Ik heb 't op boeken nog nooit gehad. Kennelijk horen die daar niet bij. Wel schoenen enzo.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind dat maar niets, dat amazon.
nu heb ik dus creditcard meuk enzo ingevuld, krijg ik deze warning:
Important Message
Please note that your country may charge import duties, taxes and fees that you may have to pay ahead of delivery.
hoe vaak gebeurt dat voor 1 boek?
China? Wat haal je daar vandaan dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:45 schreef Syrena het volgende:
Ik bestel zelfs uit ChinaDat is wel met Paypal.
Bril, nepiPodnano, kabeltjesmeuk, batterij voor m'n Acer etc. Lekker met de lage dollarquote:Op woensdag 2 december 2009 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
China? Wat haal je daar vandaan dan?
Hm, ook weer waar. Maar niemand zegt ooit 'we hebben een relatie met elkaar' - dat klinkt weer afstandelijk ofzo. Wij zeggen hier vaak 'is het al officieel?' - bij 'ja' is het dan dus een relatie, bij 'nee' is het alles wat daarvoor komtquote:Op woensdag 2 december 2009 13:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waarom zo vaag 'iets'? Je hebt toch een relatie?
Ik vind het allebei enorm puberaal klinken
meestal niet. dat gaat alleen als ze je bestelling controleren en erahcter komen dat de importwaarde meer dan 150 euro is. een naheffing voor btw heb ik nog nooit gehad op boeken, ook als ze meer dan 22 euro waren (maar ik koop meestal uit de UK niet uit de USA. binnen de EU hoef je je sowieso niet druk te maken)quote:Op woensdag 2 december 2009 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind dat maar niets, dat amazon.
nu heb ik dus creditcard meuk enzo ingevuld, krijg ik deze warning:
Important Message
Please note that your country may charge import duties, taxes and fees that you may have to pay ahead of delivery.
hoe vaak gebeurt dat voor 1 boek?
okay!quote:Op woensdag 2 december 2009 17:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
meestal niet. dat gaat alleen als ze je bestelling controleren en erahcter komen dat de importwaarde meer dan 150 euro is. een naheffing voor btw heb ik nog nooit gehad op boeken, ook als ze meer dan 22 euro waren (maar ik koop meestal uit de UK niet uit de USA. binnen de EU hoef je je sowieso niet druk te maken)
http://www.douane.nl/veelgesteldevragen/
Die tweede!quote:Op woensdag 2 december 2009 17:24 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik heb net twee paar laarzen besteld.Ga waarschijnlijk maar 1 paar houden, ik wil graag suède laarzen en kijk dus even welke het mooist zijn / het lekkerst zitten.
Deze zijn van Dolcis, 69,95 :
[ afbeelding ]
En deze van Blink, 59,59 :
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |