een melody of tune kan ook "rings" doen (en dan niet ringtone, maar gewoon ringing in my ears...klinken...zeg maar)
@PF: ik heb geen magnetron
maarrrr ik zit aan een lekker bord kapucijners met magere spekblokjes. comfort food met heul veul vezels.
@moblo: prima, ik ga de wekker half zeven of zeven uur zetten.
@allemaal: superlief hoor, van t bellen, maar ik vind dat ik t eerst eens zelf moet proberen. hoppa.
oh en ik was ingesloten in t gebouw

de deur die openblijft (dacht ik) blijft tegenwoordig maar open tot half acht... gelukkig was er een andere aio aan t werk die wel netjes een sleutel had gehaald die me er uit kon laten (stond ik daar met een betraand hoofd nog van mn post-stress breakdown... die dacht natuurlijk dat ik hard moest huilen omdat ik ingesloten was)

ik vind overwerken of laat werken trouwens helemaal niet zo erg hoor. t is meer dat t nu een beetje wanhopig was, en ik na 11 uur werken (met 20 minuten lunchpauze) naar huis ging met achterlating van een berg werk die nog steeds onoverzichtelijk groot is...

maar goed. als ik eind van de week alsnog mn hoofdstuk niet af heb kan ik wel eerlijk zeggen dat ik er écht voor gewerkt heb...