abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 november 2009 @ 23:12:32 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75165690
Het vorige deel: Slank #886 - ehh ja kut!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_75165779
Fipo

Ik ga naar bed, morgen een enerverende dag Wish me luck!
  maandag 30 november 2009 @ 23:16:06 #3
331 Merel
Be here now.
pi_75165843
quote:
Op maandag 30 november 2009 22:40 schreef uniekhoorn het volgende:

* uniekhoorn mist haar katje die bij haar ex woont
Dat ja

En succes morgen CF! Goed dat je er een collega bij hebt gehaald, kan nooit kwaad. En vooral die student níét z'n zin geven
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 30 november 2009 @ 23:20:17 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75166027
Succes CF, komt goed hoor!

Merel... wij kunnen wel eens een avond stappen denk ik.. Maar je woont zover weg, stommie
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 30 november 2009 @ 23:22:46 #5
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75166127
Ow nog een vraagje...ik heb echt ontzettend dun lang haar... zal ik daar een soort van permanent in laten zetten? Zodat het wat voller lijkt?
Laagjes knippen doe ik niet aan, erg onhandig met werk, daar moet al het haar onder muts
pi_75166402
ik las "waar de kutjes katjes willen"
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_75166466
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow nog een vraagje...ik heb echt ontzettend dun lang haar... zal ik daar een soort van permanent in laten zetten? Zodat het wat voller lijkt?
Laagjes knippen doe ik niet aan, erg onhandig met werk, daar moet al het haar onder muts
Ik weet het niet Uniek, ik heb dat eigenlijk nog nooit mooi zien uitpakken. Misschien kan je een carmenset kopen en er dan voor speciale gelegenheden rollers indraaien? En nog een tip: als je het droogföhnt: je hoofd ondersteboven houden. Dat deed mijn vorige kapper altijd bij me en ik leek verdomd wel op Beatrix qua volume.
  maandag 30 november 2009 @ 23:35:13 #8
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75166581
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:32 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik weet het niet Uniek, ik heb dat eigenlijk nog nooit mooi zien uitpakken. Misschien kan je een carmenset kopen en er dan voor speciale gelegenheden rollers indraaien? En nog een tip: als je het droogföhnt: je hoofd ondersteboven houden. Dat deed mijn vorige kapper altijd bij me en ik leek verdomd wel op Beatrix qua volume.
Je hebt wel gelijk.. Heb wel rollers en schuim enzo, doe ik dat wel met kerst, verjaardagen, jubileums...
9 dingen waar ik 'net' op moet komen draven de komende maand
pi_75166600
Lijstjestijd voor ik in bed duik met een nieuw boek.

O: 2 gekookte eitjes, 2 plakjes ham
L: tonijnmayo met paprika, komkommer en tomaat
T: wodka en bordje met wat blokjes extra gerijpte milner, een stukje ossenworst, wat plakjes salami en mosterd.
D: lamsbiefstukjes met mosterdsaus. Bloemkoolpuree met ratatouille. (goeie combi)
T: thee met 20 gram extra pure choco met sinaasappelschil
pi_75166744
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:32 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja! Liefst ook nog met mousse ofzo erdoor.

En Merel, de enige reden waarom ik die gast extra punten zou geven, is omdat ik 'm anders volgend jaar weer heb Maar hij heeft 4,5 uit 20 gescoord, niet te redden dus
pi_75167365
tvpoesje
pi_75168187
Hm, ben benieuwd waar deze TT vandaan komt, zo even bij lezen.

En ik heb de afgelopen 3 dagen vriendinnen op bezoek gehad, dus veel drank en eten. Maar ze ook een grand tour van Kopenhagen gegeven, dus ik vind dat ik alles er wel weer af heb gelopen.
  dinsdag 1 december 2009 @ 00:40:32 #13
236335 neen
schone schijn
pi_75168729
quote:
Op maandag 30 november 2009 22:11 schreef conleche het volgende:

[..]

De Stereophonics en ik heb kaartjes!!
Ik heb contact opgenomen met m'n zus om misschien voor m'n moeder haar verjaardag wat kaartjes te kopen

het lijkt niet wat het is
pi_75171369
Goedemorgen!

Wij hebben een kat, en we wonen in een flat op drie hoog. We hebben zo'n 75m2, wel wat meer dus dan PF, maar hier gaat het prima. Maar wel aan de toekomst denken, vind je hem over 10 jaar ook nog leuk? Kun je er tegen dat er dingen kapot gekrabd gaan worden? Heb je het geld er voor over (voer, castratie/sterilisatie, eventuele ziektekosten, kattengrit...) ? Heb je de moeite er voor over (kattenbak verschonen, oppas regelen als je op vakantie gaat)?

Vandaag moet ik weer kinderen testen, en dan donderdag nog, en dan is het als het goed is klaar. Maar goed ook, want ik ben het vreselijk zat, heb er nu ook echt geen zin in (hoewel dat ook te maken heeft met het feit dat ik voor deze school 2 uur reistijd heen en 2 uur terug heb ).

Lijstje:
O: vanilleyoghurt met muesli
L: vier boterhammen met yorkham
D: gebakken aardappeltjes met broccoli (!) met magere spekjes
  dinsdag 1 december 2009 @ 06:57:27 #15
331 Merel
Be here now.
pi_75171371
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:20 schreef uniekhoorn het volgende:

Merel... wij kunnen wel eens een avond stappen denk ik.. Maar je woont zover weg, stommie
Nee, jíj woont ver weg!
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 00:21 schreef Bob. het volgende:

En ik heb de afgelopen 3 dagen vriendinnen op bezoek gehad, dus veel drank en eten. Maar ze ook een grand tour van Kopenhagen gegeven, dus ik vind dat ik alles er wel weer af heb gelopen.
Klinkt gezellig!

En goeiemorgen Ik ga zwemmen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_75171506
Wow Merel, das vroeg!

Ik ga zo maar weer richting Amsterdam. Nog een geluk dat ik vanmorgen mn bed uit ben gekomen, het was heerlijk warm onder de dekens (en heb het nu nog steeds koud). Brrrr herfst.
pi_75171527
Goedemorgen
Eigenlijk college van 9 tot 6 en in de pauze werken voor student-assistentschap, maar ik denk dat ik het laatst werkcollege maar laat schieten
Vanavond ook nog eens 2 uur buikdansen, denk dat ik wel lekker zal slapen
pi_75171655
goedemorgen!

even snel naar werk, daarna lijstje
Ja doei.
pi_75171755
Goeiemorgen

lijstje, plan voor vandaag:

O: 2 volk. boterhammen met rookvlees
L: 3 boterhammen, 1 met 20+ kaas en 2 met kalkoenfilet
T: 2 kleine mandarijntjes
D: piepertjes met puntpaprika en vlees (moet nog beslissen welk vlees.)

En 's avonds misschien nog wel een mandarijntje (ze moeten op )

nu snel nog wat dingen doen en dan richting werk

Oh Uniekhoorn, ik heb ook heel dun haar en t is best lang, in laagjes knippen krijg ik alleen maar lulliger haar van, dan is het halverwege wel leuk maar onderaan is het maar een zielig gedoetje. Zeker als dan na een week of 2 het model eruit is gegroeid.
Ondersteboven föhnen inderdaad met een beetje mousse, dat werkt wel goed. Maar ik heb er zelf nooit zin in
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75171761
Goedemorgen!

Goed dat je bent gaan zwemmen, Merel! .

Succes CF, laat je niet bang maken hè!

Ik heb zo even een afspraak met m'n scriptiebegeleider om te kijken of ik op de goede weg zit met m'n laatste hoofdstuk, en dan ga ik vanmiddag m'n nichtje van school halen en op d'r passen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_75171829
Lijstresultaat gisteren:

O: 2 knackebrod slankie
T: banaan
T: appel
L: 2 boterhammen en een kom tomatensoep met quorn
T: quesadilla
D: anderhalf diep bord met pasta (zat echt vol )

Vandaag:

L: restje pasta
D: uit eten (3 gangen) dus geen idee
Ja doei.
  dinsdag 1 december 2009 @ 08:33:50 #22
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75171919
morning!

Merel wat goed van je!!!

En PF: ik was tot voor kort student en heb ook 2x een kat gehad op 30 m2; ik woon wel op de begane grond, dus had een luikje gemaakt zodat die beesten zelf naar binnen en naar buiten konden, maar de eerste is als kitten gestorven om onduidelijke reden en de tweede had ik overgenomen toen ie al wat ouder was en die is overreden toen ik op reis was en mijn zus in mn huis woonde

Maar op zich ging het prima: katten kunnen best goed alleen zijn en als ik een paar dagen weg wilde blijven, had ik een buurmeisje die een extra sleutel had en die altijd die kat wel eten wilde geven. En ik deed ook wel eens 's ochtends extra voer geven, dan een nacht niet thuiskomen (ik werkte nog 's nachts toen) en dan pas de volgende ochtend weer eten geven. moet je niet te vaak doen natuurlijk, dan is het zielig, maar voor een keertje overleven ze dat best. Verder hebben mijn katten nooit iets kapot of vies gemaakt (nou ja, op een enkele bos bloemen na dan, en de laatste kat bracht wel regelmatig wild (vogels, muizen, dikke ratten) mee naar huis en legde dat dan onder mijn bed ) Dat is ook iets wat ik niet mis van 'm, maar dat was denk ik zijn manier om te zeggen dat ie van me hield
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  dinsdag 1 december 2009 @ 08:35:07 #23
277802 _Calimero_
pi_75171936
Oh das wel een lang kattenverhaal geworden. sorry. lees er maar overheen voor de rest

ontopic: ik heb nu al 2 weken geen gram gewicht verloren, terwijl ik meestal supernetjes eet, en sowieso me helemaal te pletter sport. Ik snap er niks van en raak lichtelijk gefrustreerd
pi_75172142
Ben gelukkig al weer een kilo lichter dan gisteren, die zal wel van het zoute eten zijn geweest ofzo

resultaat gisteren
O: yoghurt met muesli
T: 2 boterhammen boter/kipfilet
L: 2 boterhammen boter./kipfilet, plakje ontbijtkoek met boter, beker optimel
D: sperziebonen, tartaartje, beetje gekookte aardappels, mosterd, appelmoes
T: 2 snack a jacks en 2 chipjes

Vandaag:
O: 2 crackers met appelstroop
S: rondje hardlopen
L: 2 boterhammen met kipfilet ofzo
T: fruit
D: uiteten
pi_75172158
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 08:35 schreef _Calimero_ het volgende:
Oh das wel een lang kattenverhaal geworden. sorry. lees er maar overheen voor de rest

ontopic: ik heb nu al 2 weken geen gram gewicht verloren, terwijl ik meestal supernetjes eet, en sowieso me helemaal te pletter sport. Ik snap er niks van en raak lichtelijk gefrustreerd
dat heb ik ook wel eens een tijdje gehad, echt balen, als het goed is gaat het vanzelf wel weer zakken en blijf je gewoon ff hangen ofzo
  dinsdag 1 december 2009 @ 08:55:43 #26
277802 _Calimero_
pi_75172214
Na anderhalve kilo al blijven hangen? nou ja, weer terug slecht gaan eten is sowieso geen optie, dus we gaan in ieder geval door. Maar ik ben bang dat ik teveel of te weinig eet
pi_75172245
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 08:55 schreef _Calimero_ het volgende:
Na anderhalve kilo al blijven hangen? nou ja, weer terug slecht gaan eten is sowieso geen optie, dus we gaan in ieder geval door. Maar ik ben bang dat ik teveel of te weinig eet
misschien te weinig? laat eens een lijstje zien!
pi_75172264
Goedemorgen.

Had ik Huuphuup al verwelkomd?
Volgens mij niet, dus bij deze welkom.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: kliekje ovengeroosterde krieltjes
L: kliek hutspot met kliekje sojawurst
T: kliekje hutspot met kliekje sojawurst
D: uiensoep met brood en kaas
S: anderhalf uur sporten

Planning voor vandaag:
O: twee gekookt ei
L: salade van tomaat, mozzarella en zwarte olijven
T: laatste kliekje hutspot met kliekje sojawurst
D: weet nog niet
  dinsdag 1 december 2009 @ 09:04:50 #29
277802 _Calimero_
pi_75172334
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 08:57 schreef Ek-Mei het volgende:

[..]

misschien te weinig? laat eens een lijstje zien!
O: brinta
T: 3 rijstwafels
L: kom pompoensoep met 2 pistoletjes (zonder beleg) OF twee boterhammen met beleg
t; kwark
t; 2 rijstwafels met peer (en pindakaas)
D: gewone maaltijd van 500-600 Kcal met veel groente, kip of vis en volkoren pasta/zilvervliesrijst of soms niks
T: kwark of iets anders

zo iets is het meestal. en ik probeer rond de 1700 Kcal te zitten (heb het tot deze week eigenlijk dagelijks bijgehouden)
  dinsdag 1 december 2009 @ 09:15:26 #30
331 Merel
Be here now.
pi_75172481
Weten jullie hoe je ervoor kunt zorgen dat het forum geen smilies laat zien maar gewoon de codes die je daarvoor moet gebruiken? Kan dat überhaupt? Ik gebruik op m'n werk de text only-layout (lekker stiekem ), maar met al die dansende smilies in beeld kan iedereen die toevallig op m'n scherm meekijkt natuurlijk nog steeds zien dat dit niks met werk te maken heeft...

Zwemmen ging lekker! Al kan ik me wel rotergeren aan mensen die denken dat ze snel genoeg zijn om in de snelle baan te kunnen zwemmen terwijl ze eigenlijk heeeeel langzaam zijn, waardoor ze de boel ophouden. Dat je nou sneller bent dan de andere bejaarden, wil nog niet zeggen dat je meekunt met de topatleten zoals ik
  dinsdag 1 december 2009 @ 09:16:46 #31
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75172516
Goedemorgen .

Ik heb twee katten dus. En verder heeft PPP al wel aardig uit de doeken gedaan waar je allemaal om moet denken als je een kat hebt. Geen oppas = geen nachtje/weekendje weg/vakantie. Als de kat niet naar buiten kan, zou ik wel twee nemen. Taco was eerst ook alleen en hij is zienderogen opgeknapt sinds Janneke erbij is. Veel energieker.
Niet meer actief op Fok!
pi_75172557
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 09:15 schreef Merel het volgende:
Weten jullie hoe je ervoor kunt zorgen dat het forum geen smilies laat zien maar gewoon de codes die je daarvoor moet gebruiken? Kan dat überhaupt? Ik gebruik op m'n werk de text only-layout (lekker stiekem ), maar met al die dansende smilies in beeld kan iedereen die toevallig op m'n scherm meekijkt natuurlijk nog steeds zien dat dit niks met werk te maken heeft...

Zwemmen ging lekker! Al kan ik me wel rotergeren aan mensen die denken dat ze snel genoeg zijn om in de snelle baan te kunnen zwemmen terwijl ze eigenlijk heeeeel langzaam zijn, waardoor ze de boel ophouden. Dat je nou sneller bent dan de andere bejaarden, wil nog niet zeggen dat je meekunt met de topatleten zoals ik
Text only is het ' leegste' wat je kunt krijgen, maar volgens mij doen ze daar ook aan smileys????

Opties --> Layout --> Text Only
Ja doei.
  dinsdag 1 december 2009 @ 09:21:10 #33
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75172631
goeiemorgen..

blegh, heb belabberd geslapen, lag tot 4 uur wakker..zo maar weer eens bijles methodiek geven!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 1 december 2009 @ 09:22:49 #34
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75172671
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 09:21 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen..

blegh, heb belabberd geslapen, lag tot 4 uur wakker..zo maar weer eens bijles methodiek geven!
Ik lag sinds 4 uur wakker . Tot half 9.

Ik heb dat verhaal van CF gemist blijkbaar? Even teruglezen...
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 1 december 2009 @ 09:24:51 #35
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75172720
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 09:18 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Text only is het ' leegste' wat je kunt krijgen, maar volgens mij doen ze daar ook aan smileys????

Opties --> Layout --> Text Only
ja, volgens mij zegt ze ook heel duidelijk dat ze op het werk al text-only gebruikt!
  dinsdag 1 december 2009 @ 09:30:33 #36
331 Merel
Be here now.
pi_75172844
Ja, ik zit al in text only, maar ik wil de smilies weg. Dus zouden jullie van 9 tot 5 geen smilies kunnen gebruiken?
pi_75172860
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 09:24 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ja, volgens mij zegt ze ook heel duidelijk dat ze op het werk al text-only gebruikt!
sorry hoor, overheen gelezen.
Ja doei.
  dinsdag 1 december 2009 @ 09:38:50 #38
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75173046
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 09:30 schreef Merel het volgende:
Ja, ik zit al in text only, maar ik wil de smilies weg. Dus zouden jullie van 9 tot 5 geen smilies kunnen gebruiken?
goed voorbeeld!
  dinsdag 1 december 2009 @ 09:43:19 #39
277802 _Calimero_
pi_75173150
mogen die figuurtjes boven (post icons?) wel?
pi_75173161
nee
Ja doei.
  dinsdag 1 december 2009 @ 09:57:57 #41
331 Merel
Be here now.
pi_75173515
Die zie je in text only niet!
  dinsdag 1 december 2009 @ 10:24:11 #42
277802 _Calimero_
pi_75174148
Crosspost, aangezien hier ook veel mensen hardlopen.

Ik ben nu dus aan het opbouwen met hardlopen op de loopband, ivm een blessure aan mijn achillespees. nu houdt die zich tot nu toe goed (Yay!) maar ik begin wel mijn schenen te voelen.
Ik heb 't heel geleidelijk opgebouwd, begonnen met 5x 1 min, en nu loop ik zo'n 15 minuten, waarvan max 3 á 4 minuten achter elkaar. dit doe ik 3 a vier keer per week (maar dus nog wel veel andere dingen ernaast!).

Hoe nu het beste te handelen: doorlopen zolang het niet erger wordt, of juist gelijk rust gaan inbouwen? (zo heb ik gister gelopen en wilde ik vanavond ook weer...).

Ik kan nu mijn schenen een beetje voelen, maar gisteravond tijdens spinning toen ik het zwaarder maakte voelde ik het best heel erg...
pi_75174327
Rustig opbouwen heeft niet zozeer te maken met het aantal minuten, maar meer met de rusttijd tussen de trainingen.
Rustig opbouwen na een blessure zou voor mij betekenen dat je rustig aan begint met twee keer per week en dat na een paar weken opbouwt.
Scheenblessures zijn lastig om vanaf te komen dus dat zou ik absoluut niet forceren als ik jou was.
pi_75174842
sowieso wat je ook doet niet forceren, zeker niet als je net een blessure hebt gehad.
Is er een sport-fysio daar waar je loopt? Misschien daar eens advies aan vragen?

En draag je goede hardloopschoenen die echt op je voet zijn uitgekozen zeg maar? Ik liep eerst (ook op een loopband) op gewone random sportschoenen en toen voelde ik mn schenen ook na een training. Dat was dan meestal na een stuk van 45 achtereen lopen ongeveer. Het voelde dan alsof mn bovenlijf te zwaar was voor mn schenen ofzo toen ik goede schoenen had gekocht was dat gevoel weg.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Vis een optie? dinsdag 1 december 2009 @ 10:59:34 #45
70532 loveli
N
pi_75175070
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 09:15 schreef Merel het volgende:

In Opera kun je met een klik op de knop alle images weghalen. Geen idee of IE ook een makkelijke oplossing heeft.
crap in = crap out
  dinsdag 1 december 2009 @ 11:08:37 #46
277802 _Calimero_
pi_75175295
ik heb speciale hardloopschoenen, met zooltjes aangepast op mijn voeten. ik ben onder behandeling van een fysio(sportfysio idd) maar heb haar vorige week gezien en de volgende afspraak is nu pas in januari omdat het eigenlijk heel goed ging allemaal.
Maar vanavond ga ik dan met pijn in mijn hart (ik vind het zo leuk om te doen!) maar even overslaan. donderdag weer, 2 rustdagen gehad moet dan wel oke zijn...
thanks voor jullie adviezen!
pi_75175359
Dat plaatje in de OP!
Nu wil ik ook een kat. Precies zo eentje!

TVP dus.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_75175444
Ha huup, wat leuk dat je hier meepost! Ik heb me een ruime week geleden weer 'gemeld' en heb als fijne tip www.dieetinzicht.nl gekregen. Daarmee kun je bijhouden of je (goed) genoeg eet voor de borstvoeding. Ik weet niet of je die tip al gekregen had en of je er uberhaupt zin in hebt om lijstjes bij te houden.

Hoe lang duurde het trouwens voor jij je na de bevalling weer redelijk hersteld voelde? Ik zit nu op ruim 2 weken en ik voel me ineens veel beter. Gister kon ik zomaar probleemloos 1,5 uur wandelen, maar ik wil het ook niet forceren.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_75175494
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:08 schreef _Calimero_ het volgende:
ik heb speciale hardloopschoenen, met zooltjes aangepast op mijn voeten. ik ben onder behandeling van een fysio(sportfysio idd) maar heb haar vorige week gezien en de volgende afspraak is nu pas in januari omdat het eigenlijk heel goed ging allemaal.
Maar vanavond ga ik dan met pijn in mijn hart (ik vind het zo leuk om te doen!) maar even overslaan. donderdag weer, 2 rustdagen gehad moet dan wel oke zijn...
thanks voor jullie adviezen!
klinkt verstandig t komt wel weer

ik ben een rund
helemaal braaf vanmorgen mn broodjes gesmeerd en meegenomen enzo, en nu kwam ik op het station en ik koop daar uit gewoonte een broodje voor de lunch. BLUH. Het dringt ook echt nu pas tot me door dat ik al iets had meegenomen. Is dat morgen nog lekker als ik het vanavond in de koelkast mik of heb k dan klef brood?
de gierigaard in mij roept zonde! namelijk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75175509
Hmm, m'n docent was ziek en toen ben ik gaan shoppen. Al m'n verjaardagsgeld is eigenlijk al weer op. .
pi_75175543
Pffff! *dept oksels droog Nou, die student was knap pissig... Afijn, hebben we dat ook maar weer overleefd

Calimero, pas alsjeblieft op met scheenbeenblessures! Voor je het weet zit je driekwart van de tijd met zere schenen.
  dinsdag 1 december 2009 @ 11:16:43 #52
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75175545
Denk dat het met wat rust wel goed komt Calimero, hielp bij mij iig goed.

Lijst:
O: 2 boterhammen met lever en met jam, beschuit 48+ kaas, glas melk
S: 2 uur wandelen (we gaan zo, heerlijk weer!!!)
T:appel
T: kom magere yoghurt met mandarijn
L: 2 kommen broccolisoep, boterham lever, gekookt ei
T: blokje choco
D: stamppot boerenkool met een saucijs voor mij.
pi_75175595
Ik heb een winterprobleem. Ik heb geen nieuwe jas gekocht voor de winter omdat ik had gehoopt na de bevalling weer in mijn oude jassen te passen. Nu heb ik een voorliefde voor getailleerde jassen, maar wonderwel kan ik mezelf nét in een van mijn jassen proppen, dus ik heb goede hoop dat dat alleen maar beter wordt.

Het probleem is alleen dat ik geen rekening had gehouden met borstvoeding. M'n borsten tieten zijn veel te groot voor mijn jassen. Ik zit te twijfelen of ik een nieuwe jas koop of dat ik het maar met dassen en coltruien op ga lossen. Ik kan natuurlijk ook gewoon nog een paar maanden binnenblijven.
  dinsdag 1 december 2009 @ 11:18:41 #54
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75175613
Goeiemorgen! </kraakstem> Volgens mij ben ik één van de weinige mensen die aankomt als ze ziekig is +400 gram, yeah.

Kitti uit de OP

Calimero: heb je jezelf ook gemeten? Zie je daar niks aan?

Zwemmende Merel
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_75175631
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hmm, m'n docent was ziek en toen ben ik gaan shoppen. Al m'n verjaardagsgeld is eigenlijk al weer op. .
Maar heb je wel wat leuks gekocht?
pi_75175683
Claudia, fiets je veel, of zou het alleen maar voor af en toe een stukje lopen zijn? Op de fiets vind ik coltruien en sjaals toch niet afdoende warm.
pi_75175690
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ha huup, wat leuk dat je hier meepost! Ik heb me een ruime week geleden weer 'gemeld' en heb als fijne tip www.dieetinzicht.nl gekregen. Daarmee kun je bijhouden of je (goed) genoeg eet voor de borstvoeding. Ik weet niet of je die tip al gekregen had en of je er uberhaupt zin in hebt om lijstjes bij te houden.

Hoe lang duurde het trouwens voor jij je na de bevalling weer redelijk hersteld voelde? Ik zit nu op ruim 2 weken en ik voel me ineens veel beter. Gister kon ik zomaar probleemloos 1,5 uur wandelen, maar ik wil het ook niet forceren.
oh hoi!

thnx voor de link, ik ga er thuis eens goed naar kijken. Het moeilijke aan borstvoeding vind ik nu dat je nu een soort van "extra" moet eten volgens sommigen maar vervolgens moet je ook weer als je weer stopt met bv eraan denken dat je dan weer minder eet. Lastig vind ik.

En ehm, het is nu 14 weken na de bevalling en ik ben nu pas weer es gaan hardlopen hahaha
Nee serieus, die eerste 6 weken dat je officieel nog onder de zorg van je vk valt, die weken heb ik niet gesport of wat dan ook, ik heb wel veel gelopen maar ik kreeg er extra problemen bij die mn herstel wel flink vertraagd hebben. hechtdraad dat door mn lijf afgestoten werd
Het heeft denk ik echt tot 10 weken na de bevalling geduurd hier voor ik me weer optimaal voelde. Maarja, als dat hechtdraadgebeuren er niet was geweest dan had ik me veel eerder weer prima gevoeld denk ik.

Luister gewoon naar je lijf en neem voldoende rust. Je merkt het vanzelf als je te ver bent gegaan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Vis een optie? dinsdag 1 december 2009 @ 11:23:27 #58
70532 loveli
N
pi_75175787
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:16 schreef ColdFeet het volgende:
Pffff! *dept oksels droog Nou, die student was knap pissig... Afijn, hebben we dat ook maar weer overleefd

Calimero, pas alsjeblieft op met scheenbeenblessures! Voor je het weet zit je driekwart van de tijd met zere schenen.
Uitgebreider verslagje please?
crap in = crap out
pi_75175836
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:19 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Maar heb je wel wat leuks gekocht?
Ja, een spijkerbroek en laarzen! Die moest ik ook allebei nog hebben. .
pi_75175871
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:24 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, een spijkerbroek en laarzen! Die moest ik ook allebei nog hebben. .
fotoooo!

ColdFeet gelukkig maar.
Ik zou echt een ramp zijn met dat soort dingen. Ik schiet al in de stress als een random persoon op straat kwaad mijn kant uit kijkt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75175887
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:20 schreef ColdFeet het volgende:
Claudia, fiets je veel, of zou het alleen maar voor af en toe een stukje lopen zijn? Op de fiets vind ik coltruien en sjaals toch niet afdoende warm.
Ik fiets vrijwel niets, hooguit 10 minuten naar het station (en dat is pas vanaf februari weer). Ik denk dat ik het maar houd bij de bovenste knoopjes openlaten. Het is vast geen gezicht, maarja.

Als ik nou een boobjob neem na de borstvoeding dan kan ik de nieuwe jas een volgende winter weer gebruiken.
pi_75176015
quote:
Op maandag 30 november 2009 21:01 schreef Merel het volgende:
Ik had een kat die binnen moest blijven, maar woonde in een studentenhuis waar het beessie alle kamers in mocht en volop aandacht kreeg als ik er niet was. Katten kunnen best goed tegen alleen zijn, maar als je vaker weg bent dan thuis zou ik het toch niet doen.
heb je de nieuwe aanwinst van je oude huis al eens ontmoet? hij is echt ZO schattig. ik weet zn echte naam niet, die vriendin van mij noemt hem altijd "tripod" omdat ie een pootje mist...maar volgens mij heeft ie wel een officiele naam
Kwak
pi_75176104
Worden je borsten niet vanzelf weer kleiner, Claudia? .
pi_75176127
goeiemorgen overigens

volgens mij is er een secret santa pakje voor mij aangekomen... ik herken de afzender niet en er staat niks specifieks op, maar voor de zekerheid laat ik t maar dicht tot 23 december spann0nd!!!
Kwak
pi_75176170
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
zolang je zoogt niet volgens mij (er is vast een beter woord voor. dit klinkt nogal...dierlijk)
Kwak
pi_75176185
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:20 schreef huuphuup het volgende:

thnx voor de link, ik ga er thuis eens goed naar kijken. Het moeilijke aan borstvoeding vind ik nu dat je nu een soort van "extra" moet eten volgens sommigen maar vervolgens moet je ook weer als je weer stopt met bv eraan denken dat je dan weer minder eet. Lastig vind ik.
Daarom probeer ik nu te eten naar behoefte en gebruik ik de caloriechecker om te controleren of het wel genoeg is. Ik hoop dat met het afbouwen van de borstvoeding de energiebehoefte ook vanzelf minder wordt. Mocht dat niet zo zijn, dan ga ik tegen die tijd niet zozeer minder eten maar calorie-armer (bijv. door handjes noten te vervangen door bakken magere yoghurt).

Ik moet nog zoveel zwangerschapskilo's kwijt, en ik hoop dat het merendeel in de komende tijd vanzelf verdwijnt door veel maar gezond te eten en er flink bij te wandelen. Hardlopen durf ik sowieso niet te doen voor ik de 6 weken gehaald heb.
pi_75176193
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Uitgebreider verslagje please?
Ik had de toets behoorlijk streng nagekeken, omdat hij ook bepaald niet moeilijk was... Het gemiddelde was prima, maar iemand die het echt slecht heeft geleerd mist dan veel punten. Plus dat hij nog veel punten verloor met slordigheid, onleesbaarheid, ontbrekende eenheden, afrondingen, assen zonder schaal, etc. Maar dat vond hij heel onredelijk, ik had dat zelf er wel bij kunnen bedenken, dacht hij. Huuu.

Nou ja. Hebben we dat ook weer gehad. Ik ga eens wat nuttigs doen
pi_75176364
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Daarom probeer ik nu te eten naar behoefte en gebruik ik de caloriechecker om te controleren of het wel genoeg is. Ik hoop dat met het afbouwen van de borstvoeding de energiebehoefte ook vanzelf minder wordt. Mocht dat niet zo zijn, dan ga ik tegen die tijd niet zozeer minder eten maar calorie-armer (bijv. door handjes noten te vervangen door bakken magere yoghurt).

Ik moet nog zoveel zwangerschapskilo's kwijt, en ik hoop dat het merendeel in de komende tijd vanzelf verdwijnt door veel maar gezond te eten en er flink bij te wandelen. Hardlopen durf ik sowieso niet te doen voor ik de 6 weken gehaald heb.
haha dat klinkt alsof je bang bent dat je het niet overleefd
ik had een C cup voor de zwangerschap, ging in de zwangerschap naar een D en toen in de 3 weken na de bevalling naar een E lang leve de stuwing. Nu zit ik weer terug op een D cup.
Het neemt nog wel ietsjes af dus waarschijnlijk. En als je stopt met voeden dan ga je meestal weer terug naar je oude maat.
Die kilo's moet je je tot 6 weken ook niet druk om maken hoor, dat komt vanzelf. Inderdaad gewoon lekker achter de kinderwagen ofzo, lekker met Ivan naar buiten
Overigens was ik 20 of 22 kilo ofzo aangekomen en dat was 2 weken na de bevalling goeddeels weg, 3 of 4 weken erna was ik alles weer kwijt. Nou was het overgrote merendeel ook wel vocht maar toch.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75176381
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:35 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik had de toets behoorlijk streng nagekeken, omdat hij ook bepaald niet moeilijk was... Het gemiddelde was prima, maar iemand die het echt slecht heeft geleerd mist dan veel punten. Plus dat hij nog veel punten verloor met slordigheid, onleesbaarheid, ontbrekende eenheden, afrondingen, assen zonder schaal, etc. Maar dat vond hij heel onredelijk, ik had dat zelf er wel bij kunnen bedenken, dacht hij. Huuu.

wat een knurft
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75176450
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil 6 maanden lang borstvoeding geven als dat in combinatie met werk lukt, dus ik zit nog wel een tijdje vast aan mijn nieuwe voorgevel. Ik vind het gewoon zonde om een jas voor één winter te kopen.

Stiekem baal ik ook wel dat het nog zo lang gaat duren voor ik m'n oude lichaam terug heb, maar de borstvoeding is nu even belangrijker. Ik hang mijn favoriete jas wel weer terug in de kast.
  dinsdag 1 december 2009 @ 11:43:13 #71
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75176467
Wat een faalhaas, CF Ach nu weet ie voor de herkansing wat er van hem verwacht wordt

Ik vond het altijd enorm tof dat mijn wiskundeleraar vroeger voor het 'proces' meer punten gaf dan voor een goed eind-antwoord Soms kan het dat je ergens tijdens een berekening een steekje laat vallen en dan is het fijn dat niet al je werk 'down the drain' is zeg maar. Het was dan idd uiteraard wel van belang dat je al de stappen die je nam duidelijk opschreef
  Vis een optie? dinsdag 1 december 2009 @ 11:46:43 #72
70532 loveli
N
pi_75176602
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:35 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Als je weet dat je het vak moet halen mag je er ook wel een klein beetje moeite voor doen.
crap in = crap out
pi_75176647
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat een faalhaas, CF
goede samenvatting

loser
Ja doei.
pi_75176689
Nice Merel!

Pfieeeuw, heb mijn surprise bijna af, gedichten bijna af, kado's bijna binnen. Ga vandaag met mutti nog even de laatste dingetjes halen, dan kan mijn secret santa ding ook op de post

Qua eten gaat het goed, qua sporten moet ik nog even een schop onder m'n hol krijgen. Heb wel gister een joggingbroek gekocht, dus ik ga maar gezellig 2 uur sporten vanavond.

Fijne dag!
  dinsdag 1 december 2009 @ 11:52:14 #75
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75176809
Zo dan, 2 uur? Wat ga je doen dan Shiny?
pi_75176873
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:42 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik wil 6 maanden lang borstvoeding geven als dat in combinatie met werk lukt, dus ik zit nog wel een tijdje vast aan mijn nieuwe voorgevel. Ik vind het gewoon zonde om een jas voor één winter te kopen.

Stiekem baal ik ook wel dat het nog zo lang gaat duren voor ik m'n oude lichaam terug heb, maar de borstvoeding is nu even belangrijker. Ik hang mijn favoriete jas wel weer terug in de kast.
Kun je niet gewoon voor een paar tientjes een leuk C&A'tje kopen? Of H&M ofzo?
pi_75176891
Kick4fun en fatburningstep!

Ja nou gaat het gebeuren ook!
pi_75177330
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat een faalhaas, CF Ach nu weet ie voor de herkansing wat er van hem verwacht wordt

Ik vond het altijd enorm tof dat mijn wiskundeleraar vroeger voor het 'proces' meer punten gaf dan voor een goed eind-antwoord Soms kan het dat je ergens tijdens een berekening een steekje laat vallen en dan is het fijn dat niet al je werk 'down the drain' is zeg maar. Het was dan idd uiteraard wel van belang dat je al de stappen die je nam duidelijk opschreef
Dat is met lange, complexe berekeningen ook de enige methode. Anders vallen er zoveel onvoldoendes
Morgen weer een toets, jay Ik vind mijn eigen toetsen altijd vet leuk Alleen dat nakijkwerk, hè.

SDB, goed bezig
pi_75177466
Lijstje:

O: cracker met appelstroop
T: 250 gram kwark
L: soep met vermicelli en groenten en misschien nog een paar broodjes erbij maar dat is afhankelijk van
T: boterham met appelstroop
T: fruit
D: gebakken aardappeltjes met mayo (light), enorme bak sla en iets vegetarisch
T: nog geen idee
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  dinsdag 1 december 2009 @ 12:25:43 #80
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75177887
wat kan ik soms van Zweden houden, en wat kan ik het soms vervloeken. Vandaag vind ik alles geweldig. Vanmorgen sneeuwde het toen ik op weg was naar de uni, en nu is de hemel stralend blauw en is het lekker koud. Wat een fijn land.

Oh, en ik heb een kilo zalmfilet in de diepvries gegooid, 5.50 voor een kilo, geen geld!
  dinsdag 1 december 2009 @ 12:26:35 #81
277802 _Calimero_
pi_75177920
mijn lijstje, beetje anders dan normaal

O: 4 rijstwafels zonder beleg
L: 3 eieren, wat worteltjes, 2 lepels cruesli
T: kwark met meusli, waarvan ik de cruesli eruit wilde vissen maar toen in mijn mond stak
T: 1 peer met cracker met pindakaas
D: bak broccoli en een bak salade met gerookte kip, avocado, tomaat en komkommer. dressing van kwark, yoghurt/mayo en mosterd
S: complete schema (= 2 uur)
T: shake van eiwitjes

Vraag me af hoeveel dit is, geen tijd om het in te voeren, hopelijk genoeg om er flink op te kunnen sporten
pi_75177962
ik heb net een bakje pasta op

zit wel weer vol nog anderhalf uur werken en dan weer naar huis. het vertalen wil niet echt opschieten
Ja doei.
  dinsdag 1 december 2009 @ 12:41:31 #83
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75178443
oh, en ik word best blij van m'n lijstjes de laatste tijd! Nu nog sporten, maar dat ga ik in het nieuwe jaar echt weer oppakken..Ik fiets wel een km. of 10-15 per dag..

Lijstje voor vandaag:
O: yoghurt met muesli en appel en banaan
t: klein stukje cake dat m'n bijlesstudenten hadden als bedankje
L: zelfgemaakt brood met gegrilde kipfilet, stukje spek, wat spinazie en verse pesto
T: stukje bananenbrood
D: burger in een nation, soort studentenvereniging.
T: biertje?
pi_75178905
wow. ik lees net op de obesitas vereniging over behandeling van obesitas... als meer dan 15% van de mensen die een bepaalde behandeling ondergaan blijvend gewichtsverlies hebben (na 4 jaar) is dat de beste categorie en wordt de behandeling als "zeer succesvol" omschreven.

ik kan niet lezen. het gaat om procentueel gewichtsverlies dat behouden is na 4 jaar

Kwak
pi_75178939
Ik was jullie kwijt

Ik ben ziek Iemand een recept voor broccoli ?!
pi_75179000
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 06:56 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemorgen!

Wij hebben een kat, en we wonen in een flat op drie hoog. We hebben zo'n 75m2, wel wat meer dus dan PF, maar hier gaat het prima. Maar wel aan de toekomst denken, vind je hem over 10 jaar ook nog leuk? Kun je er tegen dat er dingen kapot gekrabd gaan worden? Heb je het geld er voor over (voer, castratie/sterilisatie, eventuele ziektekosten, kattengrit...) ? Heb je de moeite er voor over (kattenbak verschonen, oppas regelen als je op vakantie gaat)?

Vandaag moet ik weer kinderen testen, en dan donderdag nog, en dan is het als het goed is klaar. Maar goed ook, want ik ben het vreselijk zat, heb er nu ook echt geen zin in (hoewel dat ook te maken heeft met het feit dat ik voor deze school 2 uur reistijd heen en 2 uur terug heb ).

Lijstje:
L: vier boterhammen met yorkham
D: gebakken aardappeltjes met broccoli (!) met magere spekjes
Ja ik denk dat ik nu niet genoeg tijd, geld & ruimte heb dus dat ik over 5 jaar maar weer eens moet kijken
  dinsdag 1 december 2009 @ 12:59:02 #87
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75179031
Awww PF! Ik ging laatst op de AH recepten site zoeken op 'broccoli', dan vind je er heeeel veel!
pi_75179218
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:26 schreef _Calimero_ het volgende:
mijn lijstje, beetje anders dan normaal

O: 4 rijstwafels zonder beleg
L: 3 eieren, wat worteltjes, 2 lepels cruesli
T: kwark met meusli, waarvan ik de cruesli eruit wilde vissen maar toen in mijn mond stak
T: 1 peer met cracker met pindakaas
D: bak broccoli en een bak salade met gerookte kip, avocado, tomaat en komkommer. dressing van kwark, yoghurt/mayo en mosterd
S: complete schema (= 2 uur)
T: shake van eiwitjes

Vraag me af hoeveel dit is, geen tijd om het in te voeren, hopelijk genoeg om er flink op te kunnen sporten
Je ging toch niet sporten vanavond?
  dinsdag 1 december 2009 @ 13:08:42 #89
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75179326
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:56 schreef P.F het volgende:
Ik was jullie kwijt

Ik ben ziek Iemand een recept voor broccoli ?!
brocolli in roosjes snijden, in een kom wat olijfolie met citroenschil en wat citroensap en peper en zout mixen, broccoli er doorheen halen en goed mengen, op ovenplaat leggen, in de oven tot geroosterd. Mm
pi_75179997
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 13:08 schreef AKnynke het volgende:

[..]

brocolli in roosjes snijden, in een kom wat olijfolie met citroenschil en wat citroensap en peper en zout mixen, broccoli er doorheen halen en goed mengen, op ovenplaat leggen, in de oven tot geroosterd. Mm
Waar smaakt het dan naar?
Mijn moeder kookt broccoli altijd en dan doet ze er sesamolie overheen..
pi_75180060
Heeft iemand iets om me op te vrolijken? Ik ben zo vreselijk chagarijnig dat ik er zelf last van heb . Gelukkig kan ik bijna naar huis.
  dinsdag 1 december 2009 @ 13:31:33 #92
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75180063
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 13:29 schreef P.F het volgende:

[..]

Waar smaakt het dan naar?
Mijn moeder kookt broccoli altijd en dan doet ze er sesamolie overheen..
dan smaakt het naar geroosterde broccoli, met citroen! Ik vind het erg lekker! Je meot het net zo lang in de oven stoppen totdat de roosjes een beetje verkleuren..
pi_75180127
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 13:31 schreef AKnynke het volgende:

[..]

dan smaakt het naar geroosterde broccoli, met citroen! Ik vind het erg lekker! Je meot het net zo lang in de oven stoppen totdat de roosjes een beetje verkleuren..
Ok, klinkt goed !
pi_75180289
Over broccoli gesproken, hij is weer in de bonus bij AH.
pi_75180298
alweer?
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 1 december 2009 @ 13:47:41 #96
70532 loveli
N
pi_75180684
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 13:37 schreef motorbloempje het volgende:
alweer?
Da's bijna een cyclus. Bloemkool, broccoli en witlof wisselen elkaar regelmatig af.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 1 december 2009 @ 13:56:00 #97
70532 loveli
N
pi_75180942
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 13:31 schreef Chicolate het volgende:
Heeft iemand iets om me op te vrolijken? Ik ben zo vreselijk chagarijnig dat ik er zelf last van heb . Gelukkig kan ik bijna naar huis.
Wees blij dat je geen diarree hebt. Zo. Vrolijker?
crap in = crap out
pi_75181180
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 13:31 schreef Chicolate het volgende:
Als je van leedvermaak houdt, waarschijnlijk heb ik weer een fistelhaarnestcyste bovenaan m'n bilnaad .

On the good part: heb me vanmorgen gewogen sinds een poosje en zit onder de 110Kg

[ Bericht 0% gewijzigd door V1z0R op 01-12-2009 14:19:33 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_75181395
Ik heb even een vraagje tussendoor over minder koolhydraten eten:
Sta een beetje stil op dit moment, terwijl ik nog verder zou willen afvallen. Nou eet ik op een dag erg veel koolhydraten (crackers, brood, pasta, rijst, tussendoortjes met veel koolhydraten etc.). Ik vind het erg moeilijk om met de koolhydraten te minderen, hoewel ik het idee heb dat dit wel zou helpen. Gekookte eitjes iedere dag heb ik helaas geen tijd voor, dus ik ben op zoek naar alternatieven.
Vandaag werk ik toevallig thuis, en ben eens wat aan het proberen. Mijn lijstje voor vandaag is daarom
O: gebakken ei met twee tomaten, beker vanilleyoghurt
L: Gebakken kipfilet met een paprika, nog een beker vanilleyoghurt
T: ik heb nog komkommer eten
D: sajoer sperzieboontjes (kheb 500 gr boontje liggen )
Kunnen jullie daar iets over zeggen? Op een gewone werkdag is dit niet haalbaar, dus hebben jullie tips voor less-carb eten? Boterhammen/crackers nemen altijd zo makkelijk mee.. Ik heb nu wel worteltjes gekocht en tomaten om mee te nemen, maar daar kom ik geen hele dag op door.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_75181555
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 09:16 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen .

Ik heb twee katten dus. En verder heeft PPP al wel aardig uit de doeken gedaan waar je allemaal om moet denken als je een kat hebt. Geen oppas = geen nachtje/weekendje weg/vakantie. Als de kat niet naar buiten kan, zou ik wel twee nemen. Taco was eerst ook alleen en hij is zienderogen opgeknapt sinds Janneke erbij is. Veel energieker.
Op hoeveel m2? Ik vind twee katten op 30m2 wel veel !

Wij hebben er dus maar één, die niet buiten komt, maar hij is juist veel gelukkiger geworden bij ons. Hij kwam uit een gezin met 4 katten, 3 honden en 5 kinderen, en was daar echt niet gelukkig. We hebben hem nu een jaar en hij heeft zich in die tijd ontpopt tot een echte knuffelkat en praatjesmaker (hij zet zelf deze woorden kracht bij door nu liefkozend een pootje op mijn wang te leggen ). Het hangt ook erg van de kat zelf af, ik zou iig proberen een kat te vinden die al een binnenkat is.

Nu weer ontopic, sorry .

Ik neem een mandarijn als T. (meer ontopics weet ik niet te verzinnen ).
  Vis een optie? dinsdag 1 december 2009 @ 14:18:43 #101
70532 loveli
N
pi_75181710
Salade van koude geblancheerde groenten met pesto. Wat je op een cracker doet, kan vaak ook op een blad witlof (nou ja, jam zou ik er niet op smeren) en het hapt makkelijk weg.
crap in = crap out
pi_75181800
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:13 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Op hoeveel m2? Ik vind twee katten op 30m2 wel veel !
Kan makkelijk, mijn vier katten leven op de 2m2 die mijn bank groot is.

Maar serieus: 30m2 kan voor katten prima zijn, ligt een beetje aan hun karakter.
Ging met 2 van mijn katten ook prima (totdat er eentje dood ging en de andere vals werd en iedere man die in mijn buurt kwam aanviel. Maar die woont nu op het platteland bij mijn ouders).
pi_75181911
@Quinz: Zit er trouwens suiker in jouw vanilleyoghurt?
Da's niet lowcarb dan.
Hou je van kaas? Dat is makkelijk door je salade te doen. Of plakjes ei, gebakken kipreepjes of olijven. Of gegrillde groentes met pitjes en/of zaadjes. Of je maakt dunne omeletjes en smeert daar je broodbeleg op.
Lekker en lowcarb.
  Vis een optie? dinsdag 1 december 2009 @ 14:27:05 #104
70532 loveli
N
pi_75181973
Onze oude kat had in de winter genoeg aan een plekje onder de verwarming, maar 's zomers had 'ie kilometers nodig. Als het dan etenstijd was en je riep, zag je soms heel in de verte een rode staart door de weilanden aankomen.
crap in = crap out
pi_75181983
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Kan makkelijk, mijn vier katten leven op de 2m2 die mijn bank groot is.

Maar serieus: 30m2 kan voor katten prima zijn, ligt een beetje aan hun karakter.
Ging met 2 van mijn katten ook prima (totdat er eentje dood ging en de andere vals werd en iedere man die in mijn buurt kwam aanviel. Maar die woont nu op het platteland bij mijn ouders).
Ah ok. Ik ben waarschijnlijk een beetje bevooroordeeld door ons monster Joey - hij is een soort Heerser van de Flat geworden, die hier met liefde 40 rondjes door het huis rent en nog erg speels is. Het is sowieso een druktemaker, met twee rustige katten gaat het idd waarschijnlijk prima.
pi_75182057
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:
@Quinz: Zit er trouwens suiker in jouw vanilleyoghurt?
Da's niet lowcarb dan.
Hou je van kaas? Dat is makkelijk door je salade te doen. Of plakjes ei, gebakken kipreepjes of olijven. Of gegrillde groentes met pitjes en/of zaadjes. Of je maakt dunne omeletjes en smeert daar je broodbeleg op.
Lekker en lowcarb.
Ja, das nog wel even een punt. Ben steeds meer 'gewone' yoghurt door de vanille yoghurt aan het doen, want anders vind ik het te zuur . Salade meenemen blijf ik ook lastig vinden, want dat blijft wordt toch snel slap. Kaas is wel lekker inderdaad, voor omeletjes maken heb ik denk ik ook niet genoeg tijd 's ochtends. En nog vroeger op staan word ik ook niet blij van. Ben een beetje moeilijk geloof ik..
Everything which is not impossible, will eventually happen
  Vis een optie? dinsdag 1 december 2009 @ 14:32:57 #107
70532 loveli
N
pi_75182184
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:29 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Ja, das nog wel even een punt. Ben steeds meer 'gewone' yoghurt door de vanille yoghurt aan het doen, want anders vind ik het te zuur . Salade meenemen blijf ik ook lastig vinden, want dat blijft wordt toch snel slap. Kaas is wel lekker inderdaad, voor omeletjes maken heb ik denk ik ook niet genoeg tijd 's ochtends. En nog vroeger op staan word ik ook niet blij van. Ben een beetje moeilijk geloof ik..
En eens in de week een hoop voorbereiden en invriezen/koelen? Een omelet blijft langer dan een dag goed als je 'em koelt, misschien kun je die best invriezen, dat weet ik eigenlijk niet. Zo ja, dan maak je voor tijden vooruit en mik je ze voorverpakt in de vriezer. Hoef je er 's ochtends alleen maar eentje te pakken.
Denk groot
crap in = crap out
  dinsdag 1 december 2009 @ 14:34:52 #108
331 Merel
Be here now.
pi_75182239
Even snel een lijstje:

O - yoghurt
S - 45 min zwemmen
L - flinke beker erwtensoep, bruine sandwich met carpaccio en tomatenmayonaise van Lebkov
T - banaan, appel
D - dat wordt vanavond wel de ontdooide zuurkool/bloemkool-stamppot
T - ik heb nog 3 pepadews met roomkaas in de koelkast
pi_75182627
Wat ik wel altijd irritant vind van de text only, is dat je alleen op www.fok.nl kunt zien dat je een PM hebt!
pi_75182705
quote:
Op maandag 30 november 2009 22:32 schreef P.F het volgende:

[..]

"Die container van mij" is ook 30 m2... Misschien lijkt jouw "huis" alleen maar groter?
Nee je container is echt niet groter... de maat staat fout in de advertenties. Als ik de oppervlakte uitreken van je huis, kom ik op 26m2 uit (maten van de plattegrond).

Of het heel veel scheelt is een 2e. Maar je moet er echt rekening mee houden dat poeslief je dan altijd kan storen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_75182797
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:48 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nee je container is echt niet groter... de maat staat fout in de advertenties. Als ik de oppervlakte uitreken van je huis, kom ik op 26m2 uit (maten van de plattegrond).

Of het heel veel scheelt is een 2e. Maar je moet er echt rekening mee houden dat poeslief je dan altijd kan storen.
Ik weet niet of die plattegrond klopt, heeft iemand anders gemaakt.. Misschien wordt het balkon er bij gerekend in de advertentie.. Ik zei ook niet dat mijn container groter is hoor, maar als die van jou ook 30 is dan lijkt het mij dat zij even groot zijn
pi_75182994
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:50 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik weet niet of die plattegrond klopt, heeft iemand anders gemaakt.. Misschien wordt het balkon er bij gerekend in de advertentie.. Ik zei ook niet dat mijn container groter is hoor, maar als die van jou ook 30 is dan lijkt het mij dat zij even groot zijn
Ik ken die containers, maar ze zijn echt kleiner dan mijn studio qua oppervlakte... en de balkondeur heb je sowieso niet de hele dag open Die plattegrond klopt wel maar de oppervlakte die ze opgeven in de advertenties klopt gewoon niet.

Maar goed, het scheelt iets van 4m2 ofzo (en als je het balkon erbij rekent nog minder) en ik denk niet dat het zoveel uitmaakt voor een kat, in mijn vorige woning had ik ze tenslotte ook. En die was wel kleiner dan jouw container.
pi_75183310
ik vind jouw container net klinken alsof PF in een klikobak woont...

in Leiden hebben ze ook containerwoningen voor studenten. ik vind t van binnen echt wel leuk, alleen liggen ze daar op een godvergeten winderige locatie, in een weiland naast de A44...
Kwak
  dinsdag 1 december 2009 @ 15:05:34 #114
331 Merel
Be here now.
pi_75183343
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:34 schreef Merel het volgende:
Even snel een lijstje:

O - yoghurt
S - 45 min zwemmen
L - flinke beker erwtensoep, bruine sandwich met carpaccio en tomatenmayonaise van Lebkov
T - banaan, appel
D - dat wordt vanavond wel de ontdooide zuurkool/bloemkool-stamppot
T - ik heb nog 3 pepadews met roomkaas in de koelkast
Ik vergat nog een moorkop
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:45 schreef P.F het volgende:
Wat ik wel altijd irritant vind van de text only, is dat je alleen op www.fok.nl kunt zien dat je een PM hebt!
Wat een subtiele hint
  dinsdag 1 december 2009 @ 15:06:14 #115
331 Merel
Be here now.
pi_75183360
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 15:04 schreef kwakz0r het volgende:
Het is dat ik op m'n werk zit, anders zou ik nu een mooi plaatje van Oscar Mopperkont van Sesamstraat plaatsen!
  dinsdag 1 december 2009 @ 15:09:29 #116
331 Merel
Be here now.
pi_75183473
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 15:06 schreef Merel het volgende:

[..]

Het is dat ik op m'n werk zit, anders zou ik nu een mooi plaatje van Oscar Mopperkont van Sesamstraat plaatsen!
Weet je wat, ik doe het sowieso!

dinsdag 1 december 2009 @ 15:13:21 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75183595
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:48 schreef Ewelina het volgende:

. Maar je moet er echt rekening mee houden dat poeslief je dan altijd kan storen.
.

En "jouw container" klinkt een beetje denigrerend vind ik.
Niet meer actief op Fok!
pi_75183934
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 15:06 schreef Merel het volgende:

[..]

ik denk dat het komt omdat ik ooit een jongetje uit mn klas een poosje gepest heb door als we langs een kliko of andere rolcontainer kwamen te roepen "heeee daar is roderick zn huis!"

wat zijn kinderen soms naar het is wel de enige keer dat ik iemand gepest heb. en terugdenkend was het voornamelijk uit pure angst dat het hij of ik was, als keuze in slachtoffers van de klas...
Kwak
  dinsdag 1 december 2009 @ 15:22:31 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75184001
ik ben echt raar bezig de laatste tijd. Net een tandenborstel en een kabel in de koelkast gelegd (van de week trof ik al een bananenschil in de wasmand aan).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 1 december 2009 @ 15:25:56 #120
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75184145
Oscar

Lijstje met kracht-/beterwordt-voer

O: volkoren pistoletje met biefstukworst
T: honingdropjes (stuk of 6)
L: volkoren pistoletje met biefstukworst
T: kommetje left-over erwtensoep
D: hutspot met tartaartje(s)
T: misschien nog een bakje Griekse yoghurt met jam

Dan moet het toch goed komen dacht ik zo
pi_75184190
ik heb wel ooit ál mn boodschappen in t vriesvak gestopt. incl. maandverband, tandpasta en een pak paprika's en een winterpeen.

Kwak
pi_75184218
Haaj
Lijstje tot nu toe:
*Brinta fruitvit
*3 mandarijntjes, banaan
* Drie boterhammen
*Boterham, mandarijn
Avondeten wordt stokbrood (boulogne) met sla, komkommer en falafel. Ben benieuwd hoe (en of) dat gaat smaken.

Bluh, over een kwartier begint mijn Statistiekcollege..
Smile, open your eyes, love and go on
pi_75184278
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 15:20 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik denk dat het komt omdat ik ooit een jongetje uit mn klas een poosje gepest heb door als we langs een kliko of andere rolcontainer kwamen te roepen "heeee daar is roderick zn huis!"

wat zijn kinderen soms naar het is wel de enige keer dat ik iemand gepest heb. en terugdenkend was het voornamelijk uit pure angst dat het hij of ik was, als keuze in slachtoffers van de klas...
Stiekem moest ik daar erg hard om lachen

Oh, en Maria, voel je je inmiddels al ietsje beter?
pi_75184388
Damn, is het al half 4? Ik ga nu pas lunchen. Het is er nog niet van gekomen omdat ik zo druk bezig was met een mailtje. Vanochtend Eerder vanmiddag eindelijk de moed bij elkaar geraapt om een mailtje te sturen aan een prof in de VS of ik stage mag lopen in zijn lab, mailt hij gelijk terug (het was daar half 8 's ochtends! ) dat ik dan wel een strong background moet hebben in allerlei dingen waar ik nou net cursussen over wilde gaan volgen als voorbereiding maar die ik nu dus nog niet heb. Nu maar weer teruggemaild wat ik wel al kan en wat ik ga doen en dat ik bereid ben om alles te leren als voorbereiding, maar niet voordat ik over elke komma 10x had nagedacht. Stress!
pi_75184506
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 15:04 schreef kwakz0r het volgende:

in Leiden hebben ze ook containerwoningen voor studenten. ik vind t van binnen echt wel leuk, alleen liggen ze daar op een godvergeten winderige locatie, in een weiland naast de A44...
Oh, ik bedoelde het niet denigrerend, ik heb zelf ook in een container gewoond Zijn prima woningen hoor, maar goed, zo noemden ik en mijn vrienden dat altijd. "Gaan we naar jouw container?" "Is goed."

[ Bericht 1% gewijzigd door Ewelina op 01-12-2009 15:43:31 ]
pi_75184861
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 15:22 schreef Viking84 het volgende:
ik ben echt raar bezig de laatste tijd. Net een tandenborstel en een kabel in de koelkast gelegd (van de week trof ik al een bananenschil in de wasmand aan).
Hoe krijg je het voor elkaar...

Meteen maar een lijstje nu ik toch aan het posten ben.
O: 2 sneetjes brood met boterhamworst en een beetje mayo
T: niks
L: 2x geroosterd brood met een gekookt eitje en mayo (nu dus )
T: appel ofzo, het is al zo laat
D: ovenschotel van paddenstoelen, prei en gebakken appel met geitenkaas en aardappelpuree
T: wijn, stukje heel pure chocolade
pi_75185345
quote:
ben je zwanger?

ik vond die containers er altijd superchill uitzien. Die self-contained ones dan hè met eigen keukentje en douche/toilet enzo. Die in Leiden zijn geloof ik vier containers die om 1 centrale container heen staan ofzo. Ik vind het daar echt niks, t zijn net barakken zo afgelegen.

Lijstje tot nu toe:

O: 2 boterhammen met rookvlees
T: muffin
L: sandwich van de Hema. ik was vergeten dat ik brood bij me had die gaan nu dus de koelkast in voor morgen
D: piepers met paprika en stukje vlees
T: mandarijntjes.

ben net pas thuis en ik heb totaal geen honger nog dus ik denk niet dat er nog een vier uur tussendoortje komt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75185457
Aah wat een schatje in de OP
pi_75185572
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 13:56 schreef loveli het volgende:

[..]

Wees blij dat je geen diarree hebt. Zo. Vrolijker?
Helemaal . Maar dit werkte beter:
quote:
*proest*

Edit: ik vergeet het steeds, maar ik wilde loveli nog beterschap wensen! En alle anderen zieken/brakken ook .
  dinsdag 1 december 2009 @ 16:14:47 #130
3185 Adelante
To let it go now
pi_75185747
Lijstje:

O: twee beschuitjes rookvlees
L: twee geroosterde boterhammen met smeerkaas
T: glas appelsap
T: zie L
D: rijst met wokgroenten
T: stukjes appel met kaneelpoeder

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_75186118
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:14 schreef Adelante het volgende:
Lijstje:

ik voel een sonjabakkermomentje

eet dan tenminste nog kip in je rijst ofzo... of een bak yoghurt. een kerel moet wel een beetje eiwitjes eten hoor...
Kwak
  dinsdag 1 december 2009 @ 16:27:00 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75186146
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:02 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ben je zwanger?
Als je me wat langer zou kennen zou je weten dat dat in mijn geval onmogelijk is .
Niet meer actief op Fok!
pi_75186176
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:14 schreef Adelante het volgende:
Lijstje:

Betekent die smiley dat je het zelf ook niks vindt?
  dinsdag 1 december 2009 @ 16:29:01 #134
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75186214
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als je me wat langer zou kennen zou je weten dat dat in mijn geval onmogelijk is .
Niks is onmogelijk

En Twinkle, wel wat, thanks for asking! Hoop alleen dat morgen die irritante hoest weg is, want dan moet ik o.a. telefoon aannemen
  dinsdag 1 december 2009 @ 16:31:51 #135
3185 Adelante
To let it go now
pi_75186313
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:26 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik voel een sonjabakkermomentje

eet dan tenminste nog kip in je rijst ofzo... of een bak yoghurt. een kerel moet wel een beetje eiwitjes eten hoor...
Volgens mij is zuivel niet oke bij darmproblemen en de kip van gisteren was te snel weer buiten
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 1 december 2009 @ 16:32:18 #136
3185 Adelante
To let it go now
pi_75186335
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:28 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Betekent die smiley dat je het zelf ook niks vindt?
Dat heb je goed geraden
pi_75186341
Wah, topic kwijt Mijn Endnote workshop zit er weer op. Anderhalf uur is echt te kort, maar ik heb toch een beetje kunnen laten zien wat ze er mee kunnen.

O: Brinta
T: Twee snee-en (weet niet waar de puntjes moeten ) volkoren met rookvlees
L: Klein bakje pastasalade, snee met rookvlees
T: Niks
D: Ben ik nog over aan het denken. Zuurkool/bloemkoolstamp of iets met broccoli.

Kun je zuurkool invriezen? Ik heb 500 gram, beetje veel.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 1 december 2009 @ 16:34:03 #138
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75186412
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:29 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Niks is onmogelijk
Mater immaculata .

Ik heb ook een kutlijstje vandaag. Zoveel moeite om iets weg te krijgen. Ik lust eigs alleen maar fruit momenteel .

O: yoghurt met frambozen
T: Sultana koekjes (en nu zijn ze op, dus dat is ook weer klaar)
L: 1 boterham met pindakaas
T: beker warme choc
D: kip kerrie
T: rosébiertje ofzo

En ik heb een chocoletter gekregen bij de Mediamarkt, omdat ik een vragenlijst invulde. Waardeloze vragenlijst btw. Je moest antwoord geven op een schaal van 'matig' t/m 'zeer goed' en dan kreeg je vragen als "krijgt u onze folder ook in de brievenbus"? .
Niet meer actief op Fok!
pi_75186475
Een matige vragenlijst dus
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 1 december 2009 @ 16:35:46 #140
3185 Adelante
To let it go now
pi_75186478
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:34 schreef Viking84 het volgende:

En ik heb een chocoletter gekregen bij de Mediamarkt, omdat ik een vragenlijst invulde. Waardeloze vragenlijst btw. Je moest antwoord geven op een schaal van 'matig' t/m 'zeer goed' en dan kreeg je vragen als "krijgt u onze folder ook in de brievenbus"? .
Als ie er netjes helemaal doorheen is "goed" en als ie uitsteekt en nat is geworden "matig".
  dinsdag 1 december 2009 @ 16:36:27 #141
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75186508
mm..zuurkool. ook op het lijstje voor meenemen uit Nederland.

Ik heb net een poging gedaan tot een middagdutje, maar zelfs dan lukt slapen niet echt. Nou goed, dan vanavond maar!
  dinsdag 1 december 2009 @ 16:37:20 #142
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75186532
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mater immaculata .

Ik heb ook een kutlijstje vandaag. Zoveel moeite om iets weg te krijgen. Ik lust eigs alleen maar fruit momenteel .

O: yoghurt met frambozen
T: Sultana koekjes (en nu zijn ze op, dus dat is ook weer klaar)
L: 1 boterham met pindakaas
T: beker warme choc
D: kip kerrie
T: rosébiertje ofzo

als je alleen maar fruit lust, waarom staat er dan zo weinig fruit op je lijstje? Of groenten, for that matter?
  dinsdag 1 december 2009 @ 16:38:07 #143
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75186564
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:37 schreef AKnynke het volgende:

[..]

als je alleen maar fruit lust, waarom staat er dan zo weinig fruit op je lijstje? Of groenten, for that matter?
Ja dat bedacht ik me ook net.
Het antwoord: het fruit was op . Maar ik heb nu weer nieuw fruit gekocht en straks gaan er dus 2 á 3 bananen in de kip kerrie .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 1 december 2009 @ 16:39:26 #144
3185 Adelante
To let it go now
pi_75186629
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja dat bedacht ik me ook net.
Het antwoord: het fruit was op . Maar ik heb nu weer nieuw fruit gekocht en straks gaan er dus 2 á 3 bananen in de kip kerrie .
bananen in de kipkerrie??? da's net zoiets als draadjesvlees in de macaroni
pi_75186671
Banaan is nou niet echt de meest gezonde fruitsoort. Eet je ook groente?
pi_75186697
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

nah dat t onmogelijk was wissik wel.
maar then again hè, nussing is impussubul!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 1 december 2009 @ 16:41:36 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75186706
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:39 schreef Adelante het volgende:

[..]

bananen in de kipkerrie??? da's net zoiets als draadjesvlees in de macaroni
Dat is lekker hoor! . Ik ken kip kerrie niet zonder banaan .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 1 december 2009 @ 16:42:06 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75186722
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:40 schreef Mini_rulez het volgende:
Banaan is nou niet echt de meest gezonde fruitsoort. Eet je ook groente?
Ja hoor, alleen vandaag niet .
Niet meer actief op Fok!
pi_75186731
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:38 schreef Viking84 het volgende:
2 á 3 bananen in de kip kerrie .
Dat lijkt me net zo vies als bleekselderij.
Wat is er mis met good old ananas door de kip-kerrie?
  dinsdag 1 december 2009 @ 16:43:40 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75186774
Echt, jullie moeten het gewoon eens proberen! Ik heb wel vaker vies kijkende gezichten aan tafel gehad, maar iedereen moest toegeven dat het toch wel erg nom was .
Niet meer actief op Fok!
pi_75186885
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat is lekker hoor! . Ik ken kip kerrie niet zonder banaan .
een kookfanate-kennis van me doet dat ook altijd. Banaan door de kerrie. Was volgens hem iets Thais ofzo
ik vond het erg lekker in elk geval
had eerst mn twijfels omdat ik dacht dat die banaan wel helemaal zompig zou zijn geworden maar dat was helemaal niet zo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 1 december 2009 @ 16:50:56 #152
331 Merel
Be here now.
pi_75187091
Ohja, dat topic over dat draadjesvlees in de macaroni. Wie bedenkt dat nou?

Ik heb spijt van m'n moorkop van vanochtend
  Vis een optie? dinsdag 1 december 2009 @ 17:02:47 #153
70532 loveli
N
pi_75187553
Will and Grace: "They ain't lovehandles if nobody loves you!"
crap in = crap out
pi_75188388
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 15:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

En "jouw container" klinkt een beetje denigrerend vind ik.
Vond ik ook maar dacht dat het aan mij lag !
pi_75188711
Net 1,5 geroeid in de vrieskou. Brrrrrr
  Vis een optie? dinsdag 1 december 2009 @ 17:45:40 #157
70532 loveli
N
pi_75189214
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 17:24 schreef P.F het volgende:

[..]

Vond ik ook maar dacht dat het aan mij lag !
Zal wel mijn gebrek aan subtiliteit zijn, maar... dat is toch precies wat het is, jouw container?
crap in = crap out
pi_75189508
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 17:45 schreef loveli het volgende:

[..]

Zal wel mijn gebrek aan subtiliteit zijn, maar... dat is toch precies wat het is, jouw container?
Hmmm.. Nee het is gewoon een zelfstandige wooneenheid, container is het materiaal
Ik noemde mijn kamer in Osdorp ook niet "die flat", maar gewoon kamer/huisje...
pi_75189535
Boh. Thuis. Moe.
Ik ga zo rennen (8 km), dat was er gister bij ingeschoten. Betekent wel dat ik geen tijd meer heb voor pilates want ik moet vanavond m'n college voor donderdag voorbereiden want morgen krijg ik gasten en stress en stress en stress
Het goede nieuws is wel: ik vind afstudeerders begeleiden zo leuk! Ik heb twee vrij onzekere dames, en ik vind het zo leuk om ze bij-te-sturen-zonder-alles-voor-te-kauwen Nou ja, 't is best veel werk, maar het levert wel wat op.

Lijst:
O: bak magere yoghurt
T: dropjes
L: 2 bruine bolletjes met pindakaas
T: handje amandelen
T: appeltje
S: 8 km rennen, zo
D: spaghetti met tomatensaus, mozzarella en parmezaan
T: stukje chocola, denk ik.
pi_75189887
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 17:45 schreef loveli het volgende:

[..]

Nou ja, "jouw container" en "mijn huis" maakt het verschil wel erg duidelijk.
pi_75190057
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 18:08 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Nou ja, "jouw container" en "mijn huis" maakt het verschil wel erg duidelijk.
Och, ik noemde mijn oude container ook afwisselend mijn huis en mijn container!
  Vis een optie? dinsdag 1 december 2009 @ 18:26:07 #162
70532 loveli
N
pi_75190349
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 18:14 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Och, ik noemde mijn oude container ook afwisselend mijn huis en mijn container!
Vlak bij m'n oude flat staan er ook een paar, maar die heten ook gewoon oneerbiedig 'die zeecontainers'.
crap in = crap out
pi_75190544
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:31 schreef Adelante het volgende:

[..]

Volgens mij is zuivel niet oke bij darmproblemen en de kip van gisteren was te snel weer buiten
ah! ja, je was ziek vergeten....

zo zie je maar, de lijst van iemand met buikgriep lijkt op een sonja bakker dieetdag!
Kwak
pi_75190644
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:43 schreef Viking84 het volgende:
Echt, jullie moeten het gewoon eens proberen! Ik heb wel vaker vies kijkende gezichten aan tafel gehad, maar iedereen moest toegeven dat het toch wel erg nom was .
fruit dient zich uit mijn warme maaltijd te houden. dank u.

Kwak
pi_75190679
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:50 schreef Merel het volgende:
Ohja, dat topic over dat draadjesvlees in de macaroni. Wie bedenkt dat nou?

Ik heb spijt van m'n moorkop van vanochtend
oost europeanen! in slovenië kreeg ik een bord vol elleboogjes macaroni met als saus haché er overheen. gek genoeg vond ik het echt heel lekker...
Kwak
pi_75190700
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 18:34 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

fruit dient zich uit mijn warme maaltijd te houden. dank u.

Eens, ik doe niet aan appel, banaan of ananas in mijn eten. Zelfs citroensap moet ik niet.
pi_75190736
kwertet?

ben net weer heerlijk mishandeld en daarna gemasseerd en gerelaxt door de schoonheidsspecialiste. en mn huid gaat er steeds schoner gladder en beter uit zien

nu eten koken!
Kwak
  dinsdag 1 december 2009 @ 18:36:38 #168
229513 Blurred86
Live Positive
pi_75190745
Hi!

katten ik heb een kat (al woont hij bij mijn vriend, maar die is ook student) en het is heel leuk en qua kosten valt het me heel erg mee eigenlijk, alleen jammer dat je minder vrijheid hebt wat betreft nachtjes/weekendjes weg. Gelukkig willen mijn ouders wel altijd voor hem zorgen als we weggaan .

Ik heb vandaag kikkererwtensoep gegeten, en het is echt heel heel lekker en supermakkelijk te maken ook, ik ben fan!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_75190759
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 18:35 schreef Bob. het volgende:

[..]

Eens, ik doe niet aan appel, banaan of ananas in mijn eten. Zelfs citroensap moet ik niet.
oh dat wel. vind ik vaak lekkerder dan azijn. zeker dan wijnazijn (dat vind ik nl. heeeel vies. zo weeiig)
Kwak
pi_75190832
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 18:36 schreef Blurred86 het volgende:
Hi!

katten ik heb een kat (al woont hij bij mijn vriend, maar die is ook student) en het is heel leuk en qua kosten valt het me heel erg mee eigenlijk, alleen jammer dat je minder vrijheid hebt wat betreft nachtjes/weekendjes weg. Gelukkig willen mijn ouders wel altijd voor hem zorgen als we weggaan .

Ik heb vandaag kikkererwtensoep gegeten, en het is echt heel heel lekker en supermakkelijk te maken ook, ik ben fan!
whoah... dat ziet eruit als hummus, maar dan dunner (door de bouillon) en zonder tahin erin... is dat niet ontzettend machtig?
Kwak
  dinsdag 1 december 2009 @ 18:42:45 #171
229513 Blurred86
Live Positive
pi_75190987
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 18:38 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

whoah... dat ziet eruit als hummus, maar dan dunner (door de bouillon) en zonder tahin erin... is dat niet ontzettend machtig?
Het is best machtig ja, maar niet vervelend vind ik. Het heeft ook wel wat weg van hummus (duh ) en het is heel lekker! Ik ben gek op kikkererwten
  dinsdag 1 december 2009 @ 18:43:57 #172
229513 Blurred86
Live Positive
pi_75191041
Mij lijkt banaan in de kerrie best lekker eigenlijk, ik ga het een keer proberen!
  dinsdag 1 december 2009 @ 18:52:41 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75191425
Wat een non-avontuurlijke eters hier .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:10:33 #174
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75192222
Echt hoor, heb van mijn leven nog maar 1 x goede stamppot boerenkool gemaakt en dit was niet het gewoon weer niet.
Waardeloos ben ik in deze stamppot, schijnt de simpelste te zijn maar het werkt bij mij gewoon niet

En ook nog vandaag 2 grote kommen roomijst gehad met chocola, erg lekker maar kom voor vandaag nu al op 2200 kcal

Morgen 1 1/2 uur hometrainen en de rest van de stamppot wegwerken (ja ik ben zuinig ), dan eten we vrijdag hopelijk de lamsbout maar ik ben bang dat het pas volgende week gaat worden.
pi_75192264
Wij hebben vanavond ook fruit in ons avondeten gehad hoor Vik. Appel, en het was erg lekker.
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:14:38 #176
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75192396
Jeetje, FOK is vanavond na 21 uur weer down...
pi_75192497
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeetje, FOK is vanavond na 21 uur weer down...
Gelukkig, weer een ding minder wat me van mijn studieboeken kan afleiden.
pi_75193228
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Echt hoor, heb van mijn leven nog maar 1 x goede stamppot boerenkool gemaakt en dit was niet het gewoon weer niet.
Waardeloos ben ik in deze stamppot, schijnt de simpelste te zijn maar het werkt bij mij gewoon niet

En ook nog vandaag 2 grote kommen roomijst gehad met chocola, erg lekker maar kom voor vandaag nu al op 2200 kcal

Morgen 1 1/2 uur hometrainen en de rest van de stamppot wegwerken (ja ik ben zuinig ), dan eten we vrijdag hopelijk de lamsbout maar ik ben bang dat het pas volgende week gaat worden.
ik vind m alleen lekker als
-de boerenkool echt heel fijn is
-de boerenkool apart gekookt, afgegoten en uitgeknepen is (anders is t te bitter naar mn smaak)
-de boerenkool behoorlijk gaar is (Anders te veel harde stukjes naar mn smaak)
-een hele flinke klont boter door de aardappelen heen zit
-de boel nog even samen goed doorgewarmd is zodat de smaken goed in elkaar trekken.

Omnomnom.

en t lekkerste is ie natuurlijk de dag erna opgebakken
Kwak
pi_75193300
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:29 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Niks is onmogelijk

En Twinkle, wel wat, thanks for asking! Hoop alleen dat morgen die irritante hoest weg is, want dan moet ik o.a. telefoon aannemen
*geeft thee en keelpastilles*
Fijn dat het al iets beter gaat!

Meh, ik kwam erachter dat falafel níet mijn ding is. Op het andere deel van mn stokbrood zat dus pindakaas
pi_75193381
Mijn lijstje (niet erg goed)

O: 2 geroosterde boterhammen
L: 2 boterhammen met 20+ kaas
D: andijviestamppot en een speklapje
S: 1,5 uur buikdansen
T: nog iets van fruit
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:42:07 #181
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75193464
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:35 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik vind m alleen lekker als
-de boerenkool echt heel fijn is
-de boerenkool apart gekookt, afgegoten en uitgeknepen is (anders is t te bitter naar mn smaak)
-de boerenkool behoorlijk gaar is (Anders te veel harde stukjes naar mn smaak)
-een hele flinke klont boter door de aardappelen heen zit
-de boel nog even samen goed doorgewarmd is zodat de smaken goed in elkaar trekken.

Omnomnom.

en t lekkerste is ie natuurlijk de dag erna opgebakken
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:42:42 #182
331 Merel
Be here now.
pi_75193486
Boerenkool moet met piccalilly!!
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:43:10 #183
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75193508
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:39 schreef Sarabi het volgende:
Mijn lijstje (niet erg goed)

O: 2 geroosterde boterhammen
L: 2 boterhammen met 20+ kaas
D: andijviestamppot en een speklapje
S: 1,5 uur buikdansen
T: nog iets van fruit
Best goed toch?? Als je iig nog wat fruit neemt en misschien nog een beetje vla/yoghurt ofzo?
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:43:17 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75193514
Nee, boerenkool moet met augurken! .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:44:33 #185
229513 Blurred86
Live Positive
pi_75193573
boerenkool moet helemaal niks! andijvie moet!
pi_75193657
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:43 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Best goed toch?? Als je iig nog wat fruit neemt en misschien nog een beetje vla/yoghurt ofzo?
Niet een beetje weinig?
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:46:46 #187
331 Merel
Be here now.
pi_75193669
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:43 schreef Viking84 het volgende:
Nee, boerenkool moet met augurken! .
Die zitten in piccalilly.
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:49:40 #188
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75193795
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:46 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Niet een beetje weinig?
Ja maar valt mee, speklapje is qua kcal wel veel..
Als je nog een zuivel iets neemt en een fruit dan is het nog wel weinig maar dat kan wel eens voor een dag.

Piccallily... heb een kijkje mogen nemen in een fabriek... laat maar
pi_75193828
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:49 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja maar valt mee, speklapje is qua kcal wel veel..
Als je nog een zuivel iets neemt en een fruit dan is het nog wel weinig maar dat kan wel eens voor een dag.

Piccallily... heb een kijkje mogen nemen in een fabriek... laat maar
Dat is waar
Volgens mij geen vla of yoghurt in huis dus dat wordt een bekertje melk
Maar nu eerst even zweten
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:51:18 #190
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75193863
Boerenkool met augurken? Die banaan in de kerrie snapte ik, maar dit *ontaarde Hollander*

Twinkle: oe jamaar falafel kan zo lekker zijn! Vooral die van de Maoz, met al die meuk uit de saladebar erbij Die van de AH waren ook wel te doen, die eet ik dan in pita's met o.a. komkommer, rode ui, andere veggies en saus (heul sterke knoflooksaus indien ik thuis blijf die avond, anders fiëstasaus ) Oe zin an, misschien donderdag ofzo
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:52:25 #191
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75193916
Dans ze, Sarabi! *boogies*

En ik vond je lijstje ook niet zo slecht, bakje yoghurt ofzo bij het fruit na het dansen en tadaaaa! Niet echt veel maar ook niet drastisch weinig voor zover ik weet
pi_75193968
  • brinta
  • 3 plakjes roggebrood met pindakaas
  • 1 italiaanse bol met boter, ham en morsterdhoningdressing (uit lunchen dus)
  • Avondeten: beetje opgebakken rijst; veel geroerbakken paksoi, pindasaus. Toe: griesmeelpudding met fruitprut (dat wat je overhoudt als je jam zeeft om gelei-jam te maken)
  • 1 port
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_75194509
    Ik vind 'mijn container' geweldig klinken! Zou het ook juist zo noemen, maar ik houd sowieso van dingen bij de meest ondergewaardeerde naam noemen. En ik vind het jammer dat ik al te oud ben om in een container te wonen, want dat is iets wat ik graag als student meegemaakt zou hebben.
    Om dan later, bij het laatste glaasje cognac voor het haardvuur in mijn kasteel nog even hardop te peinzen: "Weet je nog, toen ik in die container woonde..."
      dinsdag 1 december 2009 @ 20:07:13 #194
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_75194560
    Deze foto kwam ik net tegen bij het recoveren van m'n memorycard. Was in Rome in 2006, geloof ik, een half jaar voordat ik echt serieus met m'n gewicht bezig ging. Ik woog hier iets van 86 kilo, denk ik.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Niet meer actief op Fok!
    pi_75194584
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 19:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Boerenkool met augurken? Die banaan in de kerrie snapte ik, maar dit *ontaarde Hollander*

Twinkle: oe jamaar falafel kan zo lekker zijn! Vooral die van de Maoz, met al die meuk uit de saladebar erbij Die van de AH waren ook wel te doen, die eet ik dan in pita's met o.a. komkommer, rode ui, andere veggies en saus (heul sterke knoflooksaus indien ik thuis blijf die avond, anders fiëstasaus ) Oe zin an, misschien donderdag ofzo
    Boerenkool met mosterd is ook jum!

Maoz?
    Ik had ook die van de AH, en gecombineerd met stokbrood, sla, komkommer en yoghurtmayo. Smaakte prima, totdat ik ook daadwerkelijk een hap nam waar de falafel zat
    pi_75194612
    Ik ben ook anti-fruit in mijn eten Ik vind kip kerrie zelfs niet zo lekker, vanwege de kerrie. En toch... zou ik het wel eens met banaan willen proeven. Maar ja, zit ik dalijk met een hele pan, dat is ook weer zoiets

De kikkererwtensoep ga ik ook eens maken. Alleen niet deze week, deze week moet de broccoli en de boemkool ( ) op.
      dinsdag 1 december 2009 @ 20:08:55 #197
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_75194637
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 19:46 schreef Merel het volgende:

[..]

Die zitten in piccalilly.
    Oh .
    * Viking84 verraadt zichzelf als culi-n00b.
    Niet meer actief op Fok!
      dinsdag 1 december 2009 @ 20:11:49 #198
    331 Merel
    Be here now.
    pi_75194778
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 20:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh .
    * Viking84 verraadt zichzelf als culi-n00b.
    Ha!

En ik zie je onderbroek op de foto
      dinsdag 1 december 2009 @ 20:12:52 #199
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_75194826
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 20:11 schreef Merel het volgende:

[..]

Ha!

En ik zie je onderbroek op de foto
    Klopt. Gheyl hè . Ik zie er niet uit op die foto .
    Niet meer actief op Fok!
      dinsdag 1 december 2009 @ 20:14:32 #200
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_75194914
    Humus, kikkerdingen, couscous... echt nog nooit gehad...

Wow Vik!! wat een verschil!!!!!!!!!!! Je koppie blijft zo lief hetzelfde
      dinsdag 1 december 2009 @ 20:16:14 #201
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_75194998
    Ik doe boerenkool met: augurken, roomkaas, veel mosterd, veel azijn.
      dinsdag 1 december 2009 @ 20:16:32 #202
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75195011
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 20:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Klopt. Gheyl hè . Ik zie er niet uit op die foto .
    Ik gok dat dat niet zozeer aan een grotere omvang ligt, maar meer aan de houding, het wat verbrand/verhit aandoende gezichtje en de bandananananana
    pi_75195019
    Viking, wowww! Ik had dat filmpje gezien waarop je lesgeeft, wat een verschil!
      dinsdag 1 december 2009 @ 20:18:27 #204
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75195100
    Ik vind falafel met mayo wat saai, het vraagt om wat kruidigers / pittigers vind ik, maar dat kan persoonlijk zijn Maoz is een soortement falafel-keten! Kun je in veel grote steden wel vinden, ik ben ooit bij die aan de Ferdinand Bolstraat in A'dam geweest Mwoh, saladebar

En ik doe boerenkool met aardappelen, spekjes en soms hemaworst *saai*
    pi_75195302
    Hai!

Wat een verschil, Vik! . En Merel, die onderbroek was niet te missen. .
    pi_75195321
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 20:06 schreef Laureline het volgende:
    Ik vind 'mijn container' geweldig klinken! Zou het ook juist zo noemen, maar ik houd sowieso van dingen bij de meest ondergewaardeerde naam noemen. En ik vind het jammer dat ik al te oud ben om in een container te wonen, want dat is iets wat ik graag als student meegemaakt zou hebben.
    Om dan later, bij het laatste glaasje cognac voor het haardvuur in mijn kasteel nog even hardop te peinzen: "Weet je nog, toen ik in die container woonde..."
    Ik koester dan ook mijn tijd in een tochtig kraakpand. 't Waren drie geweldige dagen .
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Het was wél godvergeten tochtig. En geen gasaansluiting. En toen kwamen er twee elfstedenwinters en we waren straatarm en stookten op afvalhout en hadden een miniatuur electrische deken (50cm bij 1 m) voor ons tweeën en we sliepen met mutsen op.

Ik stook nog steeds hout. Oh, en ik heb het huis ook nog. De ergste kieren hebben we gedicht.

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 01-12-2009 20:33:11 ]
    ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_75195511
    In '85 en '86? . Toen was ik nog maar net geboren. .
    pi_75195675
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 20:23 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik koester dan ook mijn tijd in een tochtig kraakpand. 't Waren drie geweldige dagen .
    SPOILER
    Het was wél goedvergeten tochtig. En geen gasaansluiting. En toen kwamen er twee elfstedenwinters en we waren straatarm en stookten op afvalhout en hadden een miniatuur electrische deken (50cm bij 1 m) voor ons tweeën en we sliepen met mutsen op.

Ik stook nog steeds hout. Oh, en ik heb het huis ook nog. De ergste kieren hebben we gedicht.
    You were lucky. We lived for three months in a paper bag in a septic tank. We used to have to get up at six in the morning, clean the paper bag, eat a crust of stale bread, go to work down t' mill, fourteen hours a day, week-in week-out, for sixpence a week, and when we got home our Dad would thrash us to sleep wi' his belt.
    pi_75195713
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 20:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
    In '85 en '86? . Toen was ik nog maar net geboren. .
    In een van beide jaren zijn ze vergeten om de tocht van start te laten gaan . 't Was er koud genoeg voor (de olijfolie bevroor in de keuken!)
      dinsdag 1 december 2009 @ 20:32:46 #210
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75195810
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 20:30 schreef Laureline het volgende:

[..]

You were lucky. We lived for three months in a paper bag in a septic tank. We used to have to get up at six in the morning, clean the paper bag, eat a crust of stale bread, go to work down t' mill, fourteen hours a day, week-in week-out, for sixpence a week, and when we got home our Dad would thrash us to sleep wi' his belt.
    Waar is dat van?

Sigme, heldin En ew, bevroren olijfolie

Ik ben een burgertrutski - van ouderlijk huis (wel meerdere ) naar ouderlijk huis van vriendje, naar huisje-samen-met-vriend
      dinsdag 1 december 2009 @ 20:33:16 #211
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_75195830
    Vik, wat ben je veranderd. Je bent nu 100 x mooier Ik vind je gezicht namelijk wel anders geworden.

Ben vandaag hartstikke lomp en te recht voor z'n raap en heb daardoor ruzie gemaakt met twee zakenpartners . Ik schaam me kapot.

Mijn daglijst
    o. brinta
    t. appel
    t. krentenbol
    t. stuk taart
    l. 4 crackers met kaas en selleriesalade + 2 boterhammen met filet americain
    t. 3 dropjes
    t. cheeseburger
    d. bak rauwkost
    t. banaan
    t. wodka
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
    pi_75195915
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 20:32 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Waar is dat van?
      Vis een optie? dinsdag 1 december 2009 @ 20:35:38 #213
    70532 loveli
    N
    pi_75195938
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 20:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Sigme, heldin En ew, bevroren olijfolie
    Dat gebeurt toch onder de 15 graden al, dat olijfolie stolt?
    crap in = crap out
    pi_75196000
    Vik, ik vind je ook erg veranderd in je gezicht!

En falafel, yum...

Ik ben nu 3 dagen aan het low-carben en ik heb nog nooit zoveel brood en suikers willen eten als nu. Ik denk echt dat ik Koolhydraat/suiker verslaafd ben, heb ook een testje gedaan op internet van hoeveel ik at, en dat was niet best. Ben nu wel goed bezig maar ik heb echt aardappel cravings ook.

Maaarrrr ik heb net wel 2 uur sport achter de rug
    En nu mijn kipfilet met sla eten
    pi_75196044
    En Brinta! En ik eet nooit Brinta, maar nu wil ik het
    pi_75196059
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 20:30 schreef sigme het volgende:

[..]

In een van beide jaren zijn ze vergeten om de tocht van start te laten gaan . 't Was er koud genoeg voor (de olijfolie bevroor in de keuken!)
    Da's wel een heel tochtig huis! Hoezo ben je er blijven wonen? Je houd wel van tocht?
      dinsdag 1 december 2009 @ 20:38:22 #217
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_75196064
    Weten jullie trouwens al dat Fok! om 21.00 offline gaat?
    pi_75196076
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 20:38 schreef Tinkepink het volgende:
    Ja, weer een SOG-activiteit minder
      dinsdag 1 december 2009 @ 20:39:03 #219
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_75196085
    SDB: dat had ik ook. Heb 2 weken lowcarb gedaan en nog nooit zo gesnákt naar brood / koekjes / pasta. Vreselijk. Ben totaal ongeschikt ervoor.
    [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
      dinsdag 1 december 2009 @ 20:41:17 #220
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_75196182
    Hey X_M! . Where have you been?
    Niet meer actief op Fok!
      dinsdag 1 december 2009 @ 20:47:44 #221
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_75196425
    Hai! Druk op het werk, even niet zoveel zin om te posten en ook niet echt wat nuttigs in te brengen. Maar heb het topic gelijk weer om zeep geholpen geloof ik .
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
    pi_75196429
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 20:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat gebeurt toch onder de 15 graden al, dat olijfolie stolt?
    In de koelkast stolt olijfolie. Ik moest hard schudden om er klonten uit te krijgen.

Ewelina, het kostte natuurlijk niet veel, en het is een mooi huisje, en het staat toevallig midden in mijn wijk van de stad (waar je heel moeilijk aan een huis kan komen).
    We hebben het wat opgeknapt, als huurders, en later hebben we het gekocht. Een paar jaar geleden hebben we de bovenverdieping grondig opgeknapt en de koudste buitenmuur aan de buitenzijde laten isoleren. Over iets meer dan een jaar gaan we de benedenverdieping strippen en opnieuw opbouwen. Drie van de vier buitenmuren blijven staan, de rest, waaronder alle raam- en deurkozijnen gaan eruit.
    Klinkt heel wat he? Het huis is nog geen 4 bij 6 meter grondoppervlak

Ik ga slapen voor fok wegvalt! . Weltrusten allemaal, veel plezier met de fokvrije avond .
      dinsdag 1 december 2009 @ 20:48:00 #223
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75196436
    Lau Monty Python Say no more, say no more, tell me more!

loveli: geen idee, nooit geprobeerd

Oh en het staat idd buiten kijf dat Viking zeker veel heter is geworden

Ix-Emmert!
      Vis een optie? dinsdag 1 december 2009 @ 20:49:41 #224
    70532 loveli
    N
    pi_75196504
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 20:38 schreef Tinkepink het volgende:
    Moridinges te salutant!
    crap in = crap out
      dinsdag 1 december 2009 @ 20:50:26 #225
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_75196530
    Viks gezicht is in zoverre veranderd dat ik het nog kan herkennen, dan is het voor mij weinig

XM ! Hoi Hoe is het?
      dinsdag 1 december 2009 @ 20:53:12 #226
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_75196646
    Goed! Lijntechnisch gezien beroerd. Kan niet van de Sinterklaassnaai afblijven . Zal blij zijn als het 6 december is, dan is die zooi ook de winkels uit. Kerstspul vind ik lang zo lekker niet, dus dat gaat dan wel weer. Maar voor de rest gaat het prima, lekker druk op het werk, regelmatig fietsen, re-de-lijk eten.

En met u?
      dinsdag 1 december 2009 @ 20:54:06 #227
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_75196692
    Nou, Fok gaat zo... da's mooi, lekker douchen, iets met vochtuitwisseling met vriend en lekker slapen, het is zo heerlijk koud buiten, zo moet het winter worden.
    pi_75196753
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 20:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Ik vind falafel met mayo wat saai, het vraagt om wat kruidigers / pittigers vind ik, maar dat kan persoonlijk zijn Maoz is een soortement falafel-keten! Kun je in veel grote steden wel vinden, ik ben ooit bij die aan de Ferdinand Bolstraat in A'dam geweest Mwoh, saladebar

En ik doe boerenkool met aardappelen, spekjes en soms hemaworst *saai*
    Ik hou geloof ik niet zo van die kikkererwtensmaak. Maar misschien is dat ook gewoon een kwestie van wennen.
    Oh, die zit hier in Nijmegen niet, geloof ik. Ben m iig nog niet tegengekomen.

SBD, zo te lezen ben je erg goed bezig qua sporten/eten
    pi_75196778
    Vik!! Zo'n transformatie daar teken ik ook voor! superknap!!

Kwak
    pi_75196818
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 20:54 schreef uniekhoorn het volgende:
    Nou, Fok gaat zo... da's mooi, lekker douchen, iets met vochtuitwisseling met vriend en lekker slapen, het is zo heerlijk koud buiten, zo moet het winter worden.
    .
      dinsdag 1 december 2009 @ 20:56:44 #231
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_75196836
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 20:33 schreef Tinkepink het volgende:
    Aangepast lijstje (was nog wat vergeten)

o. brinta
    t. appel
    t. krentenbol
    t. stuk taart
    l. 4 crackers met kaas en selleriesalade + 2 boterhammen met filet americain
    t. 3 dropjes
    t. cheeseburger
    t. 6 zelfgebakken koekjes
    d. bak rauwkost
    t. banaan
    t. wodka
      dinsdag 1 december 2009 @ 20:57:47 #232
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_75196894
    We hebben hier veel verjaardagen..
    Zaterdag: sinterklaas
    Zondag: schoonmoeke, gevierd met chinees
    Dinsdag: Mijn moeder en dat wordt gevierd met een lopend buffet

Dit worden heel veel balansdagen deze maand
      dinsdag 1 december 2009 @ 20:58:59 #233
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_75196974
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 20:56 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

.

Nog even moed verzamelen... hahaha
      dinsdag 1 december 2009 @ 20:59:29 #234
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_75197020
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 20:58 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Nog even moed verzamelen... hahaha
    Koop dan ook gewoon een vaatwasser!
    pi_75197536
    quote:
    Dat stukje vind ik echt zooo grappig! Oké. Mijn lijst.

O: halve omelet. Omelet gemaakt van 2 eieren, geklopt met wat room, zout en peper. En een schep ratatouille. Op de andere helft heb ik 2 plakjes ham gelegd, strak opgerold en in plasticfolie gedaan en dat was dan mijn:
    L: halve omelet met ham dus. Dat is ontzettend handig mee te nemen naar je werk. Eet je zo op uit het vuistje.
    T: 2 plakjes ossenworst
    T: wodka, paar stukjes droge Franse worst
    D: zelfde als gisteren. dus klein stukje lamsvlees met mosterdsaus, bloemkoolpuree en ratatouille
    T: thee met 30 gram extra pure choco
    T: klein stukje rookworst met mosterd

Heb vanavond een heel mooie film op TV gezien: Big Fish en ik ben een beetje triest omdat Ramses Shaffy is overleden.

O en ik wil ook zo graag een afwasmachine!!! Echt. Ik denk dat ik mezelf een kerstcadeau ga geven. Moet ik wel een grote boom ook kopen, anders kan het er niet onder.
      Vis een optie? woensdag 2 december 2009 @ 00:16:07 #236
    70532 loveli
    N
    pi_75198299
    Ik ben zoooo blij met m'n kleine afwasmachientje, keukenkastjesformaat, maar wel A-klasse. Hij is snel vol, maar dat maakt me niet uit. Zonder zou het hier een grote puinhoop worden.
    crap in = crap out
      woensdag 2 december 2009 @ 00:17:19 #237
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_75198342
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 23:57 schreef conleche het volgende:

[..]

O: halve omelet. Omelet gemaakt van 2 eieren, geklopt met wat room, zout en peper. En een schep ratatouille. Op de andere helft heb ik 2 plakjes ham gelegd, strak opgerold en in plasticfolie gedaan en dat was dan mijn:
    L: halve omelet met ham dus. Dat is ontzettend handig mee te nemen naar je werk. Eet je zo op uit het vuistje.
    D: zelfde als gisteren. dus klein stukje lamsvlees met mosterdsaus, bloemkoolpuree en ratatouille

Heb vanavond een heel mooie film op TV gezien: Big Fish en ik ben een beetje triest omdat Ramses Shaffy is overleden.

O en ik wil ook zo graag een afwasmachine!!! Echt. Ik denk dat ik mezelf een kerstcadeau ga geven. Moet ik wel een grote boom ook kopen, anders kan het er niet onder.
    Extra wodkaatje nog op hem
    pi_75199818
    hoera, ik heb EINDELIJK doorgezet en mijn fotoboek van Amerika afgemaakt en besteld...
    de software liep 6 keer vast tijdens het maken, paar keer had ik nog niet alles gesaved dus veel dubbel werk. en bij t bestellen knalde hij er weer uit.

maar nu. dan toch. en volgens mij issie heel mooi geworden.

dan kan ik nu rustig slapen. morgen weer busybusybusy.

trustels!
    Kwak
      woensdag 2 december 2009 @ 07:39:15 #239
    331 Merel
    Be here now.
    pi_75201689
    Goeiemorgen!

Geen zwemmen vandaag, want normaliter ga ik na zwemmen direct door naar werk, en vanavond ga ik na werk direct door naar het theater, en om nou m'n naar chloor stinkende zwemtas ook weer mee naar het theater te moeten slepen.. Klinkt als een suffe reden, maar ik vind 'm goed genoeg
    SPOILER
    pi_75201760
    Goedemorgen

Extreem drukke dag weer voor de boeg, eigenlijk geen tijd om te gaan werken... maargoed.. geld moet er ook komen..

Gisteren uit eten geweest in een nieuw (studenten)restaurant, erg lekker!

Lijstje voor vandaag:
    L: restje pasta en 2 boterhammen pindakaas
    T: boterham smeerkaas
    S: hardlopen
    D: broodje hamburger met gewokte groenten
    Ja doei.
      woensdag 2 december 2009 @ 08:25:10 #241
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_75202035
    Goedemorgen .

Gisteren de memorycard van mijn camera gerecoverd, want ik had één hele mooie foto per ongeluk gewist. Guess what: een hele lading aan foto's kwam terug, behalve die ene . Ik ben het progje nu op de harde schijf van m'n laptop aan het runnen, want daar heeft de foto ook op gestaan.

Nog een vraagje trouwens: weet iemand hier hoe lang rozen het zonder water uit houden? Ik zie maandag iemand (en nee, het is geen date, nieuwsgierige aagjes!) en ik wil een roos of rozen voor haar meenemen. Maar ik zit vanaf een uur of 9 in Zwolle en sta pas om kwart voor 7 's avonds weer op het station en ben bang dat die roos / rozen dan verlept is / zijn en ik weet ook niet of de bloemenzaak op het station om half 7 nog open is. En pas om een uur of half 9 is er water beschikbaar .

Er staan trouwens steeds minder mensen in het lijstje in de OP .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_75202071
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 23:57 schreef conleche het volgende:

[..]

Ojee, Big Fish. Na afloop heb ik wel een half uur gehuild. Niet mijn record, dat was 3 uur na Ran, maar toch...

Die omelet klinkt puik om mee te nemen als lunch, ga ik ook eens doen!
      woensdag 2 december 2009 @ 08:33:25 #243
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_75202112
    goeiemorgen!

De remmen van m'n fiets waren gister bevroren, en dat zal zometeen ook het geval wel zijn. De winter is begonnen!
      woensdag 2 december 2009 @ 08:34:08 #244
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_75202121
    Goeiemorgen

Prachtige ochtendlucht hier in Den Haag. Paars/roze/blauwig .

Was al om 04:00 wakker en ben om 06:00 maar opgestaan. Lekker vroeg op het werk en dus ook weer vroeg naar huis! Vanavond weer RPM (als ik nog puf heb dan), 3e keer deze week .
    pi_75202327
    pasta vergeten!

bleuh! Maar zal niet omkomen van de honger
    Ja doei.
      woensdag 2 december 2009 @ 08:58:44 #246
    277802 _Calimero_
    pi_75202487
    Morning!

hoe is het op onze FOK ziekenboeg? al weer wat beter, Loveli, Maria, Adelante en hadden we er nog meer?

Ik heb gisteravond een SS pakketje gevonden Ultieme zelfbeheersingstest dus

En misschien val ik niet af omdat ik er teveel (lees 24/7 ) mee bezig ben en mijn lichaam dan cortisol aanmaakt en zo iets
    Gister in ieder geval redelijk lekker gesport, hardlopen laten zitten wel goed met de gewichtjes bezig geweest. vannacht 9 uur geslapen
    Vandaag = rustdag en ga ik naar de bioscoop

Merel, met wie hebbie een date dan, spill the details

Mijn lijstje/plan/ruwe eerste opzet
    O: koffie met melk, brinta
    T: worteltjes
    L: omelet die ik nu al ga bakken, maar ik heb er geen beleg op (zou pindakaas op appelstroop wat zijn?)
    T: 2 boterhammen met een hoop kipfilet en komkommer
    D: geen idee maar kan eindelijk gewoon thuis koken en eten en 't hoeft dus niet een hele dag in een bakkie te verleppen
    t; kwarkje?
      woensdag 2 december 2009 @ 09:00:52 #247
    277802 _Calimero_
    pi_75202527
    O. En voor de exotische eters: Banaan en kerrie (en kokos!) is juist superlekker, das net als mijn banaan/kokos/kerrie/witlof receptje, jammie!
    Net als dat ik nu vaak peer en pindakaas op brood/crackers eet

Maar ik hoef dan weer geen boerenkool, hutspotten of stampotten yuk, wat daar nou zo lekker aan is, altijd ook die aardappelen overal doorheen gestampt en dan zo'n berg vieze jus erdoorheen
    pi_75202600
    Goedemorgen.

Vik: een roos kun je aan de onderkant met (een) nat(te) doekje of watten omwikkelen met daaromheen alufolie.
    Zal vast ook wel kunnen met een bos.

Planning voor vandaag:
    O: twee gekookt ei
    T: laatste kliekje hutspot met kliekje sojawurst
    D: weet nog niet bloemkool, aerpels, kaassaus

Planning voor vandaag:
    O: witlofsalade met ei
    T: gebakken grillkaas
    D: weet nog niet
      woensdag 2 december 2009 @ 09:20:22 #249
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_75202849
    Tink, da's zo'n 2000 kcal, helemaal prima
      woensdag 2 december 2009 @ 09:22:08 #250
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_75202885
    Gatver, m'n yoghurt zag er meer uit als kwark, terwijl het nog houdbaar was tot de 10e . Nou, daar gaat m'n goede voornemen weer .
    pi_75202937
    Goedemorgen!

Aan de studie vandaag, volgende week tentamenweek. Vanmiddag ook nog werken, dus ik zal hier alleen zijn om te soggen .

Lijstje:
    L: couscoussalade met tomaat en zwarte olijven
    D: bami met kip en een lading verse groente
    T: mandarijn
      woensdag 2 december 2009 @ 09:27:26 #252
    277802 _Calimero_
    pi_75203000
    Ik ga zometeen mijn poster ophalen die speciaal is gemaakt voor de spinningmarathon!

En daarna ook aan de studie, heb er wel zin in eigenlijk, mijn lievelingsboek van inspanningsfysiologie
    Nu omeletje bouwen
      woensdag 2 december 2009 @ 09:37:42 #253
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_75203235
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 08:58 schreef _Calimero_ het volgende:
    Morning!

hoe is het op onze FOK ziekenboeg? al weer wat beter, Loveli, Maria, Adelante en hadden we er nog meer?

Ik heb gisteravond een SS pakketje gevonden Ultieme zelfbeheersingstest dus

En misschien val ik niet af omdat ik er teveel (lees 24/7 ) mee bezig ben en mijn lichaam dan cortisol aanmaakt en zo iets
    Gister in ieder geval redelijk lekker gesport, hardlopen laten zitten wel goed met de gewichtjes bezig geweest. vannacht 9 uur geslapen
    Vandaag = rustdag en ga ik naar de bioscoop

Merel, met wie hebbie een date dan, spill the details

Mijn lijstje/plan/ruwe eerste opzet
    O: koffie met melk, brinta
    T: worteltjes
    L: omelet die ik nu al ga bakken, maar ik heb er geen beleg op (zou pindakaas op appelstroop wat zijn?)
    T: 2 boterhammen met een hoop kipfilet en komkommer
    D: geen idee maar kan eindelijk gewoon thuis koken en eten en 't hoeft dus niet een hele dag in een bakkie te verleppen
    t; kwarkje?
    doe jij pindakaas op een omelet? En dan daar appelstroop bovenop? knettergek!

De wereld is hier keimooi, en keikoud..tis -8! maar alles is wit en de zon schijnt!
      woensdag 2 december 2009 @ 09:50:10 #254
    277802 _Calimero_
    pi_75203470
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 09:37 schreef AKnynke het volgende:

[..]

doe jij pindakaas op een omelet? En dan daar appelstroop bovenop? knettergek!

De wereld is hier keimooi, en keikoud..tis -8! maar alles is wit en de zon schijnt!
    Haha, welnee, maar omdat het ging over omelet beleggen--> ik eet geen ham en heb geen kaas, dus het enige beleg wat ik erop zou kunnen doen is pindakaas. Maar dat lijkt me geen geslaagde smaakcombi
      woensdag 2 december 2009 @ 10:00:18 #255
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_75203691
    Dank je voor de tip, VMW .

Ik heb zo'n zin in morgen, want ik heb een leuke les voor Havo 2 bedacht: een internetopdracht over Sinterklaas. Moeten ze op internet het antwoord op een aantal vragen zoeken en dan een verslagje ervan maken. De winnaar krijgt - niet geheel slankverantwoord - een chocoletter .
    Niet meer actief op Fok!
      woensdag 2 december 2009 @ 10:00:21 #256
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_75203692
    Nee, mij ook niet echt inderdaad! Ik was al behoorlijk verbaasd!
      woensdag 2 december 2009 @ 10:01:38 #257
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_75203714
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 10:00 schreef Viking84 het volgende:

Ik heb zo'n zin in morgen, want ik heb een leuke les voor Havo 2 bedacht: een internetopdracht over Sinterklaas. Moeten ze op internet het antwoord op een aantal vragen zoeken en dan een verslagje ervan maken. De winnaar krijgt - niet geheel slankverantwoord - een chocoletter .
    Heb je een beetje moeilijke vragen verzonnen of kunnen ze alles 1,2,3 met google vinden?
      woensdag 2 december 2009 @ 10:02:58 #258
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_75203742
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 10:00 schreef Viking84 het volgende:

jouw pabo is de beste hbo-opleiding in Nederland!
    pi_75203743
    Goeiemorgen . Ik heb al een paar dagen het idee dat ik slanker ben, maar de weegschaal blijft hetzelfde aangeven ... nu heb ik er maar een meetlint bij gepakt, en ja hoor, op mn bovenlichaam bijna overal zo'n 3-4 cm kwijt . Benen zijn wel weer meer volume, zal het daar wel zijn gaan zitten ofzo.
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 08:25 schreef Viking84 het volgende:
    Nog een vraagje trouwens: weet iemand hier hoe lang rozen het zonder water uit houden? Ik zie maandag iemand (en nee, het is geen date, nieuwsgierige aagjes!) en ik wil een roos of rozen voor haar meenemen. Maar ik zit vanaf een uur of 9 in Zwolle en sta pas om kwart voor 7 's avonds weer op het station en ben bang dat die roos / rozen dan verlept is / zijn en ik weet ook niet of de bloemenzaak op het station om half 7 nog open is. En pas om een uur of half 9 is er water beschikbaar .
    Wat ze bij avondvierdaagses wel eens doen: kan je er geen watjes onder binden? (en die dan dus nat maken).

Oh, spuit 11. Je bent trouwens echt veranderd sinds 2006! Wow ... vooral in je gezicht.
      woensdag 2 december 2009 @ 10:03:54 #260
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_75203753
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 10:02 schreef AKnynke het volgende:

[..]

jouw pabo is de beste hbo-opleiding in Nederland!
    Ik zit niet op de pabo . Ik geef les op het voortgezet onderwijs .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_75203755
    Mogge! Nynke, ik geloof niet dat ik ooit bevroren remmen heb gehad! En Vik, ik zou het er niet op gokken met die rozen. Kun je er niet om een uurtje of 4 even tussenuit piepen om wat te halen?

Ik gooi er even een lijst in, en dan ga ik richting toets Zo spannend altijd, je eigen opgaven!
    O: 2 eitjes en spinazie
    T: appeltje
    L: 2 schandalige mini-butterscotchbroodjes
    T: amandelen
    T: evt nog een appeltje
    D: bietenrisotto met salade van geroosterde pompoen, of pompoenrisotto met salade van geroosterde bietjes... Hmm. Gebakken chocomousse en versgebakken koekjes toe, glas wijn erbij.

Geen tijd voor sport, want ik krijg eters. Waarschijnlijk wel een stadswandeling van anderhalf uur En ondanks de pasta gisteren was ik vanmorgen 4 ons lichter dan mijn low point van eergisteren
    pi_75203795
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 09:27 schreef _Calimero_ het volgende:
    Ik ga zometeen mijn poster ophalen die speciaal is gemaakt voor de spinningmarathon!

En daarna ook aan de studie, heb er wel zin in eigenlijk, mijn lievelingsboek van inspanningsfysiologie
    Nu omeletje bouwen
    Welk boek gebruik je? Het klinkt echt heel boeiend (en dan ga ik kijken of ik het boek ook ergens kan vinden).
      woensdag 2 december 2009 @ 10:05:56 #263
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_75203799
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 10:01 schreef Adelante het volgende:

[..]

Heb je een beetje moeilijke vragen verzonnen of kunnen ze alles 1,2,3 met google vinden?
    Nou die kinderen zijn minder talig dan horende kinderen, dus ik denk dat het nog wel lastig gaat worden . Ik heb de vragen niet zelf bedacht, maar uit een leermiddelendatabase gehaald . Maar goed, misschien verrassen de leerlingen me. Daar kan ik ook maar op één manier achter komen .
    Niet meer actief op Fok!
      woensdag 2 december 2009 @ 10:11:03 #264
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_75203903
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 10:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zit niet op de pabo . Ik geef les op het voortgezet onderwijs .
    oh ja, natuurlijk.
    pi_75204014
    Morge!

ik kon echt niet wakker worden, voel me nu net een zombie

restultaat gisteren:
    O: 2 crackers appelstroop
    S: hardlopen ongeveer 20 min totaal
    L: 2 boterhammen kipfilet/komkommer, beker karnemelk
    T: mandarijntje
    T: stuk of 10 pepernoten
    D: lamsgehakt (veeeel) met wat yoghurtsauas, aardappeltjes, rijst, sla, paar stukjes turks fruit
    T: bier (stuk of 6 glazen)

Vandaag:
    O: yoghurt met kiwi
    L: iets in de stad, hopelijk beetje gezond
    T: ?
    D: bami
    pi_75204027
    Vik, kun je niet gewoon een vaasje meenemen en ze daar inzetten op school/werk (waar je dan ook overdag bent ) ?
    pi_75204273
    Hoi!

Gister mijn eerste werkdag gehad en ik was zo moe dat ik vandaag tot kwart over 9 in bed ben blijven liggen. Terwijl ik op mijn enige vrije ochtend toch ook nog vanalles van plan was. Nou ja, ik zal het wel nodig hebben gehad .

Lijstje van gister was te weinig, maar ik geloof dat ik dat 's avonds redelijk goed heb gemaakt.
    O: brinta
    T: 2 koffie met melk
    L: 2 boterhammen met cervelaat, kopje warme choco uit automaat
    T: cherrytomaatjes
    D: boerenkool (veel!) met halve rookworst
    T: stukje banketstaaf, klein hapje chocoladeletter die ik van de meneer heb gekregen (echte banketbakkerchocolade ).
    Venus in pocketformaat
    © loveli
    pi_75204326
    Goedemorgen!
    Planning voor vandaag:
    *Brinta fruitvit
    *Twee boterhammen met bieslookkipfilet & ijsbergsla
    *Banaan, twee mandarijntjes
    *Nog twee van zo'n boterhammen, mandarijn
    *Zalm in bladerdeeg uit de oven, sperzieboontjes. En nog wat ijsbergsla denk ik, die is maar tot en met vandaag houdbaar
    *Thee en wat stukjes meloen

En ik ben weer opnieuw begonnen met Evy vanochtend, na vorig week ben ik niet meer gaan 'hard'lopen. Vanaf nu dus minder miepen en excuses bedenken om t nog een dagje over te slaan, maar gewoon gáán.

Viking, dat klinkt als een érg leuke les
    pi_75204364
    Een tijdje terug kreeg ik bij een vriendin banaan bij de kerrie. Dat was idd goed te eten, en heb het later zelf ook nog een keer gemaakt. Zij kookte de banaan niet mee, maar sneed plakjes erover na opscheppen. Meekoken lijkt me niet zo'n goed plan eigenlijk. En pilaf (rijst met warm fruit) vind ik ook niet lekker.

Merel, spannend! Wat gaan jullie doen en waar ken je 'm van???
    Venus in pocketformaat
    © loveli
    pi_75204397
    Op mijn nieuwe werk hebben we geen koelkast . Geen yoghurtjes meer meenemen, geen salade.... Bummer!
    Venus in pocketformaat
    © loveli
    pi_75204530
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 07:39 schreef Merel het volgende:
    Goeiemorgen!

Geen zwemmen vandaag, want normaliter ga ik na zwemmen direct door naar werk, en vanavond ga ik na werk direct door naar het theater, en om nou m'n naar chloor stinkende zwemtas ook weer mee naar het theater te moeten slepen.. Klinkt als een suffe reden, maar ik vind 'm goed genoeg
    SPOILER
    Ik vind het een prima reden hoor, dat je niet gaat zwemmen
    SPOILER
      woensdag 2 december 2009 @ 10:39:10 #272
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_75204606
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 10:15 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
    Vik, kun je niet gewoon een vaasje meenemen en ze daar inzetten op school/werk (waar je dan ook overdag bent ) ?
    Is ook een idee.
    Gut, wat een gedoe . Ik denk dat mij maandag ontelbare keren gevraagd zal worden of ik een date heb (ik ben maandag overdag op het opleidingsinstituut in Zwolle)
    Niet meer actief op Fok!
      woensdag 2 december 2009 @ 10:41:16 #273
    331 Merel
    Be here now.
    pi_75204668
    Waarom ga je die roos dan geven Vik?
      woensdag 2 december 2009 @ 10:43:24 #274
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_75204738
    Goed bezig, viking!
    quote:
    Nieuwe Tussenstand:

1 kwiwi 76
    2 de_boswachter 71
    3 shiznuts 47
    4 Viking84 42
    5 Ensaf 38
    pi_75205096
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 10:29 schreef Twinkle_ het volgende:
    En ik ben weer opnieuw begonnen met Evy vanochtend, na vorig week ben ik niet meer gaan 'hard'lopen. Vanaf nu dus minder miepen en excuses bedenken om t nog een dagje over te slaan, maar gewoon gáán.
    Ging het lekker? Ik heb gisteren 8,5 km gelopen in een uur, omdat ik steeds moest stoppen omdat ik buiten adem raakte. Die kou is toch wel rot! En dan breekt het me op dat ik niet netjes ademhaal
    Ik heb nog geprobeerd mezelf te corrigeren door mee te zingen met m'n muziek ( ), maar daar werd het alleen maar erger van (terwijl dat normaal wel helpt) (maar het ziet er debiel uit ).

Groeten vanuit de toets-zaal, trouwens
      woensdag 2 december 2009 @ 11:00:29 #276
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_75205265
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 10:41 schreef Merel het volgende:
    Waarom ga je die roos dan geven Vik?
    Omdat ik de persoon in kwestie leuk vind en omdat ze jarig is

Tof, Adelante .
    Niet meer actief op Fok!
      woensdag 2 december 2009 @ 11:03:41 #277
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_75205366
    Hooi, heb al anderhalf uur gehometrained en heb Fargo voor de zoveelste keer gezien, geniale film

Lijst:
    O: Boterham lever, boterham 48+ kaas, gekookt ei
    S: anderhalf uur fietsen
    T: Bak yoghurt met mandarijn
    L: 2 boterhammen lever, beschuit jam
    S: winkelen in Drachten
    T: Denk een pistoletje bij Bakker Bart
    D: gebakken boerenkool met stukje saucijs en nog een groente erbij.
    pi_75205368
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 10:31 schreef Phaidra het volgende:
    Op mijn nieuwe werk hebben we geen koelkast . Geen yoghurtjes meer meenemen, geen salade.... Bummer!
    Heb je geen buiten op je werk? Dat is in de winter ook wel goed genoeg!
      woensdag 2 december 2009 @ 11:06:21 #279
    331 Merel
    Be here now.
    pi_75205458
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 11:03 schreef conleche het volgende:

Dat deed ik toen ik op kamers woonde op een zolderverdieping ook altijd. We hadden wel een koelkast, maar de dakgoot werkte net zo goed!
    pi_75205515
    Mijn shirt XS uit Amerika past weer zonder een kwabje te laten zien (reden tot een feestje, dat is behoorlijk lang geleden). En dan nu maar eens ontbijten .
      woensdag 2 december 2009 @ 11:18:01 #281
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_75205821
    Winkelen in Drachten! .
    Niet meer actief op Fok!
      Vis een optie? woensdag 2 december 2009 @ 11:20:52 #282
    70532 loveli
    N
    pi_75205903
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 08:25 schreef Viking84 het volgende:
    Nat keukenrol om de stelen vouwen, plastic zakje erom, elastiekje erom. In de zomer verleppen rozen sneller, op deze manier moeten ze het best uithouden.
    crap in = crap out
    pi_75205937
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 11:08 schreef Chicolate het volgende:
    Mijn shirt XS uit Amerika past weer zonder een kwabje te laten zien (reden tot een feestje, dat is behoorlijk lang geleden). En dan nu maar eens ontbijten .
    yay!

en goeiemorgen. Lekker uitgeslapen hier
    in de planning vandaag:
    O: 2 boterhammen hagelslag
    L: 2 boterhammen kipfilet
    T: mandarijntje
    T: waarschijnlijk beschuit met muisjes (ga op kraamvisite)
    D: stoofvlees... t vlees moet nu echt op.

Ik zit nog te twijfelen of ik rendang ervan zal maken of gewone hollandse stoof.
    Polkadotflying
    Want zo is het ook!
    初戀的香味就這樣被我們尋回
    pi_75205970
    mag de volgende Titel misshcien zonder kut of kutje of andere bargoense termen erin? t staat zo raar op mn werk als ik tussendoor even t forum open en er staat steeds kut bovenaan mn beeld

Kwak
      woensdag 2 december 2009 @ 11:22:57 #285
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_75205987
    Ik heb trouwens nog meer foto's van mezelf gevonden gisteren . Foto's die ik toen niet wilde zien en nu wel, hahahaha.

Zal straks wel even begin - halverwege - eind foto's plaatsen .
    Niet meer actief op Fok!
      Vis een optie? woensdag 2 december 2009 @ 11:26:22 #286
    70532 loveli
    N
    pi_75206105
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 09:05 schreef vergeetmewelletje het volgende:
    Goedemorgen.

Vik: een roos kun je aan de onderkant met (een) nat(te) doekje of watten omwikkelen met daaromheen alufolie.
    Zal vast ook wel kunnen met een bos.
    En toen was ik spuit 11.
    crap in = crap out
    pi_75206250
    Ik heb al een lasagne in de oven. . Moet straks werken van 1 tot 9 en zo heb ik iets om mee te nemen voor de avondpauze.
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 11:03 schreef uniekhoorn het volgende:
    Hooi, heb al anderhalf uur gehometrained en heb Fargo voor de zoveelste keer gezien, geniale film
    Ik begreep er eerst niets van - er is ook een fokker die zichzelf Fargo noemt en een vrij goede vriend van me is. .
    pi_75206525
    Goeiemorgen!

Lijstje voor vandaag:
    O: 2x geroosterd brood met worst en mayo (slecht maar ik ben al dat standaardbeleg zo zat)
    T: bakje Activia
    L: soepje met geroosterd brood
    D: wraps uit de oven met véél groente, wel kaas eroverheen en sausje van sour cream
    T: wijntje, stukje extra pure chocolade
    pi_75206552
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 11:03 schreef conleche het volgende:

[..]

Alleen de ruimte rondom het gebouw, maar dat lijkt me toch niet echt handig. Nee helaas, zelfs de ramen kunnen niet open. Er is wel een kantine, die is alleen schrikbarend duur (ca. 1,20 voor een 1-pers. yoghurtding), maar ik ben bang dat ik er toch aan moet geloven.
    Venus in pocketformaat
    © loveli
    pi_75206581
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 11:22 schreef Viking84 het volgende:
    Ik heb trouwens nog meer foto's van mezelf gevonden gisteren . Foto's die ik toen niet wilde zien en nu wel, hahahaha.

Zal straks wel even begin - halverwege - eind foto's plaatsen .
    Ik heb er nu spijt van dat ik in mijn dikste periode alle camera's ontweek
      Vis een optie? woensdag 2 december 2009 @ 11:39:33 #291
    70532 loveli
    N
    pi_75206626
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 11:38 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ook je dikste broek weggegooid?
    crap in = crap out
      woensdag 2 december 2009 @ 11:42:23 #292
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_75206732
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 11:38 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik ook hoor, maar soms ontkwam ik er niet aan en ik hoopte dat het resultaat zou meevallen.
    Maar men, ik vond mezelf vorige zomer heel slank en als ik nu foto's terug zie ben ik echt nog een dikkertje . Eye-opener!

Ik post ff wat .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_75206743
    Nee, ik denk dat die nog wel ergens achterin m'n kast ligt... In m'n dikste tijd droeg ik alleen maar spijkerbroeken, altijd hetzelfde model ook. Broeken passen met een dikke reet is echt hatelijk
      woensdag 2 december 2009 @ 11:46:55 #294
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_75206924
    Ik heb vrij rigoureus alles in maat 42 en hoger weggemikt. Nu moet ik wel!
    pi_75206994
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 11:22 schreef kwakz0r het volgende:
    mag de volgende Titel misshcien zonder kut of kutje of andere bargoense termen erin? t staat zo raar op mn werk als ik tussendoor even t forum open en er staat steeds kut bovenaan mn beeld

Hehe

Hoe gaat het eigenlijk? Is nog een beetje vroeg waarschijnlijk, maar lukt het je al wat meer? En heb je bepaalde oefeningen die je moet doen?
      Vis een optie? woensdag 2 december 2009 @ 11:51:50 #296
    70532 loveli
    N
    pi_75207105
    Op de bodem van een doos ligt nog een oude broek van toen ik 19 was en geen smaak had, model 'als ik 'em maar dicht krijg'. Bewaard als bewijs dat ik echt zo mager was. Toch eens kijken of ik 'em met m'n bottige beentjes weer aan kan trekken.
    crap in = crap out
      woensdag 2 december 2009 @ 11:53:35 #297
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_75207161
    Ik heb m'n pak nog dat ik aanhad tijdens m'n diploma-uitreiking op de havo. Die is nu te groot .
    pi_75207261
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 11:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Ik heb vrij rigoureus alles in maat 42 en hoger weggemikt. Nu moet ik wel!
    Ik ook ja. Op een paar dingen na die ik net nieuw had voordat ik ging afvallen (was een vrij impulsieve beslissing), maar daar kom ik ook niet ver mee. Wel een goede stok achter de deur!
    pi_75207310
    Ik moet eens wat tweedehands op Marktplaats zetten, ik heb nog best mooi&nieuw-achtig spul liggen.
    pi_75207365
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 11:48 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Hehe

Hoe gaat het eigenlijk? Is nog een beetje vroeg waarschijnlijk, maar lukt het je al wat meer? En heb je bepaalde oefeningen die je moet doen?
    het gaat medium ruk.
    ik eet en snoep wel minder, maar val niet echt af. en het punt is dat ik dat ook moet loslaten nu... want de stress en de obsessie helpen niet mee...

ben overigens ook heel erg gestressed over mn werk. dat gaat nu wel beter, maar ik moet gewoon echt heel heel erg veel doen nu... dus steeds deadline stress... dat helpt wel om de aandacht van eten af te leiden.

ik heb nog geen oefeningen enzo. de training/therapie begint 1 februari. voor die tijd nog een educatie cursus over eetstoornissen, maar daar moet ik voor uitgenodigd worden nog. geen idee wanneer dat begint...
    Kwak
      Vis een optie? woensdag 2 december 2009 @ 12:00:43 #301
    70532 loveli
    N
    pi_75207385
    Dicht
    crap in = crap out
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')