quote:Op woensdag 2 december 2009 12:03 schreef kwakz0r het volgende:
hahaha dank!
ik word echt even heel verdrietig als ik er nu aan denk dat ik mezelf op mn oude dikke foto's heel lelijk vond toen ik zoveel afgevallen was, maar er nu weer hetzelfde uitzie als toen. erger nog. alleen wel beter gekleed. ik vind mezelf nu echt vies, vadsig, lelijk en onaanraakbaar. ik voel me ook pafferig en dik in mn gezicht nu zelfs. dus ja
bah, ik wil niet zitten janken op kantoor... vanavond thuis ben ik vast wel weer opgeknapt... maar t is even té confronterend
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 12:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]van de week zei een Fok!-user op MSN nog tegen mij dat jij een lekker ding bent, dus niet in de put gaan zitten!
quote:Op woensdag 2 december 2009 12:03 schreef kwakz0r het volgende:
hahaha dank!
ik word echt even heel verdrietig als ik er nu aan denk dat ik mezelf op mn oude dikke foto's heel lelijk vond toen ik zoveel afgevallen was, maar er nu weer hetzelfde uitzie als toen. erger nog. alleen wel beter gekleed. ik vind mezelf nu echt vies, vadsig, lelijk en onaanraakbaar. ik voel me ook pafferig en dik in mn gezicht nu zelfs. dus ja
bah, ik wil niet zitten janken op kantoor... vanavond thuis ben ik vast wel weer opgeknapt... maar t is even té confronterend
Stress helpt inderdaad ook niet. Dus misschien gaat het wat langzamer, maar ik weet zeker dat je er komt!quote:Op woensdag 2 december 2009 12:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het gaat medium ruk.
ik eet en snoep wel minder, maar val niet echt af. en het punt is dat ik dat ook moet loslaten nu... want de stress en de obsessie helpen niet mee...
ben overigens ook heel erg gestressed over mn werk. dat gaat nu wel beter, maar ik moet gewoon echt heel heel erg veel doen nu... dus steeds deadline stress... dat helpt wel om de aandacht van eten af te leiden.
ik heb nog geen oefeningen enzo. de training/therapie begint 1 februari. voor die tijd nog een educatie cursus over eetstoornissen, maar daar moet ik voor uitgenodigd worden nog. geen idee wanneer dat begint...
Hahaha.... 3 jaar geleden heb ik mijn vriendje ontmoet op in een container.. In een container feestje.. Nu wonen we er beide..quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:06 schreef Laureline het volgende:
Ik vind 'mijn container' geweldig klinken! Zou het ook juist zo noemen, maar ik houd sowieso van dingen bij de meest ondergewaardeerde naam noemen. En ik vind het jammer dat ik al te oud ben om in een container te wonen, want dat is iets wat ik graag als student meegemaakt zou hebben.
Om dan later, bij het laatste glaasje cognac voor het haardvuur in mijn kasteel nog even hardop te peinzen: "Weet je nog, toen ik in die container woonde..."![]()
Precies dat, inderdaad!quote:Op woensdag 2 december 2009 12:13 schreef AKnynke het volgende:
lieve Kwak,
hoewel cliche, het gaat niet alleen om je uiterlijk, maar ook om je innerlijk. En trouwens, hoewel vast aan de zware kant, ik vind dat uiterlijk van je top. Je ziet er uit als een spontane, vrolijke meid op de foto's die ik gezien heb, en een slimme ook nog! Het komt echt allemaal goed, je moet er alleen zelf nog even in geloven!
Na volgende week is al het sinterklaasspul in de aanbiedingquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goed! Lijntechnisch gezien beroerd. Kan niet van de Sinterklaassnaai afblijven. Zal blij zijn als het 6 december is, dan is die zooi ook de winkels uit. Kerstspul vind ik lang zo lekker niet, dus dat gaat dan wel weer. Maar voor de rest gaat het prima, lekker druk op het werk, regelmatig fietsen, re-de-lijk eten.
En met u?
De url copy en pasten doet het wel.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:15 schreef AKnynke het volgende:
oh, en nu heb ik jullie advies nodig over een aantal zaken:
- hoe groot is een ovenschaal voor 2 personen?
- wat vinden jullie van dit jurkje?
[ afbeelding ]
- en deze rok?
[ afbeelding ]
- en deze?
[ afbeelding ]
waarom doen de foto's het niet?
je moet even de -s- weghalen na httpquote:Op woensdag 2 december 2009 12:15 schreef AKnynke het volgende:
oh, en nu heb ik jullie advies nodig over een aantal zaken:
- hoe groot is een ovenschaal voor 2 personen?
- wat vinden jullie van dit jurkje?
[ afbeelding ]
- en deze rok?
[ afbeelding ]
- en deze?
[ afbeelding ]
waarom doen de foto's het niet?
quote:Op woensdag 2 december 2009 12:13 schreef AKnynke het volgende:
lieve Kwak,
hoewel cliche, het gaat niet alleen om je uiterlijk, maar ook om je innerlijk. En trouwens, hoewel vast aan de zware kant, ik vind dat uiterlijk van je top. Je ziet er uit als een spontane, vrolijke meid op de foto's die ik gezien heb, en een slimme ook nog! Het komt echt allemaal goed, je moet er alleen zelf nog even in geloven!
Bekijk het van de positieve kant: hij is het ook vergeten.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:26 schreef P.F het volgende:
Ik voel mij een slechte vriendinMweh.......
En nou ja ik vind het niet zo leuk! Dat ik niet 1! 1!!!!! keer een datum kan onthouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja! Hij vroeg wel gister of ik mee ging naar Artis(niet gedaan) en mee (gratis) uit eten dus onbewust waren we er wel mee bezig.. Of zo!!!
Volgens mij heb ik aan een half jaar gedacht en daarna het gewoon per heel jaar onthoudenquote:Op woensdag 2 december 2009 12:30 schreef kwakz0r het volgende:
hoe lang moet je doorgaan met maanden/halve jaren onthouden dan??![]()
wat loveli zegt: hij is t ook vergeten...
Ik dacht 1x is wel leuk om te onthouden. Maar goed, het heeft ook geen toegevoegde waarde, denk ik...quote:Op woensdag 2 december 2009 12:30 schreef kwakz0r het volgende:
Ben jij inmiddels eigenlijk al getrouwd?quote:Op woensdag 2 december 2009 12:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik aan een half jaar gedacht en daarna het gewoon per heel jaar onthouden
25-06-2010 (midsommar)quote:Op woensdag 2 december 2009 12:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ben jij inmiddels eigenlijk al getrouwd?
Gmtaquote:Op woensdag 2 december 2009 12:58 schreef Viking84 het volgende:
Rokje 3 is het leukst, maar ik denk ook dat ze het leukst staan bij een frêle vrouwtje.
Wij hebben maanden alleen het eerste jaar gedaan, daarna niet meer (ook zo nutteloos: 'yes, we hebben 15 maanden!quote:Op woensdag 2 december 2009 12:30 schreef kwakz0r het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |