abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? woensdag 2 december 2009 @ 14:31:13 #76
70532 loveli
N
pi_75211633
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:27 schreef conleche het volgende:

[..]

Maar jij voegt het woordje wat toe en dan is het wel goed. Dus zij hebben wat met elkaar, of iets met elkaar kan wel. Nederlandstechnisch gezien dan. Dat je dan nog niet precies weet wat ze hebben is meer een inhoudelijk probleem.
Hoe is het met jouw liefdesleven? Wordt het niet een klein beetje bekend dat de mooie getalenteerde saxay Co single is, waardoor je een schare aanbidders op de stoep hebt liggen?
crap in = crap out
pi_75211678
..

[ Bericht 99% gewijzigd door P.F op 02-12-2009 14:37:16 ]
pi_75211708
nou ja, er zijn nog 8 mensen over ofzo
Ja doei.
pi_75211728
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Hoe is het met jouw liefdesleven? Wordt het niet een klein beetje bekend dat de mooie getalenteerde saxay Co single is, waardoor je een schare aanbidders op de stoep hebt liggen?
Jah. Ik begin iedere dag met het schoonvegen van mijn stoepje.

Ik PM je vanavond wel even, wil ook weten hoe het met jou gaat nu op dat gebied.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:50:24 #80
331 Merel
Be here now.
pi_75212242
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:22 schreef loveli het volgende:
Volgend jaar oppassen voor de 4-year itch. Want de 7-year itch bestaat niet, die begint stiekem na 4 jaar al.
edit: ja, ik reageer zonder te quoten op tig posts hierboven.
Ik had 'm wel na 7 jaar hoor! Pats boem kriebel relatie weg.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 2 december 2009 @ 14:54:51 #81
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75212381
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:34 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik vind het jurkje leuk! De rokjes vind ik allebei ook wat tuttig. Waar is het voor?
voor gewoon aan. Jurkje eventueel voor kerst ofzo, en andere bijzondere gelegenheden. Denk niet dat dat iets is wat ik normaal gesproken aantrek..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 2 december 2009 @ 14:56:31 #82
331 Merel
Be here now.
pi_75212442
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:34 schreef conleche het volgende:

Ik PM je vanavond wel even, wil ook weten hoe het met jou gaat nu op dat gebied.
Ik wil ook updates!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_75212546
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:22 schreef loveli het volgende:
Volgend jaar oppassen voor de 4-year itch. Want de 7-year itch bestaat niet, die begint stiekem na 4 jaar al.
edit: ja, ik reageer zonder te quoten op tig posts hierboven.
Maar we zijn de 7-year itch al voorbij

Afijn, ik ga eens boodschappen doen en lekker toetsen nakijken, thuis.
pi_75212754

ik net dus mijn mogelijke werkuren doorgegeven bij het werk..

krijg ik te horen dat ik een probleem heb als de andere werkstudenten (terwijl ik dus de eerste ben die voor het nieuwe semester doorgeeft!) voorgaan als hun dagen niet wijzigen en ik dus als dat zo is, niet kan komen werken en dus geen werk heb

fijn
Ja doei.
pi_75212917
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:59 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar we zijn de 7-year itch al voorbij

Afijn, ik ga eens boodschappen doen en lekker toetsen nakijken, thuis.
er schijnt een 2 jaar itch, een 7 jaar itch en een 13 jaar itch te bestaan.

na 2 jaar is het einde verliefdheid en erachter komen of je elkaar na de roze wolk nog leuk vindt
na 7 jaar is het onrust omdat je op een grens komt van voor altijd/toch een toekomst met iemand anders etc.
na 13 jaar meestal vanwege levensveranderingen: kinderen gekregen, tijd voor jezelf willen, meer aandahct voor jezelf waar de ander niet in past ineens

was een of ander meuk-artikel in de viva... maar t sloeg wel ergens op, in zn simpliciteit... (ik heb t niet heel duidelijk samengevat)
Kwak
  woensdag 2 december 2009 @ 15:16:23 #86
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75213158
Als je jeuk hebt, moet je krabben!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? woensdag 2 december 2009 @ 15:17:44 #87
70532 loveli
N
pi_75213204
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:09 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

er schijnt een 2 jaar itch, een 7 jaar itch en een 13 jaar itch te bestaan.

na 2 jaar is het einde verliefdheid en erachter komen of je elkaar na de roze wolk nog leuk vindt
na 7 jaar is het onrust omdat je op een grens komt van voor altijd/toch een toekomst met iemand anders etc.
na 13 jaar meestal vanwege levensveranderingen: kinderen gekregen, tijd voor jezelf willen, meer aandahct voor jezelf waar de ander niet in past ineens

was een of ander meuk-artikel in de viva... maar t sloeg wel ergens op, in zn simpliciteit... (ik heb t niet heel duidelijk samengevat)
Biologisch gezien raak je ergens in het begin zwanger, waarna je in een gezapigere settelende fase terecht komt. Sabotteren anti-conceptiva die fase, dan jeukt het harder.
crap in = crap out
  woensdag 2 december 2009 @ 15:24:08 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75213423
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:26 schreef loveli het volgende:

[..]

Als iedereen dat gaat vertellen, weten de mensen die hun pakje al in huis hebben wie hun Santa niet is.
Hihihi, dat zeg ik net ook tegen Mootje op MSN, dus ik houd m'n mond stijf dicht .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 2 december 2009 @ 15:33:54 #89
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75213720
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:56 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik wil ook updates!
Dat dus

En ik heb geen updates,... behalve dat de baas van de sportschool denkt dat ik een relatie met 1 van de medewerkers heb (maar das niet waar! hoewel we wel veel flirten en 1x gezoend hebben).
en nu heb ik met die jongen afgesproken dat we volgende week samen naar het etentje gaan: ik in mijn nieuwe jurk en hij in pak. Want ik durf anders niet in die jurk, omdat hij te gala achtig is en ik dan als enige overdressed ben
Ben benieuwd hoe de baas dan opkijkt
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_75213813
blergh... ik wil niet meer... maar ik moet door...want vanavond thuis doe ik het niet en morgen moet echt het lees en aantekenwerk klaar zijn. ik vrees dat ik hier om 21 uur nog zit... (en ik zit niet de hele tijd op internet. elke keer als ik kramp in mn nek krijg van het lezen (of mn ogen dicht beginnen te vallen) dan kijk ik even 5 minuten op fok )
Kwak
pi_75214049
heeft iemand hier een Amazon account?

Ik wil er een aanmaken, maar ik zit in de knoop met het invoeren van een adres!

Ik krijg dan, als k het invul zoals zij dat 'willen'

Naam
Straat
Plaats, Postcode
Land

Komt dat aan? Als ze het zo versturen?
Ja doei.
pi_75214577
Toch jammer, als ik een productief ben, is het nooit productief genoeg . Ik wilde vandaag iets afhebben en ben nu net op 20% gekomen omdat ik het te goed wil doen. Nu maar eens wat eten en dan richting college. Fijne avond nog allemaal .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_75215317
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
heeft iemand hier een Amazon account?

Ik wil er een aanmaken, maar ik zit in de knoop met het invoeren van een adres!

Ik krijg dan, als k het invul zoals zij dat 'willen'

Naam
Straat
Plaats, Postcode
Land

Komt dat aan? Als ze het zo versturen?
Ik heb een Amazon-account en ook al besteld in de VS en dat kwam prima aan!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75215392
ik probeerde nu dus wat te bestellen, en bij het afronden van de betaling, zegt hij dat mijn item niet naar mijn adres verscheept kan worden wellicht omdat het tweedehands is?
Ja doei.
pi_75215784
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik probeerde nu dus wat te bestellen, en bij het afronden van de betaling, zegt hij dat mijn item niet naar mijn adres verscheept kan worden wellicht omdat het tweedehands is?
Dat zou kunnen. Dan is Amazon alleen de bemiddelaar tussen jou en de tweedehands-verkoper. Kan best zijn dat die niet naar Europa verstuurt.

Kun je niet zien wie de tweedehands-verkoper is en zijn voorwaarden inzien?
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75215885
iemand hier met een account die even kan checken of zij het betreffende boek wel kan bestellen (en dat het dus aan mij ligt) of dat het simpelweg niet naar nederland gaat?
Ja doei.
pi_75215987
ik wil wel even checken (sogsogsog)
Kwak
pi_75216017
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
iemand hier met een account die even kan checken of zij het betreffende boek wel kan bestellen (en dat het dus aan mij ligt) of dat het simpelweg niet naar nederland gaat?
Tuuk Ben mijn baas twitter aan 't leren, dus dit kan wel tussendoor Als je de titel niet open en bloot wil zetten doe dan maar PM.

Ga ik mijn account even afstoffen
pi_75216030
hm.. ik denk dat het aan de verkoper lag! een andere verkoper met dat boek (voor dezelfde prijs) doet 't wel!
Ja doei.
pi_75216126
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:37 schreef motorbloempje het volgende:
hm.. ik denk dat het aan de verkoper lag! een andere verkoper met dat boek (voor dezelfde prijs) doet 't wel!
Oh mooi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')