Ik gok dat dat niet zozeer aan een grotere omvang ligt, maar meer aan de houding, het wat verbrand/verhit aandoende gezichtje en de bandanananananaquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt. Gheyl hè. Ik zie er niet uit op die foto
.
Ik koester dan ook mijn tijd in een tochtig kraakpand. 't Waren drie geweldige dagenquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:06 schreef Laureline het volgende:
Ik vind 'mijn container' geweldig klinken! Zou het ook juist zo noemen, maar ik houd sowieso van dingen bij de meest ondergewaardeerde naam noemen. En ik vind het jammer dat ik al te oud ben om in een container te wonen, want dat is iets wat ik graag als student meegemaakt zou hebben.
Om dan later, bij het laatste glaasje cognac voor het haardvuur in mijn kasteel nog even hardop te peinzen: "Weet je nog, toen ik in die container woonde..."![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was wél godvergeten tochtig. En geen gasaansluiting. En toen kwamen er twee elfstedenwinters en we waren straatarm en stookten op afvalhout en hadden een miniatuur electrische deken (50cm bij 1 m) voor ons tweeën en we sliepen met mutsen op.
Ik stook nog steeds hout. Oh, en ik heb het huis ook nog. De ergste kieren hebben we gedicht.
[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 01-12-2009 20:33:11 ]ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik koester dan ook mijn tijd in een tochtig kraakpand. 't Waren drie geweldige dagen.
You were lucky. We lived for three months in a paper bag in a septic tank. We used to have to get up at six in the morning, clean the paper bag, eat a crust of stale bread, go to work down t' mill, fourteen hours a day, week-in week-out, for sixpence a week, and when we got home our Dad would thrash us to sleep wi' his belt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was wél goedvergeten tochtig. En geen gasaansluiting. En toen kwamen er twee elfstedenwinters en we waren straatarm en stookten op afvalhout en hadden een miniatuur electrische deken (50cm bij 1 m) voor ons tweeën en we sliepen met mutsen op.
Ik stook nog steeds hout. Oh, en ik heb het huis ook nog. De ergste kieren hebben we gedicht.
In een van beide jaren zijn ze vergeten om de tocht van start te laten gaanquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
In '85 en '86?. Toen was ik nog maar net geboren.
.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:30 schreef Laureline het volgende:
[..]
You were lucky. We lived for three months in a paper bag in a septic tank. We used to have to get up at six in the morning, clean the paper bag, eat a crust of stale bread, go to work down t' mill, fourteen hours a day, week-in week-out, for sixpence a week, and when we got home our Dad would thrash us to sleep wi' his belt.
Dat gebeurt toch onder de 15 graden al, dat olijfolie stolt?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sigme, heldinEn ew, bevroren olijfolie
![]()
Da's wel een heel tochtig huis! Hoezo ben je er blijven wonen? Je houd wel van tocht?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:30 schreef sigme het volgende:
[..]
In een van beide jaren zijn ze vergeten om de tocht van start te laten gaan. 't Was er koud genoeg voor (de olijfolie bevroor in de keuken!)
Ja, weer een SOG-activiteit minderquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:38 schreef Tinkepink het volgende:
Weten jullie trouwens al dat Fok! om 21.00 offline gaat?
In de koelkast stolt olijfolie. Ik moest hard schudden om er klonten uit te krijgen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch onder de 15 graden al, dat olijfolie stolt?
Moridinges te salutant!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:38 schreef Tinkepink het volgende:
Weten jullie trouwens al dat Fok! om 21.00 offline gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |