Ik ken wel iemand die duits voor je kan dichten, jij bent toch goed in statistiek?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:21 schreef AKnynke het volgende:
gedicht nummer 1 af.
Nu nog een gedicht schrijven over vuilniszakken..
zo goed ben ik niet..En k geloof niet dat ik een gedicht in t duits nodig heb.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die duits voor je kan dichten, jij bent toch goed in statistiek?
Bernd Kortmann?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:27 schreef Adelante het volgende:
Prof Dr Kortmann, doet dit als traditie al jaaaaaaren, staat een stukje op de ru/rechten site. Als je een uurtje over hebt kan ik het van harte aanraden
het moet eigenlijk een voorwerp zijn (is dat het kadootje zou kunnen zijn maar dus niet is) om schoon te maken/helpen bij ongeorganiseerde types/de weg te vinden/whatever...quote:
hihihiquote:Op woensdag 2 december 2009 21:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Rijmen is de shit, vooral slechte Sinterklaas en/of melodramatische rijmpjes![]()
Euhw, ik ging weder naar Body Jam![]()
En koud dat het onderweg was, damn!![]()
Bij bepaalde bewegingen dacht ik 'allemachtig!"![]()
En voelde me een graftak van tachtig![]()
Maar het was wel weer leuk en heb gezwoten als een eehh... Body Jammert
Mis, dis, gewis, bemoeienis...quote:Op woensdag 2 december 2009 21:39 schreef _Calimero_ het volgende:leuke show, van Theo Maassen, veel gelachen en das altijd fijn
![]()
Wil ook nog graag 'komt een vrouw bij de dokter' kijken... maar dat zal voornamelijk huilen worden
Mo, wat knap dat je dat kan, een gedicht in het engels!
Ik heb een kadootje en gedicht voor mijn zusje, maar mis eigenlijk nog 1 woord, het moet rijmen op "is" gaat over het kadootje, dat niks om schoon te maken is, en het enige wat ik kon bedenken was 'goudvis'
http://www.rijmwoorden.nl/ ! overigensquote:Op woensdag 2 december 2009 21:39 schreef _Calimero_ het volgende:
leuke show, van Theo Maassen, veel gelachen en das altijd fijn
![]()
Wil ook nog graag 'komt een vrouw bij de dokter' kijken... maar dat zal voornamelijk huilen worden
Mo, wat knap dat je dat kan, een gedicht in het engels!
Ik heb een kadootje en gedicht voor mijn zusje, maar mis eigenlijk nog 1 woord, het moet rijmen op "is" gaat over het kadootje, dat niks om schoon te maken is, en het enige wat ik kon bedenken was 'goudvis'
Yep! of tenminste, heb ik wel.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:43 schreef _Calimero_ het volgende:
hoe zit het met de secret santa's, moest/moet daar ook een gedicht bij? (jaahhh ik verklap natuurlijk niet of ik de mijne al heb verstuurd...)
Geen sinterklaasgedichten met kerst, toch?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:43 schreef _Calimero_ het volgende:
hoe zit het met de secret santa's, moest/moet daar ook een gedicht bij? (jaahhh ik verklap natuurlijk niet of ik de mijne al heb verstuurd...)
Hahaquote:Op woensdag 2 december 2009 21:29 schreef kwakz0r het volgende:
oh en ik was ingesloten in t gebouwde deur die openblijft (dacht ik) blijft tegenwoordig maar open tot half acht... gelukkig was er een andere aio aan t werk die wel netjes een sleutel had gehaald die me er uit kon laten (stond ik daar met een betraand hoofd nog van mn post-stress breakdown... die dacht natuurlijk dat ik hard moest huilen omdat ik ingesloten was)
Hahahaha!quote:
Graag gedaan, Mootje!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
wowbedankt voor de inspiratie en hulp
Dan heeft Mo jou dus nietquote:Op woensdag 2 december 2009 22:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb m'n Secret Santa-pakje ook al binnen!.
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Rijmen is de shit, vooral slechte Sinterklaas en/of melodramatische rijmpjes![]()
Euhw, ik ging weder naar Body Jam![]()
En koud dat het onderweg was, damn!![]()
Bij bepaalde bewegingen dacht ik 'allemachtig!"![]()
En voelde me een graftak van tachtig![]()
Maar het was wel weer leuk en heb gezwoten als een eehh... Body Jammert
Heul hoog IQ, zekersteweten!quote:Op woensdag 2 december 2009 22:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Jij bent echt fucking briljant, weet je dat
.
Ow ja!quote:Op woensdag 2 december 2009 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik had mezelf, weet je nog?
Sorry!quote:Op woensdag 2 december 2009 22:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heul hoog IQ, zekersteweten!![]()
En Shiny, het was een Body Jam gedicht, geen Zumba gedichtVoor Zumba zou ik een ode schrijven
Hihi, ik dacht ook al: even controleren of kwak zich al gemeld heeftquote:
Ik ben wakker, het is koud, mn bed was warm, ben moe en heb een lange dag voor de boeg (presentatie maken, samernwerkopdracht) terwijl ik daar geen tijd in heb. Over 8 dagen moet ik 2 verslagen inleveren + 2 presentaties houden. En ik ben al aan 1 verslag begonnen en dat was het. Daarom dequote:
Jups. Over een paar uurtjes stap ik in het vliegtuig om hem op te zoeken!quote:
ah joh, doe niet zo gek!quote:Op donderdag 3 december 2009 00:13 schreef Merel het volgende:
Oh nou voel ik me stom dat ik zo zit te blaten terwijl Kwak en Daph en Nynke zich rot voelen![]()
Victoriequote:Op donderdag 3 december 2009 08:26 schreef _Calimero_ het volgende:
Morning![]()
Ik ben dan eindelijk een halve kilo lichter
![]()
Heb je dat nu nog niet onder de knie? Ik kan tegenwoordig met alleen een vork een kippenbout wegwerken.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:00 schreef huuphuup het volgende:
D: klein beetje nasi en verder wat frunniks chinees. Van alles een beetje maar al met al niet heel veel gegeten. Het eet niet echt makkelijk met een mopperend kind op 1 arm![]()
Ik koester een diepe bewondering voor salademensen. Het zit er bij mij gewoon niet in, salades lekker vinden. Ik heb ooit een lekkere caesarsalade gehad en dat was het wel zo'n beetje (helaas heeft mijn supermarkt daar niet de goede sla voor). Rode bietjes met rode ui, feta en balsamico vind ik ook lekker, maar ik weet niet of dat als salade telt. Oh, gegrilde zalmstukjes met ijsbergsla, rode peperkorrels, olijfolie en citroen vind ik wél heel lekker (maar dan haal ik eerst de hardste stukken uit de ijsbergsla, die vind ik zo vies).quote:Op donderdag 3 december 2009 08:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: witlofsalade met ei
L: salade van tomaat, mozzarella en zwarte olijven
T: gebakken grillkaas
D: weet nog niet spinazie, aerpels, 2 gekookte eitjes
Planning voor vandaag:
O: omelet met champignons
T: witlofsalade
D: weet nog niet
Het zal wel aan mij liggen, het is allemaal supergezond, maar volgens mij calorisch wat mager?quote:Op donderdag 3 december 2009 08:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: witlofsalade met ei
T: gebakken grillkaas
D: weet nog niet spinazie, aerpels, 2 gekookte eitjes
Planning voor vandaag:
O: omelet met champignons
T: witlofsalade
D: weet nog niet
Ik ben dol op sperziebonen (volgens mij op alle bonen), maar koude groenten vind ik zo smerig (tenzij ze rauw zijn). In het oorspronkelijke recept is die bietjessalade ook koud, maar ik serveer hem gewoon warm.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Claudia, lust je sperziebonen? Ik eet vaak sperziebonensalade: sperziebonen koken, laten afkoelen onder de kraan en mengen met een gesnipperd uitje, geperst teentje knoflook, tijm, wat olie en citroensap.
En couscoussalade / pastasalade? Dan neem je couscous of pasta als hoofdbestanddeel, en gewoon alles erdoor doen wat je wél lekker vindt (paprika, paddenstoelen, blokjes ham, tonijn, zalm, courgette...).quote:Op donderdag 3 december 2009 09:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben dol op sperziebonen (volgens mij op alle bonen), maar koude groenten vind ik zo smerig (tenzij ze rauw zijn). In het oorspronkelijke recept is die bietjessalade ook koud, maar ik serveer hem gewoon warm.
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, het is allemaal supergezond, maar volgens mij calorisch wat mager?
Mozzarella en olijfjes tikken aardig aan.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is 575 niet heel optimisch voor je lunch? Ik wil niet zeuren hoor, maar je moet wel genoeg eten natuurlijk. Verder heb ik bewondering voor de gezonde keuzes die je doorgaans doet
.
quote:Op donderdag 3 december 2009 08:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je dat nu nog niet onder de knie? Ik kan tegenwoordig met alleen een vork een kippenbout wegwerken.Ik begin me onderhand af te vragen waar we uberhaupt een tweede hand voor nodig hebben. Nu ja, om mopperende kinderen te troosten, waarschijnlijk. Wat zit de evolutie toch vernuftig in elkaar.
Ik vind trouwens dat je sowieso best weinig eet (maar hey, ik ben een veelvraat). Heb je wel eens een representatieve dag door een caloriechecker gehaald?
Je lijstjes vind ik echt niet veel hoor! 4 broodjes, wat kruidnootjes en avondeten en fruit. Das toch vrij prima?quote:Op donderdag 3 december 2009 10:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nee het lukt niet hoornog steeds niet. Met 1 hand tikken gaat wel steeds beter
ik ben gewoon bang dat ik na afloop alle kruimels en rijstkorrels enzo weer uit haar haartjes moet gaan zitten pulkendus ik eet liever niet met kind op schoot.
En hmm ik weet het eigenlijk niet, ik zal ns zo'n check er tegenaan gooien. Voor mijn gevoel ben ik echt de hele dag aan het eten. Snaaien vooral dus eerlijk gezegd. Nu viel het gister wel mee qua calorieën denk ik, maar dat zag ik ook echt pas toen ik dat lijstje maakte. Ik dacht nog bij mezelf van oh, dit is eigenlijk in zn totaal een stuk minder dan het voor mijn gevoel was. Normaal gesproken eet ik wel meer op een dag.
Plan voor vandaag:
O: 2 sneetjes brood met 20+ kaas
L: 2 sneetjes brood gerookte kipfilet en een mandarijntje
T: mandarijntje
T: wat kruidnootjesze roepen me nu al
![]()
D: rendang met rijst en sajoer boontjes.
T: misschien als ik nog trek krijg nog een mandarijntje
Hardlopen gaat hem vandaag niet worden, ik ben vandaag alleen thuis met Amélie. Maar we gaan wel straks lopend boodschappen doen in t dorp hier verderop, das 25 minuten heen lopen en 25 terug. Ik twijfel nog tussen draagdoek en kinderwagen maar ik neig naar de wagen omdat ik toch wel erg veel boodschappen nodig heb.
Anders kleur ik straks beter bij mn doek dan me lief is
haha, ja dat is hoe ik in mn hoofd bedenk hoe het eruit zou moeten zien. Meestal gaat het in de praktijk andersquote:Op donderdag 3 december 2009 10:34 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Je lijstjes vind ik echt niet veel hoor! 4 broodjes, wat kruidnootjes en avondeten en fruit. Das toch vrij prima?
- veldslaquote:Op donderdag 3 december 2009 09:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik koester een diepe bewondering voor salademensen. Het zit er bij mij gewoon niet in, salades lekker vinden. Ik heb ooit een lekkere caesarsalade gehad en dat was het wel zo'n beetje (helaas heeft mijn supermarkt daar niet de goede sla voor). Rode bietjes met rode ui, feta en balsamico vind ik ook lekker, maar ik weet niet of dat als salade telt. Oh, gegrilde zalmstukjes met ijsbergsla, rode peperkorrels, olijfolie en citroen vind ik wél heel lekker (maar dan haal ik eerst de hardste stukken uit de ijsbergsla, die vind ik zo vies).
Ik houd me aanbevolen voor smakelijke salades (zonder witlof, tomaat, komkommer of zwarte olijven, want die lust ik niet).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |