abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 november 2009 @ 23:12:32 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75165690
Het vorige deel: Slank #886 - ehh ja kut!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_75165779
Fipo

Ik ga naar bed, morgen een enerverende dag Wish me luck!
  maandag 30 november 2009 @ 23:16:06 #3
331 Merel
Be here now.
pi_75165843
quote:
Op maandag 30 november 2009 22:40 schreef uniekhoorn het volgende:

* uniekhoorn mist haar katje die bij haar ex woont
Dat ja

En succes morgen CF! Goed dat je er een collega bij hebt gehaald, kan nooit kwaad. En vooral die student níét z'n zin geven
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 30 november 2009 @ 23:20:17 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75166027
Succes CF, komt goed hoor!

Merel... wij kunnen wel eens een avond stappen denk ik.. Maar je woont zover weg, stommie
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 30 november 2009 @ 23:22:46 #5
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75166127
Ow nog een vraagje...ik heb echt ontzettend dun lang haar... zal ik daar een soort van permanent in laten zetten? Zodat het wat voller lijkt?
Laagjes knippen doe ik niet aan, erg onhandig met werk, daar moet al het haar onder muts
pi_75166402
ik las "waar de kutjes katjes willen"
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_75166466
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow nog een vraagje...ik heb echt ontzettend dun lang haar... zal ik daar een soort van permanent in laten zetten? Zodat het wat voller lijkt?
Laagjes knippen doe ik niet aan, erg onhandig met werk, daar moet al het haar onder muts
Ik weet het niet Uniek, ik heb dat eigenlijk nog nooit mooi zien uitpakken. Misschien kan je een carmenset kopen en er dan voor speciale gelegenheden rollers indraaien? En nog een tip: als je het droogföhnt: je hoofd ondersteboven houden. Dat deed mijn vorige kapper altijd bij me en ik leek verdomd wel op Beatrix qua volume.
  maandag 30 november 2009 @ 23:35:13 #8
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75166581
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:32 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik weet het niet Uniek, ik heb dat eigenlijk nog nooit mooi zien uitpakken. Misschien kan je een carmenset kopen en er dan voor speciale gelegenheden rollers indraaien? En nog een tip: als je het droogföhnt: je hoofd ondersteboven houden. Dat deed mijn vorige kapper altijd bij me en ik leek verdomd wel op Beatrix qua volume.
Je hebt wel gelijk.. Heb wel rollers en schuim enzo, doe ik dat wel met kerst, verjaardagen, jubileums...
9 dingen waar ik 'net' op moet komen draven de komende maand
pi_75166600
Lijstjestijd voor ik in bed duik met een nieuw boek.

O: 2 gekookte eitjes, 2 plakjes ham
L: tonijnmayo met paprika, komkommer en tomaat
T: wodka en bordje met wat blokjes extra gerijpte milner, een stukje ossenworst, wat plakjes salami en mosterd.
D: lamsbiefstukjes met mosterdsaus. Bloemkoolpuree met ratatouille. (goeie combi)
T: thee met 20 gram extra pure choco met sinaasappelschil
pi_75166744
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:32 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja! Liefst ook nog met mousse ofzo erdoor.

En Merel, de enige reden waarom ik die gast extra punten zou geven, is omdat ik 'm anders volgend jaar weer heb Maar hij heeft 4,5 uit 20 gescoord, niet te redden dus
pi_75167365
tvpoesje
pi_75168187
Hm, ben benieuwd waar deze TT vandaan komt, zo even bij lezen.

En ik heb de afgelopen 3 dagen vriendinnen op bezoek gehad, dus veel drank en eten. Maar ze ook een grand tour van Kopenhagen gegeven, dus ik vind dat ik alles er wel weer af heb gelopen.
  dinsdag 1 december 2009 @ 00:40:32 #13
236335 neen
schone schijn
pi_75168729
quote:
Op maandag 30 november 2009 22:11 schreef conleche het volgende:

[..]

De Stereophonics en ik heb kaartjes!!
Ik heb contact opgenomen met m'n zus om misschien voor m'n moeder haar verjaardag wat kaartjes te kopen

het lijkt niet wat het is
pi_75171369
Goedemorgen!

Wij hebben een kat, en we wonen in een flat op drie hoog. We hebben zo'n 75m2, wel wat meer dus dan PF, maar hier gaat het prima. Maar wel aan de toekomst denken, vind je hem over 10 jaar ook nog leuk? Kun je er tegen dat er dingen kapot gekrabd gaan worden? Heb je het geld er voor over (voer, castratie/sterilisatie, eventuele ziektekosten, kattengrit...) ? Heb je de moeite er voor over (kattenbak verschonen, oppas regelen als je op vakantie gaat)?

Vandaag moet ik weer kinderen testen, en dan donderdag nog, en dan is het als het goed is klaar. Maar goed ook, want ik ben het vreselijk zat, heb er nu ook echt geen zin in (hoewel dat ook te maken heeft met het feit dat ik voor deze school 2 uur reistijd heen en 2 uur terug heb ).

Lijstje:
O: vanilleyoghurt met muesli
L: vier boterhammen met yorkham
D: gebakken aardappeltjes met broccoli (!) met magere spekjes
  dinsdag 1 december 2009 @ 06:57:27 #15
331 Merel
Be here now.
pi_75171371
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:20 schreef uniekhoorn het volgende:

Merel... wij kunnen wel eens een avond stappen denk ik.. Maar je woont zover weg, stommie
Nee, jíj woont ver weg!
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 00:21 schreef Bob. het volgende:

En ik heb de afgelopen 3 dagen vriendinnen op bezoek gehad, dus veel drank en eten. Maar ze ook een grand tour van Kopenhagen gegeven, dus ik vind dat ik alles er wel weer af heb gelopen.
Klinkt gezellig!

En goeiemorgen Ik ga zwemmen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_75171506
Wow Merel, das vroeg!

Ik ga zo maar weer richting Amsterdam. Nog een geluk dat ik vanmorgen mn bed uit ben gekomen, het was heerlijk warm onder de dekens (en heb het nu nog steeds koud). Brrrr herfst.
pi_75171527
Goedemorgen
Eigenlijk college van 9 tot 6 en in de pauze werken voor student-assistentschap, maar ik denk dat ik het laatst werkcollege maar laat schieten
Vanavond ook nog eens 2 uur buikdansen, denk dat ik wel lekker zal slapen
pi_75171655
goedemorgen!

even snel naar werk, daarna lijstje
Ja doei.
pi_75171755
Goeiemorgen

lijstje, plan voor vandaag:

O: 2 volk. boterhammen met rookvlees
L: 3 boterhammen, 1 met 20+ kaas en 2 met kalkoenfilet
T: 2 kleine mandarijntjes
D: piepertjes met puntpaprika en vlees (moet nog beslissen welk vlees.)

En 's avonds misschien nog wel een mandarijntje (ze moeten op )

nu snel nog wat dingen doen en dan richting werk

Oh Uniekhoorn, ik heb ook heel dun haar en t is best lang, in laagjes knippen krijg ik alleen maar lulliger haar van, dan is het halverwege wel leuk maar onderaan is het maar een zielig gedoetje. Zeker als dan na een week of 2 het model eruit is gegroeid.
Ondersteboven föhnen inderdaad met een beetje mousse, dat werkt wel goed. Maar ik heb er zelf nooit zin in
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75171761
Goedemorgen!

Goed dat je bent gaan zwemmen, Merel! .

Succes CF, laat je niet bang maken hè!

Ik heb zo even een afspraak met m'n scriptiebegeleider om te kijken of ik op de goede weg zit met m'n laatste hoofdstuk, en dan ga ik vanmiddag m'n nichtje van school halen en op d'r passen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_75171829
Lijstresultaat gisteren:

O: 2 knackebrod slankie
T: banaan
T: appel
L: 2 boterhammen en een kom tomatensoep met quorn
T: quesadilla
D: anderhalf diep bord met pasta (zat echt vol )

Vandaag:

O: 2 knackebrod slankie
L: restje pasta
D: uit eten (3 gangen) dus geen idee
Ja doei.
  dinsdag 1 december 2009 @ 08:33:50 #22
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75171919
morning!

Merel wat goed van je!!!

En PF: ik was tot voor kort student en heb ook 2x een kat gehad op 30 m2; ik woon wel op de begane grond, dus had een luikje gemaakt zodat die beesten zelf naar binnen en naar buiten konden, maar de eerste is als kitten gestorven om onduidelijke reden en de tweede had ik overgenomen toen ie al wat ouder was en die is overreden toen ik op reis was en mijn zus in mn huis woonde

Maar op zich ging het prima: katten kunnen best goed alleen zijn en als ik een paar dagen weg wilde blijven, had ik een buurmeisje die een extra sleutel had en die altijd die kat wel eten wilde geven. En ik deed ook wel eens 's ochtends extra voer geven, dan een nacht niet thuiskomen (ik werkte nog 's nachts toen) en dan pas de volgende ochtend weer eten geven. moet je niet te vaak doen natuurlijk, dan is het zielig, maar voor een keertje overleven ze dat best. Verder hebben mijn katten nooit iets kapot of vies gemaakt (nou ja, op een enkele bos bloemen na dan, en de laatste kat bracht wel regelmatig wild (vogels, muizen, dikke ratten) mee naar huis en legde dat dan onder mijn bed ) Dat is ook iets wat ik niet mis van 'm, maar dat was denk ik zijn manier om te zeggen dat ie van me hield
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  dinsdag 1 december 2009 @ 08:35:07 #23
277802 _Calimero_
pi_75171936
Oh das wel een lang kattenverhaal geworden. sorry. lees er maar overheen voor de rest

ontopic: ik heb nu al 2 weken geen gram gewicht verloren, terwijl ik meestal supernetjes eet, en sowieso me helemaal te pletter sport. Ik snap er niks van en raak lichtelijk gefrustreerd
pi_75172142
Ben gelukkig al weer een kilo lichter dan gisteren, die zal wel van het zoute eten zijn geweest ofzo

resultaat gisteren
O: yoghurt met muesli
T: 2 boterhammen boter/kipfilet
L: 2 boterhammen boter./kipfilet, plakje ontbijtkoek met boter, beker optimel
D: sperziebonen, tartaartje, beetje gekookte aardappels, mosterd, appelmoes
T: 2 snack a jacks en 2 chipjes

Vandaag:
O: 2 crackers met appelstroop
S: rondje hardlopen
L: 2 boterhammen met kipfilet ofzo
T: fruit
D: uiteten
pi_75172158
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 08:35 schreef _Calimero_ het volgende:
Oh das wel een lang kattenverhaal geworden. sorry. lees er maar overheen voor de rest

ontopic: ik heb nu al 2 weken geen gram gewicht verloren, terwijl ik meestal supernetjes eet, en sowieso me helemaal te pletter sport. Ik snap er niks van en raak lichtelijk gefrustreerd
dat heb ik ook wel eens een tijdje gehad, echt balen, als het goed is gaat het vanzelf wel weer zakken en blijf je gewoon ff hangen ofzo
  dinsdag 1 december 2009 @ 08:55:43 #26
277802 _Calimero_
pi_75172214
Na anderhalve kilo al blijven hangen? nou ja, weer terug slecht gaan eten is sowieso geen optie, dus we gaan in ieder geval door. Maar ik ben bang dat ik teveel of te weinig eet
pi_75172245
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 08:55 schreef _Calimero_ het volgende:
Na anderhalve kilo al blijven hangen? nou ja, weer terug slecht gaan eten is sowieso geen optie, dus we gaan in ieder geval door. Maar ik ben bang dat ik teveel of te weinig eet
misschien te weinig? laat eens een lijstje zien!
pi_75172264
Goedemorgen.

Had ik Huuphuup al verwelkomd?
Volgens mij niet, dus bij deze welkom.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: kliekje ovengeroosterde krieltjes
L: kliek hutspot met kliekje sojawurst
T: kliekje hutspot met kliekje sojawurst
D: uiensoep met brood en kaas
S: anderhalf uur sporten

Planning voor vandaag:
O: twee gekookt ei
L: salade van tomaat, mozzarella en zwarte olijven
T: laatste kliekje hutspot met kliekje sojawurst
D: weet nog niet
  dinsdag 1 december 2009 @ 09:04:50 #29
277802 _Calimero_
pi_75172334
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 08:57 schreef Ek-Mei het volgende:

[..]

misschien te weinig? laat eens een lijstje zien!
O: brinta
T: 3 rijstwafels
L: kom pompoensoep met 2 pistoletjes (zonder beleg) OF twee boterhammen met beleg
t; kwark
t; 2 rijstwafels met peer (en pindakaas)
D: gewone maaltijd van 500-600 Kcal met veel groente, kip of vis en volkoren pasta/zilvervliesrijst of soms niks
T: kwark of iets anders

zo iets is het meestal. en ik probeer rond de 1700 Kcal te zitten (heb het tot deze week eigenlijk dagelijks bijgehouden)
  dinsdag 1 december 2009 @ 09:15:26 #30
331 Merel
Be here now.
pi_75172481
Weten jullie hoe je ervoor kunt zorgen dat het forum geen smilies laat zien maar gewoon de codes die je daarvoor moet gebruiken? Kan dat überhaupt? Ik gebruik op m'n werk de text only-layout (lekker stiekem ), maar met al die dansende smilies in beeld kan iedereen die toevallig op m'n scherm meekijkt natuurlijk nog steeds zien dat dit niks met werk te maken heeft...

Zwemmen ging lekker! Al kan ik me wel rotergeren aan mensen die denken dat ze snel genoeg zijn om in de snelle baan te kunnen zwemmen terwijl ze eigenlijk heeeeel langzaam zijn, waardoor ze de boel ophouden. Dat je nou sneller bent dan de andere bejaarden, wil nog niet zeggen dat je meekunt met de topatleten zoals ik
  dinsdag 1 december 2009 @ 09:16:46 #31
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75172516
Goedemorgen .

Ik heb twee katten dus. En verder heeft PPP al wel aardig uit de doeken gedaan waar je allemaal om moet denken als je een kat hebt. Geen oppas = geen nachtje/weekendje weg/vakantie. Als de kat niet naar buiten kan, zou ik wel twee nemen. Taco was eerst ook alleen en hij is zienderogen opgeknapt sinds Janneke erbij is. Veel energieker.
Niet meer actief op Fok!
pi_75172557
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 09:15 schreef Merel het volgende:
Weten jullie hoe je ervoor kunt zorgen dat het forum geen smilies laat zien maar gewoon de codes die je daarvoor moet gebruiken? Kan dat überhaupt? Ik gebruik op m'n werk de text only-layout (lekker stiekem ), maar met al die dansende smilies in beeld kan iedereen die toevallig op m'n scherm meekijkt natuurlijk nog steeds zien dat dit niks met werk te maken heeft...

Zwemmen ging lekker! Al kan ik me wel rotergeren aan mensen die denken dat ze snel genoeg zijn om in de snelle baan te kunnen zwemmen terwijl ze eigenlijk heeeeel langzaam zijn, waardoor ze de boel ophouden. Dat je nou sneller bent dan de andere bejaarden, wil nog niet zeggen dat je meekunt met de topatleten zoals ik
Text only is het ' leegste' wat je kunt krijgen, maar volgens mij doen ze daar ook aan smileys????

Opties --> Layout --> Text Only
Ja doei.
  dinsdag 1 december 2009 @ 09:21:10 #33
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75172631
goeiemorgen..

blegh, heb belabberd geslapen, lag tot 4 uur wakker..zo maar weer eens bijles methodiek geven!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 1 december 2009 @ 09:22:49 #34
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75172671
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 09:21 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen..

blegh, heb belabberd geslapen, lag tot 4 uur wakker..zo maar weer eens bijles methodiek geven!
Ik lag sinds 4 uur wakker . Tot half 9.

Ik heb dat verhaal van CF gemist blijkbaar? Even teruglezen...
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 1 december 2009 @ 09:24:51 #35
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75172720
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 09:18 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Text only is het ' leegste' wat je kunt krijgen, maar volgens mij doen ze daar ook aan smileys????

Opties --> Layout --> Text Only
ja, volgens mij zegt ze ook heel duidelijk dat ze op het werk al text-only gebruikt!
  dinsdag 1 december 2009 @ 09:30:33 #36
331 Merel
Be here now.
pi_75172844
Ja, ik zit al in text only, maar ik wil de smilies weg. Dus zouden jullie van 9 tot 5 geen smilies kunnen gebruiken?
pi_75172860
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 09:24 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ja, volgens mij zegt ze ook heel duidelijk dat ze op het werk al text-only gebruikt!
sorry hoor, overheen gelezen.
Ja doei.
  dinsdag 1 december 2009 @ 09:38:50 #38
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75173046
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 09:30 schreef Merel het volgende:
Ja, ik zit al in text only, maar ik wil de smilies weg. Dus zouden jullie van 9 tot 5 geen smilies kunnen gebruiken?
goed voorbeeld!
  dinsdag 1 december 2009 @ 09:43:19 #39
277802 _Calimero_
pi_75173150
mogen die figuurtjes boven (post icons?) wel?
pi_75173161
nee
Ja doei.
  dinsdag 1 december 2009 @ 09:57:57 #41
331 Merel
Be here now.
pi_75173515
Die zie je in text only niet!
  dinsdag 1 december 2009 @ 10:24:11 #42
277802 _Calimero_
pi_75174148
Crosspost, aangezien hier ook veel mensen hardlopen.

Ik ben nu dus aan het opbouwen met hardlopen op de loopband, ivm een blessure aan mijn achillespees. nu houdt die zich tot nu toe goed (Yay!) maar ik begin wel mijn schenen te voelen.
Ik heb 't heel geleidelijk opgebouwd, begonnen met 5x 1 min, en nu loop ik zo'n 15 minuten, waarvan max 3 á 4 minuten achter elkaar. dit doe ik 3 a vier keer per week (maar dus nog wel veel andere dingen ernaast!).

Hoe nu het beste te handelen: doorlopen zolang het niet erger wordt, of juist gelijk rust gaan inbouwen? (zo heb ik gister gelopen en wilde ik vanavond ook weer...).

Ik kan nu mijn schenen een beetje voelen, maar gisteravond tijdens spinning toen ik het zwaarder maakte voelde ik het best heel erg...
pi_75174327
Rustig opbouwen heeft niet zozeer te maken met het aantal minuten, maar meer met de rusttijd tussen de trainingen.
Rustig opbouwen na een blessure zou voor mij betekenen dat je rustig aan begint met twee keer per week en dat na een paar weken opbouwt.
Scheenblessures zijn lastig om vanaf te komen dus dat zou ik absoluut niet forceren als ik jou was.
pi_75174842
sowieso wat je ook doet niet forceren, zeker niet als je net een blessure hebt gehad.
Is er een sport-fysio daar waar je loopt? Misschien daar eens advies aan vragen?

En draag je goede hardloopschoenen die echt op je voet zijn uitgekozen zeg maar? Ik liep eerst (ook op een loopband) op gewone random sportschoenen en toen voelde ik mn schenen ook na een training. Dat was dan meestal na een stuk van 45 achtereen lopen ongeveer. Het voelde dan alsof mn bovenlijf te zwaar was voor mn schenen ofzo toen ik goede schoenen had gekocht was dat gevoel weg.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Vis een optie? dinsdag 1 december 2009 @ 10:59:34 #45
70532 loveli
N
pi_75175070
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 09:15 schreef Merel het volgende:

In Opera kun je met een klik op de knop alle images weghalen. Geen idee of IE ook een makkelijke oplossing heeft.
crap in = crap out
  dinsdag 1 december 2009 @ 11:08:37 #46
277802 _Calimero_
pi_75175295
ik heb speciale hardloopschoenen, met zooltjes aangepast op mijn voeten. ik ben onder behandeling van een fysio(sportfysio idd) maar heb haar vorige week gezien en de volgende afspraak is nu pas in januari omdat het eigenlijk heel goed ging allemaal.
Maar vanavond ga ik dan met pijn in mijn hart (ik vind het zo leuk om te doen!) maar even overslaan. donderdag weer, 2 rustdagen gehad moet dan wel oke zijn...
thanks voor jullie adviezen!
pi_75175359
Dat plaatje in de OP!
Nu wil ik ook een kat. Precies zo eentje!

TVP dus.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_75175444
Ha huup, wat leuk dat je hier meepost! Ik heb me een ruime week geleden weer 'gemeld' en heb als fijne tip www.dieetinzicht.nl gekregen. Daarmee kun je bijhouden of je (goed) genoeg eet voor de borstvoeding. Ik weet niet of je die tip al gekregen had en of je er uberhaupt zin in hebt om lijstjes bij te houden.

Hoe lang duurde het trouwens voor jij je na de bevalling weer redelijk hersteld voelde? Ik zit nu op ruim 2 weken en ik voel me ineens veel beter. Gister kon ik zomaar probleemloos 1,5 uur wandelen, maar ik wil het ook niet forceren.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_75175494
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:08 schreef _Calimero_ het volgende:
ik heb speciale hardloopschoenen, met zooltjes aangepast op mijn voeten. ik ben onder behandeling van een fysio(sportfysio idd) maar heb haar vorige week gezien en de volgende afspraak is nu pas in januari omdat het eigenlijk heel goed ging allemaal.
Maar vanavond ga ik dan met pijn in mijn hart (ik vind het zo leuk om te doen!) maar even overslaan. donderdag weer, 2 rustdagen gehad moet dan wel oke zijn...
thanks voor jullie adviezen!
klinkt verstandig t komt wel weer

ik ben een rund
helemaal braaf vanmorgen mn broodjes gesmeerd en meegenomen enzo, en nu kwam ik op het station en ik koop daar uit gewoonte een broodje voor de lunch. BLUH. Het dringt ook echt nu pas tot me door dat ik al iets had meegenomen. Is dat morgen nog lekker als ik het vanavond in de koelkast mik of heb k dan klef brood?
de gierigaard in mij roept zonde! namelijk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75175509
Hmm, m'n docent was ziek en toen ben ik gaan shoppen. Al m'n verjaardagsgeld is eigenlijk al weer op. .
pi_75175543
Pffff! *dept oksels droog Nou, die student was knap pissig... Afijn, hebben we dat ook maar weer overleefd

Calimero, pas alsjeblieft op met scheenbeenblessures! Voor je het weet zit je driekwart van de tijd met zere schenen.
  dinsdag 1 december 2009 @ 11:16:43 #52
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75175545
Denk dat het met wat rust wel goed komt Calimero, hielp bij mij iig goed.

Lijst:
O: 2 boterhammen met lever en met jam, beschuit 48+ kaas, glas melk
S: 2 uur wandelen (we gaan zo, heerlijk weer!!!)
T:appel
T: kom magere yoghurt met mandarijn
L: 2 kommen broccolisoep, boterham lever, gekookt ei
T: blokje choco
D: stamppot boerenkool met een saucijs voor mij.
pi_75175595
Ik heb een winterprobleem. Ik heb geen nieuwe jas gekocht voor de winter omdat ik had gehoopt na de bevalling weer in mijn oude jassen te passen. Nu heb ik een voorliefde voor getailleerde jassen, maar wonderwel kan ik mezelf nét in een van mijn jassen proppen, dus ik heb goede hoop dat dat alleen maar beter wordt.

Het probleem is alleen dat ik geen rekening had gehouden met borstvoeding. M'n borsten tieten zijn veel te groot voor mijn jassen. Ik zit te twijfelen of ik een nieuwe jas koop of dat ik het maar met dassen en coltruien op ga lossen. Ik kan natuurlijk ook gewoon nog een paar maanden binnenblijven.
  dinsdag 1 december 2009 @ 11:18:41 #54
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75175613
Goeiemorgen! </kraakstem> Volgens mij ben ik één van de weinige mensen die aankomt als ze ziekig is +400 gram, yeah.

Kitti uit de OP

Calimero: heb je jezelf ook gemeten? Zie je daar niks aan?

Zwemmende Merel
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_75175631
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hmm, m'n docent was ziek en toen ben ik gaan shoppen. Al m'n verjaardagsgeld is eigenlijk al weer op. .
Maar heb je wel wat leuks gekocht?
pi_75175683
Claudia, fiets je veel, of zou het alleen maar voor af en toe een stukje lopen zijn? Op de fiets vind ik coltruien en sjaals toch niet afdoende warm.
pi_75175690
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ha huup, wat leuk dat je hier meepost! Ik heb me een ruime week geleden weer 'gemeld' en heb als fijne tip www.dieetinzicht.nl gekregen. Daarmee kun je bijhouden of je (goed) genoeg eet voor de borstvoeding. Ik weet niet of je die tip al gekregen had en of je er uberhaupt zin in hebt om lijstjes bij te houden.

Hoe lang duurde het trouwens voor jij je na de bevalling weer redelijk hersteld voelde? Ik zit nu op ruim 2 weken en ik voel me ineens veel beter. Gister kon ik zomaar probleemloos 1,5 uur wandelen, maar ik wil het ook niet forceren.
oh hoi!

thnx voor de link, ik ga er thuis eens goed naar kijken. Het moeilijke aan borstvoeding vind ik nu dat je nu een soort van "extra" moet eten volgens sommigen maar vervolgens moet je ook weer als je weer stopt met bv eraan denken dat je dan weer minder eet. Lastig vind ik.

En ehm, het is nu 14 weken na de bevalling en ik ben nu pas weer es gaan hardlopen hahaha
Nee serieus, die eerste 6 weken dat je officieel nog onder de zorg van je vk valt, die weken heb ik niet gesport of wat dan ook, ik heb wel veel gelopen maar ik kreeg er extra problemen bij die mn herstel wel flink vertraagd hebben. hechtdraad dat door mn lijf afgestoten werd
Het heeft denk ik echt tot 10 weken na de bevalling geduurd hier voor ik me weer optimaal voelde. Maarja, als dat hechtdraadgebeuren er niet was geweest dan had ik me veel eerder weer prima gevoeld denk ik.

Luister gewoon naar je lijf en neem voldoende rust. Je merkt het vanzelf als je te ver bent gegaan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Vis een optie? dinsdag 1 december 2009 @ 11:23:27 #58
70532 loveli
N
pi_75175787
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:16 schreef ColdFeet het volgende:
Pffff! *dept oksels droog Nou, die student was knap pissig... Afijn, hebben we dat ook maar weer overleefd

Calimero, pas alsjeblieft op met scheenbeenblessures! Voor je het weet zit je driekwart van de tijd met zere schenen.
Uitgebreider verslagje please?
crap in = crap out
pi_75175836
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:19 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Maar heb je wel wat leuks gekocht?
Ja, een spijkerbroek en laarzen! Die moest ik ook allebei nog hebben. .
pi_75175871
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:24 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, een spijkerbroek en laarzen! Die moest ik ook allebei nog hebben. .
fotoooo!

ColdFeet gelukkig maar.
Ik zou echt een ramp zijn met dat soort dingen. Ik schiet al in de stress als een random persoon op straat kwaad mijn kant uit kijkt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75175887
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:20 schreef ColdFeet het volgende:
Claudia, fiets je veel, of zou het alleen maar voor af en toe een stukje lopen zijn? Op de fiets vind ik coltruien en sjaals toch niet afdoende warm.
Ik fiets vrijwel niets, hooguit 10 minuten naar het station (en dat is pas vanaf februari weer). Ik denk dat ik het maar houd bij de bovenste knoopjes openlaten. Het is vast geen gezicht, maarja.

Als ik nou een boobjob neem na de borstvoeding dan kan ik de nieuwe jas een volgende winter weer gebruiken.
pi_75176015
quote:
Op maandag 30 november 2009 21:01 schreef Merel het volgende:
Ik had een kat die binnen moest blijven, maar woonde in een studentenhuis waar het beessie alle kamers in mocht en volop aandacht kreeg als ik er niet was. Katten kunnen best goed tegen alleen zijn, maar als je vaker weg bent dan thuis zou ik het toch niet doen.
heb je de nieuwe aanwinst van je oude huis al eens ontmoet? hij is echt ZO schattig. ik weet zn echte naam niet, die vriendin van mij noemt hem altijd "tripod" omdat ie een pootje mist...maar volgens mij heeft ie wel een officiele naam
Kwak
pi_75176104
Worden je borsten niet vanzelf weer kleiner, Claudia? .
pi_75176127
goeiemorgen overigens

volgens mij is er een secret santa pakje voor mij aangekomen... ik herken de afzender niet en er staat niks specifieks op, maar voor de zekerheid laat ik t maar dicht tot 23 december spann0nd!!!
Kwak
pi_75176170
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
zolang je zoogt niet volgens mij (er is vast een beter woord voor. dit klinkt nogal...dierlijk)
Kwak
pi_75176185
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:20 schreef huuphuup het volgende:

thnx voor de link, ik ga er thuis eens goed naar kijken. Het moeilijke aan borstvoeding vind ik nu dat je nu een soort van "extra" moet eten volgens sommigen maar vervolgens moet je ook weer als je weer stopt met bv eraan denken dat je dan weer minder eet. Lastig vind ik.
Daarom probeer ik nu te eten naar behoefte en gebruik ik de caloriechecker om te controleren of het wel genoeg is. Ik hoop dat met het afbouwen van de borstvoeding de energiebehoefte ook vanzelf minder wordt. Mocht dat niet zo zijn, dan ga ik tegen die tijd niet zozeer minder eten maar calorie-armer (bijv. door handjes noten te vervangen door bakken magere yoghurt).

Ik moet nog zoveel zwangerschapskilo's kwijt, en ik hoop dat het merendeel in de komende tijd vanzelf verdwijnt door veel maar gezond te eten en er flink bij te wandelen. Hardlopen durf ik sowieso niet te doen voor ik de 6 weken gehaald heb.
pi_75176193
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Uitgebreider verslagje please?
Ik had de toets behoorlijk streng nagekeken, omdat hij ook bepaald niet moeilijk was... Het gemiddelde was prima, maar iemand die het echt slecht heeft geleerd mist dan veel punten. Plus dat hij nog veel punten verloor met slordigheid, onleesbaarheid, ontbrekende eenheden, afrondingen, assen zonder schaal, etc. Maar dat vond hij heel onredelijk, ik had dat zelf er wel bij kunnen bedenken, dacht hij. Huuu.

Nou ja. Hebben we dat ook weer gehad. Ik ga eens wat nuttigs doen
pi_75176364
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Daarom probeer ik nu te eten naar behoefte en gebruik ik de caloriechecker om te controleren of het wel genoeg is. Ik hoop dat met het afbouwen van de borstvoeding de energiebehoefte ook vanzelf minder wordt. Mocht dat niet zo zijn, dan ga ik tegen die tijd niet zozeer minder eten maar calorie-armer (bijv. door handjes noten te vervangen door bakken magere yoghurt).

Ik moet nog zoveel zwangerschapskilo's kwijt, en ik hoop dat het merendeel in de komende tijd vanzelf verdwijnt door veel maar gezond te eten en er flink bij te wandelen. Hardlopen durf ik sowieso niet te doen voor ik de 6 weken gehaald heb.
haha dat klinkt alsof je bang bent dat je het niet overleefd
ik had een C cup voor de zwangerschap, ging in de zwangerschap naar een D en toen in de 3 weken na de bevalling naar een E lang leve de stuwing. Nu zit ik weer terug op een D cup.
Het neemt nog wel ietsjes af dus waarschijnlijk. En als je stopt met voeden dan ga je meestal weer terug naar je oude maat.
Die kilo's moet je je tot 6 weken ook niet druk om maken hoor, dat komt vanzelf. Inderdaad gewoon lekker achter de kinderwagen ofzo, lekker met Ivan naar buiten
Overigens was ik 20 of 22 kilo ofzo aangekomen en dat was 2 weken na de bevalling goeddeels weg, 3 of 4 weken erna was ik alles weer kwijt. Nou was het overgrote merendeel ook wel vocht maar toch.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75176381
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:35 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik had de toets behoorlijk streng nagekeken, omdat hij ook bepaald niet moeilijk was... Het gemiddelde was prima, maar iemand die het echt slecht heeft geleerd mist dan veel punten. Plus dat hij nog veel punten verloor met slordigheid, onleesbaarheid, ontbrekende eenheden, afrondingen, assen zonder schaal, etc. Maar dat vond hij heel onredelijk, ik had dat zelf er wel bij kunnen bedenken, dacht hij. Huuu.

wat een knurft
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75176450
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil 6 maanden lang borstvoeding geven als dat in combinatie met werk lukt, dus ik zit nog wel een tijdje vast aan mijn nieuwe voorgevel. Ik vind het gewoon zonde om een jas voor één winter te kopen.

Stiekem baal ik ook wel dat het nog zo lang gaat duren voor ik m'n oude lichaam terug heb, maar de borstvoeding is nu even belangrijker. Ik hang mijn favoriete jas wel weer terug in de kast.
  dinsdag 1 december 2009 @ 11:43:13 #71
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75176467
Wat een faalhaas, CF Ach nu weet ie voor de herkansing wat er van hem verwacht wordt

Ik vond het altijd enorm tof dat mijn wiskundeleraar vroeger voor het 'proces' meer punten gaf dan voor een goed eind-antwoord Soms kan het dat je ergens tijdens een berekening een steekje laat vallen en dan is het fijn dat niet al je werk 'down the drain' is zeg maar. Het was dan idd uiteraard wel van belang dat je al de stappen die je nam duidelijk opschreef
  Vis een optie? dinsdag 1 december 2009 @ 11:46:43 #72
70532 loveli
N
pi_75176602
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:35 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Als je weet dat je het vak moet halen mag je er ook wel een klein beetje moeite voor doen.
crap in = crap out
pi_75176647
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat een faalhaas, CF
goede samenvatting

loser
Ja doei.
pi_75176689
Nice Merel!

Pfieeeuw, heb mijn surprise bijna af, gedichten bijna af, kado's bijna binnen. Ga vandaag met mutti nog even de laatste dingetjes halen, dan kan mijn secret santa ding ook op de post

Qua eten gaat het goed, qua sporten moet ik nog even een schop onder m'n hol krijgen. Heb wel gister een joggingbroek gekocht, dus ik ga maar gezellig 2 uur sporten vanavond.

Fijne dag!
  dinsdag 1 december 2009 @ 11:52:14 #75
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75176809
Zo dan, 2 uur? Wat ga je doen dan Shiny?
pi_75176873
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:42 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik wil 6 maanden lang borstvoeding geven als dat in combinatie met werk lukt, dus ik zit nog wel een tijdje vast aan mijn nieuwe voorgevel. Ik vind het gewoon zonde om een jas voor één winter te kopen.

Stiekem baal ik ook wel dat het nog zo lang gaat duren voor ik m'n oude lichaam terug heb, maar de borstvoeding is nu even belangrijker. Ik hang mijn favoriete jas wel weer terug in de kast.
Kun je niet gewoon voor een paar tientjes een leuk C&A'tje kopen? Of H&M ofzo?
pi_75176891
Kick4fun en fatburningstep!

Ja nou gaat het gebeuren ook!
pi_75177330
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat een faalhaas, CF Ach nu weet ie voor de herkansing wat er van hem verwacht wordt

Ik vond het altijd enorm tof dat mijn wiskundeleraar vroeger voor het 'proces' meer punten gaf dan voor een goed eind-antwoord Soms kan het dat je ergens tijdens een berekening een steekje laat vallen en dan is het fijn dat niet al je werk 'down the drain' is zeg maar. Het was dan idd uiteraard wel van belang dat je al de stappen die je nam duidelijk opschreef
Dat is met lange, complexe berekeningen ook de enige methode. Anders vallen er zoveel onvoldoendes
Morgen weer een toets, jay Ik vind mijn eigen toetsen altijd vet leuk Alleen dat nakijkwerk, hè.

SDB, goed bezig
pi_75177466
Lijstje:

O: cracker met appelstroop
T: 250 gram kwark
L: soep met vermicelli en groenten en misschien nog een paar broodjes erbij maar dat is afhankelijk van
T: boterham met appelstroop
T: fruit
D: gebakken aardappeltjes met mayo (light), enorme bak sla en iets vegetarisch
T: nog geen idee
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  dinsdag 1 december 2009 @ 12:25:43 #80
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75177887
wat kan ik soms van Zweden houden, en wat kan ik het soms vervloeken. Vandaag vind ik alles geweldig. Vanmorgen sneeuwde het toen ik op weg was naar de uni, en nu is de hemel stralend blauw en is het lekker koud. Wat een fijn land.

Oh, en ik heb een kilo zalmfilet in de diepvries gegooid, 5.50 voor een kilo, geen geld!
  dinsdag 1 december 2009 @ 12:26:35 #81
277802 _Calimero_
pi_75177920
mijn lijstje, beetje anders dan normaal

O: 4 rijstwafels zonder beleg
L: 3 eieren, wat worteltjes, 2 lepels cruesli
T: kwark met meusli, waarvan ik de cruesli eruit wilde vissen maar toen in mijn mond stak
T: 1 peer met cracker met pindakaas
D: bak broccoli en een bak salade met gerookte kip, avocado, tomaat en komkommer. dressing van kwark, yoghurt/mayo en mosterd
S: complete schema (= 2 uur)
T: shake van eiwitjes

Vraag me af hoeveel dit is, geen tijd om het in te voeren, hopelijk genoeg om er flink op te kunnen sporten
pi_75177962
ik heb net een bakje pasta op

zit wel weer vol nog anderhalf uur werken en dan weer naar huis. het vertalen wil niet echt opschieten
Ja doei.
  dinsdag 1 december 2009 @ 12:41:31 #83
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75178443
oh, en ik word best blij van m'n lijstjes de laatste tijd! Nu nog sporten, maar dat ga ik in het nieuwe jaar echt weer oppakken..Ik fiets wel een km. of 10-15 per dag..

Lijstje voor vandaag:
O: yoghurt met muesli en appel en banaan
t: klein stukje cake dat m'n bijlesstudenten hadden als bedankje
L: zelfgemaakt brood met gegrilde kipfilet, stukje spek, wat spinazie en verse pesto
T: stukje bananenbrood
D: burger in een nation, soort studentenvereniging.
T: biertje?
pi_75178905
wow. ik lees net op de obesitas vereniging over behandeling van obesitas... als meer dan 15% van de mensen die een bepaalde behandeling ondergaan blijvend gewichtsverlies hebben (na 4 jaar) is dat de beste categorie en wordt de behandeling als "zeer succesvol" omschreven.

ik kan niet lezen. het gaat om procentueel gewichtsverlies dat behouden is na 4 jaar

Kwak
pi_75178939
Ik was jullie kwijt

Ik ben ziek Iemand een recept voor broccoli ?!
pi_75179000
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 06:56 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemorgen!

Wij hebben een kat, en we wonen in een flat op drie hoog. We hebben zo'n 75m2, wel wat meer dus dan PF, maar hier gaat het prima. Maar wel aan de toekomst denken, vind je hem over 10 jaar ook nog leuk? Kun je er tegen dat er dingen kapot gekrabd gaan worden? Heb je het geld er voor over (voer, castratie/sterilisatie, eventuele ziektekosten, kattengrit...) ? Heb je de moeite er voor over (kattenbak verschonen, oppas regelen als je op vakantie gaat)?

Vandaag moet ik weer kinderen testen, en dan donderdag nog, en dan is het als het goed is klaar. Maar goed ook, want ik ben het vreselijk zat, heb er nu ook echt geen zin in (hoewel dat ook te maken heeft met het feit dat ik voor deze school 2 uur reistijd heen en 2 uur terug heb ).

Lijstje:
O: vanilleyoghurt met muesli
L: vier boterhammen met yorkham
D: gebakken aardappeltjes met broccoli (!) met magere spekjes
Ja ik denk dat ik nu niet genoeg tijd, geld & ruimte heb dus dat ik over 5 jaar maar weer eens moet kijken
  dinsdag 1 december 2009 @ 12:59:02 #87
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75179031
Awww PF! Ik ging laatst op de AH recepten site zoeken op 'broccoli', dan vind je er heeeel veel!
pi_75179218
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:26 schreef _Calimero_ het volgende:
mijn lijstje, beetje anders dan normaal

O: 4 rijstwafels zonder beleg
L: 3 eieren, wat worteltjes, 2 lepels cruesli
T: kwark met meusli, waarvan ik de cruesli eruit wilde vissen maar toen in mijn mond stak
T: 1 peer met cracker met pindakaas
D: bak broccoli en een bak salade met gerookte kip, avocado, tomaat en komkommer. dressing van kwark, yoghurt/mayo en mosterd
S: complete schema (= 2 uur)
T: shake van eiwitjes

Vraag me af hoeveel dit is, geen tijd om het in te voeren, hopelijk genoeg om er flink op te kunnen sporten
Je ging toch niet sporten vanavond?
  dinsdag 1 december 2009 @ 13:08:42 #89
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75179326
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:56 schreef P.F het volgende:
Ik was jullie kwijt

Ik ben ziek Iemand een recept voor broccoli ?!
brocolli in roosjes snijden, in een kom wat olijfolie met citroenschil en wat citroensap en peper en zout mixen, broccoli er doorheen halen en goed mengen, op ovenplaat leggen, in de oven tot geroosterd. Mm
pi_75179997
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 13:08 schreef AKnynke het volgende:

[..]

brocolli in roosjes snijden, in een kom wat olijfolie met citroenschil en wat citroensap en peper en zout mixen, broccoli er doorheen halen en goed mengen, op ovenplaat leggen, in de oven tot geroosterd. Mm
Waar smaakt het dan naar?
Mijn moeder kookt broccoli altijd en dan doet ze er sesamolie overheen..
pi_75180060
Heeft iemand iets om me op te vrolijken? Ik ben zo vreselijk chagarijnig dat ik er zelf last van heb . Gelukkig kan ik bijna naar huis.
  dinsdag 1 december 2009 @ 13:31:33 #92
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75180063
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 13:29 schreef P.F het volgende:

[..]

Waar smaakt het dan naar?
Mijn moeder kookt broccoli altijd en dan doet ze er sesamolie overheen..
dan smaakt het naar geroosterde broccoli, met citroen! Ik vind het erg lekker! Je meot het net zo lang in de oven stoppen totdat de roosjes een beetje verkleuren..
pi_75180127
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 13:31 schreef AKnynke het volgende:

[..]

dan smaakt het naar geroosterde broccoli, met citroen! Ik vind het erg lekker! Je meot het net zo lang in de oven stoppen totdat de roosjes een beetje verkleuren..
Ok, klinkt goed !
pi_75180289
Over broccoli gesproken, hij is weer in de bonus bij AH.
pi_75180298
alweer?
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 1 december 2009 @ 13:47:41 #96
70532 loveli
N
pi_75180684
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 13:37 schreef motorbloempje het volgende:
alweer?
Da's bijna een cyclus. Bloemkool, broccoli en witlof wisselen elkaar regelmatig af.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 1 december 2009 @ 13:56:00 #97
70532 loveli
N
pi_75180942
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 13:31 schreef Chicolate het volgende:
Heeft iemand iets om me op te vrolijken? Ik ben zo vreselijk chagarijnig dat ik er zelf last van heb . Gelukkig kan ik bijna naar huis.
Wees blij dat je geen diarree hebt. Zo. Vrolijker?
crap in = crap out
pi_75181180
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 13:31 schreef Chicolate het volgende:
Als je van leedvermaak houdt, waarschijnlijk heb ik weer een fistelhaarnestcyste bovenaan m'n bilnaad .

On the good part: heb me vanmorgen gewogen sinds een poosje en zit onder de 110Kg

[ Bericht 0% gewijzigd door V1z0R op 01-12-2009 14:19:33 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_75181395
Ik heb even een vraagje tussendoor over minder koolhydraten eten:
Sta een beetje stil op dit moment, terwijl ik nog verder zou willen afvallen. Nou eet ik op een dag erg veel koolhydraten (crackers, brood, pasta, rijst, tussendoortjes met veel koolhydraten etc.). Ik vind het erg moeilijk om met de koolhydraten te minderen, hoewel ik het idee heb dat dit wel zou helpen. Gekookte eitjes iedere dag heb ik helaas geen tijd voor, dus ik ben op zoek naar alternatieven.
Vandaag werk ik toevallig thuis, en ben eens wat aan het proberen. Mijn lijstje voor vandaag is daarom
O: gebakken ei met twee tomaten, beker vanilleyoghurt
L: Gebakken kipfilet met een paprika, nog een beker vanilleyoghurt
T: ik heb nog komkommer eten
D: sajoer sperzieboontjes (kheb 500 gr boontje liggen )
Kunnen jullie daar iets over zeggen? Op een gewone werkdag is dit niet haalbaar, dus hebben jullie tips voor less-carb eten? Boterhammen/crackers nemen altijd zo makkelijk mee.. Ik heb nu wel worteltjes gekocht en tomaten om mee te nemen, maar daar kom ik geen hele dag op door.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_75181555
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 09:16 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen .

Ik heb twee katten dus. En verder heeft PPP al wel aardig uit de doeken gedaan waar je allemaal om moet denken als je een kat hebt. Geen oppas = geen nachtje/weekendje weg/vakantie. Als de kat niet naar buiten kan, zou ik wel twee nemen. Taco was eerst ook alleen en hij is zienderogen opgeknapt sinds Janneke erbij is. Veel energieker.
Op hoeveel m2? Ik vind twee katten op 30m2 wel veel !

Wij hebben er dus maar één, die niet buiten komt, maar hij is juist veel gelukkiger geworden bij ons. Hij kwam uit een gezin met 4 katten, 3 honden en 5 kinderen, en was daar echt niet gelukkig. We hebben hem nu een jaar en hij heeft zich in die tijd ontpopt tot een echte knuffelkat en praatjesmaker (hij zet zelf deze woorden kracht bij door nu liefkozend een pootje op mijn wang te leggen ). Het hangt ook erg van de kat zelf af, ik zou iig proberen een kat te vinden die al een binnenkat is.

Nu weer ontopic, sorry .

Ik neem een mandarijn als T. (meer ontopics weet ik niet te verzinnen ).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')