Hoe is het met jouw liefdesleven? Wordt het niet een klein beetje bekend dat de mooie getalenteerde saxay Co single is, waardoor je een schare aanbidders op de stoep hebt liggen?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar jij voegt het woordje wat toe en dan is het wel goed. Dus zij hebben wat met elkaar, of iets met elkaar kan wel. Nederlandstechnisch gezien dan. Dat je dan nog niet precies weet wat ze hebben is meer een inhoudelijk probleem.
Jah. Ik begin iedere dag met het schoonvegen van mijn stoepje.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw liefdesleven? Wordt het niet een klein beetje bekend dat de mooie getalenteerde saxay Co single is, waardoor je een schare aanbidders op de stoep hebt liggen?
Ik had 'm wel na 7 jaar hoor! Pats boem kriebel relatie weg.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:22 schreef loveli het volgende:
Volgend jaar oppassen voor de 4-year itch. Want de 7-year itch bestaat niet, die begint stiekem na 4 jaar al.
edit: ja, ik reageer zonder te quoten op tig posts hierboven.
voor gewoon aan. Jurkje eventueel voor kerst ofzo, en andere bijzondere gelegenheden. Denk niet dat dat iets is wat ik normaal gesproken aantrek..quote:Op woensdag 2 december 2009 13:34 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik vind het jurkje leuk! De rokjes vind ik allebei ook wat tuttig. Waar is het voor?
Ik wil ook updates!quote:Op woensdag 2 december 2009 14:34 schreef conleche het volgende:
Ik PM je vanavond wel even, wil ook weten hoe het met jou gaat nu op dat gebied.
Maar we zijn de 7-year itch al voorbijquote:Op woensdag 2 december 2009 14:22 schreef loveli het volgende:
Volgend jaar oppassen voor de 4-year itch. Want de 7-year itch bestaat niet, die begint stiekem na 4 jaar al.
edit: ja, ik reageer zonder te quoten op tig posts hierboven.
er schijnt een 2 jaar itch, een 7 jaar itch en een 13 jaar itch te bestaan.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar we zijn de 7-year itch al voorbij
Afijn, ik ga eens boodschappen doen en lekker toetsen nakijken, thuis.
Biologisch gezien raak je ergens in het begin zwanger, waarna je in een gezapigere settelende fase terecht komt. Sabotteren anti-conceptiva die fase, dan jeukt het harder.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
er schijnt een 2 jaar itch, een 7 jaar itch en een 13 jaar itch te bestaan.
na 2 jaar is het einde verliefdheid en erachter komen of je elkaar na de roze wolk nog leuk vindt
na 7 jaar is het onrust omdat je op een grens komt van voor altijd/toch een toekomst met iemand anders etc.
na 13 jaar meestal vanwege levensveranderingen: kinderen gekregen, tijd voor jezelf willen, meer aandahct voor jezelf waar de ander niet in past ineens
was een of ander meuk-artikel in de viva... maar t sloeg wel ergens op, in zn simpliciteit... (ik heb t niet heel duidelijk samengevat)
Hihihi, dat zeg ik net ook tegen Mootje op MSN, dus ik houd m'n mond stijf dichtquote:Op woensdag 2 december 2009 14:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Als iedereen dat gaat vertellen, weten de mensen die hun pakje al in huis hebben wie hun Santa niet is.
Dat dusquote:
Ik heb een Amazon-account en ook al besteld in de VS en dat kwam prima aan!quote:Op woensdag 2 december 2009 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
heeft iemand hier een Amazon account?
Ik wil er een aanmaken, maar ik zit in de knoop met het invoeren van een adres!
Ik krijg dan, als k het invul zoals zij dat 'willen'
Naam
Straat
Plaats, Postcode
Land
Komt dat aan? Als ze het zo versturen?
Dat zou kunnen. Dan is Amazon alleen de bemiddelaar tussen jou en de tweedehands-verkoper. Kan best zijn dat die niet naar Europa verstuurt.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik probeerde nu dus wat te bestellen, en bij het afronden van de betaling, zegt hij dat mijn item niet naar mijn adres verscheept kan wordenwellicht omdat het tweedehands is?
Tuukquote:Op woensdag 2 december 2009 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
iemand hier met een account die even kan checken of zij het betreffende boek wel kan bestellen (en dat het dus aan mij ligt) of dat het simpelweg niet naar nederland gaat?
Oh mooiquote:Op woensdag 2 december 2009 16:37 schreef motorbloempje het volgende:
hm.. ik denk dat het aan de verkoper lag! een andere verkoper met dat boek (voor dezelfde prijs) doet 't wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |