Hoe krijg je het voor elkaar...quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:22 schreef Viking84 het volgende:ik ben echt raar bezig de laatste tijd. Net een tandenborstel en een kabel in de koelkast gelegd
(van de week trof ik al een bananenschil in de wasmand aan).
ben je zwanger?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:22 schreef Viking84 het volgende:ik ben echt raar bezig de laatste tijd. Net een tandenborstel en een kabel in de koelkast gelegd
Helemaalquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen diarree hebt. Zo. Vrolijker?
*proest*quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:22 schreef Viking84 het volgende:ik ben echt raar bezig de laatste tijd. Net een tandenborstel en een kabel in de koelkast gelegd
ik voel een sonjabakkermomentjequote:Op dinsdag 1 december 2009 16:14 schreef Adelante het volgende:
Lijstje:
O: twee beschuitjes rookvlees
T: banaan
L: twee geroosterde boterhammen met smeerkaas
T: glas appelsap
T: zie L
D: rijst met wokgroenten
T: stukjes appel met kaneelpoeder![]()
Als je me wat langer zou kennen zou je weten dat dat in mijn geval onmogelijk isquote:
Betekent die smiley dat je het zelf ook niks vindt?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:14 schreef Adelante het volgende:
Lijstje:
O: twee beschuitjes rookvlees
T: banaan
L: twee geroosterde boterhammen met smeerkaas
T: glas appelsap
T: zie L
D: rijst met wokgroenten
T: stukjes appel met kaneelpoeder![]()
Niks is onmogelijkquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je me wat langer zou kennen zou je weten dat dat in mijn geval onmogelijk is.
Volgens mij is zuivel niet oke bij darmproblemen en de kip van gisteren was te snel weer buitenquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik voel een sonjabakkermomentje
eet dan tenminste nog kip in je rijst ofzo... of een bak yoghurt. een kerel moet wel een beetje eiwitjes eten hoor...
Dat heb je goed geradenquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Betekent die smiley dat je het zelf ook niks vindt?
Mater immaculataquote:
Als ie er netjes helemaal doorheen is "goed" en als ie uitsteekt en nat is geworden "matig".quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:34 schreef Viking84 het volgende:
En ik heb een chocoletter gekregen bij de Mediamarkt, omdat ik een vragenlijst invulde. Waardeloze vragenlijst btw. Je moest antwoord geven op een schaal van 'matig' t/m 'zeer goed' en dan kreeg je vragen als "krijgt u onze folder ook in de brievenbus"?.
als je alleen maar fruit lust, waarom staat er dan zo weinig fruit op je lijstje? Of groenten, for that matter?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mater immaculata.
Ik heb ook een kutlijstje vandaag. Zoveel moeite om iets weg te krijgen. Ik lust eigs alleen maar fruit momenteel.
O: yoghurt met frambozen
T: Sultana koekjes (en nu zijn ze op, dus dat is ook weer klaar)
L: 1 boterham met pindakaas
T: beker warme choc
D: kip kerrie
T: rosébiertje ofzo
En ik heb een chocoletter gekregen bij de Mediamarkt, omdat ik een vragenlijst invulde. Waardeloze vragenlijst btw. Je moest antwoord geven op een schaal van 'matig' t/m 'zeer goed' en dan kreeg je vragen als "krijgt u onze folder ook in de brievenbus"?.
Ja dat bedacht ik me ook net.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
als je alleen maar fruit lust, waarom staat er dan zo weinig fruit op je lijstje? Of groenten, for that matter?
bananen in de kipkerrie??? da's net zoiets als draadjesvlees in de macaroniquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me ook net.
Het antwoord: het fruit was op. Maar ik heb nu weer nieuw fruit gekocht en straks gaan er dus 2 á 3 bananen in de kip kerrie
.
nah dat t onmogelijk was wissik wel.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je me wat langer zou kennen zou je weten dat dat in mijn geval onmogelijk is.
Dat is lekker hoor!quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
bananen in de kipkerrie??? da's net zoiets als draadjesvlees in de macaroni
Ja hoor, alleen vandaag nietquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:40 schreef Mini_rulez het volgende:
Banaan is nou niet echt de meest gezonde fruitsoort. Eet je ook groente?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |