een kookfanate-kennis van me doet dat ook altijd. Banaan door de kerrie. Was volgens hem iets Thais ofzoquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is lekker hoor!. Ik ken kip kerrie niet zonder banaan
.
Vond ik ook maar dacht dat het aan mij lagquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:13 schreef Viking84 het volgende:
[..].
En "jouw container" klinkt een beetje denigrerend vind ik.
Zal wel mijn gebrek aan subtiliteit zijn, maar... dat is toch precies wat het is, jouw container?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Vond ik ook maar dacht dat het aan mij lag!
Hmmm.. Nee het is gewoon een zelfstandige wooneenheid, container is het materiaalquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Zal wel mijn gebrek aan subtiliteit zijn, maar... dat is toch precies wat het is, jouw container?
Nou ja, "jouw container" en "mijn huis" maakt het verschil wel erg duidelijk.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Zal wel mijn gebrek aan subtiliteit zijn, maar... dat is toch precies wat het is, jouw container?
Och, ik noemde mijn oude container ook afwisselend mijn huis en mijn container!quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:08 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nou ja, "jouw container" en "mijn huis" maakt het verschil wel erg duidelijk.
Vlak bij m'n oude flat staan er ook een paar, maar die heten ook gewoon oneerbiedig 'die zeecontainers'.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Och, ik noemde mijn oude container ook afwisselend mijn huis en mijn container!
ah! ja, je was ziekquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Volgens mij is zuivel niet oke bij darmproblemen en de kip van gisteren was te snel weer buiten
fruit dient zich uit mijn warme maaltijd te houden. dank u.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:43 schreef Viking84 het volgende:
Echt, jullie moeten het gewoon eens proberen! Ik heb wel vaker vies kijkende gezichten aan tafel gehad, maar iedereen moest toegeven dat het toch wel erg nom was.
oost europeanen! in slovenië kreeg ik een bord vol elleboogjes macaroni met als saus haché er overheen. gek genoeg vond ik het echt heel lekker...quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:50 schreef Merel het volgende:
Ohja, dat topic over dat draadjesvlees in de macaroni. Wie bedenkt dat nou?![]()
Ik heb spijt van m'n moorkop van vanochtend
Eens, ik doe niet aan appel, banaan of ananas in mijn eten. Zelfs citroensap moet ik niet.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:34 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
fruit dient zich uit mijn warme maaltijd te houden. dank u.
![]()
oh dat wel. vind ik vaak lekkerder dan azijn. zeker dan wijnazijn (dat vind ik nl. heeeel vies. zo weeiig)quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:35 schreef Bob. het volgende:
[..]
Eens, ik doe niet aan appel, banaan of ananas in mijn eten. Zelfs citroensap moet ik niet.
whoah... dat ziet eruit als hummus, maar dan dunner (door de bouillon) en zonder tahin erin... is dat niet ontzettend machtig?quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:36 schreef Blurred86 het volgende:
Hi!![]()
kattenik heb een kat (al woont hij bij mijn vriend, maar die is ook student) en het is heel leuk en qua kosten valt het me heel erg mee eigenlijk, alleen jammer dat je minder vrijheid hebt wat betreft nachtjes/weekendjes weg. Gelukkig willen mijn ouders wel altijd voor hem zorgen als we weggaan
.
Ik heb vandaag kikkererwtensoep gegeten, en het is echt heel heel lekkeren supermakkelijk te maken ook, ik ben fan!
Het is best machtig ja, maar niet vervelend vind ik. Het heeft ook wel wat weg van hummus (duhquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
whoah... dat ziet eruit als hummus, maar dan dunner (door de bouillon) en zonder tahin erin... is dat niet ontzettend machtig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |