Dat jaquote:Op maandag 30 november 2009 22:40 schreef uniekhoorn het volgende:
* uniekhoorn mist haar katje die bij haar ex woont
Ik weet het niet Uniek, ik heb dat eigenlijk nog nooit mooi zien uitpakken. Misschien kan je een carmenset kopen en er dan voor speciale gelegenheden rollers indraaien? En nog een tip: als je het droogföhnt: je hoofd ondersteboven houden. Dat deed mijn vorige kapper altijd bij me en ik leek verdomd wel op Beatrix qua volume.quote:Op maandag 30 november 2009 23:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow nog een vraagje...ik heb echt ontzettend dun lang haar... zal ik daar een soort van permanent in laten zetten? Zodat het wat voller lijkt?
Laagjes knippen doe ik niet aan, erg onhandig met werk, daar moet al het haar onder muts
Je hebt wel gelijk.. Heb wel rollers en schuim enzo, doe ik dat wel met kerst, verjaardagen, jubileums...quote:Op maandag 30 november 2009 23:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik weet het niet Uniek, ik heb dat eigenlijk nog nooit mooi zien uitpakken. Misschien kan je een carmenset kopen en er dan voor speciale gelegenheden rollers indraaien? En nog een tip: als je het droogföhnt: je hoofd ondersteboven houden. Dat deed mijn vorige kapper altijd bij me en ik leek verdomd wel op Beatrix qua volume.
Ja! Liefst ook nog met mousse ofzo erdoor.quote:Op maandag 30 november 2009 23:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik weet het niet Uniek, ik heb dat eigenlijk nog nooit mooi zien uitpakken. Misschien kan je een carmenset kopen en er dan voor speciale gelegenheden rollers indraaien? En nog een tip: als je het droogföhnt: je hoofd ondersteboven houden. Dat deed mijn vorige kapper altijd bij me en ik leek verdomd wel op Beatrix qua volume.
Ik heb contact opgenomen met m'n zus om misschien voor m'n moeder haar verjaardag wat kaartjes te kopenquote:Op maandag 30 november 2009 22:11 schreef conleche het volgende:
[..]
De Stereophonics en ik heb kaartjes!!
Nee, jíj woont ver weg!quote:Op maandag 30 november 2009 23:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Merel... wij kunnen wel eens een avond stappen denk ik..Maar je woont zover weg, stommie
Klinkt gezellig!quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:21 schreef Bob. het volgende:
En ik heb de afgelopen 3 dagen vriendinnen op bezoek gehad, dus veel drank en eten. Maar ze ook een grand tour van Kopenhagen gegeven, dus ik vind dat ik alles er wel weer af heb gelopen.
dat heb ik ook wel eens een tijdje gehad, echt balen, als het goed is gaat het vanzelf wel weer zakken en blijf je gewoon ff hangen ofzoquote:Op dinsdag 1 december 2009 08:35 schreef _Calimero_ het volgende:
Oh das wel een lang kattenverhaal geworden. sorry. lees er maar overheen voor de rest![]()
ontopic: ik heb nu al 2 weken geen gram gewicht verloren, terwijl ik meestal supernetjes eet, en sowieso me helemaal te pletter sport. Ik snap er niks vanen raak lichtelijk gefrustreerd
misschien te weinig? laat eens een lijstje zien!quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:55 schreef _Calimero_ het volgende:
Na anderhalve kilo al blijven hangen?nou ja, weer terug slecht gaan eten is sowieso geen optie, dus we gaan in ieder geval door. Maar ik ben bang dat ik teveel of te weinig eet
O: brintaquote:Op dinsdag 1 december 2009 08:57 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
misschien te weinig? laat eens een lijstje zien!
Text only is het ' leegste' wat je kunt krijgen, maar volgens mij doen ze daar ook aan smileys????quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:15 schreef Merel het volgende:
Weten jullie hoe je ervoor kunt zorgen dat het forum geen smilies laat zien maar gewoon de codes die je daarvoor moet gebruiken? Kan dat überhaupt? Ik gebruik op m'n werk de text only-layout (lekker stiekem), maar met al die dansende smilies in beeld kan iedereen die toevallig op m'n scherm meekijkt natuurlijk nog steeds zien dat dit niks met werk te maken heeft...
Zwemmen ging lekker! Al kan ik me wel rotergeren aan mensen die denken dat ze snel genoeg zijn om in de snelle baan te kunnen zwemmen terwijl ze eigenlijk heeeeel langzaam zijn, waardoor ze de boel ophouden. Dat je nou sneller bent dan de andere bejaarden, wil nog niet zeggen dat je meekunt met de topatleten zoals ik
Ik lag sinds 4 uur wakkerquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:21 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen..
blegh, heb belabberd geslapen, lag tot 4 uur wakker..zo maar weer eens bijles methodiek geven!
ja, volgens mij zegt ze ook heel duidelijk dat ze op het werk al text-only gebruikt!quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Text only is het ' leegste' wat je kunt krijgen, maar volgens mij doen ze daar ook aan smileys????
Opties --> Layout --> Text Only
sorry hoor, overheen gelezen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ja, volgens mij zegt ze ook heel duidelijk dat ze op het werk al text-only gebruikt!
goed voorbeeld!quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:30 schreef Merel het volgende:
Ja, ik zit al in text only, maar ik wil de smilies weg. Dus zouden jullie van 9 tot 5 geen smilies kunnen gebruiken?
In Opera kun je met een klik op de knop alle images weghalen. Geen idee of IE ook een makkelijke oplossing heeft.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:15 schreef Merel het volgende:
Weten jullie hoe je ervoor kunt zorgen dat het forum geen smilies laat zien maar gewoon de codes die je daarvoor moet gebruiken? Kan dat überhaupt? Ik gebruik op m'n werk de text only-layout (lekker stiekem), maar met al die dansende smilies in beeld kan iedereen die toevallig op m'n scherm meekijkt natuurlijk nog steeds zien dat dit niks met werk te maken heeft...
Zwemmen ging lekker! Al kan ik me wel rotergeren aan mensen die denken dat ze snel genoeg zijn om in de snelle baan te kunnen zwemmen terwijl ze eigenlijk heeeeel langzaam zijn, waardoor ze de boel ophouden. Dat je nou sneller bent dan de andere bejaarden, wil nog niet zeggen dat je meekunt met de topatleten zoals ik
klinkt verstandigquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:08 schreef _Calimero_ het volgende:
ik heb speciale hardloopschoenen, met zooltjes aangepast op mijn voeten. ik ben onder behandeling van een fysio(sportfysio idd) maar heb haar vorige week gezien en de volgende afspraak is nu pas in januari omdat het eigenlijk heel goed ging allemaal.
Maar vanavond ga ik dan met pijn in mijn hart (ik vind het zo leuk om te doen!) maar even overslaan. donderdag weer, 2 rustdagen gehad moet dan wel oke zijn...
thanks voor jullie adviezen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |