abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 december 2009 @ 19:39:33 #151
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75222974
Mooi ben je Loveli, leuk jurkje!

Wat heb je besteld Vik?

Respect voor alle hardlopers !!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_75223105
quote:
Op woensdag 2 december 2009 18:12 schreef Viking84 het volgende:
Even een stom vraagje . Als ik met de trein reis, dan hoef ik die reis niet in één adem door te maken hè? Dus ik kan onderweg ook uitstappen, wat anders gaan doen en dan door reizen met hetzelfde kaartje. Ja toch? . Miss dat er een bepaalde tijdslimiet is waarbinnen je de reis moet voltooien? .
Doe ik altijd wel, maar ik geloof dat het officieel niet mag (zou met een weekendretour namelijk errug handig kunnen zijn).
Voor de zekerheid neem ik weleens een "via-kaartje" voor het geval je een moeilijke conducteur treft: kost niets meer maar kan discussie voorkomen.
  woensdag 2 december 2009 @ 19:44:46 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75223213
quote:
Op woensdag 2 december 2009 19:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Doe ik altijd wel, maar ik geloof dat het officieel niet mag (zou met een weekendretour namelijk errug handig kunnen zijn).
Voor de zekerheid neem ik weleens een "via-kaartje" voor het geval je een moeilijke conducteur treft: kost niets meer maar kan discussie voorkomen.
Dit is op één dag en het via-station ligt op de route naar het eindstation.

Er is steeds iemand aan het boren. Ik word er gek van . Beetje geïrriteerd omdat ik honger heb geloof ik .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 2 december 2009 @ 19:46:48 #154
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75223310
Heuj hoi! Terug van fietsen! En Vik, je mag gewoon uitstappen en weer instappen hoor .

Ik doe alleen een via-kaartje als ik van Den Haag naar Gouda ga, via Rotterdam (ivm fysio) ofzo. Anders niet . Alleen als ik een 'hoek' maak, als u begrijpt wat ik bedoel .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75223532
Beh, ik wil een andere zorgverzekering omdat ik die wat ik heb te duur vind en nu ben ik bang dat ik mezelf onderverzeker
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75224030
Ik voel me vatsig en futloos. En moe en ik heb pijn aan mijn rug. En toen vriendlief me vertelde dat hij een hoge salarisverhoging had gekregen moest ik huilen
pi_75224135
boh, alles klaargelegd voor morgen (alle relevante literatuur die ik heb liggen opgezocht en verdeeld in gelezen, aantekeningenblaadjes, etc.)

ik moet morgen schrijven maar eigenlijk ook toch nog heel veel lezen (kwam nog allerlei andere meuk tegen die ik nog moet lezen) en ik ben bang dat ik als ik nu naar huis ga t allemaal niet af krijg deze week... maar ik ben ook bang dat ik als ik iets mee naar huis neem, ik niks meer doe en me dan de hele avond schuldig voel...

en blijven kan eigenlijk ook niet want ik moet toch straks echt iets eten... en alles hier is dicht en donker...ben alleen in t gebouw en kan er nog wel uit maar dan niet meer in...de afstudeerborrel van een vriendinnetje van 21 tot 23 wordt niks meer sowieso...want ik ben totaal kapot...

toch nog maar even wat doornemen

(sorry ik zit vreselijk te zeuren. ik wéét dat dit erbij hoort, het laatste jaar van mn promotie... maar ik weet even niet meer waar ik t zoeken moet...)

strike that... ik weet niet eens meer waar ik nog moet beginnen nu, en mn hoofd knalt uit elkaar... ik ga naar huis. morgen weer een dag. en een neiuwe optie tot doorwerken... ik onthoud nu toch niks meer...
Kwak
pi_75224597
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:07 schreef Daph_ het volgende:
Ik voel me vatsig en futloos. En moe en ik heb pijn aan mijn rug. En toen vriendlief me vertelde dat hij een hoge salarisverhoging had gekregen moest ik huilen
Dat is toch juist hartstikke leuk voor hem !
  woensdag 2 december 2009 @ 20:22:51 #159
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75224656
Och arme Kwak...

Ga je er morgen om 6 uur uit, lekker fit en wakker en een hele dag voor je.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 2 december 2009 @ 20:26:15 #160
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75224814
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:21 schreef P.F het volgende:

[..]

Jij bent toch ook vrouw?? Wij vrouwen janken om dingen die eigenlijk heel leuk zijn maar omdat we toch labiel zijn barsten we in janken uit, zomaar...

Bah, wat is dat toch?? Arme mannen... Ik haat mijzelf ook hoor... gebeurd er iets serieus heel erg (3 week geleden nog een oom overleden) dan ben ik de hardheid zelve, zie ik in een film iemand dramatisch struikelen, ga ik janken
pi_75224886
hamburger met rucola en tomaatjes

groooooooooooot bord groente met wat ketjap/sambalmarinade

en nu leren of nou ja, m'n gedicht afmaken en analyseren..
Ja doei.
pi_75224957
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:26 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Jij bent toch ook vrouw?? Wij vrouwen janken om dingen die eigenlijk heel leuk zijn maar omdat we toch labiel zijn barsten we in janken uit, zomaar...

Bah, wat is dat toch?? Arme mannen... Ik haat mijzelf ook hoor... gebeurd er iets serieus heel erg (3 week geleden nog een oom overleden) dan ben ik de hardheid zelve, zie ik in een film iemand dramatisch struikelen, ga ik janken
Mja.. Of werken jullie bij het zelfde bedrijf? Dat hij promotie kreeg en jij niet? Dat zou ik dan ook wel jammer vinden..
pi_75224960
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:21 schreef P.F het volgende:

[..]

Is het ook
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit nogal in de knoop met mezelf
pi_75224984
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75224987
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:29 schreef P.F het volgende:

[..]

Mja.. Of werken jullie bij het zelfde bedrijf? Dat hij promotie kreeg en jij niet? Dat zou ik dan ook wel jammer vinden..
We werken in dezelfde sector, zelfde opleidingen gedaan, maar werken niet op hetzelfde kantoor.
pi_75224995
Daph, Kwak, morgen weer een dag en dan is alles beter!
Of niet, maar je kan vandaag doen alsof morgen vast alles beter is.

Ik ga alvast richting morgen !
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_75225096
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Och arme Kwak...

Ga je er morgen om 6 uur uit, lekker fit en wakker en een hele dag voor je.
als ik dát nou eens kon... vroeg opstaan zonder dat ik een trein hoef te halen...of een afspraak met een persoon heb

maar ik ga t wel proberen. dan kan ik morgenochtend nog beetje opruimen en huishouden voor ik ga werken, en vroeg beginnen zodat ik niet zo laat door hoef.

grootste nadeel van laat doorwerken merk ik altijd pas weer als ik t al gedaan heb: ik eet te laat, word knetter labiel, chaggo en verdrietig, en heb ook geen zin meer om voor mezelf te koken, maar wil geen afhaal want dan voel ik me te schuldig.... dus ik ga maar vissticks in de oven gooien thuis...
Kwak
pi_75225128
Is de AH nog open? Stoommaaltijd met kip, sperzieboontjes en aardappeltjes met rozemarijn!
pi_75225143
kwak! Zullen we afspreken dat we vroeg opstaan?
Ja doei.
pi_75225152
en voor Daph_
Ja doei.
  woensdag 2 december 2009 @ 20:36:25 #171
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75225222
Dikke kus voor alle dames die zich rot voelen .

Ik heb ook moeite met vroeg opstaan als het niet hoeft. Eigenlijk is het heel goed dat ik nu op een school werk, want die kinderen rekenen op mij en dus MOET ik discipline kweken.
Niet meer actief op Fok!
pi_75225253
Goeieavond!

Kom weer ff met mn lijstje langs, drama

O: yoghurt met kiwi
L: tosti ham/kaas
D: bami (veel!) met kroepoek, atjar en ketjap
T: paar pepernoten en een chocosinterklaasloly
  woensdag 2 december 2009 @ 20:39:21 #173
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75225348
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:33 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

als ik dát nou eens kon... vroeg opstaan zonder dat ik een trein hoef te halen...of een afspraak met een persoon heb

maar ik ga t wel proberen. dan kan ik morgenochtend nog beetje opruimen en huishouden voor ik ga werken, en vroeg beginnen zodat ik niet zo laat door hoef.

grootste nadeel van laat doorwerken merk ik altijd pas weer als ik t al gedaan heb: ik eet te laat, word knetter labiel, chaggo en verdrietig, en heb ook geen zin meer om voor mezelf te koken, maar wil geen afhaal want dan voel ik me te schuldig.... dus ik ga maar vissticks in de oven gooien thuis...
Heb je niet iemand die je wakker kan bellen? M'n kan ook niet vroeg op staan, met als resultaat dat ik hem meestal 's morgens bel. Als ik tenminste eerder opsta dan hij, en dat is meestal wel zo. Dat is vaak ook een heel intiem moment, allebei net wakker en in bed en aan de telefoon..Dat kan ik echt het fijnste beetje van de dag vinden..

Oh, en goed dat je naar huis bent gegaan! Morgen is er weer een dag! Kun je niet een salade maken met van alles lekkers erin? stukje brood ernaast met wat boter en zout, en klaar!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 2 december 2009 @ 20:39:55 #174
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75225385
Oh, en Kwak, ik wil jou ook wel bellen hoor! Ik sta morgen om half 8 op, wat vind je ervan?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 2 december 2009 @ 20:40:28 #175
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75225402
quote:
Op woensdag 2 december 2009 20:39 schreef AKnynke het volgende:
Oh, en Kwak, ik wil jou ook wel bellen hoor! Ik sta morgen om half 8 op, wat vind je ervan?
Ik half 7! Dus roept u maar .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')