Wie?????quote:Op maandag 30 november 2009 20:12 schreef conleche het volgende:
[..]
You are kiddin' me?? OMGOMGOMG!!
Ohja dat huiswerk dat ze zelf wil maken / aan het maken isquote:Op maandag 30 november 2009 20:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Tx en je vergeet het huiswerk van Mo
Ben bijna beter hoor, en het is woensdag begonnen, dus 'zo lang' valt wel mee. Ben alleen een hoop volume kwijt.quote:Op maandag 30 november 2009 20:15 schreef Phaidra het volgende:
Beterschap voor de zieken trouwens!![]()
Loveli, wist niet dat je zó lang ziek was joh! Nu weer meer eten he *voert broccoli*.
Hehe, het was ook meer bedoeld ter illustratie van wat bananenbrood nou isquote:Op maandag 30 november 2009 19:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Zoiets geldt voor mij ook. Wat heb ik nou aan 200 recepten? Één basisrecept wil ik - en dan doe ik wel 200 experimenten (ik ben niet erg receptvast)
[..]
Oeh verse ananas.
Het waren wel aantrekkelijke foto'tjesquote:Op maandag 30 november 2009 20:24 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Hehe, het was ook meer bedoeld ter illustratie van wat bananenbrood nou is
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je ruim een week ziek wasquote:Op maandag 30 november 2009 20:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben bijna beter hoor, en het is woensdag begonnen, dus 'zo lang' valt wel mee. Ben alleen een hoop volume kwijt.
Eh ik nog nietquote:Op maandag 30 november 2009 20:37 schreef P.F het volgende:
Hebben jullie allemaal al gestemd op viking?
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! SINT AVATAR
Hoiquote:Op maandag 30 november 2009 20:18 schreef P.F het volgende:
Ewelina, jij hebt toch twee katten? Zijn er nog meer studenten in dit topic met huisdieren?
ik lees dan alle recepten die me interessant lijken, en daar maak ik dan weer een combi van. Zo maar eens aan de slag!quote:Op maandag 30 november 2009 20:24 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Hehe, het was ook meer bedoeld ter illustratie van wat bananenbrood nou is
Jij bent tegenwoordig toch een arbeiderquote:
Je krijgt nog stemmen ookquote:
ik heb een kindquote:Op maandag 30 november 2009 20:18 schreef P.F het volgende:
Ewelina, jij hebt toch twee katten? Zijn er nog meer studenten in dit topic met huisdieren?
Dat diner werd eten bij m'n moeder, dus wat de pot schaftequote:Op maandag 30 november 2009 13:58 schreef Merel het volgende:
Lijstje:
O - bakje yoghurt
L - beker melk, bruin pistoletje met filet americain, twee plakjes leverkaas uit het vuistje, heel klein beetje aardappelsalade, bakje groenvoer
T - beker milk & fruit, banaan
D - ik denk dat ik het restant zuurkoolbloemkoolstamppot uit de vriezen haal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |