Dat jaquote:Op maandag 30 november 2009 22:40 schreef uniekhoorn het volgende:
* uniekhoorn mist haar katje die bij haar ex woont
Ik weet het niet Uniek, ik heb dat eigenlijk nog nooit mooi zien uitpakken. Misschien kan je een carmenset kopen en er dan voor speciale gelegenheden rollers indraaien? En nog een tip: als je het droogföhnt: je hoofd ondersteboven houden. Dat deed mijn vorige kapper altijd bij me en ik leek verdomd wel op Beatrix qua volume.quote:Op maandag 30 november 2009 23:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow nog een vraagje...ik heb echt ontzettend dun lang haar... zal ik daar een soort van permanent in laten zetten? Zodat het wat voller lijkt?
Laagjes knippen doe ik niet aan, erg onhandig met werk, daar moet al het haar onder muts
Je hebt wel gelijk.. Heb wel rollers en schuim enzo, doe ik dat wel met kerst, verjaardagen, jubileums...quote:Op maandag 30 november 2009 23:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik weet het niet Uniek, ik heb dat eigenlijk nog nooit mooi zien uitpakken. Misschien kan je een carmenset kopen en er dan voor speciale gelegenheden rollers indraaien? En nog een tip: als je het droogföhnt: je hoofd ondersteboven houden. Dat deed mijn vorige kapper altijd bij me en ik leek verdomd wel op Beatrix qua volume.
Ja! Liefst ook nog met mousse ofzo erdoor.quote:Op maandag 30 november 2009 23:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik weet het niet Uniek, ik heb dat eigenlijk nog nooit mooi zien uitpakken. Misschien kan je een carmenset kopen en er dan voor speciale gelegenheden rollers indraaien? En nog een tip: als je het droogföhnt: je hoofd ondersteboven houden. Dat deed mijn vorige kapper altijd bij me en ik leek verdomd wel op Beatrix qua volume.
Ik heb contact opgenomen met m'n zus om misschien voor m'n moeder haar verjaardag wat kaartjes te kopenquote:Op maandag 30 november 2009 22:11 schreef conleche het volgende:
[..]
De Stereophonics en ik heb kaartjes!!
Nee, jíj woont ver weg!quote:Op maandag 30 november 2009 23:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Merel... wij kunnen wel eens een avond stappen denk ik..Maar je woont zover weg, stommie
Klinkt gezellig!quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:21 schreef Bob. het volgende:
En ik heb de afgelopen 3 dagen vriendinnen op bezoek gehad, dus veel drank en eten. Maar ze ook een grand tour van Kopenhagen gegeven, dus ik vind dat ik alles er wel weer af heb gelopen.
dat heb ik ook wel eens een tijdje gehad, echt balen, als het goed is gaat het vanzelf wel weer zakken en blijf je gewoon ff hangen ofzoquote:Op dinsdag 1 december 2009 08:35 schreef _Calimero_ het volgende:
Oh das wel een lang kattenverhaal geworden. sorry. lees er maar overheen voor de rest![]()
ontopic: ik heb nu al 2 weken geen gram gewicht verloren, terwijl ik meestal supernetjes eet, en sowieso me helemaal te pletter sport. Ik snap er niks vanen raak lichtelijk gefrustreerd
misschien te weinig? laat eens een lijstje zien!quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:55 schreef _Calimero_ het volgende:
Na anderhalve kilo al blijven hangen?nou ja, weer terug slecht gaan eten is sowieso geen optie, dus we gaan in ieder geval door. Maar ik ben bang dat ik teveel of te weinig eet
O: brintaquote:Op dinsdag 1 december 2009 08:57 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
misschien te weinig? laat eens een lijstje zien!
Text only is het ' leegste' wat je kunt krijgen, maar volgens mij doen ze daar ook aan smileys????quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:15 schreef Merel het volgende:
Weten jullie hoe je ervoor kunt zorgen dat het forum geen smilies laat zien maar gewoon de codes die je daarvoor moet gebruiken? Kan dat überhaupt? Ik gebruik op m'n werk de text only-layout (lekker stiekem), maar met al die dansende smilies in beeld kan iedereen die toevallig op m'n scherm meekijkt natuurlijk nog steeds zien dat dit niks met werk te maken heeft...
Zwemmen ging lekker! Al kan ik me wel rotergeren aan mensen die denken dat ze snel genoeg zijn om in de snelle baan te kunnen zwemmen terwijl ze eigenlijk heeeeel langzaam zijn, waardoor ze de boel ophouden. Dat je nou sneller bent dan de andere bejaarden, wil nog niet zeggen dat je meekunt met de topatleten zoals ik
Ik lag sinds 4 uur wakkerquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:21 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen..
blegh, heb belabberd geslapen, lag tot 4 uur wakker..zo maar weer eens bijles methodiek geven!
ja, volgens mij zegt ze ook heel duidelijk dat ze op het werk al text-only gebruikt!quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Text only is het ' leegste' wat je kunt krijgen, maar volgens mij doen ze daar ook aan smileys????
Opties --> Layout --> Text Only
sorry hoor, overheen gelezen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ja, volgens mij zegt ze ook heel duidelijk dat ze op het werk al text-only gebruikt!
goed voorbeeld!quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:30 schreef Merel het volgende:
Ja, ik zit al in text only, maar ik wil de smilies weg. Dus zouden jullie van 9 tot 5 geen smilies kunnen gebruiken?
In Opera kun je met een klik op de knop alle images weghalen. Geen idee of IE ook een makkelijke oplossing heeft.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:15 schreef Merel het volgende:
Weten jullie hoe je ervoor kunt zorgen dat het forum geen smilies laat zien maar gewoon de codes die je daarvoor moet gebruiken? Kan dat überhaupt? Ik gebruik op m'n werk de text only-layout (lekker stiekem), maar met al die dansende smilies in beeld kan iedereen die toevallig op m'n scherm meekijkt natuurlijk nog steeds zien dat dit niks met werk te maken heeft...
Zwemmen ging lekker! Al kan ik me wel rotergeren aan mensen die denken dat ze snel genoeg zijn om in de snelle baan te kunnen zwemmen terwijl ze eigenlijk heeeeel langzaam zijn, waardoor ze de boel ophouden. Dat je nou sneller bent dan de andere bejaarden, wil nog niet zeggen dat je meekunt met de topatleten zoals ik
klinkt verstandigquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:08 schreef _Calimero_ het volgende:
ik heb speciale hardloopschoenen, met zooltjes aangepast op mijn voeten. ik ben onder behandeling van een fysio(sportfysio idd) maar heb haar vorige week gezien en de volgende afspraak is nu pas in januari omdat het eigenlijk heel goed ging allemaal.
Maar vanavond ga ik dan met pijn in mijn hart (ik vind het zo leuk om te doen!) maar even overslaan. donderdag weer, 2 rustdagen gehad moet dan wel oke zijn...
thanks voor jullie adviezen!
Maar heb je wel wat leuks gekocht?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hmm, m'n docent was ziek en toen ben ik gaan shoppen. Al m'n verjaardagsgeld is eigenlijk al weer op..
oh hoi!quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ha huup, wat leuk dat je hier meepost! Ik heb me een ruime week geleden weer 'gemeld' en heb als fijne tip www.dieetinzicht.nl gekregen. Daarmee kun je bijhouden of je (goed) genoeg eet voor de borstvoeding. Ik weet niet of je die tip al gekregen had en of je er uberhaupt zin in hebt om lijstjes bij te houden.
Hoe lang duurde het trouwens voor jij je na de bevalling weer redelijk hersteld voelde? Ik zit nu op ruim 2 weken en ik voel me ineens veel beter. Gister kon ik zomaar probleemloos 1,5 uur wandelen, maar ik wil het ook niet forceren.
Uitgebreider verslagje please?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:16 schreef ColdFeet het volgende:
Pffff! *dept oksels droogNou, die student was knap pissig... Afijn, hebben we dat ook maar weer overleefd
Calimero, pas alsjeblieft op met scheenbeenblessures! Voor je het weet zit je driekwart van de tijd met zere schenen.
Ja, een spijkerbroek en laarzen! Die moest ik ook allebei nog hebben.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar heb je wel wat leuks gekocht?
fotoooo!quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, een spijkerbroek en laarzen! Die moest ik ook allebei nog hebben..
Ik fiets vrijwel niets, hooguit 10 minuten naar het station (en dat is pas vanaf februari weer). Ik denk dat ik het maar houd bij de bovenste knoopjes openlaten. Het is vast geen gezicht, maarja.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:20 schreef ColdFeet het volgende:
Claudia, fiets je veel, of zou het alleen maar voor af en toe een stukje lopen zijn? Op de fiets vind ik coltruien en sjaals toch niet afdoende warm.
heb je de nieuwe aanwinst van je oude huis al eens ontmoet? hij is echt ZO schattig. ik weet zn echte naam niet, die vriendin van mijquote:Op maandag 30 november 2009 21:01 schreef Merel het volgende:
Ik had een kat die binnen moest blijven, maar woonde in een studentenhuis waar het beessie alle kamers in mocht en volop aandacht kreeg als ik er niet was. Katten kunnen best goed tegen alleen zijn, maar als je vaker weg bent dan thuis zou ik het toch niet doen.
zolang je zoogt niet volgens mijquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Worden je borsten niet vanzelf weer kleiner, Claudia?.
Daarom probeer ik nu te eten naar behoefte en gebruik ik de caloriechecker om te controleren of het wel genoeg is. Ik hoop dat met het afbouwen van de borstvoeding de energiebehoefte ook vanzelf minder wordt. Mocht dat niet zo zijn, dan ga ik tegen die tijd niet zozeer minder eten maar calorie-armer (bijv. door handjes noten te vervangen door bakken magere yoghurt).quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:20 schreef huuphuup het volgende:
thnx voor de link, ik ga er thuis eens goed naar kijken. Het moeilijke aan borstvoeding vind ik nu dat je nu een soort van "extra" moet eten volgens sommigen maar vervolgens moet je ook weer als je weer stopt met bv eraan denken dat je dan weer minder eet. Lastig vind ik.
Ik had de toets behoorlijk streng nagekeken, omdat hij ook bepaald niet moeilijk was... Het gemiddelde was prima, maar iemand die het echt slecht heeft geleerd mist dan veel punten. Plus dat hij nog veel punten verloor met slordigheid, onleesbaarheid, ontbrekende eenheden, afrondingen, assen zonder schaal, etc. Maar dat vond hij heel onredelijk, ik had dat zelf er wel bij kunnen bedenken, dacht hij. Huuu.quote:
haha dat klinkt alsof je bang bent dat je het niet overleefdquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daarom probeer ik nu te eten naar behoefte en gebruik ik de caloriechecker om te controleren of het wel genoeg is. Ik hoop dat met het afbouwen van de borstvoeding de energiebehoefte ook vanzelf minder wordt. Mocht dat niet zo zijn, dan ga ik tegen die tijd niet zozeer minder eten maar calorie-armer (bijv. door handjes noten te vervangen door bakken magere yoghurt).
Ik moet nog zoveel zwangerschapskilo's kwijt, en ik hoop dat het merendeel in de komende tijd vanzelf verdwijnt door veel maar gezond te eten en er flink bij te wandelen. Hardlopen durf ik sowieso niet te doen voor ik de 6 weken gehaald heb.
wat een knurftquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik had de toets behoorlijk streng nagekeken, omdat hij ook bepaald niet moeilijk was... Het gemiddelde was prima, maar iemand die het echt slecht heeft geleerd mist dan veel punten. Plus dat hij nog veel punten verloor met slordigheid, onleesbaarheid, ontbrekende eenheden, afrondingen, assen zonder schaal, etc. Maar dat vond hij heel onredelijk, ik had dat zelf er wel bij kunnen bedenken, dacht hij. Huuu.
Nou ja. Hebben we dat ook weer gehad. Ik ga eens wat nuttigs doen
Ik wil 6 maanden lang borstvoeding geven als dat in combinatie met werk lukt, dus ik zit nog wel een tijdje vast aan mijn nieuwe voorgevel. Ik vind het gewoon zonde om een jas voor één winter te kopen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Worden je borsten niet vanzelf weer kleiner, Claudia?.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik had de toets behoorlijk streng nagekeken, omdat hij ook bepaald niet moeilijk was... Het gemiddelde was prima, maar iemand die het echt slecht heeft geleerd mist dan veel punten. Plus dat hij nog veel punten verloor met slordigheid, onleesbaarheid, ontbrekende eenheden, afrondingen, assen zonder schaal, etc. Maar dat vond hij heel onredelijk, ik had dat zelf er wel bij kunnen bedenken, dacht hij. Huuu.
Nou ja. Hebben we dat ook weer gehad. Ik ga eens wat nuttigs doen
Kun je niet gewoon voor een paar tientjes een leuk C&A'tje kopen? Of H&M ofzo?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik wil 6 maanden lang borstvoeding geven als dat in combinatie met werk lukt, dus ik zit nog wel een tijdje vast aan mijn nieuwe voorgevel. Ik vind het gewoon zonde om een jas voor één winter te kopen.
Stiekem baal ik ook wel dat het nog zo lang gaat duren voor ik m'n oude lichaam terug heb, maar de borstvoeding is nu even belangrijker. Ik hang mijn favoriete jas wel weer terug in de kast.
Dat is met lange, complexe berekeningen ook de enige methode. Anders vallen er zoveel onvoldoendesquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat een faalhaas, CFAch nu weet ie voor de herkansing wat er van hem verwacht wordt
Ik vond het altijd enorm tof dat mijn wiskundeleraar vroeger voor het 'proces' meer punten gaf dan voor een goed eind-antwoordSoms kan het dat je ergens tijdens een berekening een steekje laat vallen en dan is het fijn dat niet al je werk 'down the drain' is zeg maar. Het was dan idd uiteraard wel van belang dat je al de stappen die je nam duidelijk opschreef
Ja ik denk dat ik nu niet genoeg tijd, geld & ruimte heb dus dat ik over 5 jaar maar weer eens moet kijkenquote:Op dinsdag 1 december 2009 06:56 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemorgen!
Wij hebben een kat, en we wonen in een flat op drie hoog. We hebben zo'n 75m2, wel wat meer dus dan PF, maar hier gaat het prima. Maar wel aan de toekomst denken, vind je hem over 10 jaar ook nog leuk? Kun je er tegen dat er dingen kapot gekrabd gaan worden? Heb je het geld er voor over (voer, castratie/sterilisatie, eventuele ziektekosten, kattengrit...) ? Heb je de moeite er voor over (kattenbak verschonen, oppas regelen als je op vakantie gaat)?
Vandaag moet ik weer kinderen testen, en dan donderdag nog, en dan is het als het goed is klaar. Maar goed ook, want ik ben het vreselijk zat, heb er nu ook echt geen zin in (hoewel dat ook te maken heeft met het feit dat ik voor deze school 2 uur reistijd heen en 2 uur terug heb).
Lijstje:
O: vanilleyoghurt met muesli
L: vier boterhammen met yorkham
D: gebakken aardappeltjes met broccoli (!) met magere spekjes
Je ging toch niet sporten vanavond?quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:26 schreef _Calimero_ het volgende:
mijn lijstje, beetje anders dan normaal![]()
O: 4 rijstwafels zonder beleg
L: 3 eieren, wat worteltjes, 2 lepels cruesli![]()
T: kwark met meusli, waarvan ik de cruesli eruit wilde vissen maar toen in mijn mond stak
T: 1 peer met cracker met pindakaas
D: bak broccoli en een bak salade met gerookte kip, avocado, tomaat en komkommer. dressing van kwark, yoghurt/mayo en mosterd
S: complete schema (= 2 uur)
T: shake van eiwitjes
Vraag me af hoeveel dit is, geen tijd om het in te voeren, hopelijk genoeg om er flink op te kunnen sporten
brocolli in roosjes snijden, in een kom wat olijfolie met citroenschil en wat citroensap en peper en zout mixen, broccoli er doorheen halen en goed mengen, op ovenplaat leggen, in de oven tot geroosterd. Mmquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:56 schreef P.F het volgende:
Ik was jullie kwijt
Ik ben ziekIemand een recept voor broccoli
?!
Waar smaakt het dan naar?quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:08 schreef AKnynke het volgende:
[..]
brocolli in roosjes snijden, in een kom wat olijfolie met citroenschil en wat citroensap en peper en zout mixen, broccoli er doorheen halen en goed mengen, op ovenplaat leggen, in de oven tot geroosterd. Mm
dan smaakt het naar geroosterde broccoli, met citroen! Ik vind het erg lekker! Je meot het net zo lang in de oven stoppen totdat de roosjes een beetje verkleuren..quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Waar smaakt het dan naar?
Mijn moeder kookt broccoli altijd en dan doet ze er sesamolie overheen..
Ok, klinkt goedquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dan smaakt het naar geroosterde broccoli, met citroen! Ik vind het erg lekker! Je meot het net zo lang in de oven stoppen totdat de roosjes een beetje verkleuren..
Da's bijna een cyclus. Bloemkool, broccoli en witlof wisselen elkaar regelmatig af.quote:
Wees blij dat je geen diarree hebt. Zo. Vrolijker?quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:31 schreef Chicolate het volgende:
Heeft iemand iets om me op te vrolijken? Ik ben zo vreselijk chagarijnig dat ik er zelf last van heb. Gelukkig kan ik bijna naar huis.
Als je van leedvermaak houdt, waarschijnlijk heb ik weer een fistelhaarnestcyste bovenaan m'n bilnaadquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:31 schreef Chicolate het volgende:
Heeft iemand iets om me op te vrolijken? Ik ben zo vreselijk chagarijnig dat ik er zelf last van heb. Gelukkig kan ik bijna naar huis.
Op hoeveel m2? Ik vind twee katten op 30m2 wel veel !quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:16 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb twee katten dus. En verder heeft PPP al wel aardig uit de doeken gedaan waar je allemaal om moet denken als je een kat hebt. Geen oppas = geen nachtje/weekendje weg/vakantie. Als de kat niet naar buiten kan, zou ik wel twee nemen. Taco was eerst ook alleen en hij is zienderogen opgeknapt sinds Janneke erbij is. Veel energieker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |