abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 november 2009 @ 23:12:32 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75165690
Het vorige deel: Slank #886 - ehh ja kut!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_75165779
Fipo

Ik ga naar bed, morgen een enerverende dag Wish me luck!
  maandag 30 november 2009 @ 23:16:06 #3
331 Merel
Be here now.
pi_75165843
quote:
Op maandag 30 november 2009 22:40 schreef uniekhoorn het volgende:

* uniekhoorn mist haar katje die bij haar ex woont
Dat ja

En succes morgen CF! Goed dat je er een collega bij hebt gehaald, kan nooit kwaad. En vooral die student níét z'n zin geven
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 30 november 2009 @ 23:20:17 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75166027
Succes CF, komt goed hoor!

Merel... wij kunnen wel eens een avond stappen denk ik.. Maar je woont zover weg, stommie
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 30 november 2009 @ 23:22:46 #5
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75166127
Ow nog een vraagje...ik heb echt ontzettend dun lang haar... zal ik daar een soort van permanent in laten zetten? Zodat het wat voller lijkt?
Laagjes knippen doe ik niet aan, erg onhandig met werk, daar moet al het haar onder muts
pi_75166402
ik las "waar de kutjes katjes willen"
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_75166466
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow nog een vraagje...ik heb echt ontzettend dun lang haar... zal ik daar een soort van permanent in laten zetten? Zodat het wat voller lijkt?
Laagjes knippen doe ik niet aan, erg onhandig met werk, daar moet al het haar onder muts
Ik weet het niet Uniek, ik heb dat eigenlijk nog nooit mooi zien uitpakken. Misschien kan je een carmenset kopen en er dan voor speciale gelegenheden rollers indraaien? En nog een tip: als je het droogföhnt: je hoofd ondersteboven houden. Dat deed mijn vorige kapper altijd bij me en ik leek verdomd wel op Beatrix qua volume.
  maandag 30 november 2009 @ 23:35:13 #8
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75166581
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:32 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik weet het niet Uniek, ik heb dat eigenlijk nog nooit mooi zien uitpakken. Misschien kan je een carmenset kopen en er dan voor speciale gelegenheden rollers indraaien? En nog een tip: als je het droogföhnt: je hoofd ondersteboven houden. Dat deed mijn vorige kapper altijd bij me en ik leek verdomd wel op Beatrix qua volume.
Je hebt wel gelijk.. Heb wel rollers en schuim enzo, doe ik dat wel met kerst, verjaardagen, jubileums...
9 dingen waar ik 'net' op moet komen draven de komende maand
pi_75166600
Lijstjestijd voor ik in bed duik met een nieuw boek.

O: 2 gekookte eitjes, 2 plakjes ham
L: tonijnmayo met paprika, komkommer en tomaat
T: wodka en bordje met wat blokjes extra gerijpte milner, een stukje ossenworst, wat plakjes salami en mosterd.
D: lamsbiefstukjes met mosterdsaus. Bloemkoolpuree met ratatouille. (goeie combi)
T: thee met 20 gram extra pure choco met sinaasappelschil
pi_75166744
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:32 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja! Liefst ook nog met mousse ofzo erdoor.

En Merel, de enige reden waarom ik die gast extra punten zou geven, is omdat ik 'm anders volgend jaar weer heb Maar hij heeft 4,5 uit 20 gescoord, niet te redden dus
pi_75167365
tvpoesje
pi_75168187
Hm, ben benieuwd waar deze TT vandaan komt, zo even bij lezen.

En ik heb de afgelopen 3 dagen vriendinnen op bezoek gehad, dus veel drank en eten. Maar ze ook een grand tour van Kopenhagen gegeven, dus ik vind dat ik alles er wel weer af heb gelopen.
  dinsdag 1 december 2009 @ 00:40:32 #13
236335 neen
schone schijn
pi_75168729
quote:
Op maandag 30 november 2009 22:11 schreef conleche het volgende:

[..]

De Stereophonics en ik heb kaartjes!!
Ik heb contact opgenomen met m'n zus om misschien voor m'n moeder haar verjaardag wat kaartjes te kopen

het lijkt niet wat het is
pi_75171369
Goedemorgen!

Wij hebben een kat, en we wonen in een flat op drie hoog. We hebben zo'n 75m2, wel wat meer dus dan PF, maar hier gaat het prima. Maar wel aan de toekomst denken, vind je hem over 10 jaar ook nog leuk? Kun je er tegen dat er dingen kapot gekrabd gaan worden? Heb je het geld er voor over (voer, castratie/sterilisatie, eventuele ziektekosten, kattengrit...) ? Heb je de moeite er voor over (kattenbak verschonen, oppas regelen als je op vakantie gaat)?

Vandaag moet ik weer kinderen testen, en dan donderdag nog, en dan is het als het goed is klaar. Maar goed ook, want ik ben het vreselijk zat, heb er nu ook echt geen zin in (hoewel dat ook te maken heeft met het feit dat ik voor deze school 2 uur reistijd heen en 2 uur terug heb ).

Lijstje:
O: vanilleyoghurt met muesli
L: vier boterhammen met yorkham
D: gebakken aardappeltjes met broccoli (!) met magere spekjes
  dinsdag 1 december 2009 @ 06:57:27 #15
331 Merel
Be here now.
pi_75171371
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:20 schreef uniekhoorn het volgende:

Merel... wij kunnen wel eens een avond stappen denk ik.. Maar je woont zover weg, stommie
Nee, jíj woont ver weg!
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 00:21 schreef Bob. het volgende:

En ik heb de afgelopen 3 dagen vriendinnen op bezoek gehad, dus veel drank en eten. Maar ze ook een grand tour van Kopenhagen gegeven, dus ik vind dat ik alles er wel weer af heb gelopen.
Klinkt gezellig!

En goeiemorgen Ik ga zwemmen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_75171506
Wow Merel, das vroeg!

Ik ga zo maar weer richting Amsterdam. Nog een geluk dat ik vanmorgen mn bed uit ben gekomen, het was heerlijk warm onder de dekens (en heb het nu nog steeds koud). Brrrr herfst.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_75171527
Goedemorgen
Eigenlijk college van 9 tot 6 en in de pauze werken voor student-assistentschap, maar ik denk dat ik het laatst werkcollege maar laat schieten
Vanavond ook nog eens 2 uur buikdansen, denk dat ik wel lekker zal slapen
pi_75171655
goedemorgen!

even snel naar werk, daarna lijstje
Ja doei.
pi_75171755
Goeiemorgen

lijstje, plan voor vandaag:

O: 2 volk. boterhammen met rookvlees
L: 3 boterhammen, 1 met 20+ kaas en 2 met kalkoenfilet
T: 2 kleine mandarijntjes
D: piepertjes met puntpaprika en vlees (moet nog beslissen welk vlees.)

En 's avonds misschien nog wel een mandarijntje (ze moeten op )

nu snel nog wat dingen doen en dan richting werk

Oh Uniekhoorn, ik heb ook heel dun haar en t is best lang, in laagjes knippen krijg ik alleen maar lulliger haar van, dan is het halverwege wel leuk maar onderaan is het maar een zielig gedoetje. Zeker als dan na een week of 2 het model eruit is gegroeid.
Ondersteboven föhnen inderdaad met een beetje mousse, dat werkt wel goed. Maar ik heb er zelf nooit zin in
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75171761
Goedemorgen!

Goed dat je bent gaan zwemmen, Merel! .

Succes CF, laat je niet bang maken hè!

Ik heb zo even een afspraak met m'n scriptiebegeleider om te kijken of ik op de goede weg zit met m'n laatste hoofdstuk, en dan ga ik vanmiddag m'n nichtje van school halen en op d'r passen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_75171829
Lijstresultaat gisteren:

O: 2 knackebrod slankie
T: banaan
T: appel
L: 2 boterhammen en een kom tomatensoep met quorn
T: quesadilla
D: anderhalf diep bord met pasta (zat echt vol )

Vandaag:

O: 2 knackebrod slankie
L: restje pasta
D: uit eten (3 gangen) dus geen idee
Ja doei.
  dinsdag 1 december 2009 @ 08:33:50 #22
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75171919
morning!

Merel wat goed van je!!!

En PF: ik was tot voor kort student en heb ook 2x een kat gehad op 30 m2; ik woon wel op de begane grond, dus had een luikje gemaakt zodat die beesten zelf naar binnen en naar buiten konden, maar de eerste is als kitten gestorven om onduidelijke reden en de tweede had ik overgenomen toen ie al wat ouder was en die is overreden toen ik op reis was en mijn zus in mn huis woonde

Maar op zich ging het prima: katten kunnen best goed alleen zijn en als ik een paar dagen weg wilde blijven, had ik een buurmeisje die een extra sleutel had en die altijd die kat wel eten wilde geven. En ik deed ook wel eens 's ochtends extra voer geven, dan een nacht niet thuiskomen (ik werkte nog 's nachts toen) en dan pas de volgende ochtend weer eten geven. moet je niet te vaak doen natuurlijk, dan is het zielig, maar voor een keertje overleven ze dat best. Verder hebben mijn katten nooit iets kapot of vies gemaakt (nou ja, op een enkele bos bloemen na dan, en de laatste kat bracht wel regelmatig wild (vogels, muizen, dikke ratten) mee naar huis en legde dat dan onder mijn bed ) Dat is ook iets wat ik niet mis van 'm, maar dat was denk ik zijn manier om te zeggen dat ie van me hield
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  dinsdag 1 december 2009 @ 08:35:07 #23
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75171936
Oh das wel een lang kattenverhaal geworden. sorry. lees er maar overheen voor de rest

ontopic: ik heb nu al 2 weken geen gram gewicht verloren, terwijl ik meestal supernetjes eet, en sowieso me helemaal te pletter sport. Ik snap er niks van en raak lichtelijk gefrustreerd
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_75172142
Ben gelukkig al weer een kilo lichter dan gisteren, die zal wel van het zoute eten zijn geweest ofzo

resultaat gisteren
O: yoghurt met muesli
T: 2 boterhammen boter/kipfilet
L: 2 boterhammen boter./kipfilet, plakje ontbijtkoek met boter, beker optimel
D: sperziebonen, tartaartje, beetje gekookte aardappels, mosterd, appelmoes
T: 2 snack a jacks en 2 chipjes

Vandaag:
O: 2 crackers met appelstroop
S: rondje hardlopen
L: 2 boterhammen met kipfilet ofzo
T: fruit
D: uiteten
pi_75172158
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 08:35 schreef _Calimero_ het volgende:
Oh das wel een lang kattenverhaal geworden. sorry. lees er maar overheen voor de rest

ontopic: ik heb nu al 2 weken geen gram gewicht verloren, terwijl ik meestal supernetjes eet, en sowieso me helemaal te pletter sport. Ik snap er niks van en raak lichtelijk gefrustreerd
dat heb ik ook wel eens een tijdje gehad, echt balen, als het goed is gaat het vanzelf wel weer zakken en blijf je gewoon ff hangen ofzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')