein reis, dan hoef ik die reis niet in één adem door te maken hè? Dus ik kan onderweg ook uitstappen, wat anders gaan doen en dan door reizen met hetzelfde kaartje. Ja toch?
.
Als ze nog te koop zijn zou ik best graag willen weten waar dat jurkje gekocht kan wordenquote:Op woensdag 2 december 2009 17:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Deze en jij ook weer eens hoi![]()
[ afbeelding ]
Oehquote:Op woensdag 2 december 2009 19:09 schreef Blurred86 het volgende:
Weet iemand trouwens hoe je van mandarijnengeur af komt? Ik ruik heel de dag naar mandarijn
Ja, het ging wel lekker, thanks for asking! Had op het laatst moeite met inademen, heel vreemd. Maar dat zal ws. ook met de kou te maken hebben, was nogal frisjes vanochtend. En ik kwam langs de kinderboerderij, die lucht maakt het diep inademen niet echt aantrekkelijkquote:Op woensdag 2 december 2009 10:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ging het lekker? Ik heb gisteren 8,5 km gelopen in een uur, omdat ik steeds moest stoppen omdat ik buiten adem raakte. Die kou is toch wel rot! En dan breekt het me op dat ik niet netjes ademhaal
Ik heb nog geprobeerd mezelf te corrigeren door mee te zingen met m'n muziek (), maar daar werd het alleen maar erger van (terwijl dat normaal wel helpt) (maar het ziet er debiel uit
).
Groeten vanuit de toets-zaal, trouwens
hebben ze in China de dollar dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
Bril, nepiPodnano, kabeltjesmeuk, batterij voor m'n Acer etc. Lekker met de lage dollaralleen lang wachten tot het er eindelijk is.
Ze rekenen daar met dollars waar ik koop jaquote:Op woensdag 2 december 2009 19:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
hebben ze in China de dollar dan?
Doe ik altijd wel, maar ik geloof dat het officieel niet mag (zou met een weekendretour namelijk errug handig kunnen zijn).quote:Op woensdag 2 december 2009 18:12 schreef Viking84 het volgende:
.
Dit is op één dag en het via-station ligt op de route naar het eindstation.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Doe ik altijd wel, maar ik geloof dat het officieel niet mag (zou met een weekendretour namelijk errug handig kunnen zijn).
Voor de zekerheid neem ik weleens een "via-kaartje" voor het geval je een moeilijke conducteur treft: kost niets meer maar kan discussie voorkomen.
Dat is toch juist hartstikke leuk voor hemquote:Op woensdag 2 december 2009 20:07 schreef Daph_ het volgende:
Ik voel me vatsig en futloos. En moe en ik heb pijn aan mijn rug. En toen vriendlief me vertelde dat hij een hoge salarisverhoging had gekregen moest ik huilen
Jij bent toch ook vrouw?? Wij vrouwen janken om dingen die eigenlijk heel leuk zijn maar omdat we toch labiel zijn barsten we in janken uit, zomaar...quote:Op woensdag 2 december 2009 20:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat is toch juist hartstikke leuk voor hem!
Mja.. Of werken jullie bij het zelfde bedrijf? Dat hij promotie kreeg en jij niet? Dat zou ik dan ook wel jammer vinden..quote:Op woensdag 2 december 2009 20:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jij bent toch ook vrouw?? Wij vrouwen janken om dingen die eigenlijk heel leuk zijn maar omdat we toch labiel zijn barsten we in janken uit, zomaar...
Bah, wat is dat toch?? Arme mannen... Ik haat mijzelf ook hoor... gebeurd er iets serieus heel erg (3 week geleden nog een oom overleden) dan ben ik de hardheid zelve, zie ik in een film iemand dramatisch struikelen, ga ik janken
Is het ookquote:Op woensdag 2 december 2009 20:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat is toch juist hartstikke leuk voor hem!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit nogal in de knoop met mezelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We werken in dezelfde sector, zelfde opleidingen gedaan, maar werken niet op hetzelfde kantoor.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Mja.. Of werken jullie bij het zelfde bedrijf? Dat hij promotie kreeg en jij niet? Dat zou ik dan ook wel jammer vinden..
als ik dát nou eens kon... vroeg opstaan zonder dat ik een trein hoef te halen...of een afspraak met een persoon hebquote:Op woensdag 2 december 2009 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Och arme Kwak...
Ga je er morgen om 6 uur uit, lekker fit en wakker en een hele dag voor je.
Heb je niet iemand die je wakker kan bellen? M'nquote:Op woensdag 2 december 2009 20:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
als ik dát nou eens kon... vroeg opstaan zonder dat ik een trein hoef te halen...of een afspraak met een persoon heb
maar ik ga t wel proberen. dan kan ik morgenochtend nog beetje opruimen en huishouden voor ik ga werken, en vroeg beginnen zodat ik niet zo laat door hoef.
grootste nadeel van laat doorwerken merk ik altijd pas weer als ik t al gedaan heb: ik eet te laat, word knetter labiel, chaggo en verdrietig, en heb ook geen zin meer om voor mezelf te koken, maar wil geen afhaal want dan voel ik me te schuldig....dus ik ga maar vissticks in de oven gooien thuis...
Ik half 7! Dus roept u maarquote:Op woensdag 2 december 2009 20:39 schreef AKnynke het volgende:
Oh, en Kwak, ik wil jou ook wel bellen hoor! Ik sta morgen om half 8 op, wat vind je ervan?
Waar zijn je T'tjes gebleven?!quote:Op woensdag 2 december 2009 20:37 schreef Ek-Mei het volgende:
Goeieavond!
Kom weer ff met mn lijstje langs, drama![]()
O: yoghurt met kiwi
L: tosti ham/kaas
D: bami (veel!) met kroepoek, atjar en ketjap
T: paar pepernoten en een chocosinterklaasloly
Uiteindelijk denk ik dat je maar 1200 kcal gehad hebt ofzo...Dus dat valt tegen, inderdaad.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waar zijn je T'tjes gebleven?!
Hoe vind je deze
O: 1 boterham met kipfilet
T: 4 mandarijnen
T: handje pepernoten + 2 schuimpjes
L: 2 boterhammen met pindakaas
T: stukje chocoladeletter + 2 speculaasjes + handje truffelpepernoten
T: 1 boterham met kipfilet
S: RPM
D: klein bordje pasta met groenten en witte saus
Ik vind je lijstje super!quote:Op woensdag 2 december 2009 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waar zijn je T'tjes gebleven?!
Hoe vind je deze
O: 1 boterham met kipfilet
T: 4 mandarijnen
T: handje pepernoten + 2 schuimpjes
L: 2 boterhammen met pindakaas
T: stukje chocoladeletter + 2 speculaasjes + handje truffelpepernoten
T: 1 boterham met kipfilet
S: RPM
D: klein bordje pasta met groenten en witte saus
En dan ga je snaaien he.. Idee om altijd iets gezonds in je tas te hebben zitten? Ik heb eigenlijk altijd wel een appel o.i.d. bij me..quote:Op woensdag 2 december 2009 20:47 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
Ik vind je lijstje super!![]()
Mijn t'tjes tja, vanmorgen was ik vrij laat wakker, voelde me niet zo lekker, verder veel in de trein gezeten en niks bij me, vanavond ineens super honger natuurlijk
Ik normaal gesproken ook, vandaag was een rare dag, normaal ben ik veel hongeriger en eet ik veeeel meer hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 20:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En dan ga je snaaien he.. Idee om altijd iets gezonds in je tas te hebben zitten? Ik heb eigenlijk altijd wel een appel o.i.d. bij me..
Oh dan is het dat. Ik heb gisteren een plugin moeten installeren om Google Wave te kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm, ik gebruik Google Chrome en die heeft het al langer. Ik vind het wel hendig.
Sings?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:08 schreef motorbloempje het volgende:
argh!
But now there is a whole new tune that ???????
a melody so light and lithe it dances
1 woord, 1 lettergreep, mag niet iets van plays zijn (moet andere rijmklank zijn) én er moeten dingen op rijmen
en ik kan NIETS bedenken.. iemand die iets weetik ben wanhopig.. en nee, het mag niet op dances rijmen
dichten is zo niet mijn ding...
Sings? O, mag niet rijmen op op dancing.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:08 schreef motorbloempje het volgende:
argh!
But now there is a whole new tune that ???????
a melody so light and lithe it's dancing
1 woord, 1 lettergreep, mag niet iets van plays zijn (moet andere rijmklank zijn) én er moeten dingen op rijmen
en ik kan NIETS bedenken.. iemand die iets weetik ben wanhopig.. en nee, het mag niet op dancing rijmen
dichten is zo niet mijn ding...
Ik ken wel iemand die duits voor je kan dichten, jij bent toch goed in statistiek?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:21 schreef AKnynke het volgende:
gedicht nummer 1 af.
Nu nog een gedicht schrijven over vuilniszakken..
zo goed ben ik niet..En k geloof niet dat ik een gedicht in t duits nodig heb.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die duits voor je kan dichten, jij bent toch goed in statistiek?
Bernd Kortmann?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:27 schreef Adelante het volgende:
Prof Dr Kortmann, doet dit als traditie al jaaaaaaren, staat een stukje op de ru/rechten site. Als je een uurtje over hebt kan ik het van harte aanraden
het moet eigenlijk een voorwerp zijn (is dat het kadootje zou kunnen zijn maar dus niet is) om schoon te maken/helpen bij ongeorganiseerde types/de weg te vinden/whatever...quote:
hihihiquote:Op woensdag 2 december 2009 21:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Rijmen is de shit, vooral slechte Sinterklaas en/of melodramatische rijmpjes![]()
Euhw, ik ging weder naar Body Jam![]()
En koud dat het onderweg was, damn!![]()
Bij bepaalde bewegingen dacht ik 'allemachtig!"![]()
En voelde me een graftak van tachtig![]()
Maar het was wel weer leuk en heb gezwoten als een eehh... Body Jammert
Mis, dis, gewis, bemoeienis...quote:Op woensdag 2 december 2009 21:39 schreef _Calimero_ het volgende:leuke show, van Theo Maassen, veel gelachen en das altijd fijn
![]()
Wil ook nog graag 'komt een vrouw bij de dokter' kijken... maar dat zal voornamelijk huilen worden
Mo, wat knap dat je dat kan, een gedicht in het engels!
Ik heb een kadootje en gedicht voor mijn zusje, maar mis eigenlijk nog 1 woord, het moet rijmen op "is" gaat over het kadootje, dat niks om schoon te maken is, en het enige wat ik kon bedenken was 'goudvis'
http://www.rijmwoorden.nl/ ! overigensquote:Op woensdag 2 december 2009 21:39 schreef _Calimero_ het volgende:
leuke show, van Theo Maassen, veel gelachen en das altijd fijn
![]()
Wil ook nog graag 'komt een vrouw bij de dokter' kijken... maar dat zal voornamelijk huilen worden
Mo, wat knap dat je dat kan, een gedicht in het engels!
Ik heb een kadootje en gedicht voor mijn zusje, maar mis eigenlijk nog 1 woord, het moet rijmen op "is" gaat over het kadootje, dat niks om schoon te maken is, en het enige wat ik kon bedenken was 'goudvis'
Yep! of tenminste, heb ik wel.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:43 schreef _Calimero_ het volgende:
hoe zit het met de secret santa's, moest/moet daar ook een gedicht bij? (jaahhh ik verklap natuurlijk niet of ik de mijne al heb verstuurd...)
Geen sinterklaasgedichten met kerst, toch?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:43 schreef _Calimero_ het volgende:
hoe zit het met de secret santa's, moest/moet daar ook een gedicht bij? (jaahhh ik verklap natuurlijk niet of ik de mijne al heb verstuurd...)
Hahaquote:Op woensdag 2 december 2009 21:29 schreef kwakz0r het volgende:
oh en ik was ingesloten in t gebouwde deur die openblijft (dacht ik) blijft tegenwoordig maar open tot half acht... gelukkig was er een andere aio aan t werk die wel netjes een sleutel had gehaald die me er uit kon laten (stond ik daar met een betraand hoofd nog van mn post-stress breakdown... die dacht natuurlijk dat ik hard moest huilen omdat ik ingesloten was)
Hahahaha!quote:
Graag gedaan, Mootje!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
wowbedankt voor de inspiratie en hulp
Dan heeft Mo jou dus nietquote:Op woensdag 2 december 2009 22:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb m'n Secret Santa-pakje ook al binnen!.
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Rijmen is de shit, vooral slechte Sinterklaas en/of melodramatische rijmpjes![]()
Euhw, ik ging weder naar Body Jam![]()
En koud dat het onderweg was, damn!![]()
Bij bepaalde bewegingen dacht ik 'allemachtig!"![]()
En voelde me een graftak van tachtig![]()
Maar het was wel weer leuk en heb gezwoten als een eehh... Body Jammert
Heul hoog IQ, zekersteweten!quote:Op woensdag 2 december 2009 22:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Jij bent echt fucking briljant, weet je dat
.
Ow ja!quote:Op woensdag 2 december 2009 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik had mezelf, weet je nog?
Sorry!quote:Op woensdag 2 december 2009 22:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heul hoog IQ, zekersteweten!![]()
En Shiny, het was een Body Jam gedicht, geen Zumba gedichtVoor Zumba zou ik een ode schrijven
Hihi, ik dacht ook al: even controleren of kwak zich al gemeld heeftquote:
Ik ben wakker, het is koud, mn bed was warm, ben moe en heb een lange dag voor de boeg (presentatie maken, samernwerkopdracht) terwijl ik daar geen tijd in heb. Over 8 dagen moet ik 2 verslagen inleveren + 2 presentaties houden. En ik ben al aan 1 verslag begonnen en dat was het. Daarom dequote:
Jups. Over een paar uurtjes stap ik in het vliegtuig om hem op te zoeken!quote:
ah joh, doe niet zo gek!quote:Op donderdag 3 december 2009 00:13 schreef Merel het volgende:
Oh nou voel ik me stom dat ik zo zit te blaten terwijl Kwak en Daph en Nynke zich rot voelen![]()
Victoriequote:Op donderdag 3 december 2009 08:26 schreef _Calimero_ het volgende:
Morning![]()
Ik ben dan eindelijk een halve kilo lichter
![]()
Heb je dat nu nog niet onder de knie? Ik kan tegenwoordig met alleen een vork een kippenbout wegwerken.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:00 schreef huuphuup het volgende:
D: klein beetje nasi en verder wat frunniks chinees. Van alles een beetje maar al met al niet heel veel gegeten. Het eet niet echt makkelijk met een mopperend kind op 1 arm![]()
Ik koester een diepe bewondering voor salademensen. Het zit er bij mij gewoon niet in, salades lekker vinden. Ik heb ooit een lekkere caesarsalade gehad en dat was het wel zo'n beetje (helaas heeft mijn supermarkt daar niet de goede sla voor). Rode bietjes met rode ui, feta en balsamico vind ik ook lekker, maar ik weet niet of dat als salade telt. Oh, gegrilde zalmstukjes met ijsbergsla, rode peperkorrels, olijfolie en citroen vind ik wél heel lekker (maar dan haal ik eerst de hardste stukken uit de ijsbergsla, die vind ik zo vies).quote:Op donderdag 3 december 2009 08:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: witlofsalade met ei
L: salade van tomaat, mozzarella en zwarte olijven
T: gebakken grillkaas
D: weet nog niet spinazie, aerpels, 2 gekookte eitjes
Planning voor vandaag:
O: omelet met champignons
T: witlofsalade
D: weet nog niet
Het zal wel aan mij liggen, het is allemaal supergezond, maar volgens mij calorisch wat mager?quote:Op donderdag 3 december 2009 08:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: witlofsalade met ei
T: gebakken grillkaas
D: weet nog niet spinazie, aerpels, 2 gekookte eitjes
Planning voor vandaag:
O: omelet met champignons
T: witlofsalade
D: weet nog niet
Ik ben dol op sperziebonen (volgens mij op alle bonen), maar koude groenten vind ik zo smerig (tenzij ze rauw zijn). In het oorspronkelijke recept is die bietjessalade ook koud, maar ik serveer hem gewoon warm.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Claudia, lust je sperziebonen? Ik eet vaak sperziebonensalade: sperziebonen koken, laten afkoelen onder de kraan en mengen met een gesnipperd uitje, geperst teentje knoflook, tijm, wat olie en citroensap.
En couscoussalade / pastasalade? Dan neem je couscous of pasta als hoofdbestanddeel, en gewoon alles erdoor doen wat je wél lekker vindt (paprika, paddenstoelen, blokjes ham, tonijn, zalm, courgette...).quote:Op donderdag 3 december 2009 09:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben dol op sperziebonen (volgens mij op alle bonen), maar koude groenten vind ik zo smerig (tenzij ze rauw zijn). In het oorspronkelijke recept is die bietjessalade ook koud, maar ik serveer hem gewoon warm.
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, het is allemaal supergezond, maar volgens mij calorisch wat mager?
Mozzarella en olijfjes tikken aardig aan.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is 575 niet heel optimisch voor je lunch? Ik wil niet zeuren hoor, maar je moet wel genoeg eten natuurlijk. Verder heb ik bewondering voor de gezonde keuzes die je doorgaans doet
.
quote:Op donderdag 3 december 2009 08:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je dat nu nog niet onder de knie? Ik kan tegenwoordig met alleen een vork een kippenbout wegwerken.Ik begin me onderhand af te vragen waar we uberhaupt een tweede hand voor nodig hebben. Nu ja, om mopperende kinderen te troosten, waarschijnlijk. Wat zit de evolutie toch vernuftig in elkaar.
Ik vind trouwens dat je sowieso best weinig eet (maar hey, ik ben een veelvraat). Heb je wel eens een representatieve dag door een caloriechecker gehaald?
Je lijstjes vind ik echt niet veel hoor! 4 broodjes, wat kruidnootjes en avondeten en fruit. Das toch vrij prima?quote:Op donderdag 3 december 2009 10:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nee het lukt niet hoornog steeds niet. Met 1 hand tikken gaat wel steeds beter
ik ben gewoon bang dat ik na afloop alle kruimels en rijstkorrels enzo weer uit haar haartjes moet gaan zitten pulkendus ik eet liever niet met kind op schoot.
En hmm ik weet het eigenlijk niet, ik zal ns zo'n check er tegenaan gooien. Voor mijn gevoel ben ik echt de hele dag aan het eten. Snaaien vooral dus eerlijk gezegd. Nu viel het gister wel mee qua calorieën denk ik, maar dat zag ik ook echt pas toen ik dat lijstje maakte. Ik dacht nog bij mezelf van oh, dit is eigenlijk in zn totaal een stuk minder dan het voor mijn gevoel was. Normaal gesproken eet ik wel meer op een dag.
Plan voor vandaag:
O: 2 sneetjes brood met 20+ kaas
L: 2 sneetjes brood gerookte kipfilet en een mandarijntje
T: mandarijntje
T: wat kruidnootjesze roepen me nu al
![]()
D: rendang met rijst en sajoer boontjes.
T: misschien als ik nog trek krijg nog een mandarijntje
Hardlopen gaat hem vandaag niet worden, ik ben vandaag alleen thuis met Amélie. Maar we gaan wel straks lopend boodschappen doen in t dorp hier verderop, das 25 minuten heen lopen en 25 terug. Ik twijfel nog tussen draagdoek en kinderwagen maar ik neig naar de wagen omdat ik toch wel erg veel boodschappen nodig heb.
Anders kleur ik straks beter bij mn doek dan me lief is
haha, ja dat is hoe ik in mn hoofd bedenk hoe het eruit zou moeten zien. Meestal gaat het in de praktijk andersquote:Op donderdag 3 december 2009 10:34 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Je lijstjes vind ik echt niet veel hoor! 4 broodjes, wat kruidnootjes en avondeten en fruit. Das toch vrij prima?
- veldslaquote:Op donderdag 3 december 2009 09:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik koester een diepe bewondering voor salademensen. Het zit er bij mij gewoon niet in, salades lekker vinden. Ik heb ooit een lekkere caesarsalade gehad en dat was het wel zo'n beetje (helaas heeft mijn supermarkt daar niet de goede sla voor). Rode bietjes met rode ui, feta en balsamico vind ik ook lekker, maar ik weet niet of dat als salade telt. Oh, gegrilde zalmstukjes met ijsbergsla, rode peperkorrels, olijfolie en citroen vind ik wél heel lekker (maar dan haal ik eerst de hardste stukken uit de ijsbergsla, die vind ik zo vies).
Ik houd me aanbevolen voor smakelijke salades (zonder witlof, tomaat, komkommer of zwarte olijven, want die lust ik niet).
Ze geeft borstvoeding, en dan zijn 4 boterhammen erg weinig! Het beleg is ook nog eens heel mager, en mandarijntjes tikken niet aan. Het avondeten zorgt er misschien voor dat het aantal calorieën nog net acceptabel is.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:34 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Je lijstjes vind ik echt niet veel hoor! 4 broodjes, wat kruidnootjes en avondeten en fruit. Das toch vrij prima?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |