Deze en jij ook weer eens hoiquote:Op woensdag 2 december 2009 17:50 schreef cyclechick het volgende:
welke rode?
oh oops, surprise dat ik ook weer even langskom![]()
Ik las: T: Body Jam en dacht: wat ben jij van plan!quote:Op woensdag 2 december 2009 17:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Whoop!
Ik vind die bovenste grijze laarsjes leuk, PPP!![]()
Lijstje![]()
O: twee sneetjes met kipfilet
T: honingdropjes en een tarwebiscuitje
L: twee sneetjes met ham
T: bakje Griekse yoghurt met een lepel jam
D: bietjes met vissticks
S: Body Jam
T: ?
Best goeeeed vind ik
Ik ga het volgende week vragen, nádat ze de SO hebben gemaakt en vóórdat ze de cijfers krijgenquote:Op woensdag 2 december 2009 18:12 schreef P.F het volgende:
Vik, wil je een eerlijk of een aardig antwoord!
Ja, het moet op dezelfde datum als dat j e het kaartje hebt gekocht. verder maakt t niet uit volgens mij.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik las: T: Body Jam en dacht: wat ben jij van plan!![]()
.
Even een stom vraagje. Als ik met de trein reis, dan hoef ik die reis niet in één adem door te maken hè? Dus ik kan onderweg ook uitstappen, wat anders gaan doen en dan door reizen met hetzelfde kaartje. Ja toch?
. Miss dat er een bepaalde tijdslimiet is waarbinnen je de reis moet voltooien?
.
Ja dat spreekt voor zichquote:Op woensdag 2 december 2009 18:15 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ja, het moet op dezelfde datum als dat j e het kaartje hebt gekocht. verder maakt t niet uit volgens mij.
Ja, z'n laatste cabaretshow draait in de biosquote:ik ga naar de film, theo maasen (ik wist niet dat die ook als film iets deed)
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik las: T: Body Jam en dacht: wat ben jij van plan!![]()
.
Even een stom vraagje. Als ik met de trein reis, dan hoef ik die reis niet in één adem door te maken hè? Dus ik kan onderweg ook uitstappen, wat anders gaan doen en dan door reizen met hetzelfde kaartje. Ja toch?
. Miss dat er een bepaalde tijdslimiet is waarbinnen je de reis moet voltooien?
.
Als ze nog te koop zijn zou ik best graag willen weten waar dat jurkje gekocht kan wordenquote:Op woensdag 2 december 2009 17:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Deze en jij ook weer eens hoi![]()
[ afbeelding ]
Oehquote:Op woensdag 2 december 2009 19:09 schreef Blurred86 het volgende:
Weet iemand trouwens hoe je van mandarijnengeur af komt? Ik ruik heel de dag naar mandarijn
Ja, het ging wel lekker, thanks for asking! Had op het laatst moeite met inademen, heel vreemd. Maar dat zal ws. ook met de kou te maken hebben, was nogal frisjes vanochtend. En ik kwam langs de kinderboerderij, die lucht maakt het diep inademen niet echt aantrekkelijkquote:Op woensdag 2 december 2009 10:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ging het lekker? Ik heb gisteren 8,5 km gelopen in een uur, omdat ik steeds moest stoppen omdat ik buiten adem raakte. Die kou is toch wel rot! En dan breekt het me op dat ik niet netjes ademhaal
Ik heb nog geprobeerd mezelf te corrigeren door mee te zingen met m'n muziek (), maar daar werd het alleen maar erger van (terwijl dat normaal wel helpt) (maar het ziet er debiel uit
).
Groeten vanuit de toets-zaal, trouwens
hebben ze in China de dollar dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
Bril, nepiPodnano, kabeltjesmeuk, batterij voor m'n Acer etc. Lekker met de lage dollaralleen lang wachten tot het er eindelijk is.
Ze rekenen daar met dollars waar ik koop jaquote:Op woensdag 2 december 2009 19:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
hebben ze in China de dollar dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |