Ik heb 't op boeken nog nooit gehad. Kennelijk horen die daar niet bij. Wel schoenen enzo.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind dat maar niets, dat amazon.
nu heb ik dus creditcard meuk enzo ingevuld, krijg ik deze warning:
Important Message
Please note that your country may charge import duties, taxes and fees that you may have to pay ahead of delivery.
hoe vaak gebeurt dat voor 1 boek?
China? Wat haal je daar vandaan dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:45 schreef Syrena het volgende:
Ik bestel zelfs uit ChinaDat is wel met Paypal.
Bril, nepiPodnano, kabeltjesmeuk, batterij voor m'n Acer etc. Lekker met de lage dollarquote:Op woensdag 2 december 2009 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
China? Wat haal je daar vandaan dan?
Hm, ook weer waar. Maar niemand zegt ooit 'we hebben een relatie met elkaar' - dat klinkt weer afstandelijk ofzo. Wij zeggen hier vaak 'is het al officieel?' - bij 'ja' is het dan dus een relatie, bij 'nee' is het alles wat daarvoor komtquote:Op woensdag 2 december 2009 13:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waarom zo vaag 'iets'? Je hebt toch een relatie?
Ik vind het allebei enorm puberaal klinken
meestal niet. dat gaat alleen als ze je bestelling controleren en erahcter komen dat de importwaarde meer dan 150 euro is. een naheffing voor btw heb ik nog nooit gehad op boeken, ook als ze meer dan 22 euro waren (maar ik koop meestal uit de UK niet uit de USA. binnen de EU hoef je je sowieso niet druk te maken)quote:Op woensdag 2 december 2009 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind dat maar niets, dat amazon.
nu heb ik dus creditcard meuk enzo ingevuld, krijg ik deze warning:
Important Message
Please note that your country may charge import duties, taxes and fees that you may have to pay ahead of delivery.
hoe vaak gebeurt dat voor 1 boek?
okay!quote:Op woensdag 2 december 2009 17:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
meestal niet. dat gaat alleen als ze je bestelling controleren en erahcter komen dat de importwaarde meer dan 150 euro is. een naheffing voor btw heb ik nog nooit gehad op boeken, ook als ze meer dan 22 euro waren (maar ik koop meestal uit de UK niet uit de USA. binnen de EU hoef je je sowieso niet druk te maken)
http://www.douane.nl/veelgesteldevragen/
Die tweede!quote:Op woensdag 2 december 2009 17:24 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik heb net twee paar laarzen besteld.Ga waarschijnlijk maar 1 paar houden, ik wil graag suède laarzen en kijk dus even welke het mooist zijn / het lekkerst zitten.
Deze zijn van Dolcis, 69,95 :
[ afbeelding ]
En deze van Blink, 59,59 :
[ afbeelding ]
Deze en jij ook weer eens hoiquote:Op woensdag 2 december 2009 17:50 schreef cyclechick het volgende:
welke rode?
oh oops, surprise dat ik ook weer even langskom![]()
Ik las: T: Body Jam en dacht: wat ben jij van plan!quote:Op woensdag 2 december 2009 17:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Whoop!
Ik vind die bovenste grijze laarsjes leuk, PPP!![]()
Lijstje![]()
O: twee sneetjes met kipfilet
T: honingdropjes en een tarwebiscuitje
L: twee sneetjes met ham
T: bakje Griekse yoghurt met een lepel jam
D: bietjes met vissticks
S: Body Jam
T: ?
Best goeeeed vind ik
Ik ga het volgende week vragen, nádat ze de SO hebben gemaakt en vóórdat ze de cijfers krijgenquote:Op woensdag 2 december 2009 18:12 schreef P.F het volgende:
Vik, wil je een eerlijk of een aardig antwoord!
Ja, het moet op dezelfde datum als dat j e het kaartje hebt gekocht. verder maakt t niet uit volgens mij.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik las: T: Body Jam en dacht: wat ben jij van plan!![]()
.
Even een stom vraagje. Als ik met de trein reis, dan hoef ik die reis niet in één adem door te maken hè? Dus ik kan onderweg ook uitstappen, wat anders gaan doen en dan door reizen met hetzelfde kaartje. Ja toch?
. Miss dat er een bepaalde tijdslimiet is waarbinnen je de reis moet voltooien?
.
Ja dat spreekt voor zichquote:Op woensdag 2 december 2009 18:15 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ja, het moet op dezelfde datum als dat j e het kaartje hebt gekocht. verder maakt t niet uit volgens mij.
Ja, z'n laatste cabaretshow draait in de biosquote:ik ga naar de film, theo maasen (ik wist niet dat die ook als film iets deed)
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik las: T: Body Jam en dacht: wat ben jij van plan!![]()
.
Even een stom vraagje. Als ik met de trein reis, dan hoef ik die reis niet in één adem door te maken hè? Dus ik kan onderweg ook uitstappen, wat anders gaan doen en dan door reizen met hetzelfde kaartje. Ja toch?
.
Als ze nog te koop zijn zou ik best graag willen weten waar dat jurkje gekocht kan wordenquote:Op woensdag 2 december 2009 17:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Deze en jij ook weer eens hoi![]()
[ afbeelding ]
Oehquote:Op woensdag 2 december 2009 19:09 schreef Blurred86 het volgende:
Weet iemand trouwens hoe je van mandarijnengeur af komt? Ik ruik heel de dag naar mandarijn
Ja, het ging wel lekker, thanks for asking! Had op het laatst moeite met inademen, heel vreemd. Maar dat zal ws. ook met de kou te maken hebben, was nogal frisjes vanochtend. En ik kwam langs de kinderboerderij, die lucht maakt het diep inademen niet echt aantrekkelijkquote:Op woensdag 2 december 2009 10:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ging het lekker? Ik heb gisteren 8,5 km gelopen in een uur, omdat ik steeds moest stoppen omdat ik buiten adem raakte. Die kou is toch wel rot! En dan breekt het me op dat ik niet netjes ademhaal
Ik heb nog geprobeerd mezelf te corrigeren door mee te zingen met m'n muziek (), maar daar werd het alleen maar erger van (terwijl dat normaal wel helpt) (maar het ziet er debiel uit
).
Groeten vanuit de toets-zaal, trouwens
hebben ze in China de dollar dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
Bril, nepiPodnano, kabeltjesmeuk, batterij voor m'n Acer etc. Lekker met de lage dollaralleen lang wachten tot het er eindelijk is.
Ze rekenen daar met dollars waar ik koop jaquote:Op woensdag 2 december 2009 19:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
hebben ze in China de dollar dan?
Doe ik altijd wel, maar ik geloof dat het officieel niet mag (zou met een weekendretour namelijk errug handig kunnen zijn).quote:Op woensdag 2 december 2009 18:12 schreef Viking84 het volgende:
.
Dit is op één dag en het via-station ligt op de route naar het eindstation.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Doe ik altijd wel, maar ik geloof dat het officieel niet mag (zou met een weekendretour namelijk errug handig kunnen zijn).
Voor de zekerheid neem ik weleens een "via-kaartje" voor het geval je een moeilijke conducteur treft: kost niets meer maar kan discussie voorkomen.
Dat is toch juist hartstikke leuk voor hemquote:Op woensdag 2 december 2009 20:07 schreef Daph_ het volgende:
Ik voel me vatsig en futloos. En moe en ik heb pijn aan mijn rug. En toen vriendlief me vertelde dat hij een hoge salarisverhoging had gekregen moest ik huilen
Jij bent toch ook vrouw?? Wij vrouwen janken om dingen die eigenlijk heel leuk zijn maar omdat we toch labiel zijn barsten we in janken uit, zomaar...quote:Op woensdag 2 december 2009 20:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat is toch juist hartstikke leuk voor hem!
Mja.. Of werken jullie bij het zelfde bedrijf? Dat hij promotie kreeg en jij niet? Dat zou ik dan ook wel jammer vinden..quote:Op woensdag 2 december 2009 20:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jij bent toch ook vrouw?? Wij vrouwen janken om dingen die eigenlijk heel leuk zijn maar omdat we toch labiel zijn barsten we in janken uit, zomaar...
Bah, wat is dat toch?? Arme mannen... Ik haat mijzelf ook hoor... gebeurd er iets serieus heel erg (3 week geleden nog een oom overleden) dan ben ik de hardheid zelve, zie ik in een film iemand dramatisch struikelen, ga ik janken
Is het ookquote:Op woensdag 2 december 2009 20:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat is toch juist hartstikke leuk voor hem!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit nogal in de knoop met mezelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We werken in dezelfde sector, zelfde opleidingen gedaan, maar werken niet op hetzelfde kantoor.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Mja.. Of werken jullie bij het zelfde bedrijf? Dat hij promotie kreeg en jij niet? Dat zou ik dan ook wel jammer vinden..
als ik dát nou eens kon... vroeg opstaan zonder dat ik een trein hoef te halen...of een afspraak met een persoon hebquote:Op woensdag 2 december 2009 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Och arme Kwak...
Ga je er morgen om 6 uur uit, lekker fit en wakker en een hele dag voor je.
Heb je niet iemand die je wakker kan bellen? M'nquote:Op woensdag 2 december 2009 20:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
als ik dát nou eens kon... vroeg opstaan zonder dat ik een trein hoef te halen...of een afspraak met een persoon heb
maar ik ga t wel proberen. dan kan ik morgenochtend nog beetje opruimen en huishouden voor ik ga werken, en vroeg beginnen zodat ik niet zo laat door hoef.
grootste nadeel van laat doorwerken merk ik altijd pas weer als ik t al gedaan heb: ik eet te laat, word knetter labiel, chaggo en verdrietig, en heb ook geen zin meer om voor mezelf te koken, maar wil geen afhaal want dan voel ik me te schuldig....dus ik ga maar vissticks in de oven gooien thuis...
Ik half 7! Dus roept u maarquote:Op woensdag 2 december 2009 20:39 schreef AKnynke het volgende:
Oh, en Kwak, ik wil jou ook wel bellen hoor! Ik sta morgen om half 8 op, wat vind je ervan?
Waar zijn je T'tjes gebleven?!quote:Op woensdag 2 december 2009 20:37 schreef Ek-Mei het volgende:
Goeieavond!
Kom weer ff met mn lijstje langs, drama![]()
O: yoghurt met kiwi
L: tosti ham/kaas
D: bami (veel!) met kroepoek, atjar en ketjap
T: paar pepernoten en een chocosinterklaasloly
Uiteindelijk denk ik dat je maar 1200 kcal gehad hebt ofzo...Dus dat valt tegen, inderdaad.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waar zijn je T'tjes gebleven?!
Hoe vind je deze
O: 1 boterham met kipfilet
T: 4 mandarijnen
T: handje pepernoten + 2 schuimpjes
L: 2 boterhammen met pindakaas
T: stukje chocoladeletter + 2 speculaasjes + handje truffelpepernoten
T: 1 boterham met kipfilet
S: RPM
D: klein bordje pasta met groenten en witte saus
Ik vind je lijstje super!quote:Op woensdag 2 december 2009 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waar zijn je T'tjes gebleven?!
Hoe vind je deze
O: 1 boterham met kipfilet
T: 4 mandarijnen
T: handje pepernoten + 2 schuimpjes
L: 2 boterhammen met pindakaas
T: stukje chocoladeletter + 2 speculaasjes + handje truffelpepernoten
T: 1 boterham met kipfilet
S: RPM
D: klein bordje pasta met groenten en witte saus
En dan ga je snaaien he.. Idee om altijd iets gezonds in je tas te hebben zitten? Ik heb eigenlijk altijd wel een appel o.i.d. bij me..quote:Op woensdag 2 december 2009 20:47 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
Ik vind je lijstje super!![]()
Mijn t'tjes tja, vanmorgen was ik vrij laat wakker, voelde me niet zo lekker, verder veel in de trein gezeten en niks bij me, vanavond ineens super honger natuurlijk
Ik normaal gesproken ook, vandaag was een rare dag, normaal ben ik veel hongeriger en eet ik veeeel meer hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 20:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En dan ga je snaaien he.. Idee om altijd iets gezonds in je tas te hebben zitten? Ik heb eigenlijk altijd wel een appel o.i.d. bij me..
Oh dan is het dat. Ik heb gisteren een plugin moeten installeren om Google Wave te kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm, ik gebruik Google Chrome en die heeft het al langer. Ik vind het wel hendig.
Sings?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:08 schreef motorbloempje het volgende:
argh!
But now there is a whole new tune that ???????
a melody so light and lithe it dances
1 woord, 1 lettergreep, mag niet iets van plays zijn (moet andere rijmklank zijn) én er moeten dingen op rijmen
en ik kan NIETS bedenken.. iemand die iets weetik ben wanhopig.. en nee, het mag niet op dances rijmen
dichten is zo niet mijn ding...
Sings? O, mag niet rijmen op op dancing.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:08 schreef motorbloempje het volgende:
argh!
But now there is a whole new tune that ???????
a melody so light and lithe it's dancing
1 woord, 1 lettergreep, mag niet iets van plays zijn (moet andere rijmklank zijn) én er moeten dingen op rijmen
en ik kan NIETS bedenken.. iemand die iets weetik ben wanhopig.. en nee, het mag niet op dancing rijmen
dichten is zo niet mijn ding...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |