abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75147365
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:26 schreef conleche het volgende:

[..]

En dat alles op een glaasje appelsap?? Klinkt goed. Hoewel ik wel begrijp, dat het Zeelandfeest iets too much was geweest.
Ze verkopen daar geen eens appelsap
pi_75147540
Ook weer eens even aan de lijstjes, ben een kilo of 2 aangekomen vorige week

O: yoghurt met 2 lepels muesli
T: 2 boterhammen boter/kipfilet
L: 2 boterhammen boter/kipfilet, beker optimel, plakje ontbijtkoek met boter
T: appel
D: sperziebonen met tartaartje, beetje mosterd, geen aardappels denk ik
  maandag 30 november 2009 @ 16:33:04 #203
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75147644
Hoooi..

O: Botereham gekookt ei, beschuit 48+ kaas
S: 1.15 uur wandelen
T: Beker warme chocomelk
T: appel, peer
L: 3 kommen zelfgemaakte broccolisoep met een waldkorn pistoletje met lever
T: stiekum nog een kommetje broccolisoep
T: blokje choco
D: gekookte broccoli (beetje), doperwten/wortelen en 200 gram gegrilde kogelbiefstuk met gegrilde ui en een salade.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_75147947
Laureline dat valt me echt nu pas op
hahaha maar hij is idd een billenman ja geloof ik.
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:22 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat is erg lief van je, maar misschien wat veel moeite? Ik woon in 't Vlaamse land
En ik heb ook gewoon maatje M trouwens hoor, 't is niet alsof hier alleen anorectische XXS-jes zitten Ik ben allang blij dat m'n BMI weer onder de 25 zit, hoor...

Merel, met dat bloemkoolverhaal: gaat je eten dan niet erg kool-achtig ruiken? Bloemkool is best lekker, maar wel vrij typisch van geur&smaak!
Whehe oh zo bedoelde ik het helemaal niet hoor! Maar op de een of andere manier schatte ik jou als een maat S in? Echt... vraag me niet hoe ik erbij kom

Bluh wij gingen net boodschappen doen voor iets voor bij de stoof enzo, en nu komt mn lief er ineens mee dat ie toch geen stoof wil eten met Sinterklaas (dit was dus de proefstoof vandaag) maar dat ie sateh wil maken (stomme pinda's met hun sateh ). Dus mja, nu zit ik met een kilo rundvlees waar geen stoof meer van gemaakt gaat worden. Grmbl... bedenk dat ff eerder ofzo!
Dusch... conlusie... ik ga maar weer weekschema's maken ofzo voor het avondeten. Volgens mij is dat een stuk goedkoper qua boodschappen doen ook. Dat last-minute bedenken wat we moeten eten bevalt me niet zo.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75147996
ooooh gekookt ei!
dat is te lang geleden zeg

zijn eieren echt maar zo lang houdbaar als op de doos staat? dan moet k maar es nieuwe eieren gaan kopen geloof ik
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 30 november 2009 @ 16:41:08 #206
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75148029
mmm, sateh! Ik moet een lijstje maken met dingen die ik in nederland wil kopen dit weekend..

*pindakaas met nootjes
*speculaaskruiden
*shoarmakruiden
*zoute drop
*ontbijtkoek
*stroop
*pepernoten
*oude kaas
* wat nog meer??
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_75148563
Balen, de escrima-les ging niet door Ik ben juist zo dol op slaan en schoppen!
Afijn, dan ga ik zo maar even een rondje rennen.

Mijn lijst is zoiets:
O: grote bak magere yoghurt
T: zoute dropjes (ben ook net in NL geweest, Nynke )
L: dikke boterham met pindakaas
T: appeltje
T: bakje rijstzoutjes
S: lopen (eens zien of ik m'n 6- of 8-kmrondje doe; ik heb wel puf voor 8 km, maar dat rondje is tricky i.v.m. het tegen het lijf lopen van studenten )
D: groenteomelet met witte bonen in tomatensaus en een kroket restjesdag
S: anderhalf uur yoga

Mijn alcoholische laatste T laat ik maar zitten, denk ik. Ik slaap zo slecht tegenwoordig! Zal wel stress zijn.
  maandag 30 november 2009 @ 16:56:19 #208
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75148673
mm...kroket. ik ga m'n ouders alvast verzoeken er een paar in huis te halen!
pi_75148810
Slechte dag. . Te veel gesnoept van left overs van gister, en nog geen woord geschreven aan m'n scriptie.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? maandag 30 november 2009 @ 17:03:21 #210
70532 loveli
N
pi_75148978
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:39 schreef huuphuup het volgende:
Whehe oh zo bedoelde ik het helemaal niet hoor! Maar op de een of andere manier schatte ik jou als een maat S in? Echt... vraag me niet hoe ik erbij kom
Als je de sportlijstjes van CF ziet denk je dat ze XXS is, maar moet je eens kijken wat ze in CUL post, dan verwacht je een XXL. Over evenwicht gesproken!
crap in = crap out
pi_75149221
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Wel fijn dat je niet aan de ketting hoeft.
Shit ik moest lachen. Hardop. Heb dr maar een kuchje van gemaakt .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_75149288
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Slechte dag. . Te veel gesnoept van left overs van gister, en nog geen woord geschreven aan m'n scriptie.
Hoe is 't met je scriptiegroep, nu?

En huuphuup, ik zag dat ik twee keer het woord 'hoor' had gebruikt, daardoor lijkt het misschien wel wat defensief, maar zo was 't niet bedoeld hoor Ik ben meestal zeer tevreden met hoe mijn lijnproces verloopt; het gaat langzaam, maar ik hoef me zelden iets te ontzeggen, en dat is best fijn!
Loveli Sharp!
pi_75149386
quote:
Op maandag 30 november 2009 17:10 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hoe is 't met je scriptiegroep, nu?

En huuphuup, ik zag dat ik twee keer het woord 'hoor' had gebruikt, daardoor lijkt het misschien wel wat defensief, maar zo was 't niet bedoeld hoor Ik ben meestal zeer tevreden met hoe mijn lijproces verloopt; het gaat langzaam, maar ik hoef me zelden iets te ontzeggen, en dat is best fijn!
Loveli Sharp!
Ik ga deze week voor de tweede keer sinds ik er bij ben m'n taak niet halen. Ik had gewoon teveel gepland voor een week met te weinig tijd. Maar nu ik weet dat ik toch al een minnetje ga halen heb ik er ook geen zin meer in. . Over het algemeen gaat het wel goed, ik ben met het laatste hoofdstuk bezig en daarna nog een gedeelte van m'n editie afmaken.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 30 november 2009 @ 17:14:01 #214
229513 Blurred86
Live Positive
pi_75149451
Vandaag zei iemand mij dat ik zo dun was en of ik niet wat meer zou eten Het is ook nooit goed

lijstje (ter demonstratie dat ik wél genoeg eet )
O: havermout met banaan en lijnzaad en pindakaas
T: stuk wortel/walnoot cake
L: 1x dubbele boterham ei + yogonaise, 1x dubbele boterham cheddar + mosterd
T: peer
D: volkorenpenne met tomatengroentesaus en groenteballetjes
T: blauwe bessen met yoghurt en muesli

bloemkoolpuree lijkt me lekker, misschien deze week maar een keer proberen!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_75149656
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:53 schreef ColdFeet het volgende:

Mijn alcoholische laatste T laat ik maar zitten, denk ik. Ik slaap zo slecht tegenwoordig! Zal wel stress zijn.
Ik heb twee weken slecht geslapen vanwege een muis die in onze zorgvuldig muisvrij aangelegde isolatieruimte zat te knagen.
Afgelopen drie nachten 'm niet gehoord.

Vandaag de vallen gecontroleerd. 1 winterkoninkje , 1 muis precies op de plek van het geknaag . Daarna het dak weer op z'n plek geschroefd.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 30 november 2009 @ 17:18:20 #216
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75149680
quote:
Op maandag 30 november 2009 17:14 schreef Blurred86 het volgende:
Vandaag zei iemand mij dat ik zo dun was en of ik niet wat meer zou eten Het is ook nooit goed

lijstje (ter demonstratie dat ik wél genoeg eet )
O: havermout met banaan en lijnzaad en pindakaas
T: stuk wortel/walnoot cake
L: 1x dubbele boterham ei + yogonaise, 1x dubbele boterham cheddar + mosterd
T: peer
D: volkorenpenne met tomatengroentesaus en groenteballetjes
T: blauwe bessen met yoghurt en muesli

bloemkoolpuree lijkt me lekker, misschien deze week maar een keer proberen!
Herkenbaar...
Komen ze naar je toe en dan op een toon: meisje, eet je wel genoeg??

[ Bericht 0% gewijzigd door uniekhoorn op 30-11-2009 17:59:59 ]
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 30 november 2009 @ 17:45:15 #217
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75150826
zo, tijd om de bieb achter me te laten en naar huis te gaan! k heb het wel gehad voor vandaag!
  maandag 30 november 2009 @ 17:59:38 #218
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75151376
*nks*
pi_75151945

Ik heb het druk deze week Moet nog steeds eens een fatsoenlijke lunch voor op het werk verzinnen, want nu haal ik de hele tijd croissants als lunch en dat is ook niet de bedoeling.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Vis een optie? maandag 30 november 2009 @ 18:19:51 #220
70532 loveli
N
pi_75152116
Iets met een eitje?
crap in = crap out
pi_75152441
Gekookte eieren vind ik vies, gebakken eieren lust ik alleen als ze vers zijn.
  maandag 30 november 2009 @ 18:29:57 #222
236335 neen
schone schijn
pi_75152531
Hoi....

CF, zijn er daar in Puerto Rico ook bloedzuigers in het oerwoud? dan is een lange broek wel relaxt namelijk
En Co.... weet je wie er in Februari in de HMH komen

En ik heb vandaag alleen nog maar brood gegeten met pindakaas en koffie gedronken. Ik heb nu niets in huis om te eten op brood en ei na dus ik denk dat ik maar brood met een eitje ga eten
het lijkt niet wat het is
pi_75152541
Bakje koude salade, of een zakje groente (reepjes komkommer, wortel, paprika, cherrytomaatjes) om je boterham wat op te leuken?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_75152696
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:29 schreef neen het volgende:
Hoi....

CF, zijn er daar in Puerto Rico ook bloedzuigers in het oerwoud? dan is een lange broek wel relaxt namelijk
Iehiehiehhh, dat weet ik niet, maar ik zet direct een lange broek op m'n paklijst

Ewelina, brood met zalm en avocado?
pi_75153030
Welkom huuphuup! Ook ik moet bekennen dat ik regelmatig een kijkje in OUD neem, je dochter is

Lijstje van vandaag:
*Muesli met vanilleyoghurt
*Twee boterhammen (met cervelaatworst en een beetje appelstroop), twee mandarijntjes en twee dunne plakjes cake
*Twee boterhammen met ham
*Kippensoep, twee rijstwafels met pindakaas, drie gedroogde abrikozen
(hoofdpijn, dus niet zoveel zin om iets 'zwaars' te eten
Komt nog bij: thee, banaan/sinaasappelprutje of galiameloen.

Heeft iemand toevallig tips om falafel een beetje op te leuken? Ik heb t pas één keer gegeten, zonder sausje oid., en vond het toen niet heel geslaagd. Nu wil ik het morgen nog een keer proberen, met boulognestokbrood, sla, komkommer en beetje yoghurtmayo. Zou dat een goede combi zijn?
Smile, open your eyes, love and go on
  maandag 30 november 2009 @ 18:51:39 #226
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75153531
lijstje, en ik ben er trots op!

O: appel en banaan door de yoghurt met muesli
T: stukje ontbijtkoek
L: 2 botterhammen met kip (okay, beetje weinig)
T: capuccino
T: appel
T: restje maaltijdsalade van m'n huisgenoot
D: vis uit de oven met wortel en brocolli en een stukje vers brood
T: bessen-crumble (met framboos, braam en blauwe bes)
T: als ik het ga maken, stukje warm bananenbrood.

Ik vind mezelf altijd zo gezond als ik bananenbrood maak, maar volgens mij is dat helemaal niet zo. Ik maak het, om als soort van gezonde snack mee te nemen overdag, want dit vind ik A, hardstikke lekker, en B weet ik het anders nooit zo goed...
pi_75154003
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:40 schreef Twinkle_ het volgende:
Welkom huuphuup! Ook ik moet bekennen dat ik regelmatig een kijkje in OUD neem, je dochter is

Lijstje van vandaag:
*Muesli met vanilleyoghurt
*Twee boterhammen (met cervelaatworst en een beetje appelstroop), twee mandarijntjes en twee dunne plakjes cake
*Twee boterhammen met ham
*Kippensoep, twee rijstwafels met pindakaas, drie gedroogde abrikozen
(hoofdpijn, dus niet zoveel zin om iets 'zwaars' te eten
Komt nog bij: thee, banaan/sinaasappelprutje of galiameloen.

Heeft iemand toevallig tips om falafel een beetje op te leuken? Ik heb t pas één keer gegeten, zonder sausje oid., en vond het toen niet heel geslaagd. Nu wil ik het morgen nog een keer proberen, met boulognestokbrood, sla, komkommer en beetje yoghurtmayo. Zou dat een goede combi zijn?
rode ui in hele dunne ringetjes snijden en daar wat van over je sla doen. Lekk0r

mijn lijstje zuigt nu al! hahaha
maarrrr ik heb wel hardgelopen, dus ik ben al een beetje trots op mezelf, das eigenlijk meer prestatie van mezelf dan ik verwacht had. Mn shoarmaschotel laat ik maar even in het midden *burp*
morgen weer een dag, morgen werken dus er gaan braaf bammetjes mee en twee mandarijntjes.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 30 november 2009 @ 19:03:35 #228
236335 neen
schone schijn
pi_75154137
O! Hoi HuupHuup! Ik heb zondag nog hardgelopen

Avondeten is nasi goreng van oma dat zat nog in de vriezer, uiteraard met een gebakken ei.
  maandag 30 november 2009 @ 19:06:08 #229
3185 Adelante
To let it go now
pi_75154293
quote:
Hoi....

En ik heb vandaag alleen nog maar brood gegeten met pindakaas en koffie gedronken. Ik heb nu niets in huis om te eten op brood en ei na dus ik denk dat ik maar brood met een eitje ga eten
We hebben winkels en afhaal in Arhem hoor
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_75154462
quote:
Op maandag 30 november 2009 19:03 schreef neen het volgende:
O! Hoi HuupHuup! Ik heb zondag nog hardgelopen

Avondeten is nasi goreng van oma dat zat nog in de vriezer, uiteraard met een gebakken ei.
haai

lekker!

ik heb mn paps gesmst over t hardlopen en hij is trots op me hahahha van die dingen die je soms even moet horen. (Huuppapa is fervent hardloper en sporter enzo.)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75154614
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:51 schreef AKnynke het volgende:
lijstje, en ik ben er trots op!
quote:
Ik vind mezelf altijd zo gezond als ik bananenbrood maak, maar volgens mij is dat helemaal niet zo. Ik maak het, om als soort van gezonde snack mee te nemen overdag, want dit vind ik A, hardstikke lekker, en B weet ik het anders nooit zo goed...
Wat is bananenbrood en hoe maak je het?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 30 november 2009 @ 19:12:46 #232
236335 neen
schone schijn
pi_75154628
quote:
Op maandag 30 november 2009 19:06 schreef Adelante het volgende:

[..]

We hebben winkels en afhaal in Arhem hoor
Op maandag kan ik bij de Indische winkel hier nog geen eten afhalen vanaf dinsdag wel weer
  maandag 30 november 2009 @ 19:17:25 #233
229513 Blurred86
Live Positive
pi_75154884
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:51 schreef AKnynke het volgende:

dat hangt van je recept af natuurlijk
Ik maak het wel eens met geraspte appel en wortel erdoor (dan hoeft er maar heel weinig / geen suiker bij) en met volkorenmeel en met olie in plaats van boter (ik realiseer me hoe natuurvoedingswinkel/geitenwollensokkerig dat klinkt, maar het is echt lekker!) en dan is het best gezond lijkt me

@sigme: http://foodgawker.com/?s=banana+bread heel handig om je overrijpe bananen op te maken
  maandag 30 november 2009 @ 19:20:30 #234
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75155040
quote:
Op maandag 30 november 2009 19:12 schreef sigme het volgende:

[..]

[..]

Wat is bananenbrood en hoe maak je het?
zeg maar tussen een cake en brood in, met rijpe banenen. Ik gooi er dan ook nog altijd een paar blokjes hele pure chocolade doorheen..en soms wat noten. K heb nu geen volkorenmeel, dus doe het met gewoon wit meel, maar denk inderdaad dat ik er een appel doorheen rasp om wat minder suiker er door heen te doen. En een mix van olie en boter ofzo..eens even kijken!
  maandag 30 november 2009 @ 19:21:40 #235
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75155110
oh, en misschien dat ik er wel wat havervlokken doorheen gooi ofzo..zodat het nog wat meer vult ook..
pi_75155260
Mijn hele karretje lag vol fruit en groente daarstraks

O: Brinta
T: Twee snee-en kandijpeperkoek
L: Drie snee-en volkoren met rookvlees
T: Appel
T: Stukje rauwe bloemkool met een beetje knoflooksaus
D: Heel veel bloemkool met 1 klein aardappeltje gepureerd, 100 gram gerookte makreelfilet

En nu zit ik aan een kopje pepermuntthee, heb bij de Duitse drogist van die natuurthee's gehaald. De pepermuntthee moet 10-15 minuten trekken

En het stuk chocolade dat er nog ligt roept mij heel hard *negeert*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 30 november 2009 @ 19:26:38 #237
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75155391
quote:
Op maandag 30 november 2009 19:21 schreef AKnynke het volgende:
oh, en misschien dat ik er wel wat havervlokken doorheen gooi ofzo..zodat het nog wat meer vult ook..
en yoghurt, ipv olie of boter! dan moet het wel gezond worden!
pi_75155432
Blurred, dat zijn zoveel recepten Ik kan niet kiezen!
Waarschijnlijk maar goed ook. Ik heb wel twee bananen gekocht vandaag
En een ananas voor 79 cent!
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75156108
Eh, weet eerlijk gezegd niet of ik het al gezegd, maar welkom huup!

Vandaag mijn tweede dag met een soort van low carb (nog niet volledig), blijf wel een beetje trek houden

Zometeen Evy
  Vis een optie? maandag 30 november 2009 @ 19:40:45 #240
70532 loveli
N
pi_75156175
Als je dingen met olie gaat gaat bakken, moet je er rekening mee houden met welke olie je kiest. 'Gezonde' olieen en vetten zijn in principe de onverzadigde varianten. Maar als je een onverzadigde olie gaat bakken, gaan de verzadigde bindingen kapot en maak je juist iets heel ongezonds.

Palmolie is niet echt gezond, maar kan flink verhit worden zonder erg te veranderen. Tegenwoordig worden veel chips gebakken in zonnebloemolie ipv palmolie (omdt 'ie zo lekker onverzadigd is), maar volgens mij is dat minder gezond onder de streep. Het bekt alleen zo lekker, gebakken in gezonde zonnebloemolie.

Van de meeste olieen is wel te vinden tot hoeveel graden ze verhit mogen worden. Walnootolie is vreselijk gezond, maar kan alleen koud gebruikt worden. Olijfolie kan wel wat hitte hebben, maar niet te veel. Kokosolie is gezond (itt tot wat men eigenlijk zou verwachten, google maar) en kan goed verhit worden. Die zou ik kiezen om te bakken.
crap in = crap out
pi_75156286
En arachide-olie?
  Vis een optie? maandag 30 november 2009 @ 19:45:34 #242
70532 loveli
N
pi_75156414
quote:
Op maandag 30 november 2009 19:43 schreef Syrena het volgende:
En arachide-olie?
Ik ben geen fan. Hij schijnt wel goed tegen verhitten te kunnen volgens google, maar de vetzuren die erin zitten zijn niet de vetzuren die we 'nodig' hebben.
crap in = crap out
pi_75156652
Oh Hij is toch al bijna op
pi_75156711
quote:
Op maandag 30 november 2009 19:27 schreef Syrena het volgende:
Blurred, dat zijn zoveel recepten Ik kan niet kiezen!
Zoiets geldt voor mij ook. Wat heb ik nou aan 200 recepten? Één basisrecept wil ik - en dan doe ik wel 200 experimenten (ik ben niet erg receptvast )
quote:
Waarschijnlijk maar goed ook. Ik heb wel twee bananen gekocht vandaag
En een ananas voor 79 cent!
Oeh verse ananas .
  maandag 30 november 2009 @ 20:09:03 #245
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75157547
Oh hai thurrr!

Algehele malaise Hoesten, snotteren, sniffelen en lichte hoofdpijn Ergo: kwaliteitslijstje

O: bolletje met filet americain
T: snee brood met kruiden-kipfilet
L: kaneelbagel met banaan en kaneel en ahornsiroop
T: een zooi honingdropjes, verdeeld over de dag
D: bord erwtensoep-uit-zak met twee volkoren afbakbroodjes
T: misschien zo nog een bakje griekse yoghurt met een lepel jam
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_75157607
Hoi!

Vandaag laatste werkdag op mijn 'oude' werk . Ik heb gelukkig wel al mijn werk af gekregen, maar ik moet nog maar een keer terugkomen om m'n bureau een beetje netjes te maken . En morgen beginnen met een nieuwe baan... Aan de ene kant heb ik er veel zin in, want ingewerkt worden door een goede vriendin en meer uren en meer geld, maar aan de andere kant ga ik m'n oude baan zo ontzettend missen...

Lijstje:
O: brinta
T: cappuccino en stukje banketstaaf
L: 2 boterhammen met gekookte worst
T: mandarijn, activia-yoghurtje
T: cherrytomaatjes
D: van de toko: boontjes, rundvlees in iets van sateh (maar ook wat citroenachtigs erin) en beetje rijst
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 30 november 2009 @ 20:10:27 #247
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75157633
Oh en een *aai* voor loveli! *voert allerhande lekkers/gezonds*

Tevens: banana bread

En eh er was nog wat maar dat ben ik weer kwijt
  Vis een optie? maandag 30 november 2009 @ 20:11:35 #248
70532 loveli
N
pi_75157692
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en een *aai* voor loveli! *voert allerhande lekkers/gezonds*

Tevens: banana bread

En eh er was nog wat maar dat ben ik weer kwijt
Tx en je vergeet het huiswerk van Mo
crap in = crap out
pi_75157732
quote:
Hoi....

You are kiddin' me?? OMGOMGOMG!!
pi_75157904
Beterschap voor de zieken trouwens!
Loveli, wist niet dat je zó lang ziek was joh! Nu weer meer eten he *voert broccoli*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_75157997
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:12 schreef conleche het volgende:

[..]

You are kiddin' me?? OMGOMGOMG!!
Wie?????
pi_75158046
Ewelina, jij hebt toch twee katten? Zijn er nog meer studenten in dit topic met huisdieren?
  maandag 30 november 2009 @ 20:18:51 #253
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75158065
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Tx en je vergeet het huiswerk van Mo
Ohja dat huiswerk dat ze zelf wil maken / aan het maken is

Ik had ook es zo'n opdracht! Twee versregels met kloppend metrum over een historisch onderwerp gelinkt aan het college van die dag ofzo Iets met Tories & Whigs
  Vis een optie? maandag 30 november 2009 @ 20:19:01 #254
70532 loveli
N
pi_75158080
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:15 schreef Phaidra het volgende:
Beterschap voor de zieken trouwens!
Loveli, wist niet dat je zó lang ziek was joh! Nu weer meer eten he *voert broccoli*.
Ben bijna beter hoor, en het is woensdag begonnen, dus 'zo lang' valt wel mee. Ben alleen een hoop volume kwijt.
crap in = crap out
  maandag 30 november 2009 @ 20:24:59 #255
229513 Blurred86
Live Positive
pi_75158358
quote:
Op maandag 30 november 2009 19:52 schreef sigme het volgende:

[..]

Zoiets geldt voor mij ook. Wat heb ik nou aan 200 recepten? Één basisrecept wil ik - en dan doe ik wel 200 experimenten (ik ben niet erg receptvast )
[..]

Oeh verse ananas .
Hehe, het was ook meer bedoeld ter illustratie van wat bananenbrood nou is
pi_75158593
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:24 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Het waren wel aantrekkelijke foto'tjes .
Nogal uiteenlopend ook; van egaal chokoladebruin tot flets wit.
pi_75158778
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:19 schreef loveli het volgende:

[..]

Ben bijna beter hoor, en het is woensdag begonnen, dus 'zo lang' valt wel mee. Ben alleen een hoop volume kwijt.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je ruim een week ziek was . Nu ja, sowieso best schokkend dat ziek zijn zo'n effect kan hebben, en dan nog wel binnen een week .

Bananenbrood klinkt erg intrigerend! Moet ik ook maar eens proberen als ik tijd heb ( )
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_75158939
Hebben jullie allemaal al gestemd op viking?

[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! SINT AVATAR
  maandag 30 november 2009 @ 20:42:49 #259
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_75159204
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:37 schreef P.F het volgende:
Hebben jullie allemaal al gestemd op viking?

[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! SINT AVATAR
Eh ik nog niet
pi_75159228
Done!
pi_75159307
Ik doe trouwens ook mee
  maandag 30 november 2009 @ 20:49:43 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75159520
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:18 schreef P.F het volgende:
Ewelina, jij hebt toch twee katten? Zijn er nog meer studenten in dit topic met huisdieren?
Hoi .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 30 november 2009 @ 20:50:13 #263
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75159545
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:24 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

ik lees dan alle recepten die me interessant lijken, en daar maak ik dan weer een combi van. Zo maar eens aan de slag!
pi_75159644
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoi .
Jij bent tegenwoordig toch een arbeider ! O nee!!

Klopt Is dat een beetje te doen qua kosten? Ik wil zooo graag een kat maar ik vind het zo zielig als ik niet elke avond bij hem zit!
  maandag 30 november 2009 @ 20:52:39 #265
3185 Adelante
To let it go now
pi_75159665
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:44 schreef P.F het volgende:
Ik doe trouwens ook mee
Je krijgt nog stemmen ook
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_75159707
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:52 schreef Adelante het volgende:

[..]

Je krijgt nog stemmen ook
Maar die van mij is toch ook leuk !!
pi_75159729
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:18 schreef P.F het volgende:
ik heb een kind
en ben student ja

nee serieus, katten kunnen in principe goed tegen alleen zijn toch? Zit je op een kamer of heb je een appartementje ofzo?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75159866
Alleen zijn is het probleem niet zo, een kat moet alleen een beetje ruimte hebben. Ze hebben toch jaaginstincten waar ze iets mee moeten. Maar goed, met voldoende speeltjes en als ze het van kleins af aan gewend zijn moet dat vast wel kunnen.
pi_75159927
Hm.... Ja ik heb 30m2 en hij zou naar buiten kunnen tot ik terug kom... Maar dat vind ik ook weer zielig..
  maandag 30 november 2009 @ 21:01:42 #270
331 Merel
Be here now.
pi_75160038
Ik had een kat die binnen moest blijven, maar woonde in een studentenhuis waar het beessie alle kamers in mocht en volop aandacht kreeg als ik er niet was. Katten kunnen best goed tegen alleen zijn, maar als je vaker weg bent dan thuis zou ik het toch niet doen.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 30 november 2009 @ 21:02:22 #271
331 Merel
Be here now.
pi_75160064
Oh en ik heb weer een fiets dus ik ga morgen zwemmen!

Als ik me er vanavond nog toe kan aanzetten om in m'n blootje in de koude badkamer te gaan staan om me te ontstoppelen tenminste..
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 30 november 2009 @ 21:11:41 #272
331 Merel
Be here now.
pi_75160535
quote:
Op maandag 30 november 2009 13:58 schreef Merel het volgende:

Lijstje:
O - bakje yoghurt
L - beker melk, bruin pistoletje met filet americain, twee plakjes leverkaas uit het vuistje, heel klein beetje aardappelsalade, bakje groenvoer
T - beker milk & fruit, banaan
D - ik denk dat ik het restant zuurkoolbloemkoolstamppot uit de vriezen haal
Dat diner werd eten bij m'n moeder, dus wat de pot schafte En dat was sperziebonen met tomaat en kaas, karbonade, en zo min mogelijk aardappelen. En een stroopwafel toe
pi_75160553
Succes Merel!!
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 30 november 2009 @ 21:24:55 #274
331 Merel
Be here now.
pi_75161164
quote:
Op maandag 30 november 2009 21:12 schreef Phaidra het volgende:
Succes Merel!!
Dank je, ik ga me maar in de kou wagen... *bibber*
pi_75161192
Heb je geen verwarming !
  maandag 30 november 2009 @ 21:28:57 #276
331 Merel
Be here now.
pi_75161331
quote:
Op maandag 30 november 2009 21:25 schreef P.F het volgende:
Heb je geen verwarming !
Niet in de badkamer!
pi_75161482
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:59 schreef P.F het volgende:
Hm.... Ja ik heb 30m2 en hij zou naar buiten kunnen tot ik terug kom... Maar dat vind ik ook weer zielig..
Hm ja, met zo weinig ruimte is het misschien wel weer zielig om hem alleen te laten. Lastig hè.
Anders moet je er zoals Ewelina gelijk twee nemen.

Ooh wat vreselijk trouwens, geen verwarming in de badkamer! Dan zou ik in de winter gewoon niet meer onder de douche uit durven!
pi_75161545
Mijn ouders hadden twee katten op een flatje van 7*7m2 (met keuken/woonkamer/2slaapkamer/toilet)

Best bijzonder al die kamers in zo een kleine ruimte

En volgens mij hadden ze daarvoor ook al katten maar dat weet ik niet zeker
pi_75161716
ik heb een straalkachel in de badkamer. Heerlijk
hij ruikt wel een beetje raar. Hij ruikt naar de geur die je vroeger kreeg als je haar boven een waxinelichtje verbrand-krult zeg maar
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75161736
Iik heb 's ochtends ook een kouwe badkamer. BRRRRR.

Oja, er is nog een T bijgekomen: twee sneetjes kandijpeperkoek met roomboter
Maar het was dat of chocolade. Dus,

Maar ik voel me wel al fitter als gister
  maandag 30 november 2009 @ 21:41:28 #281
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75161826
ik hou van een koude badkamer 's ochtends! Onze badkamer zit een verwarming in die niet uit kan, en dat vind ik zo bah..
pi_75162479
Ik heb inderdaad 2 katten. Eentje is nooit naar buiten geweest en de ander die wilde gewoon niet naar buiten. Maar ik heb wel een flinke krabpaal en de katten mogen overal komen (behalve op het aanrecht en in de kasten).
pi_75162621
quote:
Op maandag 30 november 2009 21:56 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb inderdaad 2 katten. Eentje is nooit naar buiten geweest en de ander die wilde gewoon niet naar buiten. Maar ik heb wel een flinke krabpaal en de katten mogen overal komen (behalve op het aanrecht en in de kasten).
Op hoeveel m2 woon jij ook alweer?
pi_75162817
Lijst:
O: kommetje optimelyoghurt en een beker optimel
T: appelflap, vier salmiakriksen
L: bruine boterham boter gebraden gehakt, bruine boterham ossenworst, witte boterham boter en vruchtenhagel
T: frambozenkruimelmuffin
T: chocolade en spa en fruit
D: spinazie met gekookte aardappelen, gekookt ei en tartaartje. Toe bakje vla.

En nu blugh. Zo.
  maandag 30 november 2009 @ 22:06:57 #285
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75162929
ik wordt wat emotioneel van het sinterklaasgedicht dat ik aan het schrijven ben. Is dat gek?
pi_75163050
quote:
Op maandag 30 november 2009 21:38 schreef huuphuup het volgende:
ik heb een straalkachel in de badkamer. Heerlijk
hij ruikt wel een beetje raar. Hij ruikt naar de geur die je vroeger kreeg als je haar boven een waxinelichtje verbrand-krult zeg maar
Eww, ja. Die had ik op mijn eerste studentenkamer ook, zo'n ding. 't Is waarschijnlijk verbrandend stof dat je ruikt
Wij hebben tegenwoordig zo'n hippe radiator met horizontale buizen in de badkamer. Kun je fijn je handdoeken overheen hangen
pi_75163159
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:17 schreef P.F het volgende:

[..]

Wie?????
De Stereophonics en ik heb kaartjes!!
pi_75163445
quote:
Op maandag 30 november 2009 22:06 schreef AKnynke het volgende:
ik wordt wat emotioneel van het sinterklaasgedicht dat ik aan het schrijven ben. Is dat gek?
Het enige wat raar is, is dat je 'ik wordt' schrijft Wat heb je uiteindelijk als surprise?

Ik moet morgen weer vroeg uit bed; om half 9 de opstelling voor m'n afstudeerders testen (leuk ) en om half 11 heb ik een afspraak met een student die ik een zware onvoldoende heb gegeven op z'n toets. Iehhh. Het is een hele grote vent, en hij komt heel dreigend/agressief over. Ik geloof dat hij sowieso een probleempje heeft met vrouwen en gezag, en daarnaast is hij pissig omdat hij - geheel door eigen inzet, ik was mijn handen in onschuld - het vak dit jaar weer niet gaat halen
Ik ben een mietje hoor, ik heb mijn mannelijke collega vriendelijk verzocht aanwezig te zijn, omdat ik serieus bang ben dat die student gaat proberen me fysiek te intimideren of anderszins onder druk te zetten
  maandag 30 november 2009 @ 22:21:25 #289
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75163584
quote:
Op maandag 30 november 2009 22:18 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Het enige wat raar is, is dat je 'ik wordt' schrijft Wat heb je uiteindelijk als surprise?

Ik moet morgen weer vroeg uit bed; om half 9 de opstelling voor m'n afstudeerders testen (leuk ) en om half 11 heb ik een afspraak met een student die ik een zware onvoldoende heb gegeven op z'n toets. Iehhh. Het is een hele grote vent, en hij komt heel dreigend/agressief over. Ik geloof dat hij sowieso een probleempje heeft met vrouwen en gezag, en daarnaast is hij pissig omdat hij - geheel door eigen inzet, ik was mijn handen in onschuld - het vak dit jaar weer niet gaat halen
Ik ben een mietje hoor, ik heb mijn mannelijke collega vriendelijk verzocht aanwezig te zijn, omdat ik serieus bang ben dat die student gaat proberen me fysiek te intimideren of anderszins onder druk te zetten
ai, ik wordt is inderdaad onaanvaardbaar. Ik geef mn moeder de rugzak van het vriendje, met daarin zaken als oordopjes en zakjes om je sokken in te stoppen en tube's voor gel en shampoo enzo. Met een gedicht erbij over hoe trots sinterklaas op d'r is, maar ook wat voor gekkenwerk het is om voor een vrouw van haar leeftijd met een rugzak op stap te gaan.

Het gedicht is nu 16 coupletten lang, in het nederlands en nog niet af. Ik wil eigenlijk elk couplet ook nog in het engels vertalen, zodat het ook begrijpt. Maar dan maar niet op rijm..
  maandag 30 november 2009 @ 22:21:45 #290
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75163599
ai, en verstandig dat je die collega gevraagd hebt!
  maandag 30 november 2009 @ 22:26:49 #291
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75163804
Ik heb bijna een kilo broccoli op... je kan het ook overdrijven he?

Morgen boerenkoolstampot met een saucijsje voor mij en voor vriendlief een saucijs, spekjes en stukje rookworst.
Mogen12 km wandelen.

Woensdag stoof met lamsbout gemarineerd met Moblo en 1 1/2 hometrainen...

Zo nou wel weer genoeg gepland
pi_75163987
quote:
Op maandag 30 november 2009 22:00 schreef P.F het volgende:

[..]

Op hoeveel m2 woon jij ook alweer?
30m2. Maar mijn huis is wel iets groter dan die container van jou.
pi_75164075
quote:
Op maandag 30 november 2009 22:30 schreef Ewelina het volgende:

[..]

30m2. Maar mijn huis is wel iets groter dan die container van jou.
"Die container van mij" is ook 30 m2... Misschien lijkt jouw "huis" alleen maar groter?
  maandag 30 november 2009 @ 22:40:22 #294
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75164429
Ok, je neemt een kat..
Daar zit je 15 jaar aan vast... je kan nooit zomaar even een paar dagen weg, ze maken dingen vies...

* uniekhoorn mist haar katje die bij haar ex woont
pi_75164471
quote:
Op maandag 30 november 2009 22:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Ok, je neemt een kat..
Daar zit je 15 jaar aan vast... je kan nooit zomaar even een paar dagen weg, ze maken dingen vies...

* uniekhoorn mist haar katje die bij haar ex woont

True.... Maar toch !
pi_75165071
ons 'wagenpark' bestaat nu uit 4 motoren en een auto.. schandalig
maargoed, we werken er hard voor! En ik ben zojuist WARM aangekomen na een ritje uit Brabant vandaan

even uitbalanceren en een schroefje vastdraaien en hij is als nieuw

Nu slapen
Ja doei.
  maandag 30 november 2009 @ 22:55:33 #297
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75165110
quote:
Op maandag 30 november 2009 22:41 schreef P.F het volgende:

[..]

True.... Maar toch !
Wel goed over na denken hoor...
In die jaren krijg je misschien wel een baby, wil je dan dat er een katje is? Bv?
Wil je nog lekker weg de komende jaren?

Onderschat het niet hoor
pi_75165189
Hmmm... Ja..... Nou ja ik weet niet of ik een baby wil, ik vind een kat leuker dan een baby eigenlijk ( )

Hm... Ja misschien ga ik wel een half jaar in het buitenland studeren over twee jaar - dan is het natuurlijk ook zielig als ik hem dan weg moet doen/weg doe.. Hmmm

Ik praat mijn ouders wel een kat aan, veeel makkelijker
pi_75165197
quote:
Op maandag 30 november 2009 22:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Woensdag stoof met lamsbout gemarineerd met Moblo en 1 1/2 hometrainen...
! Vergeet overigens (bij die hoeveelheid die ik opschreef) niet ook wat zonnebloemolie te doen was ik vergeten (eetlepeltje of 2 )
Ja doei.
pi_75165562
quote:
Op maandag 30 november 2009 22:54 schreef motorbloempje het volgende:
ons 'wagenpark' bestaat nu uit 4 motoren en een auto.. schandalig
maargoed, we werken er hard voor! En ik ben zojuist WARM aangekomen na een ritje uit Brabant vandaan

even uitbalanceren en een schroefje vastdraaien en hij is als nieuw

Nu slapen
En dat voor twee studenten! Stelletje decadente apen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')