Dat jaquote:Op maandag 30 november 2009 22:40 schreef uniekhoorn het volgende:
* uniekhoorn mist haar katje die bij haar ex woont
Ik weet het niet Uniek, ik heb dat eigenlijk nog nooit mooi zien uitpakken. Misschien kan je een carmenset kopen en er dan voor speciale gelegenheden rollers indraaien? En nog een tip: als je het droogföhnt: je hoofd ondersteboven houden. Dat deed mijn vorige kapper altijd bij me en ik leek verdomd wel op Beatrix qua volume.quote:Op maandag 30 november 2009 23:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow nog een vraagje...ik heb echt ontzettend dun lang haar... zal ik daar een soort van permanent in laten zetten? Zodat het wat voller lijkt?
Laagjes knippen doe ik niet aan, erg onhandig met werk, daar moet al het haar onder muts
Je hebt wel gelijk.. Heb wel rollers en schuim enzo, doe ik dat wel met kerst, verjaardagen, jubileums...quote:Op maandag 30 november 2009 23:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik weet het niet Uniek, ik heb dat eigenlijk nog nooit mooi zien uitpakken. Misschien kan je een carmenset kopen en er dan voor speciale gelegenheden rollers indraaien? En nog een tip: als je het droogföhnt: je hoofd ondersteboven houden. Dat deed mijn vorige kapper altijd bij me en ik leek verdomd wel op Beatrix qua volume.
Ja! Liefst ook nog met mousse ofzo erdoor.quote:Op maandag 30 november 2009 23:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik weet het niet Uniek, ik heb dat eigenlijk nog nooit mooi zien uitpakken. Misschien kan je een carmenset kopen en er dan voor speciale gelegenheden rollers indraaien? En nog een tip: als je het droogföhnt: je hoofd ondersteboven houden. Dat deed mijn vorige kapper altijd bij me en ik leek verdomd wel op Beatrix qua volume.
Ik heb contact opgenomen met m'n zus om misschien voor m'n moeder haar verjaardag wat kaartjes te kopenquote:Op maandag 30 november 2009 22:11 schreef conleche het volgende:
[..]
De Stereophonics en ik heb kaartjes!!
Nee, jíj woont ver weg!quote:Op maandag 30 november 2009 23:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Merel... wij kunnen wel eens een avond stappen denk ik..Maar je woont zover weg, stommie
Klinkt gezellig!quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:21 schreef Bob. het volgende:
En ik heb de afgelopen 3 dagen vriendinnen op bezoek gehad, dus veel drank en eten. Maar ze ook een grand tour van Kopenhagen gegeven, dus ik vind dat ik alles er wel weer af heb gelopen.
dat heb ik ook wel eens een tijdje gehad, echt balen, als het goed is gaat het vanzelf wel weer zakken en blijf je gewoon ff hangen ofzoquote:Op dinsdag 1 december 2009 08:35 schreef _Calimero_ het volgende:
Oh das wel een lang kattenverhaal geworden. sorry. lees er maar overheen voor de rest![]()
ontopic: ik heb nu al 2 weken geen gram gewicht verloren, terwijl ik meestal supernetjes eet, en sowieso me helemaal te pletter sport. Ik snap er niks vanen raak lichtelijk gefrustreerd
misschien te weinig? laat eens een lijstje zien!quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:55 schreef _Calimero_ het volgende:
Na anderhalve kilo al blijven hangen?nou ja, weer terug slecht gaan eten is sowieso geen optie, dus we gaan in ieder geval door. Maar ik ben bang dat ik teveel of te weinig eet
O: brintaquote:Op dinsdag 1 december 2009 08:57 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
misschien te weinig? laat eens een lijstje zien!
Text only is het ' leegste' wat je kunt krijgen, maar volgens mij doen ze daar ook aan smileys????quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:15 schreef Merel het volgende:
Weten jullie hoe je ervoor kunt zorgen dat het forum geen smilies laat zien maar gewoon de codes die je daarvoor moet gebruiken? Kan dat überhaupt? Ik gebruik op m'n werk de text only-layout (lekker stiekem), maar met al die dansende smilies in beeld kan iedereen die toevallig op m'n scherm meekijkt natuurlijk nog steeds zien dat dit niks met werk te maken heeft...
Zwemmen ging lekker! Al kan ik me wel rotergeren aan mensen die denken dat ze snel genoeg zijn om in de snelle baan te kunnen zwemmen terwijl ze eigenlijk heeeeel langzaam zijn, waardoor ze de boel ophouden. Dat je nou sneller bent dan de andere bejaarden, wil nog niet zeggen dat je meekunt met de topatleten zoals ik
Ik lag sinds 4 uur wakkerquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:21 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen..
blegh, heb belabberd geslapen, lag tot 4 uur wakker..zo maar weer eens bijles methodiek geven!
ja, volgens mij zegt ze ook heel duidelijk dat ze op het werk al text-only gebruikt!quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Text only is het ' leegste' wat je kunt krijgen, maar volgens mij doen ze daar ook aan smileys????
Opties --> Layout --> Text Only
sorry hoor, overheen gelezen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ja, volgens mij zegt ze ook heel duidelijk dat ze op het werk al text-only gebruikt!
goed voorbeeld!quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:30 schreef Merel het volgende:
Ja, ik zit al in text only, maar ik wil de smilies weg. Dus zouden jullie van 9 tot 5 geen smilies kunnen gebruiken?
In Opera kun je met een klik op de knop alle images weghalen. Geen idee of IE ook een makkelijke oplossing heeft.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:15 schreef Merel het volgende:
Weten jullie hoe je ervoor kunt zorgen dat het forum geen smilies laat zien maar gewoon de codes die je daarvoor moet gebruiken? Kan dat überhaupt? Ik gebruik op m'n werk de text only-layout (lekker stiekem), maar met al die dansende smilies in beeld kan iedereen die toevallig op m'n scherm meekijkt natuurlijk nog steeds zien dat dit niks met werk te maken heeft...
Zwemmen ging lekker! Al kan ik me wel rotergeren aan mensen die denken dat ze snel genoeg zijn om in de snelle baan te kunnen zwemmen terwijl ze eigenlijk heeeeel langzaam zijn, waardoor ze de boel ophouden. Dat je nou sneller bent dan de andere bejaarden, wil nog niet zeggen dat je meekunt met de topatleten zoals ik
klinkt verstandigquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:08 schreef _Calimero_ het volgende:
ik heb speciale hardloopschoenen, met zooltjes aangepast op mijn voeten. ik ben onder behandeling van een fysio(sportfysio idd) maar heb haar vorige week gezien en de volgende afspraak is nu pas in januari omdat het eigenlijk heel goed ging allemaal.
Maar vanavond ga ik dan met pijn in mijn hart (ik vind het zo leuk om te doen!) maar even overslaan. donderdag weer, 2 rustdagen gehad moet dan wel oke zijn...
thanks voor jullie adviezen!
Maar heb je wel wat leuks gekocht?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hmm, m'n docent was ziek en toen ben ik gaan shoppen. Al m'n verjaardagsgeld is eigenlijk al weer op..
oh hoi!quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ha huup, wat leuk dat je hier meepost! Ik heb me een ruime week geleden weer 'gemeld' en heb als fijne tip www.dieetinzicht.nl gekregen. Daarmee kun je bijhouden of je (goed) genoeg eet voor de borstvoeding. Ik weet niet of je die tip al gekregen had en of je er uberhaupt zin in hebt om lijstjes bij te houden.
Hoe lang duurde het trouwens voor jij je na de bevalling weer redelijk hersteld voelde? Ik zit nu op ruim 2 weken en ik voel me ineens veel beter. Gister kon ik zomaar probleemloos 1,5 uur wandelen, maar ik wil het ook niet forceren.
Uitgebreider verslagje please?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:16 schreef ColdFeet het volgende:
Pffff! *dept oksels droogNou, die student was knap pissig... Afijn, hebben we dat ook maar weer overleefd
Calimero, pas alsjeblieft op met scheenbeenblessures! Voor je het weet zit je driekwart van de tijd met zere schenen.
Ja, een spijkerbroek en laarzen! Die moest ik ook allebei nog hebben.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar heb je wel wat leuks gekocht?
fotoooo!quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, een spijkerbroek en laarzen! Die moest ik ook allebei nog hebben..
Ik fiets vrijwel niets, hooguit 10 minuten naar het station (en dat is pas vanaf februari weer). Ik denk dat ik het maar houd bij de bovenste knoopjes openlaten. Het is vast geen gezicht, maarja.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:20 schreef ColdFeet het volgende:
Claudia, fiets je veel, of zou het alleen maar voor af en toe een stukje lopen zijn? Op de fiets vind ik coltruien en sjaals toch niet afdoende warm.
heb je de nieuwe aanwinst van je oude huis al eens ontmoet? hij is echt ZO schattig. ik weet zn echte naam niet, die vriendin van mijquote:Op maandag 30 november 2009 21:01 schreef Merel het volgende:
Ik had een kat die binnen moest blijven, maar woonde in een studentenhuis waar het beessie alle kamers in mocht en volop aandacht kreeg als ik er niet was. Katten kunnen best goed tegen alleen zijn, maar als je vaker weg bent dan thuis zou ik het toch niet doen.
zolang je zoogt niet volgens mijquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Worden je borsten niet vanzelf weer kleiner, Claudia?.
Daarom probeer ik nu te eten naar behoefte en gebruik ik de caloriechecker om te controleren of het wel genoeg is. Ik hoop dat met het afbouwen van de borstvoeding de energiebehoefte ook vanzelf minder wordt. Mocht dat niet zo zijn, dan ga ik tegen die tijd niet zozeer minder eten maar calorie-armer (bijv. door handjes noten te vervangen door bakken magere yoghurt).quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:20 schreef huuphuup het volgende:
thnx voor de link, ik ga er thuis eens goed naar kijken. Het moeilijke aan borstvoeding vind ik nu dat je nu een soort van "extra" moet eten volgens sommigen maar vervolgens moet je ook weer als je weer stopt met bv eraan denken dat je dan weer minder eet. Lastig vind ik.
Ik had de toets behoorlijk streng nagekeken, omdat hij ook bepaald niet moeilijk was... Het gemiddelde was prima, maar iemand die het echt slecht heeft geleerd mist dan veel punten. Plus dat hij nog veel punten verloor met slordigheid, onleesbaarheid, ontbrekende eenheden, afrondingen, assen zonder schaal, etc. Maar dat vond hij heel onredelijk, ik had dat zelf er wel bij kunnen bedenken, dacht hij. Huuu.quote:
haha dat klinkt alsof je bang bent dat je het niet overleefdquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daarom probeer ik nu te eten naar behoefte en gebruik ik de caloriechecker om te controleren of het wel genoeg is. Ik hoop dat met het afbouwen van de borstvoeding de energiebehoefte ook vanzelf minder wordt. Mocht dat niet zo zijn, dan ga ik tegen die tijd niet zozeer minder eten maar calorie-armer (bijv. door handjes noten te vervangen door bakken magere yoghurt).
Ik moet nog zoveel zwangerschapskilo's kwijt, en ik hoop dat het merendeel in de komende tijd vanzelf verdwijnt door veel maar gezond te eten en er flink bij te wandelen. Hardlopen durf ik sowieso niet te doen voor ik de 6 weken gehaald heb.
wat een knurftquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik had de toets behoorlijk streng nagekeken, omdat hij ook bepaald niet moeilijk was... Het gemiddelde was prima, maar iemand die het echt slecht heeft geleerd mist dan veel punten. Plus dat hij nog veel punten verloor met slordigheid, onleesbaarheid, ontbrekende eenheden, afrondingen, assen zonder schaal, etc. Maar dat vond hij heel onredelijk, ik had dat zelf er wel bij kunnen bedenken, dacht hij. Huuu.
Nou ja. Hebben we dat ook weer gehad. Ik ga eens wat nuttigs doen
Ik wil 6 maanden lang borstvoeding geven als dat in combinatie met werk lukt, dus ik zit nog wel een tijdje vast aan mijn nieuwe voorgevel. Ik vind het gewoon zonde om een jas voor één winter te kopen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Worden je borsten niet vanzelf weer kleiner, Claudia?.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik had de toets behoorlijk streng nagekeken, omdat hij ook bepaald niet moeilijk was... Het gemiddelde was prima, maar iemand die het echt slecht heeft geleerd mist dan veel punten. Plus dat hij nog veel punten verloor met slordigheid, onleesbaarheid, ontbrekende eenheden, afrondingen, assen zonder schaal, etc. Maar dat vond hij heel onredelijk, ik had dat zelf er wel bij kunnen bedenken, dacht hij. Huuu.
Nou ja. Hebben we dat ook weer gehad. Ik ga eens wat nuttigs doen
Kun je niet gewoon voor een paar tientjes een leuk C&A'tje kopen? Of H&M ofzo?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik wil 6 maanden lang borstvoeding geven als dat in combinatie met werk lukt, dus ik zit nog wel een tijdje vast aan mijn nieuwe voorgevel. Ik vind het gewoon zonde om een jas voor één winter te kopen.
Stiekem baal ik ook wel dat het nog zo lang gaat duren voor ik m'n oude lichaam terug heb, maar de borstvoeding is nu even belangrijker. Ik hang mijn favoriete jas wel weer terug in de kast.
Dat is met lange, complexe berekeningen ook de enige methode. Anders vallen er zoveel onvoldoendesquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat een faalhaas, CFAch nu weet ie voor de herkansing wat er van hem verwacht wordt
Ik vond het altijd enorm tof dat mijn wiskundeleraar vroeger voor het 'proces' meer punten gaf dan voor een goed eind-antwoordSoms kan het dat je ergens tijdens een berekening een steekje laat vallen en dan is het fijn dat niet al je werk 'down the drain' is zeg maar. Het was dan idd uiteraard wel van belang dat je al de stappen die je nam duidelijk opschreef
Ja ik denk dat ik nu niet genoeg tijd, geld & ruimte heb dus dat ik over 5 jaar maar weer eens moet kijkenquote:Op dinsdag 1 december 2009 06:56 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemorgen!
Wij hebben een kat, en we wonen in een flat op drie hoog. We hebben zo'n 75m2, wel wat meer dus dan PF, maar hier gaat het prima. Maar wel aan de toekomst denken, vind je hem over 10 jaar ook nog leuk? Kun je er tegen dat er dingen kapot gekrabd gaan worden? Heb je het geld er voor over (voer, castratie/sterilisatie, eventuele ziektekosten, kattengrit...) ? Heb je de moeite er voor over (kattenbak verschonen, oppas regelen als je op vakantie gaat)?
Vandaag moet ik weer kinderen testen, en dan donderdag nog, en dan is het als het goed is klaar. Maar goed ook, want ik ben het vreselijk zat, heb er nu ook echt geen zin in (hoewel dat ook te maken heeft met het feit dat ik voor deze school 2 uur reistijd heen en 2 uur terug heb).
Lijstje:
O: vanilleyoghurt met muesli
L: vier boterhammen met yorkham
D: gebakken aardappeltjes met broccoli (!) met magere spekjes
Je ging toch niet sporten vanavond?quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:26 schreef _Calimero_ het volgende:
mijn lijstje, beetje anders dan normaal![]()
O: 4 rijstwafels zonder beleg
L: 3 eieren, wat worteltjes, 2 lepels cruesli![]()
T: kwark met meusli, waarvan ik de cruesli eruit wilde vissen maar toen in mijn mond stak
T: 1 peer met cracker met pindakaas
D: bak broccoli en een bak salade met gerookte kip, avocado, tomaat en komkommer. dressing van kwark, yoghurt/mayo en mosterd
S: complete schema (= 2 uur)
T: shake van eiwitjes
Vraag me af hoeveel dit is, geen tijd om het in te voeren, hopelijk genoeg om er flink op te kunnen sporten
brocolli in roosjes snijden, in een kom wat olijfolie met citroenschil en wat citroensap en peper en zout mixen, broccoli er doorheen halen en goed mengen, op ovenplaat leggen, in de oven tot geroosterd. Mmquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:56 schreef P.F het volgende:
Ik was jullie kwijt
Ik ben ziekIemand een recept voor broccoli
?!
Waar smaakt het dan naar?quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:08 schreef AKnynke het volgende:
[..]
brocolli in roosjes snijden, in een kom wat olijfolie met citroenschil en wat citroensap en peper en zout mixen, broccoli er doorheen halen en goed mengen, op ovenplaat leggen, in de oven tot geroosterd. Mm
dan smaakt het naar geroosterde broccoli, met citroen! Ik vind het erg lekker! Je meot het net zo lang in de oven stoppen totdat de roosjes een beetje verkleuren..quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Waar smaakt het dan naar?
Mijn moeder kookt broccoli altijd en dan doet ze er sesamolie overheen..
Ok, klinkt goedquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dan smaakt het naar geroosterde broccoli, met citroen! Ik vind het erg lekker! Je meot het net zo lang in de oven stoppen totdat de roosjes een beetje verkleuren..
Da's bijna een cyclus. Bloemkool, broccoli en witlof wisselen elkaar regelmatig af.quote:
Wees blij dat je geen diarree hebt. Zo. Vrolijker?quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:31 schreef Chicolate het volgende:
Heeft iemand iets om me op te vrolijken? Ik ben zo vreselijk chagarijnig dat ik er zelf last van heb. Gelukkig kan ik bijna naar huis.
Als je van leedvermaak houdt, waarschijnlijk heb ik weer een fistelhaarnestcyste bovenaan m'n bilnaadquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:31 schreef Chicolate het volgende:
Heeft iemand iets om me op te vrolijken? Ik ben zo vreselijk chagarijnig dat ik er zelf last van heb. Gelukkig kan ik bijna naar huis.
Op hoeveel m2? Ik vind twee katten op 30m2 wel veel !quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:16 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb twee katten dus. En verder heeft PPP al wel aardig uit de doeken gedaan waar je allemaal om moet denken als je een kat hebt. Geen oppas = geen nachtje/weekendje weg/vakantie. Als de kat niet naar buiten kan, zou ik wel twee nemen. Taco was eerst ook alleen en hij is zienderogen opgeknapt sinds Janneke erbij is. Veel energieker.
Kan makkelijk, mijn vier katten leven op de 2m2 die mijn bank groot is.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:13 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Op hoeveel m2? Ik vind twee katten op 30m2 wel veel !![]()
Ah ok. Ik ben waarschijnlijk een beetje bevooroordeeld door ons monster Joey - hij is een soort Heerser van de Flat geworden, die hier met liefde 40 rondjes door het huis rent en nog erg speels is. Het is sowieso een druktemaker, met twee rustige katten gaat het idd waarschijnlijk prima.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Kan makkelijk, mijn vier katten leven op de 2m2 die mijn bank groot is.![]()
Maar serieus: 30m2 kan voor katten prima zijn, ligt een beetje aan hun karakter.
Ging met 2 van mijn katten ook prima (totdat er eentje dood ging en de andere vals werd en iedere man die in mijn buurt kwam aanviel. Maar die woont nu op het platteland bij mijn ouders).
Ja, das nog wel even een punt. Ben steeds meer 'gewone' yoghurt door de vanille yoghurt aan het doen, want anders vind ik het te zuurquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:
@Quinz: Zit er trouwens suiker in jouw vanilleyoghurt?
Da's niet lowcarb dan.![]()
Hou je van kaas? Dat is makkelijk door je salade te doen. Of plakjes ei, gebakken kipreepjes of olijven. Of gegrillde groentes met pitjes en/of zaadjes. Of je maakt dunne omeletjes en smeert daar je broodbeleg op.
Lekker en lowcarb.
En eens in de week een hoop voorbereiden en invriezen/koelen? Een omelet blijft langer dan een dag goed als je 'em koelt, misschien kun je die best invriezen, dat weet ik eigenlijk niet. Zo ja, dan maak je voor tijden vooruit en mik je ze voorverpakt in de vriezer. Hoef je er 's ochtends alleen maar eentje te pakken.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:29 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ja, das nog wel even een punt. Ben steeds meer 'gewone' yoghurt door de vanille yoghurt aan het doen, want anders vind ik het te zuur. Salade meenemen blijf ik ook lastig vinden, want dat blijft wordt toch snel slap. Kaas is wel lekker inderdaad, voor omeletjes maken heb ik denk ik ook niet genoeg tijd 's ochtends. En nog vroeger op staan word ik ook niet blij van. Ben een beetje moeilijk geloof ik..
Nee je container is echt niet groter... de maat staat fout in de advertenties. Als ik de oppervlakte uitreken van je huis, kom ik op 26m2 uit (maten van de plattegrond).quote:Op maandag 30 november 2009 22:32 schreef P.F het volgende:
[..]
"Die container van mij" is ook 30 m2... Misschien lijkt jouw "huis" alleen maar groter?
Ik weet niet of die plattegrond klopt, heeft iemand anders gemaakt.. Misschien wordt het balkon er bij gerekend in de advertentie.. Ik zei ook niet dat mijn container groter is hoor, maar als die van jou ook 30 is dan lijkt het mij dat zij even groot zijnquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:48 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee je container is echt niet groter... de maat staat fout in de advertenties. Als ik de oppervlakte uitreken van je huis, kom ik op 26m2 uit (maten van de plattegrond).
Of het heel veel scheelt is een 2e. Maar je moet er echt rekening mee houden dat poeslief je dan altijd kan storen.
Ik ken die containers, maar ze zijn echt kleiner dan mijn studio qua oppervlakte... en de balkondeur heb je sowieso niet de hele dag openquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik weet niet of die plattegrond klopt, heeft iemand anders gemaakt.. Misschien wordt het balkon er bij gerekend in de advertentie.. Ik zei ook niet dat mijn container groter is hoor, maar als die van jou ook 30 is dan lijkt het mij dat zij even groot zijn
Ik vergat nog een moorkopquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:34 schreef Merel het volgende:
Even snel een lijstje:
O - yoghurt
S - 45 min zwemmen
L - flinke beker erwtensoep, bruine sandwich met carpaccio en tomatenmayonaise van Lebkov
T - banaan, appel
D - dat wordt vanavond wel de ontdooide zuurkool/bloemkool-stamppot
T - ik heb nog 3 pepadews met roomkaas in de koelkast
Wat een subtiele hintquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:45 schreef P.F het volgende:
Wat ik wel altijd irritant vind van de text only, is dat je alleen op www.fok.nl kunt zien dat je een PM hebt!
Het is dat ik op m'n werk zit, anders zou ik nu een mooi plaatje van Oscar Mopperkont van Sesamstraat plaatsen!quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:04 schreef kwakz0r het volgende:
ik vind jouw container net klinken alsof PF in een klikobak woont...
Weet je wat, ik doe het sowieso!quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:06 schreef Merel het volgende:
[..]
Het is dat ik op m'n werk zit, anders zou ik nu een mooi plaatje van Oscar Mopperkont van Sesamstraat plaatsen!
quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:48 schreef Ewelina het volgende:
. Maar je moet er echt rekening mee houden dat poeslief je dan altijd kan storen.
ik denk dat het komt omdat ik ooit een jongetje uit mn klas een poosje gepest heb door als we langs een kliko of andere rolcontainer kwamen te roepen "heeee daar is roderick zn huis!"quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:06 schreef Merel het volgende:
[..]
Het is dat ik op m'n werk zit, anders zou ik nu een mooi plaatje van Oscar Mopperkont van Sesamstraat plaatsen!
Stiekem moest ik daar erg hard om lachenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik denk dat het komt omdat ik ooit een jongetje uit mn klas een poosje gepest heb door als we langs een kliko of andere rolcontainer kwamen te roepen "heeee daar is roderick zn huis!"
wat zijn kinderen soms naarhet is wel de enige keer dat ik iemand gepest heb. en terugdenkend was het voornamelijk uit pure angst dat het hij of ik was, als keuze in slachtoffers van de klas...
Oh, ik bedoelde het niet denigrerend, ik heb zelf ook in een container gewoondquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:04 schreef kwakz0r het volgende:
ik vind jouw container net klinken alsof PF in een klikobak woont...
in Leiden hebben ze ook containerwoningen voor studenten. ik vind t van binnen echt wel leuk, alleen liggen ze daar op een godvergeten winderige locatie, in een weiland naast de A44...
Hoe krijg je het voor elkaar...quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:22 schreef Viking84 het volgende:ik ben echt raar bezig de laatste tijd. Net een tandenborstel en een kabel in de koelkast gelegd
(van de week trof ik al een bananenschil in de wasmand aan).
ben je zwanger?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:22 schreef Viking84 het volgende:ik ben echt raar bezig de laatste tijd. Net een tandenborstel en een kabel in de koelkast gelegd
Helemaalquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen diarree hebt. Zo. Vrolijker?
*proest*quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:22 schreef Viking84 het volgende:ik ben echt raar bezig de laatste tijd. Net een tandenborstel en een kabel in de koelkast gelegd
ik voel een sonjabakkermomentjequote:Op dinsdag 1 december 2009 16:14 schreef Adelante het volgende:
Lijstje:
O: twee beschuitjes rookvlees
T: banaan
L: twee geroosterde boterhammen met smeerkaas
T: glas appelsap
T: zie L
D: rijst met wokgroenten
T: stukjes appel met kaneelpoeder![]()
Als je me wat langer zou kennen zou je weten dat dat in mijn geval onmogelijk isquote:
Betekent die smiley dat je het zelf ook niks vindt?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:14 schreef Adelante het volgende:
Lijstje:
O: twee beschuitjes rookvlees
L: twee geroosterde boterhammen met smeerkaas
T: glas appelsap
T: zie L
D: rijst met wokgroenten
T: stukjes appel met kaneelpoeder![]()
Niks is onmogelijkquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je me wat langer zou kennen zou je weten dat dat in mijn geval onmogelijk is.
Volgens mij is zuivel niet oke bij darmproblemen en de kip van gisteren was te snel weer buitenquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik voel een sonjabakkermomentje
eet dan tenminste nog kip in je rijst ofzo... of een bak yoghurt. een kerel moet wel een beetje eiwitjes eten hoor...
Dat heb je goed geradenquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Betekent die smiley dat je het zelf ook niks vindt?
Mater immaculataquote:
Als ie er netjes helemaal doorheen is "goed" en als ie uitsteekt en nat is geworden "matig".quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:34 schreef Viking84 het volgende:
En ik heb een chocoletter gekregen bij de Mediamarkt, omdat ik een vragenlijst invulde. Waardeloze vragenlijst btw. Je moest antwoord geven op een schaal van 'matig' t/m 'zeer goed' en dan kreeg je vragen als "krijgt u onze folder ook in de brievenbus"?.
als je alleen maar fruit lust, waarom staat er dan zo weinig fruit op je lijstje? Of groenten, for that matter?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mater immaculata.
Ik heb ook een kutlijstje vandaag. Zoveel moeite om iets weg te krijgen. Ik lust eigs alleen maar fruit momenteel.
O: yoghurt met frambozen
T: Sultana koekjes (en nu zijn ze op, dus dat is ook weer klaar)
L: 1 boterham met pindakaas
T: beker warme choc
D: kip kerrie
T: rosébiertje ofzo
En ik heb een chocoletter gekregen bij de Mediamarkt, omdat ik een vragenlijst invulde. Waardeloze vragenlijst btw. Je moest antwoord geven op een schaal van 'matig' t/m 'zeer goed' en dan kreeg je vragen als "krijgt u onze folder ook in de brievenbus"?.
Ja dat bedacht ik me ook net.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
als je alleen maar fruit lust, waarom staat er dan zo weinig fruit op je lijstje? Of groenten, for that matter?
bananen in de kipkerrie??? da's net zoiets als draadjesvlees in de macaroniquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me ook net.
Het antwoord: het fruit was op. Maar ik heb nu weer nieuw fruit gekocht en straks gaan er dus 2 á 3 bananen in de kip kerrie
.
nah dat t onmogelijk was wissik wel.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je me wat langer zou kennen zou je weten dat dat in mijn geval onmogelijk is.
Dat is lekker hoor!quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
bananen in de kipkerrie??? da's net zoiets als draadjesvlees in de macaroni
Ja hoor, alleen vandaag nietquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:40 schreef Mini_rulez het volgende:
Banaan is nou niet echt de meest gezonde fruitsoort. Eet je ook groente?
quote:
een kookfanate-kennis van me doet dat ook altijd. Banaan door de kerrie. Was volgens hem iets Thais ofzoquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is lekker hoor!. Ik ken kip kerrie niet zonder banaan
.
Vond ik ook maar dacht dat het aan mij lagquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:13 schreef Viking84 het volgende:
[..].
En "jouw container" klinkt een beetje denigrerend vind ik.
Zal wel mijn gebrek aan subtiliteit zijn, maar... dat is toch precies wat het is, jouw container?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Vond ik ook maar dacht dat het aan mij lag!
Hmmm.. Nee het is gewoon een zelfstandige wooneenheid, container is het materiaalquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Zal wel mijn gebrek aan subtiliteit zijn, maar... dat is toch precies wat het is, jouw container?
Nou ja, "jouw container" en "mijn huis" maakt het verschil wel erg duidelijk.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Zal wel mijn gebrek aan subtiliteit zijn, maar... dat is toch precies wat het is, jouw container?
Och, ik noemde mijn oude container ook afwisselend mijn huis en mijn container!quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:08 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nou ja, "jouw container" en "mijn huis" maakt het verschil wel erg duidelijk.
Vlak bij m'n oude flat staan er ook een paar, maar die heten ook gewoon oneerbiedig 'die zeecontainers'.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Och, ik noemde mijn oude container ook afwisselend mijn huis en mijn container!
ah! ja, je was ziekquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Volgens mij is zuivel niet oke bij darmproblemen en de kip van gisteren was te snel weer buiten
fruit dient zich uit mijn warme maaltijd te houden. dank u.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:43 schreef Viking84 het volgende:
Echt, jullie moeten het gewoon eens proberen! Ik heb wel vaker vies kijkende gezichten aan tafel gehad, maar iedereen moest toegeven dat het toch wel erg nom was.
oost europeanen! in slovenië kreeg ik een bord vol elleboogjes macaroni met als saus haché er overheen. gek genoeg vond ik het echt heel lekker...quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:50 schreef Merel het volgende:
Ohja, dat topic over dat draadjesvlees in de macaroni. Wie bedenkt dat nou?![]()
Ik heb spijt van m'n moorkop van vanochtend
Eens, ik doe niet aan appel, banaan of ananas in mijn eten. Zelfs citroensap moet ik niet.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:34 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
fruit dient zich uit mijn warme maaltijd te houden. dank u.
![]()
oh dat wel. vind ik vaak lekkerder dan azijn. zeker dan wijnazijn (dat vind ik nl. heeeel vies. zo weeiig)quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:35 schreef Bob. het volgende:
[..]
Eens, ik doe niet aan appel, banaan of ananas in mijn eten. Zelfs citroensap moet ik niet.
whoah... dat ziet eruit als hummus, maar dan dunner (door de bouillon) en zonder tahin erin... is dat niet ontzettend machtig?quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:36 schreef Blurred86 het volgende:
Hi!![]()
kattenik heb een kat (al woont hij bij mijn vriend, maar die is ook student) en het is heel leuk en qua kosten valt het me heel erg mee eigenlijk, alleen jammer dat je minder vrijheid hebt wat betreft nachtjes/weekendjes weg. Gelukkig willen mijn ouders wel altijd voor hem zorgen als we weggaan
.
Ik heb vandaag kikkererwtensoep gegeten, en het is echt heel heel lekkeren supermakkelijk te maken ook, ik ben fan!
Het is best machtig ja, maar niet vervelend vind ik. Het heeft ook wel wat weg van hummus (duhquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
whoah... dat ziet eruit als hummus, maar dan dunner (door de bouillon) en zonder tahin erin... is dat niet ontzettend machtig?
Gelukkig, weer een ding minder wat me van mijn studieboeken kan afleiden.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeetje, FOK is vanavond na 21 uur weer down...
ik vind m alleen lekker alsquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Echt hoor, heb van mijn leven nog maar 1 x goede stamppot boerenkool gemaakt en dit was niet het gewoon weer niet.
Waardeloos ben ik in deze stamppot, schijnt de simpelste te zijn maar het werkt bij mij gewoon niet
En ook nog vandaag 2 grote kommen roomijst gehad met chocola, erg lekker maar kom voor vandaag nu al op 2200 kcal
Morgen 1 1/2 uur hometrainen en de rest van de stamppot wegwerken (ja ik ben zuinig), dan eten we vrijdag hopelijk de lamsbout maar ik ben bang dat het pas volgende week gaat worden.
*geeft thee en keelpastilles*quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Niks is onmogelijk![]()
En Twinkle, wel wat, thanks for asking!Hoop alleen dat morgen die irritante hoest weg is, want dan moet ik o.a. telefoon aannemen
![]()
quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vind m alleen lekker als
-de boerenkool echt heel fijn is
-de boerenkool apart gekookt, afgegoten en uitgeknepen is (anders is t te bitter naar mn smaak)
-de boerenkool behoorlijk gaar is (Anders te veel harde stukjes naar mn smaak)
-een hele flinke klont boter door de aardappelen heen zit
-de boel nog even samen goed doorgewarmd is zodat de smaken goed in elkaar trekken.
Omnomnom.
en t lekkerste is ie natuurlijk de dag erna opgebakken
Best goed toch?? Als je iig nog wat fruit neemt en misschien nog een beetje vla/yoghurt ofzo?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:39 schreef Sarabi het volgende:
Mijn lijstje (niet erg goed)
O: 2 geroosterde boterhammen
L: 2 boterhammen met 20+ kaas
D: andijviestamppot en een speklapje
S: 1,5 uur buikdansen
T: nog iets van fruit
Niet een beetje weinig?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Best goed toch?? Als je iig nog wat fruit neemt en misschien nog een beetje vla/yoghurt ofzo?
Die zitten in piccalilly.quote:
Ja maar valt mee, speklapje is qua kcal wel veel..quote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja maar valt mee, speklapje is qua kcal wel veel..
Als je nog een zuivel iets neemt en een fruit dan is het nog wel weinig maar dat kan wel eens voor een dag.
Piccallily... heb een kijkje mogen nemen in een fabriek... laat maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Boerenkool met mosterd is ook jum!quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Boerenkool met augurken?Die banaan in de kerrie snapte ik, maar dit
*ontaarde Hollander*
Twinkle: oe jamaar falafel kan zo lekker zijn!Vooral die van de Maoz, met al die meuk uit de saladebar erbij
Die van de AH waren ook wel te doen, die eet ik dan in pita's met o.a. komkommer, rode ui, andere veggies en saus (heul sterke knoflooksaus indien ik thuis blijf die avond, anders fiëstasaus
) Oe zin an, misschien donderdag ofzo
Ha!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh.
* Viking84 verraadt zichzelf als culi-n00b.
Klopt. Gheyl hèquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:11 schreef Merel het volgende:
[..]
Ha!
En ik zie je onderbroek op de foto
Ik gok dat dat niet zozeer aan een grotere omvang ligt, maar meer aan de houding, het wat verbrand/verhit aandoende gezichtje en de bandanananananaquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt. Gheyl hè. Ik zie er niet uit op die foto
.
Ik koester dan ook mijn tijd in een tochtig kraakpand. 't Waren drie geweldige dagenquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:06 schreef Laureline het volgende:
Ik vind 'mijn container' geweldig klinken! Zou het ook juist zo noemen, maar ik houd sowieso van dingen bij de meest ondergewaardeerde naam noemen. En ik vind het jammer dat ik al te oud ben om in een container te wonen, want dat is iets wat ik graag als student meegemaakt zou hebben.
Om dan later, bij het laatste glaasje cognac voor het haardvuur in mijn kasteel nog even hardop te peinzen: "Weet je nog, toen ik in die container woonde..."![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was wél godvergeten tochtig. En geen gasaansluiting. En toen kwamen er twee elfstedenwinters en we waren straatarm en stookten op afvalhout en hadden een miniatuur electrische deken (50cm bij 1 m) voor ons tweeën en we sliepen met mutsen op.
Ik stook nog steeds hout. Oh, en ik heb het huis ook nog. De ergste kieren hebben we gedicht.
[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 01-12-2009 20:33:11 ]ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik koester dan ook mijn tijd in een tochtig kraakpand. 't Waren drie geweldige dagen.
You were lucky. We lived for three months in a paper bag in a septic tank. We used to have to get up at six in the morning, clean the paper bag, eat a crust of stale bread, go to work down t' mill, fourteen hours a day, week-in week-out, for sixpence a week, and when we got home our Dad would thrash us to sleep wi' his belt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was wél goedvergeten tochtig. En geen gasaansluiting. En toen kwamen er twee elfstedenwinters en we waren straatarm en stookten op afvalhout en hadden een miniatuur electrische deken (50cm bij 1 m) voor ons tweeën en we sliepen met mutsen op.
Ik stook nog steeds hout. Oh, en ik heb het huis ook nog. De ergste kieren hebben we gedicht.
In een van beide jaren zijn ze vergeten om de tocht van start te laten gaanquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
In '85 en '86?. Toen was ik nog maar net geboren.
.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:30 schreef Laureline het volgende:
[..]
You were lucky. We lived for three months in a paper bag in a septic tank. We used to have to get up at six in the morning, clean the paper bag, eat a crust of stale bread, go to work down t' mill, fourteen hours a day, week-in week-out, for sixpence a week, and when we got home our Dad would thrash us to sleep wi' his belt.
Dat gebeurt toch onder de 15 graden al, dat olijfolie stolt?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sigme, heldinEn ew, bevroren olijfolie
![]()
Da's wel een heel tochtig huis! Hoezo ben je er blijven wonen? Je houd wel van tocht?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:30 schreef sigme het volgende:
[..]
In een van beide jaren zijn ze vergeten om de tocht van start te laten gaan. 't Was er koud genoeg voor (de olijfolie bevroor in de keuken!)
Ja, weer een SOG-activiteit minderquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:38 schreef Tinkepink het volgende:
Weten jullie trouwens al dat Fok! om 21.00 offline gaat?
In de koelkast stolt olijfolie. Ik moest hard schudden om er klonten uit te krijgen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch onder de 15 graden al, dat olijfolie stolt?
Moridinges te salutant!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:38 schreef Tinkepink het volgende:
Weten jullie trouwens al dat Fok! om 21.00 offline gaat?
Ik hou geloof ik niet zo van die kikkererwtensmaak. Maar misschien is dat ook gewoon een kwestie van wennen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind falafel met mayo wat saai, het vraagt om wat kruidigers / pittigers vind ik, maar dat kan persoonlijk zijnMaoz is een soortement falafel-keten! Kun je in veel grote steden wel vinden, ik ben ooit bij die aan de Ferdinand Bolstraat in A'dam geweest
Mwoh, saladebar
![]()
En ik doe boerenkool met aardappelen, spekjes en soms hemaworst*saai*
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou, Fok gaat zo... da's mooi, lekker douchen, iets met vochtuitwisseling met vriend en lekker slapen, het is zo heerlijk koud buiten, zo moet het winter worden.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:33 schreef Tinkepink het volgende:
Aangepast lijstje (was nog wat vergeten)
o. brinta
t. appel
t. krentenbol
t. stuk taart
l. 4 crackers met kaas en selleriesalade + 2 boterhammen met filet americain
t. 3 dropjes
t. cheeseburger
t. 6 zelfgebakken koekjes
d. bak rauwkost
t. banaan
t. wodka
quote:
Koop dan ook gewoon een vaatwasser!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nog even moed verzamelen... hahaha
Dat stukje vind ik echt zooo grappig!quote:
Extra wodkaatje nog op hemquote:Op dinsdag 1 december 2009 23:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat stukje vind ik echt zooo grappig!Oké. Mijn lijst.
O: halve omelet. Omelet gemaakt van 2 eieren, geklopt met wat room, zout en peper. En een schep ratatouille. Op de andere helft heb ik 2 plakjes ham gelegd, strak opgerold en in plasticfolie gedaan en dat was dan mijn:
L: halve omelet met ham dus. Dat is ontzettend handig mee te nemen naar je werk. Eet je zo op uit het vuistje.
T: 2 plakjes ossenworst
T: wodka, paar stukjes droge Franse worst
D: zelfde als gisteren. dus klein stukje lamsvlees met mosterdsaus, bloemkoolpuree en ratatouille
T: thee met 30 gram extra pure choco
T: klein stukje rookworst met mosterd
Heb vanavond een heel mooie film op TV gezien: Big Fish en ik ben een beetje triest omdat Ramses Shaffy is overleden.
O en ik wil ook zo graag een afwasmachine!!! Echt. Ik denk dat ik mezelf een kerstcadeau ga geven. Moet ik wel een grote boom ook kopen, anders kan het er niet onder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Ojee, Big Fish. Na afloop heb ik wel een half uur gehuild. Niet mijn record, dat was 3 uur na Ran, maar toch...quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat stukje vind ik echt zooo grappig!Oké. Mijn lijst.
O: halve omelet. Omelet gemaakt van 2 eieren, geklopt met wat room, zout en peper. En een schep ratatouille. Op de andere helft heb ik 2 plakjes ham gelegd, strak opgerold en in plasticfolie gedaan en dat was dan mijn:
L: halve omelet met ham dus. Dat is ontzettend handig mee te nemen naar je werk. Eet je zo op uit het vuistje.
T: 2 plakjes ossenworst
T: wodka, paar stukjes droge Franse worst
D: zelfde als gisteren. dus klein stukje lamsvlees met mosterdsaus, bloemkoolpuree en ratatouille
T: thee met 30 gram extra pure choco
T: klein stukje rookworst met mosterd
Heb vanavond een heel mooie film op TV gezien: Big Fish en ik ben een beetje triest omdat Ramses Shaffy is overleden.
O en ik wil ook zo graag een afwasmachine!!! Echt. Ik denk dat ik mezelf een kerstcadeau ga geven. Moet ik wel een grote boom ook kopen, anders kan het er niet onder.
doe jij pindakaas op een omelet? En dan daar appelstroop bovenop? knettergek!quote:Op woensdag 2 december 2009 08:58 schreef _Calimero_ het volgende:
Morning!![]()
hoe is het op onze FOK ziekenboeg? al weer wat beter, Loveli, Maria, Adelante en hadden we er nog meer?
Ik heb gisteravond een SS pakketje gevonden![]()
Ultieme zelfbeheersingstest dus
![]()
En misschien val ik niet af omdat ik er teveel (lees 24/7) mee bezig ben en mijn lichaam dan cortisol aanmaakt en zo iets
![]()
Gister in ieder geval redelijk lekker gesport, hardlopen laten zitten wel goed met de gewichtjes bezig geweest. vannacht 9 uur geslapen![]()
Vandaag = rustdag en ga ik naar de bioscoop![]()
Merel, met wie hebbie een date dan, spill the details![]()
Mijn lijstje/plan/ruwe eerste opzet![]()
O: koffie met melk, brinta
T: worteltjes
L: omelet die ik nu al ga bakken, maar ik heb er geen beleg op (zou pindakaas op appelstroop wat zijn?)
T: 2 boterhammen met een hoop kipfilet en komkommer
D: geen idee maar kan eindelijk gewoon thuis koken en eten en 't hoeft dus niet een hele dag in een bakkie te verleppen![]()
t; kwarkje?
Haha, welnee, maar omdat het ging over omelet beleggen--> ik eet geen ham en heb geen kaas, dus het enige beleg wat ik erop zou kunnen doen is pindakaas. Maar dat lijkt me geen geslaagde smaakcombiquote:Op woensdag 2 december 2009 09:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
doe jij pindakaas op een omelet? En dan daar appelstroop bovenop? knettergek!
De wereld is hier keimooi, en keikoud..tis -8! maar alles is wit en de zon schijnt!
Heb je een beetje moeilijke vragen verzonnen of kunnen ze alles 1,2,3 met google vinden?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:00 schreef Viking84 het volgende:
Dank je voor de tip, VMW.
Ik heb zo'n zin in morgen, want ik heb een leuke les voor Havo 2 bedacht: een internetopdracht over Sinterklaas. Moeten ze op internet het antwoord op een aantal vragen zoeken en dan een verslagje ervan maken. De winnaar krijgt - niet geheel slankverantwoord- een chocoletter
.
jouw pabo is de beste hbo-opleiding in Nederland!quote:Op woensdag 2 december 2009 10:00 schreef Viking84 het volgende:
Dank je voor de tip, VMW.
Ik heb zo'n zin in morgen, want ik heb een leuke les voor Havo 2 bedacht: een internetopdracht over Sinterklaas. Moeten ze op internet het antwoord op een aantal vragen zoeken en dan een verslagje ervan maken. De winnaar krijgt - niet geheel slankverantwoord- een chocoletter
.
Wat ze bij avondvierdaagses wel eens doen: kan je er geen watjes onder binden? (en die dan dus nat maken).quote:Op woensdag 2 december 2009 08:25 schreef Viking84 het volgende:
Nog een vraagje trouwens: weet iemand hier hoe lang rozen het zonder water uit houden? Ik zie maandag iemand (en nee, het is geen date, nieuwsgierige aagjes!) en ik wil een roos of rozen voor haar meenemen. Maar ik zit vanaf een uur of 9 in Zwolle en sta pas om kwart voor 7 's avonds weer op het station en ben bang dat die roos / rozen dan verlept is / zijn en ik weet ook niet of de bloemenzaak op het station om half 7 nog open is. En pas om een uur of half 9 is er water beschikbaar.
Ik zit niet op de paboquote:Op woensdag 2 december 2009 10:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
jouw pabo is de beste hbo-opleiding in Nederland!
Welk boek gebruik je?quote:Op woensdag 2 december 2009 09:27 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik ga zometeen mijn poster ophalen die speciaal is gemaakt voor de spinningmarathon!
En daarna ook aan de studie, heb er wel zin in eigenlijk, mijn lievelingsboek van inspanningsfysiologie![]()
Nu omeletje bouwen
Nou die kinderen zijn minder talig dan horende kinderen, dus ik denk dat het nog wel lastig gaat wordenquote:Op woensdag 2 december 2009 10:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb je een beetje moeilijke vragen verzonnen of kunnen ze alles 1,2,3 met google vinden?
oh ja, natuurlijk.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zit niet op de pabo. Ik geef les op het voortgezet onderwijs
.
quote:Op woensdag 2 december 2009 07:39 schreef Merel het volgende:
Goeiemorgen!
Geen zwemmen vandaag, want normaliter ga ik na zwemmen direct door naar werk, en vanavond ga ik na werk direct door naar het theater, en om nou m'n naar chloor stinkende zwemtas ook weer mee naar het theater te moeten slepen.. Klinkt als een suffe reden, maar ik vind 'm goed genoegIk vind het een prima reden hoor, dat je niet gaat zwemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ook een idee.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:15 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Vik, kun je niet gewoon een vaasje meenemen en ze daar inzetten op school/werk (waar je dan ook overdag bent) ?
quote:Nieuwe Tussenstand:
1 kwiwi 76
2 de_boswachter 71
3 shiznuts 47
4 Viking84 42
5 Ensaf 38
Ging het lekker? Ik heb gisteren 8,5 km gelopen in een uur, omdat ik steeds moest stoppen omdat ik buiten adem raakte. Die kou is toch wel rot! En dan breekt het me op dat ik niet netjes ademhaalquote:Op woensdag 2 december 2009 10:29 schreef Twinkle_ het volgende:
En ik ben weer opnieuw begonnen met Evy vanochtend, na vorig week ben ik niet meer gaan 'hard'lopen. Vanaf nu dus minder miepen en excuses bedenken om t nog een dagje over te slaan, maar gewoon gáán.
Omdat ik de persoon in kwestie leuk vind en omdat ze jarig isquote:
Heb je geen buiten op je werk? Dat is in de winter ook wel goed genoeg!quote:Op woensdag 2 december 2009 10:31 schreef Phaidra het volgende:
Op mijn nieuwe werk hebben we geen koelkast. Geen yoghurtjes meer meenemen, geen salade.... Bummer!
Dat deed ik toen ik op kamers woonde op een zolderverdieping ook altijd. We hadden wel een koelkast, maar de dakgoot werkte net zo goed!quote:Op woensdag 2 december 2009 11:03 schreef conleche het volgende:
Heb je geen buiten op je werk? Dat is in de winter ook wel goed genoeg!
Nat keukenrol om de stelen vouwen, plastic zakje erom, elastiekje erom. In de zomer verleppen rozen sneller, op deze manier moeten ze het best uithouden.quote:Op woensdag 2 december 2009 08:25 schreef Viking84 het volgende:
Nog een vraagje trouwens: weet iemand hier hoe lang rozen het zonder water uit houden? Ik zie maandag iemand (en nee, het is geen date, nieuwsgierige aagjes!) en ik wil een roos of rozen voor haar meenemen. Maar ik zit vanaf een uur of 9 in Zwolle en sta pas om kwart voor 7 's avonds weer op het station en ben bang dat die roos / rozen dan verlept is / zijn en ik weet ook niet of de bloemenzaak op het station om half 7 nog open is. En pas om een uur of half 9 is er water beschikbaar.
yay!quote:Op woensdag 2 december 2009 11:08 schreef Chicolate het volgende:
Mijn shirt XS uit Amerika past weer zonder een kwabje te laten zien(reden tot een feestje, dat is behoorlijk lang geleden). En dan nu maar eens ontbijten
.
En toen was ik spuit 11.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:05 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.![]()
Vik: een roos kun je aan de onderkant met (een) nat(te) doekje of watten omwikkelen met daaromheen alufolie.
Zal vast ook wel kunnen met een bos.
Ik begreep er eerst niets van - er is ook een fokker die zichzelf Fargo noemt en een vrij goede vriend van me is.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Hooi, heb al anderhalf uur gehometrained en heb Fargo voor de zoveelste keer gezien, geniale film
Alleen de ruimte rondom het gebouw, maar dat lijkt me toch niet echt handig.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je geen buiten op je werk? Dat is in de winter ook wel goed genoeg!
Ik heb er nu spijt van dat ik in mijn dikste periode alle camera's ontweekquote:Op woensdag 2 december 2009 11:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb trouwens nog meer foto's van mezelf gevonden gisteren. Foto's die ik toen niet wilde zien en nu wel, hahahaha.
Zal straks wel even begin - halverwege - eind foto's plaatsen.
Ook je dikste broek weggegooid?quote:Op woensdag 2 december 2009 11:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb er nu spijt van dat ik in mijn dikste periode alle camera's ontweek
Ik ook hoor, maar soms ontkwam ik er niet aan en ik hoopte dat het resultaat zou meevallen.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb er nu spijt van dat ik in mijn dikste periode alle camera's ontweek
Hehequote:Op woensdag 2 december 2009 11:22 schreef kwakz0r het volgende:
mag de volgende Titel misshcien zonder kut of kutje of andere bargoense termen erin? t staat zo raar op mn werk als ik tussendoor even t forum open en er staat steeds kut bovenaan mn beeld
Ik ook ja.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb vrij rigoureus alles in maat 42 en hoger weggemikt. Nu moet ik wel!
het gaat medium ruk.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:48 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Hehe![]()
Hoe gaat het eigenlijk? Is nog een beetje vroeg waarschijnlijk, maar lukt het je al wat meer? En heb je bepaalde oefeningen die je moet doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |