Waar zijn je T'tjes gebleven?!quote:Op woensdag 2 december 2009 20:37 schreef Ek-Mei het volgende:
Goeieavond!
Kom weer ff met mn lijstje langs, drama![]()
O: yoghurt met kiwi
L: tosti ham/kaas
D: bami (veel!) met kroepoek, atjar en ketjap
T: paar pepernoten en een chocosinterklaasloly
Uiteindelijk denk ik dat je maar 1200 kcal gehad hebt ofzo...Dus dat valt tegen, inderdaad.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waar zijn je T'tjes gebleven?!
Hoe vind je deze
O: 1 boterham met kipfilet
T: 4 mandarijnen
T: handje pepernoten + 2 schuimpjes
L: 2 boterhammen met pindakaas
T: stukje chocoladeletter + 2 speculaasjes + handje truffelpepernoten
T: 1 boterham met kipfilet
S: RPM
D: klein bordje pasta met groenten en witte saus
Ik vind je lijstje super!quote:Op woensdag 2 december 2009 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waar zijn je T'tjes gebleven?!
Hoe vind je deze
O: 1 boterham met kipfilet
T: 4 mandarijnen
T: handje pepernoten + 2 schuimpjes
L: 2 boterhammen met pindakaas
T: stukje chocoladeletter + 2 speculaasjes + handje truffelpepernoten
T: 1 boterham met kipfilet
S: RPM
D: klein bordje pasta met groenten en witte saus
En dan ga je snaaien he.. Idee om altijd iets gezonds in je tas te hebben zitten? Ik heb eigenlijk altijd wel een appel o.i.d. bij me..quote:Op woensdag 2 december 2009 20:47 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
Ik vind je lijstje super!![]()
Mijn t'tjes tja, vanmorgen was ik vrij laat wakker, voelde me niet zo lekker, verder veel in de trein gezeten en niks bij me, vanavond ineens super honger natuurlijk
Ik normaal gesproken ook, vandaag was een rare dag, normaal ben ik veel hongeriger en eet ik veeeel meer hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 20:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En dan ga je snaaien he.. Idee om altijd iets gezonds in je tas te hebben zitten? Ik heb eigenlijk altijd wel een appel o.i.d. bij me..
Oh dan is het dat. Ik heb gisteren een plugin moeten installeren om Google Wave te kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm, ik gebruik Google Chrome en die heeft het al langer. Ik vind het wel hendig.
Sings?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:08 schreef motorbloempje het volgende:
argh!
But now there is a whole new tune that ???????
a melody so light and lithe it dances
1 woord, 1 lettergreep, mag niet iets van plays zijn (moet andere rijmklank zijn) én er moeten dingen op rijmen
en ik kan NIETS bedenken.. iemand die iets weetik ben wanhopig.. en nee, het mag niet op dances rijmen
dichten is zo niet mijn ding...
Sings? O, mag niet rijmen op op dancing.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:08 schreef motorbloempje het volgende:
argh!
But now there is a whole new tune that ???????
a melody so light and lithe it's dancing
1 woord, 1 lettergreep, mag niet iets van plays zijn (moet andere rijmklank zijn) én er moeten dingen op rijmen
en ik kan NIETS bedenken.. iemand die iets weetik ben wanhopig.. en nee, het mag niet op dancing rijmen
dichten is zo niet mijn ding...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |