Gelukkig, weer een ding minder wat me van mijn studieboeken kan afleiden.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeetje, FOK is vanavond na 21 uur weer down...
ik vind m alleen lekker alsquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Echt hoor, heb van mijn leven nog maar 1 x goede stamppot boerenkool gemaakt en dit was niet het gewoon weer niet.
Waardeloos ben ik in deze stamppot, schijnt de simpelste te zijn maar het werkt bij mij gewoon niet
En ook nog vandaag 2 grote kommen roomijst gehad met chocola, erg lekker maar kom voor vandaag nu al op 2200 kcal
Morgen 1 1/2 uur hometrainen en de rest van de stamppot wegwerken (ja ik ben zuinig), dan eten we vrijdag hopelijk de lamsbout maar ik ben bang dat het pas volgende week gaat worden.
*geeft thee en keelpastilles*quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Niks is onmogelijk![]()
En Twinkle, wel wat, thanks for asking!Hoop alleen dat morgen die irritante hoest weg is, want dan moet ik o.a. telefoon aannemen
![]()
quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vind m alleen lekker als
-de boerenkool echt heel fijn is
-de boerenkool apart gekookt, afgegoten en uitgeknepen is (anders is t te bitter naar mn smaak)
-de boerenkool behoorlijk gaar is (Anders te veel harde stukjes naar mn smaak)
-een hele flinke klont boter door de aardappelen heen zit
-de boel nog even samen goed doorgewarmd is zodat de smaken goed in elkaar trekken.
Omnomnom.
en t lekkerste is ie natuurlijk de dag erna opgebakken
Best goed toch?? Als je iig nog wat fruit neemt en misschien nog een beetje vla/yoghurt ofzo?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:39 schreef Sarabi het volgende:
Mijn lijstje (niet erg goed)
O: 2 geroosterde boterhammen
T: banaan
L: 2 boterhammen met 20+ kaas
D: andijviestamppot en een speklapje
S: 1,5 uur buikdansen
T: nog iets van fruit
Niet een beetje weinig?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Best goed toch?? Als je iig nog wat fruit neemt en misschien nog een beetje vla/yoghurt ofzo?
Die zitten in piccalilly.quote:
Ja maar valt mee, speklapje is qua kcal wel veel..quote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja maar valt mee, speklapje is qua kcal wel veel..
Als je nog een zuivel iets neemt en een fruit dan is het nog wel weinig maar dat kan wel eens voor een dag.
Piccallily... heb een kijkje mogen nemen in een fabriek... laat maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Boerenkool met mosterd is ook jum!quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Boerenkool met augurken?Die banaan in de kerrie snapte ik, maar dit
*ontaarde Hollander*
Twinkle: oe jamaar falafel kan zo lekker zijn!Vooral die van de Maoz, met al die meuk uit de saladebar erbij
Die van de AH waren ook wel te doen, die eet ik dan in pita's met o.a. komkommer, rode ui, andere veggies en saus (heul sterke knoflooksaus indien ik thuis blijf die avond, anders fiëstasaus
) Oe zin an, misschien donderdag ofzo
Ha!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh.
* Viking84 verraadt zichzelf als culi-n00b.
Klopt. Gheyl hèquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:11 schreef Merel het volgende:
[..]
Ha!
En ik zie je onderbroek op de foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |