abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? woensdag 2 december 2009 @ 12:01:53 #1
70532 loveli
N
pi_75207426

Het vorige deel: Slank #887 waar de kutjes katjes worden

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.

[ Bericht 99% gewijzigd door loveli op 02-12-2009 12:17:53 ]
crap in = crap out
pi_75207455

Fipo vanaf de toets!
pi_75207487
hahaha dank!

ik word echt even heel verdrietig als ik er nu aan denk dat ik mezelf op mn oude dikke foto's heel lelijk vond toen ik zoveel afgevallen was, maar er nu weer hetzelfde uitzie als toen. erger nog. alleen wel beter gekleed. ik vind mezelf nu echt vies, vadsig, lelijk en onaanraakbaar. ik voel me ook pafferig en dik in mn gezicht nu zelfs. dus ja

bah, ik wil niet zitten janken op kantoor... vanavond thuis ben ik vast wel weer opgeknapt... maar t is even té confronterend
Kwak
  woensdag 2 december 2009 @ 12:04:06 #4
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75207492
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75207498
Misschien moet ik eens wat nuttigs gaan doen ... fijne dag allemaal
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 2 december 2009 @ 12:05:27 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75207537
Tay vay pay.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 2 december 2009 @ 12:06:35 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75207571
quote:
Op woensdag 2 december 2009 12:03 schreef kwakz0r het volgende:
hahaha dank!

ik word echt even heel verdrietig als ik er nu aan denk dat ik mezelf op mn oude dikke foto's heel lelijk vond toen ik zoveel afgevallen was, maar er nu weer hetzelfde uitzie als toen. erger nog. alleen wel beter gekleed. ik vind mezelf nu echt vies, vadsig, lelijk en onaanraakbaar. ik voel me ook pafferig en dik in mn gezicht nu zelfs. dus ja

bah, ik wil niet zitten janken op kantoor... vanavond thuis ben ik vast wel weer opgeknapt... maar t is even té confronterend

van de week zei een Fok!-user op MSN nog tegen mij dat jij een lekker ding bent, dus niet in de put gaan zitten!
Niet meer actief op Fok!
pi_75207624
quote:
Op woensdag 2 december 2009 12:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]

voor Kwak. Het is nergens voor nodig om je zo te voelen, je bent nog steeds mooi!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_75207645
quote:
Op woensdag 2 december 2009 12:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

van de week zei een Fok!-user op MSN nog tegen mij dat jij een lekker ding bent, dus niet in de put gaan zitten!

(die heeft natuurlijk wél alleen mijn keurig gekozen flatteuze én 20 kilo geleden foto's gezien ...zegt de cynicus in mij...)

maar goed, in de put zitten heeft idd geen zin. ik ga er in elk geval weer wat aan doen! en hoe!
Kwak
pi_75207653
quote:
Op woensdag 2 december 2009 12:03 schreef kwakz0r het volgende:
hahaha dank!

Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75207682
quote:
Op woensdag 2 december 2009 12:00 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

het gaat medium ruk.
ik eet en snoep wel minder, maar val niet echt af. en het punt is dat ik dat ook moet loslaten nu... want de stress en de obsessie helpen niet mee...

ben overigens ook heel erg gestressed over mn werk. dat gaat nu wel beter, maar ik moet gewoon echt heel heel erg veel doen nu... dus steeds deadline stress... dat helpt wel om de aandacht van eten af te leiden.

ik heb nog geen oefeningen enzo. de training/therapie begint 1 februari. voor die tijd nog een educatie cursus over eetstoornissen, maar daar moet ik voor uitgenodigd worden nog. geen idee wanneer dat begint...
Stress helpt inderdaad ook niet. Dus misschien gaat het wat langzamer, maar ik weet zeker dat je er komt!

En ik vind je een hele leuke meid, maar ik begrijp dat je je zelf niet zo voelt. In ieder geval een dikke knuf!
(Ik wilde je trouwens helemaal niet in de put praten )
pi_75207696
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:06 schreef Laureline het volgende:
Ik vind 'mijn container' geweldig klinken! Zou het ook juist zo noemen, maar ik houd sowieso van dingen bij de meest ondergewaardeerde naam noemen. En ik vind het jammer dat ik al te oud ben om in een container te wonen, want dat is iets wat ik graag als student meegemaakt zou hebben.
Om dan later, bij het laatste glaasje cognac voor het haardvuur in mijn kasteel nog even hardop te peinzen: "Weet je nog, toen ik in die container woonde..."
Hahaha.... 3 jaar geleden heb ik mijn vriendje ontmoet op in een container.. In een container feestje.. Nu wonen we er beide..
Hmm.. Dat is een leuker verhaal dan dat wij 1,5 jaar geleden wat kregen in een kasteel met gala etc.

O fuckkkkk gister hadden we 1,5 jaar Noeeees. Ik had plannen. En zo

woensdag 2 december 2009 @ 12:13:38 #13
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75207765
lieve Kwak,

hoewel cliche, het gaat niet alleen om je uiterlijk, maar ook om je innerlijk. En trouwens, hoewel vast aan de zware kant, ik vind dat uiterlijk van je top. Je ziet er uit als een spontane, vrolijke meid op de foto's die ik gezien heb, en een slimme ook nog! Het komt echt allemaal goed, je moet er alleen zelf nog even in geloven!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_75207798
tvp
  woensdag 2 december 2009 @ 12:14:59 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75207804
quote:
Op woensdag 2 december 2009 12:13 schreef AKnynke het volgende:
lieve Kwak,

hoewel cliche, het gaat niet alleen om je uiterlijk, maar ook om je innerlijk. En trouwens, hoewel vast aan de zware kant, ik vind dat uiterlijk van je top. Je ziet er uit als een spontane, vrolijke meid op de foto's die ik gezien heb, en een slimme ook nog! Het komt echt allemaal goed, je moet er alleen zelf nog even in geloven!
Precies dat, inderdaad!

Kwak ziet er geweldig uit! Je hebt misschien een maatje meer, maar je bent wel stijlvol en dat kan niet iedereen zeggen .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 2 december 2009 @ 12:15:12 #16
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75207809
oh, en nu heb ik jullie advies nodig over een aantal zaken:

- hoe groot is een ovenschaal voor 2 personen?

- wat vinden jullie van dit jurkje?

- en deze rok?

- en deze?

waarom doen de foto's het niet?

[ Bericht 6% gewijzigd door AKnynke op 02-12-2009 12:34:38 ]
pi_75207831
Kwakje toch. . Zag je nou zelf ook maar eens wat wij allemaal al lang weten - namelijk dat je een vreselijk lieve, spontane, slimme, grappige en vooral mooie meid bent! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_75207878
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goed! Lijntechnisch gezien beroerd. Kan niet van de Sinterklaassnaai afblijven . Zal blij zijn als het 6 december is, dan is die zooi ook de winkels uit. Kerstspul vind ik lang zo lekker niet, dus dat gaat dan wel weer. Maar voor de rest gaat het prima, lekker druk op het werk, regelmatig fietsen, re-de-lijk eten.

En met u?
Na volgende week is al het sinterklaasspul in de aanbieding !
pi_75207908
Ik zit op een trage rotcomputer bij m'n ouders - ben aan het bijlezen maar het duurt zooo lang. Tot over een half uur
  woensdag 2 december 2009 @ 12:18:48 #20
3185 Adelante
To let it go now
pi_75207909
quote:
Op woensdag 2 december 2009 12:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
whehehe
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_75207922
quote:
Op woensdag 2 december 2009 12:15 schreef AKnynke het volgende:

[ afbeelding ]

- en deze rok?
[ afbeelding ]

- en deze?
[ afbeelding ]

De url copy en pasten doet het wel.
Ik vind het persoonlijk een beetje tuttig!
pi_75207961
jullie zijn lief, en ik ga weer verder met lezen en lezen en lezen en lezen... anders komt dat hoofdstuk deze week nooit af... boehoe... ik voel nachtwerk aankomen...
Kwak
pi_75208083
Arme kwak ! Het bijlezen viel mee..
Pfff...... Ik wou dat je gewoon.. nou ja ik weet niet wat ik wil!
pi_75208120
quote:
Op woensdag 2 december 2009 12:15 schreef AKnynke het volgende:

[ afbeelding ]

- en deze rok?
[ afbeelding ]

- en deze?
[ afbeelding ]

je moet even de -s- weghalen na http

dat laatste rokje vind ik schattig
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75208130
Ik voel mij een slechte vriendin Mweh.......

En nou ja ik vind het niet zo leuk! Dat ik niet 1! 1!!!!! keer een datum kan onthouden
pi_75208196
@Nynke: er staat https in je linkjes, als je de s weghaalt werken ze wel.

@kwak: ik ben het helemaal eens met de andere dames :
quote:
Op woensdag 2 december 2009 12:13 schreef AKnynke het volgende:
lieve Kwak,

Vis een optie? woensdag 2 december 2009 @ 12:28:36 #27
70532 loveli
N
pi_75208199
quote:
Op woensdag 2 december 2009 12:26 schreef P.F het volgende:
Ik voel mij een slechte vriendin Mweh.......

En nou ja ik vind het niet zo leuk! Dat ik niet 1! 1!!!!! keer een datum kan onthouden
Bekijk het van de positieve kant: hij is het ook vergeten.
crap in = crap out
pi_75208255
hoe lang moet je doorgaan met maanden/halve jaren onthouden dan??
wat loveli zegt: hij is t ook vergeten...
Kwak
pi_75208333
We zijn wel "uit eten" geweest

Hmmm ja maar al die keren daarvoor had hij het onthouden en ik niet....

En we hadden elkaar vanaf... Woensdag iedere dag gezien? En zijn verjaardag gevierd t/m zondag....

Hmmmmmmm Ja op zich zou het ook onzin geweest zijn om iets speciaals te doen... Want zaterdag vieren we sinterklaas...........

Wat ik nu al stom vind want mijn moeder zei: Ja.. ik denk dat je vader mij heeft... Dus ik helemaal boos. Want mijn vriendje zei ook al dat hij mij had toen ik hem er in liet trappen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja! Hij vroeg wel gister of ik mee ging naar Artis(niet gedaan) en mee (gratis) uit eten dus onbewust waren we er wel mee bezig.. Of zo !!!
  woensdag 2 december 2009 @ 12:33:33 #30
3185 Adelante
To let it go now
pi_75208362
quote:
Op woensdag 2 december 2009 12:30 schreef kwakz0r het volgende:
Volgens mij heb ik aan een half jaar gedacht en daarna het gewoon per heel jaar onthouden
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 2 december 2009 @ 12:35:44 #31
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75208427
nu doen de foto's het!

Oh, ik denk alleen maar aan jaren relaties..
pi_75208509
quote:
Ik dacht 1x is wel leuk om te onthouden. Maar goed, het heeft ook geen toegevoegde waarde, denk ik...
pi_75208541
quote:
Op woensdag 2 december 2009 12:33 schreef Adelante het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik aan een half jaar gedacht en daarna het gewoon per heel jaar onthouden
Ben jij inmiddels eigenlijk al getrouwd?

En Nynke, onderste rokje is leuk, en een ovenschaal voor 2 personen? A4-formaat of net iets kleiner.
  woensdag 2 december 2009 @ 12:42:00 #34
3185 Adelante
To let it go now
pi_75208610
quote:
Op woensdag 2 december 2009 12:39 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ben jij inmiddels eigenlijk al getrouwd?
25-06-2010 (midsommar)
pi_75208964
@ nynke
die 3e vind ik het leukst, maar misschien alleen bij een petite française..
Bij mij staan ze al snel wat lomper (vind ik) omdat ik "redelijk" lang ben...

Die 1e staat volgens mij alleen leuk met een supermodellen figuur, anders is hij "te" aanwezig.. Denk ik! Als je hem dan ook nog met een te donkere panty, laarzen & vestje en vast haar gaat dragen is hij het "net niet".

Die 2e weet ik niet, ik zou ze sowieso allemaal aan moeten zien..
pi_75208983
Oja! Ik vind een ovenschaal voor 2 personen meer a3 formaat! (Die ik heb iig wel..) hangt er ook van af of je een bijgerecht (pasta/rijst) apart hebt..
  woensdag 2 december 2009 @ 12:57:31 #37
331 Merel
Be here now.
pi_75208994
tvp, ik moet echt eens aan het werk
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 2 december 2009 @ 12:58:12 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75209014
Rokje 3 is het leukst, maar ik denk ook dat die het leukst staat bij een frêle vrouwtje.
Niet meer actief op Fok!
pi_75209015
Succes !
pi_75209020
quote:
Op woensdag 2 december 2009 12:58 schreef Viking84 het volgende:
Rokje 3 is het leukst, maar ik denk ook dat ze het leukst staan bij een frêle vrouwtje.
Gmta !
pi_75209093
Een ovenschaal hangt ook een beetje af van hoeveel erin moet en of het de bedoeling is dat je gerecht 'hoog' is (zoals lasagna, schotels met laagjes of hartige taart). Als er niet zo veel in hoeft is het al snel te veel oppervlak en krijg je heel dunne laagjes, dan kun je beter een wat kleinere schaal nemen.

Die rokjes en jurkje hangen allemaal een beetje af van wat voor de rest je stijl is, je moet het wel leuk combineren want anders is er wel het risico dat het een beetje truttig wordt. Ik vind zelf de laatste het leukst.
pi_75209192
Mijn lunch was een bord met gemengde jongebladsla met als dressing de tonijnmayo van gisteren en ook nog een plak gerookte zalm.

TevensVP.
  woensdag 2 december 2009 @ 13:32:11 #43
331 Merel
Be here now.
pi_75209954
Vandaag niet zo'n net lijstje

O - yoghurt
T - twee stukken banketstaaf
L - vermicellisoep, wat aardappelsalade, bruin pistoletje filet americain met een gekookt eitje, beker melk, beker milk & fruit
T - appel en banaan
D - uit eten: sushi
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_75210018
Ik vind het jurkje leuk! De rokjes vind ik allebei ook wat tuttig. Waar is het voor?
pi_75210059
quote:
Wij hebben maanden alleen het eerste jaar gedaan, daarna niet meer (ook zo nutteloos: 'yes, we hebben 15 maanden! ). Halve jaren doen we tot en met 2,5, daarna alleen nog de hele jaren.

Frankrijk was overigens om te vieren dat we twee jaar bij elkaar waren.
  woensdag 2 december 2009 @ 13:37:28 #46
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75210097
Wij doen eigenlijk ook alleen nog hele jaren (5/1/2010 6 jaar ). Halve jaren denken we vaak wel even aan, maar doen er niet zoveel mee. Misschien hapje eten ergens.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75210223
Hm, volgens mij zijn wij ook al een paar keer een heel jaar vergeten. Ach ja, we hebben zo'n dag niet nodig om iets leuks te gaan doen, maar binnenkort (januari) komt de 7,5 jaar eraan dus da's weer een goed excuus voor een uitje.
pi_75210247
Ik onthou halve en hele jaren. Maar we doen er toch niets (meer) mee, dus ach.
pi_75210294
Halve jaren doe ik niet echt iets mee, meestal vergeet ik het ook. Tegenwoordig vieren we de trouwdag groots (vakantie stedentripje ), en de datum dat we iets in de trant van een relatie kregen, daar denk ik meestal nog wel aan, maar die is een beetje in de verdrukking gekomen Misschien in 2011 weer, dan is het 10 jaar!
pi_75210444
Waarom zeggen mensen: Ik heb een half jaar met die en die?? Wát heb je dan? Ik vind dat erg lelijk Nederlands. Je hebt een relatie, verkering of voor mijn part kriebels in je buik.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')