Wie?????quote:Op maandag 30 november 2009 20:12 schreef conleche het volgende:
[..]
You are kiddin' me?? OMGOMGOMG!!
Ohja dat huiswerk dat ze zelf wil maken / aan het maken isquote:Op maandag 30 november 2009 20:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Tx en je vergeet het huiswerk van Mo
Ben bijna beter hoor, en het is woensdag begonnen, dus 'zo lang' valt wel mee. Ben alleen een hoop volume kwijt.quote:Op maandag 30 november 2009 20:15 schreef Phaidra het volgende:
Beterschap voor de zieken trouwens!![]()
Loveli, wist niet dat je zó lang ziek was joh! Nu weer meer eten he *voert broccoli*.
Hehe, het was ook meer bedoeld ter illustratie van wat bananenbrood nou isquote:Op maandag 30 november 2009 19:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Zoiets geldt voor mij ook. Wat heb ik nou aan 200 recepten? Één basisrecept wil ik - en dan doe ik wel 200 experimenten (ik ben niet erg receptvast)
[..]
Oeh verse ananas.
Het waren wel aantrekkelijke foto'tjesquote:Op maandag 30 november 2009 20:24 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Hehe, het was ook meer bedoeld ter illustratie van wat bananenbrood nou is
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je ruim een week ziek wasquote:Op maandag 30 november 2009 20:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben bijna beter hoor, en het is woensdag begonnen, dus 'zo lang' valt wel mee. Ben alleen een hoop volume kwijt.
Eh ik nog nietquote:Op maandag 30 november 2009 20:37 schreef P.F het volgende:
Hebben jullie allemaal al gestemd op viking?
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! SINT AVATAR
Hoiquote:Op maandag 30 november 2009 20:18 schreef P.F het volgende:
Ewelina, jij hebt toch twee katten? Zijn er nog meer studenten in dit topic met huisdieren?
ik lees dan alle recepten die me interessant lijken, en daar maak ik dan weer een combi van. Zo maar eens aan de slag!quote:Op maandag 30 november 2009 20:24 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Hehe, het was ook meer bedoeld ter illustratie van wat bananenbrood nou is
Jij bent tegenwoordig toch een arbeiderquote:
Je krijgt nog stemmen ookquote:
ik heb een kindquote:Op maandag 30 november 2009 20:18 schreef P.F het volgende:
Ewelina, jij hebt toch twee katten? Zijn er nog meer studenten in dit topic met huisdieren?
Dat diner werd eten bij m'n moeder, dus wat de pot schaftequote:Op maandag 30 november 2009 13:58 schreef Merel het volgende:
Lijstje:
O - bakje yoghurt
L - beker melk, bruin pistoletje met filet americain, twee plakjes leverkaas uit het vuistje, heel klein beetje aardappelsalade, bakje groenvoer
T - beker milk & fruit, banaan
D - ik denk dat ik het restant zuurkoolbloemkoolstamppot uit de vriezen haal
Dank je, ik ga me maar in de kou wagen... *bibber*quote:
Niet in de badkamer!quote:
Hm ja, met zo weinig ruimte is het misschien wel weer zielig om hem alleen te laten. Lastig hè.quote:Op maandag 30 november 2009 20:59 schreef P.F het volgende:
Hm.... Ja ik heb 30m2 en hij zou naar buiten kunnen tot ik terug kom... Maar dat vind ik ook weer zielig..
Op hoeveel m2 woon jij ook alweer?quote:Op maandag 30 november 2009 21:56 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb inderdaad 2 katten. Eentje is nooit naar buiten geweest en de ander die wilde gewoon niet naar buiten. Maar ik heb wel een flinke krabpaal en de katten mogen overal komen (behalve op het aanrecht en in de kasten).
Eww, ja. Die had ik op mijn eerste studentenkamer ook, zo'n ding. 't Is waarschijnlijk verbrandend stof dat je ruiktquote:Op maandag 30 november 2009 21:38 schreef huuphuup het volgende:
ik heb een straalkachel in de badkamer. Heerlijk
hij ruikt wel een beetje raar. Hij ruikt naar de geur die je vroeger kreeg als je haar boven een waxinelichtje verbrand-krult zeg maar
Het enige wat raar is, is dat je 'ik wordt' schrijftquote:Op maandag 30 november 2009 22:06 schreef AKnynke het volgende:
ik wordt wat emotioneel van het sinterklaasgedicht dat ik aan het schrijven ben. Is dat gek?
ai, ik wordt is inderdaad onaanvaardbaar. Ik geef mn moeder de rugzak van het vriendje, met daarin zaken als oordopjes en zakjes om je sokken in te stoppen en tube's voor gel en shampoo enzo. Met een gedicht erbij over hoe trots sinterklaas op d'r is, maar ook wat voor gekkenwerk het is om voor een vrouw van haar leeftijd met een rugzak op stap te gaan.quote:Op maandag 30 november 2009 22:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het enige wat raar is, is dat je 'ik wordt' schrijftWat heb je uiteindelijk als surprise?
Ik moet morgen weer vroeg uit bed; om half 9 de opstelling voor m'n afstudeerders testen (leuk) en om half 11 heb ik een afspraak met een student die ik een zware onvoldoende heb gegeven op z'n toets. Iehhh. Het is een hele grote vent, en hij komt heel dreigend/agressief over. Ik geloof dat hij sowieso een probleempje heeft met vrouwen en gezag, en daarnaast is hij pissig omdat hij - geheel door eigen inzet, ik was mijn handen in onschuld
- het vak dit jaar weer niet gaat halen
Ik ben een mietje hoor, ik heb mijn mannelijke collega vriendelijk verzocht aanwezig te zijn, omdat ik serieus bang ben dat die student gaat proberen me fysiek te intimideren of anderszins onder druk te zetten
30m2. Maar mijn huis is wel iets groter dan die container van jou.quote:
"Die container van mij" is ook 30 m2... Misschien lijkt jouw "huis" alleen maar groter?quote:Op maandag 30 november 2009 22:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
30m2. Maar mijn huis is wel iets groter dan die container van jou.
quote:Op maandag 30 november 2009 22:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Ok, je neemt een kat..
Daar zit je 15 jaar aan vast... je kan nooit zomaar even een paar dagen weg, ze maken dingen vies...
* uniekhoorn mist haar katje die bij haar ex woont
Wel goed over na denken hoor...quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 22:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Woensdag stoof met lamsbout gemarineerd met Mobloen 1 1/2 hometrainen...
quote:Op maandag 30 november 2009 22:54 schreef motorbloempje het volgende:
ons 'wagenpark' bestaat nu uit 4 motoren en een auto.. schandalig
maargoed, we werken er hard voor! En ik ben zojuist WARM aangekomen na een ritje uit Brabant vandaan
even uitbalanceren en een schroefje vastdraaien en hij is als nieuw![]()
![]()
Nu slapen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |