Doe ik altijd wel, maar ik geloof dat het officieel niet mag (zou met een weekendretour namelijk errug handig kunnen zijn).quote:Op woensdag 2 december 2009 18:12 schreef Viking84 het volgende:
Even een stom vraagje. Als ik met de trein reis, dan hoef ik die reis niet in één adem door te maken hè? Dus ik kan onderweg ook uitstappen, wat anders gaan doen en dan door reizen met hetzelfde kaartje. Ja toch?
. Miss dat er een bepaalde tijdslimiet is waarbinnen je de reis moet voltooien?
.
Dit is op één dag en het via-station ligt op de route naar het eindstation.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Doe ik altijd wel, maar ik geloof dat het officieel niet mag (zou met een weekendretour namelijk errug handig kunnen zijn).
Voor de zekerheid neem ik weleens een "via-kaartje" voor het geval je een moeilijke conducteur treft: kost niets meer maar kan discussie voorkomen.
Dat is toch juist hartstikke leuk voor hemquote:Op woensdag 2 december 2009 20:07 schreef Daph_ het volgende:
Ik voel me vatsig en futloos. En moe en ik heb pijn aan mijn rug. En toen vriendlief me vertelde dat hij een hoge salarisverhoging had gekregen moest ik huilen
Jij bent toch ook vrouw?? Wij vrouwen janken om dingen die eigenlijk heel leuk zijn maar omdat we toch labiel zijn barsten we in janken uit, zomaar...quote:Op woensdag 2 december 2009 20:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat is toch juist hartstikke leuk voor hem!
Mja.. Of werken jullie bij het zelfde bedrijf? Dat hij promotie kreeg en jij niet? Dat zou ik dan ook wel jammer vinden..quote:Op woensdag 2 december 2009 20:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jij bent toch ook vrouw?? Wij vrouwen janken om dingen die eigenlijk heel leuk zijn maar omdat we toch labiel zijn barsten we in janken uit, zomaar...
Bah, wat is dat toch?? Arme mannen... Ik haat mijzelf ook hoor... gebeurd er iets serieus heel erg (3 week geleden nog een oom overleden) dan ben ik de hardheid zelve, zie ik in een film iemand dramatisch struikelen, ga ik janken
Is het ookquote:Op woensdag 2 december 2009 20:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat is toch juist hartstikke leuk voor hem!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit nogal in de knoop met mezelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We werken in dezelfde sector, zelfde opleidingen gedaan, maar werken niet op hetzelfde kantoor.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Mja.. Of werken jullie bij het zelfde bedrijf? Dat hij promotie kreeg en jij niet? Dat zou ik dan ook wel jammer vinden..
als ik dát nou eens kon... vroeg opstaan zonder dat ik een trein hoef te halen...of een afspraak met een persoon hebquote:Op woensdag 2 december 2009 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Och arme Kwak...
Ga je er morgen om 6 uur uit, lekker fit en wakker en een hele dag voor je.
Heb je niet iemand die je wakker kan bellen? M'nquote:Op woensdag 2 december 2009 20:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
als ik dát nou eens kon... vroeg opstaan zonder dat ik een trein hoef te halen...of een afspraak met een persoon heb
maar ik ga t wel proberen. dan kan ik morgenochtend nog beetje opruimen en huishouden voor ik ga werken, en vroeg beginnen zodat ik niet zo laat door hoef.
grootste nadeel van laat doorwerken merk ik altijd pas weer als ik t al gedaan heb: ik eet te laat, word knetter labiel, chaggo en verdrietig, en heb ook geen zin meer om voor mezelf te koken, maar wil geen afhaal want dan voel ik me te schuldig....dus ik ga maar vissticks in de oven gooien thuis...
Ik half 7! Dus roept u maarquote:Op woensdag 2 december 2009 20:39 schreef AKnynke het volgende:
Oh, en Kwak, ik wil jou ook wel bellen hoor! Ik sta morgen om half 8 op, wat vind je ervan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |