abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? dinsdag 1 december 2009 @ 14:18:43 #101
70532 loveli
N
pi_75181710
Salade van koude geblancheerde groenten met pesto. Wat je op een cracker doet, kan vaak ook op een blad witlof (nou ja, jam zou ik er niet op smeren) en het hapt makkelijk weg.
crap in = crap out
pi_75181800
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:13 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Op hoeveel m2? Ik vind twee katten op 30m2 wel veel !
Kan makkelijk, mijn vier katten leven op de 2m2 die mijn bank groot is.

Maar serieus: 30m2 kan voor katten prima zijn, ligt een beetje aan hun karakter.
Ging met 2 van mijn katten ook prima (totdat er eentje dood ging en de andere vals werd en iedere man die in mijn buurt kwam aanviel. Maar die woont nu op het platteland bij mijn ouders).
pi_75181911
@Quinz: Zit er trouwens suiker in jouw vanilleyoghurt?
Da's niet lowcarb dan.
Hou je van kaas? Dat is makkelijk door je salade te doen. Of plakjes ei, gebakken kipreepjes of olijven. Of gegrillde groentes met pitjes en/of zaadjes. Of je maakt dunne omeletjes en smeert daar je broodbeleg op.
Lekker en lowcarb.
  Vis een optie? dinsdag 1 december 2009 @ 14:27:05 #104
70532 loveli
N
pi_75181973
Onze oude kat had in de winter genoeg aan een plekje onder de verwarming, maar 's zomers had 'ie kilometers nodig. Als het dan etenstijd was en je riep, zag je soms heel in de verte een rode staart door de weilanden aankomen.
crap in = crap out
pi_75181983
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Kan makkelijk, mijn vier katten leven op de 2m2 die mijn bank groot is.

Maar serieus: 30m2 kan voor katten prima zijn, ligt een beetje aan hun karakter.
Ging met 2 van mijn katten ook prima (totdat er eentje dood ging en de andere vals werd en iedere man die in mijn buurt kwam aanviel. Maar die woont nu op het platteland bij mijn ouders).
Ah ok. Ik ben waarschijnlijk een beetje bevooroordeeld door ons monster Joey - hij is een soort Heerser van de Flat geworden, die hier met liefde 40 rondjes door het huis rent en nog erg speels is. Het is sowieso een druktemaker, met twee rustige katten gaat het idd waarschijnlijk prima.
pi_75182057
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:
@Quinz: Zit er trouwens suiker in jouw vanilleyoghurt?
Da's niet lowcarb dan.
Hou je van kaas? Dat is makkelijk door je salade te doen. Of plakjes ei, gebakken kipreepjes of olijven. Of gegrillde groentes met pitjes en/of zaadjes. Of je maakt dunne omeletjes en smeert daar je broodbeleg op.
Lekker en lowcarb.
Ja, das nog wel even een punt. Ben steeds meer 'gewone' yoghurt door de vanille yoghurt aan het doen, want anders vind ik het te zuur . Salade meenemen blijf ik ook lastig vinden, want dat blijft wordt toch snel slap. Kaas is wel lekker inderdaad, voor omeletjes maken heb ik denk ik ook niet genoeg tijd 's ochtends. En nog vroeger op staan word ik ook niet blij van. Ben een beetje moeilijk geloof ik..
Everything which is not impossible, will eventually happen
  Vis een optie? dinsdag 1 december 2009 @ 14:32:57 #107
70532 loveli
N
pi_75182184
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:29 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Ja, das nog wel even een punt. Ben steeds meer 'gewone' yoghurt door de vanille yoghurt aan het doen, want anders vind ik het te zuur . Salade meenemen blijf ik ook lastig vinden, want dat blijft wordt toch snel slap. Kaas is wel lekker inderdaad, voor omeletjes maken heb ik denk ik ook niet genoeg tijd 's ochtends. En nog vroeger op staan word ik ook niet blij van. Ben een beetje moeilijk geloof ik..
En eens in de week een hoop voorbereiden en invriezen/koelen? Een omelet blijft langer dan een dag goed als je 'em koelt, misschien kun je die best invriezen, dat weet ik eigenlijk niet. Zo ja, dan maak je voor tijden vooruit en mik je ze voorverpakt in de vriezer. Hoef je er 's ochtends alleen maar eentje te pakken.
Denk groot
crap in = crap out
  dinsdag 1 december 2009 @ 14:34:52 #108
331 Merel
Be here now.
pi_75182239
Even snel een lijstje:

O - yoghurt
S - 45 min zwemmen
L - flinke beker erwtensoep, bruine sandwich met carpaccio en tomatenmayonaise van Lebkov
T - banaan, appel
D - dat wordt vanavond wel de ontdooide zuurkool/bloemkool-stamppot
T - ik heb nog 3 pepadews met roomkaas in de koelkast
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_75182627
Wat ik wel altijd irritant vind van de text only, is dat je alleen op www.fok.nl kunt zien dat je een PM hebt!
pi_75182705
quote:
Op maandag 30 november 2009 22:32 schreef P.F het volgende:

[..]

"Die container van mij" is ook 30 m2... Misschien lijkt jouw "huis" alleen maar groter?
Nee je container is echt niet groter... de maat staat fout in de advertenties. Als ik de oppervlakte uitreken van je huis, kom ik op 26m2 uit (maten van de plattegrond).

Of het heel veel scheelt is een 2e. Maar je moet er echt rekening mee houden dat poeslief je dan altijd kan storen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_75182797
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:48 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nee je container is echt niet groter... de maat staat fout in de advertenties. Als ik de oppervlakte uitreken van je huis, kom ik op 26m2 uit (maten van de plattegrond).

Of het heel veel scheelt is een 2e. Maar je moet er echt rekening mee houden dat poeslief je dan altijd kan storen.
Ik weet niet of die plattegrond klopt, heeft iemand anders gemaakt.. Misschien wordt het balkon er bij gerekend in de advertentie.. Ik zei ook niet dat mijn container groter is hoor, maar als die van jou ook 30 is dan lijkt het mij dat zij even groot zijn
pi_75182994
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:50 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik weet niet of die plattegrond klopt, heeft iemand anders gemaakt.. Misschien wordt het balkon er bij gerekend in de advertentie.. Ik zei ook niet dat mijn container groter is hoor, maar als die van jou ook 30 is dan lijkt het mij dat zij even groot zijn
Ik ken die containers, maar ze zijn echt kleiner dan mijn studio qua oppervlakte... en de balkondeur heb je sowieso niet de hele dag open Die plattegrond klopt wel maar de oppervlakte die ze opgeven in de advertenties klopt gewoon niet.

Maar goed, het scheelt iets van 4m2 ofzo (en als je het balkon erbij rekent nog minder) en ik denk niet dat het zoveel uitmaakt voor een kat, in mijn vorige woning had ik ze tenslotte ook. En die was wel kleiner dan jouw container.
pi_75183310
ik vind jouw container net klinken alsof PF in een klikobak woont...

in Leiden hebben ze ook containerwoningen voor studenten. ik vind t van binnen echt wel leuk, alleen liggen ze daar op een godvergeten winderige locatie, in een weiland naast de A44...
Kwak
  dinsdag 1 december 2009 @ 15:05:34 #114
331 Merel
Be here now.
pi_75183343
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:34 schreef Merel het volgende:
Even snel een lijstje:

O - yoghurt
S - 45 min zwemmen
L - flinke beker erwtensoep, bruine sandwich met carpaccio en tomatenmayonaise van Lebkov
T - banaan, appel
D - dat wordt vanavond wel de ontdooide zuurkool/bloemkool-stamppot
T - ik heb nog 3 pepadews met roomkaas in de koelkast
Ik vergat nog een moorkop
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:45 schreef P.F het volgende:
Wat ik wel altijd irritant vind van de text only, is dat je alleen op www.fok.nl kunt zien dat je een PM hebt!
Wat een subtiele hint
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 1 december 2009 @ 15:06:14 #115
331 Merel
Be here now.
pi_75183360
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 15:04 schreef kwakz0r het volgende:
Het is dat ik op m'n werk zit, anders zou ik nu een mooi plaatje van Oscar Mopperkont van Sesamstraat plaatsen!
  dinsdag 1 december 2009 @ 15:09:29 #116
331 Merel
Be here now.
pi_75183473
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 15:06 schreef Merel het volgende:

[..]

Het is dat ik op m'n werk zit, anders zou ik nu een mooi plaatje van Oscar Mopperkont van Sesamstraat plaatsen!
Weet je wat, ik doe het sowieso!

dinsdag 1 december 2009 @ 15:13:21 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75183595
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:48 schreef Ewelina het volgende:

. Maar je moet er echt rekening mee houden dat poeslief je dan altijd kan storen.
.

En "jouw container" klinkt een beetje denigrerend vind ik.
Niet meer actief op Fok!
pi_75183934
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 15:06 schreef Merel het volgende:

[..]

ik denk dat het komt omdat ik ooit een jongetje uit mn klas een poosje gepest heb door als we langs een kliko of andere rolcontainer kwamen te roepen "heeee daar is roderick zn huis!"

wat zijn kinderen soms naar het is wel de enige keer dat ik iemand gepest heb. en terugdenkend was het voornamelijk uit pure angst dat het hij of ik was, als keuze in slachtoffers van de klas...
Kwak
  dinsdag 1 december 2009 @ 15:22:31 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75184001
ik ben echt raar bezig de laatste tijd. Net een tandenborstel en een kabel in de koelkast gelegd (van de week trof ik al een bananenschil in de wasmand aan).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 1 december 2009 @ 15:25:56 #120
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75184145
Oscar

Lijstje met kracht-/beterwordt-voer

O: volkoren pistoletje met biefstukworst
T: honingdropjes (stuk of 6)
L: volkoren pistoletje met biefstukworst
T: kommetje left-over erwtensoep
D: hutspot met tartaartje(s)
T: misschien nog een bakje Griekse yoghurt met jam

Dan moet het toch goed komen dacht ik zo
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_75184190
ik heb wel ooit ál mn boodschappen in t vriesvak gestopt. incl. maandverband, tandpasta en een pak paprika's en een winterpeen.

Kwak
pi_75184218
Haaj
Lijstje tot nu toe:
*Brinta fruitvit
*3 mandarijntjes, banaan
* Drie boterhammen
*Boterham, mandarijn
Avondeten wordt stokbrood (boulogne) met sla, komkommer en falafel. Ben benieuwd hoe (en of) dat gaat smaken.

Bluh, over een kwartier begint mijn Statistiekcollege..
Smile, open your eyes, love and go on
pi_75184278
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 15:20 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik denk dat het komt omdat ik ooit een jongetje uit mn klas een poosje gepest heb door als we langs een kliko of andere rolcontainer kwamen te roepen "heeee daar is roderick zn huis!"

wat zijn kinderen soms naar het is wel de enige keer dat ik iemand gepest heb. en terugdenkend was het voornamelijk uit pure angst dat het hij of ik was, als keuze in slachtoffers van de klas...
Stiekem moest ik daar erg hard om lachen

Oh, en Maria, voel je je inmiddels al ietsje beter?
pi_75184388
Damn, is het al half 4? Ik ga nu pas lunchen. Het is er nog niet van gekomen omdat ik zo druk bezig was met een mailtje. Vanochtend Eerder vanmiddag eindelijk de moed bij elkaar geraapt om een mailtje te sturen aan een prof in de VS of ik stage mag lopen in zijn lab, mailt hij gelijk terug (het was daar half 8 's ochtends! ) dat ik dan wel een strong background moet hebben in allerlei dingen waar ik nou net cursussen over wilde gaan volgen als voorbereiding maar die ik nu dus nog niet heb. Nu maar weer teruggemaild wat ik wel al kan en wat ik ga doen en dat ik bereid ben om alles te leren als voorbereiding, maar niet voordat ik over elke komma 10x had nagedacht. Stress!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_75184506
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 15:04 schreef kwakz0r het volgende:

in Leiden hebben ze ook containerwoningen voor studenten. ik vind t van binnen echt wel leuk, alleen liggen ze daar op een godvergeten winderige locatie, in een weiland naast de A44...
Oh, ik bedoelde het niet denigrerend, ik heb zelf ook in een container gewoond Zijn prima woningen hoor, maar goed, zo noemden ik en mijn vrienden dat altijd. "Gaan we naar jouw container?" "Is goed."

[ Bericht 1% gewijzigd door Ewelina op 01-12-2009 15:43:31 ]
pi_75184861
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 15:22 schreef Viking84 het volgende:
ik ben echt raar bezig de laatste tijd. Net een tandenborstel en een kabel in de koelkast gelegd (van de week trof ik al een bananenschil in de wasmand aan).
Hoe krijg je het voor elkaar...

Meteen maar een lijstje nu ik toch aan het posten ben.
O: 2 sneetjes brood met boterhamworst en een beetje mayo
T: niks
L: 2x geroosterd brood met een gekookt eitje en mayo (nu dus )
T: appel ofzo, het is al zo laat
D: ovenschotel van paddenstoelen, prei en gebakken appel met geitenkaas en aardappelpuree
T: wijn, stukje heel pure chocolade
pi_75185345
quote:
ben je zwanger?

ik vond die containers er altijd superchill uitzien. Die self-contained ones dan hè met eigen keukentje en douche/toilet enzo. Die in Leiden zijn geloof ik vier containers die om 1 centrale container heen staan ofzo. Ik vind het daar echt niks, t zijn net barakken zo afgelegen.

Lijstje tot nu toe:

O: 2 boterhammen met rookvlees
T: muffin
L: sandwich van de Hema. ik was vergeten dat ik brood bij me had die gaan nu dus de koelkast in voor morgen
D: piepers met paprika en stukje vlees
T: mandarijntjes.

ben net pas thuis en ik heb totaal geen honger nog dus ik denk niet dat er nog een vier uur tussendoortje komt.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75185457
Aah wat een schatje in de OP
pi_75185572
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 13:56 schreef loveli het volgende:

[..]

Wees blij dat je geen diarree hebt. Zo. Vrolijker?
Helemaal . Maar dit werkte beter:
quote:
*proest*

Edit: ik vergeet het steeds, maar ik wilde loveli nog beterschap wensen! En alle anderen zieken/brakken ook .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 1 december 2009 @ 16:14:47 #130
3185 Adelante
To let it go now
pi_75185747
Lijstje:

O: twee beschuitjes rookvlees
T: banaan
L: twee geroosterde boterhammen met smeerkaas
T: glas appelsap
T: zie L
D: rijst met wokgroenten
T: stukjes appel met kaneelpoeder

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_75186118
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:14 schreef Adelante het volgende:
Lijstje:

ik voel een sonjabakkermomentje

eet dan tenminste nog kip in je rijst ofzo... of een bak yoghurt. een kerel moet wel een beetje eiwitjes eten hoor...
Kwak
  dinsdag 1 december 2009 @ 16:27:00 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75186146
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:02 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ben je zwanger?
Als je me wat langer zou kennen zou je weten dat dat in mijn geval onmogelijk is .
Niet meer actief op Fok!
pi_75186176
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:14 schreef Adelante het volgende:
Lijstje:

Betekent die smiley dat je het zelf ook niks vindt?
  dinsdag 1 december 2009 @ 16:29:01 #134
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75186214
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als je me wat langer zou kennen zou je weten dat dat in mijn geval onmogelijk is .
Niks is onmogelijk

En Twinkle, wel wat, thanks for asking! Hoop alleen dat morgen die irritante hoest weg is, want dan moet ik o.a. telefoon aannemen
  dinsdag 1 december 2009 @ 16:31:51 #135
3185 Adelante
To let it go now
pi_75186313
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:26 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik voel een sonjabakkermomentje

eet dan tenminste nog kip in je rijst ofzo... of een bak yoghurt. een kerel moet wel een beetje eiwitjes eten hoor...
Volgens mij is zuivel niet oke bij darmproblemen en de kip van gisteren was te snel weer buiten
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 1 december 2009 @ 16:32:18 #136
3185 Adelante
To let it go now
pi_75186335
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:28 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Betekent die smiley dat je het zelf ook niks vindt?
Dat heb je goed geraden
pi_75186341
Wah, topic kwijt Mijn Endnote workshop zit er weer op. Anderhalf uur is echt te kort, maar ik heb toch een beetje kunnen laten zien wat ze er mee kunnen.

O: Brinta
T: Twee snee-en (weet niet waar de puntjes moeten ) volkoren met rookvlees
L: Klein bakje pastasalade, snee met rookvlees
T: Niks
D: Ben ik nog over aan het denken. Zuurkool/bloemkoolstamp of iets met broccoli.

Kun je zuurkool invriezen? Ik heb 500 gram, beetje veel.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 1 december 2009 @ 16:34:03 #138
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75186412
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:29 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Niks is onmogelijk
Mater immaculata .

Ik heb ook een kutlijstje vandaag. Zoveel moeite om iets weg te krijgen. Ik lust eigs alleen maar fruit momenteel .

O: yoghurt met frambozen
T: Sultana koekjes (en nu zijn ze op, dus dat is ook weer klaar)
L: 1 boterham met pindakaas
T: beker warme choc
D: kip kerrie
T: rosébiertje ofzo

En ik heb een chocoletter gekregen bij de Mediamarkt, omdat ik een vragenlijst invulde. Waardeloze vragenlijst btw. Je moest antwoord geven op een schaal van 'matig' t/m 'zeer goed' en dan kreeg je vragen als "krijgt u onze folder ook in de brievenbus"? .
Niet meer actief op Fok!
pi_75186475
Een matige vragenlijst dus
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 1 december 2009 @ 16:35:46 #140
3185 Adelante
To let it go now
pi_75186478
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:34 schreef Viking84 het volgende:

En ik heb een chocoletter gekregen bij de Mediamarkt, omdat ik een vragenlijst invulde. Waardeloze vragenlijst btw. Je moest antwoord geven op een schaal van 'matig' t/m 'zeer goed' en dan kreeg je vragen als "krijgt u onze folder ook in de brievenbus"? .
Als ie er netjes helemaal doorheen is "goed" en als ie uitsteekt en nat is geworden "matig".
  dinsdag 1 december 2009 @ 16:36:27 #141
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75186508
mm..zuurkool. ook op het lijstje voor meenemen uit Nederland.

Ik heb net een poging gedaan tot een middagdutje, maar zelfs dan lukt slapen niet echt. Nou goed, dan vanavond maar!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 1 december 2009 @ 16:37:20 #142
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75186532
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mater immaculata .

Ik heb ook een kutlijstje vandaag. Zoveel moeite om iets weg te krijgen. Ik lust eigs alleen maar fruit momenteel .

O: yoghurt met frambozen
T: Sultana koekjes (en nu zijn ze op, dus dat is ook weer klaar)
L: 1 boterham met pindakaas
T: beker warme choc
D: kip kerrie
T: rosébiertje ofzo

als je alleen maar fruit lust, waarom staat er dan zo weinig fruit op je lijstje? Of groenten, for that matter?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 1 december 2009 @ 16:38:07 #143
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75186564
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:37 schreef AKnynke het volgende:

[..]

als je alleen maar fruit lust, waarom staat er dan zo weinig fruit op je lijstje? Of groenten, for that matter?
Ja dat bedacht ik me ook net.
Het antwoord: het fruit was op . Maar ik heb nu weer nieuw fruit gekocht en straks gaan er dus 2 á 3 bananen in de kip kerrie .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 1 december 2009 @ 16:39:26 #144
3185 Adelante
To let it go now
pi_75186629
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja dat bedacht ik me ook net.
Het antwoord: het fruit was op . Maar ik heb nu weer nieuw fruit gekocht en straks gaan er dus 2 á 3 bananen in de kip kerrie .
bananen in de kipkerrie??? da's net zoiets als draadjesvlees in de macaroni
pi_75186671
Banaan is nou niet echt de meest gezonde fruitsoort. Eet je ook groente?
pi_75186697
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

nah dat t onmogelijk was wissik wel.
maar then again hè, nussing is impussubul!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 1 december 2009 @ 16:41:36 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75186706
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:39 schreef Adelante het volgende:

[..]

bananen in de kipkerrie??? da's net zoiets als draadjesvlees in de macaroni
Dat is lekker hoor! . Ik ken kip kerrie niet zonder banaan .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 1 december 2009 @ 16:42:06 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75186722
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:40 schreef Mini_rulez het volgende:
Banaan is nou niet echt de meest gezonde fruitsoort. Eet je ook groente?
Ja hoor, alleen vandaag niet .
Niet meer actief op Fok!
pi_75186731
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:38 schreef Viking84 het volgende:
2 á 3 bananen in de kip kerrie .
Dat lijkt me net zo vies als bleekselderij.
Wat is er mis met good old ananas door de kip-kerrie?
  dinsdag 1 december 2009 @ 16:43:40 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75186774
Echt, jullie moeten het gewoon eens proberen! Ik heb wel vaker vies kijkende gezichten aan tafel gehad, maar iedereen moest toegeven dat het toch wel erg nom was .
Niet meer actief op Fok!
pi_75186885
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat is lekker hoor! . Ik ken kip kerrie niet zonder banaan .
een kookfanate-kennis van me doet dat ook altijd. Banaan door de kerrie. Was volgens hem iets Thais ofzo
ik vond het erg lekker in elk geval
had eerst mn twijfels omdat ik dacht dat die banaan wel helemaal zompig zou zijn geworden maar dat was helemaal niet zo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 1 december 2009 @ 16:50:56 #152
331 Merel
Be here now.
pi_75187091
Ohja, dat topic over dat draadjesvlees in de macaroni. Wie bedenkt dat nou?

Ik heb spijt van m'n moorkop van vanochtend
  Vis een optie? dinsdag 1 december 2009 @ 17:02:47 #153
70532 loveli
N
pi_75187553
Will and Grace: "They ain't lovehandles if nobody loves you!"
crap in = crap out
pi_75188388
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 15:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

En "jouw container" klinkt een beetje denigrerend vind ik.
Vond ik ook maar dacht dat het aan mij lag !
pi_75188711
Net 1,5 geroeid in de vrieskou. Brrrrrr
  Vis een optie? dinsdag 1 december 2009 @ 17:45:40 #157
70532 loveli
N
pi_75189214
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 17:24 schreef P.F het volgende:

[..]

Vond ik ook maar dacht dat het aan mij lag !
Zal wel mijn gebrek aan subtiliteit zijn, maar... dat is toch precies wat het is, jouw container?
crap in = crap out
pi_75189508
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 17:45 schreef loveli het volgende:

[..]

Zal wel mijn gebrek aan subtiliteit zijn, maar... dat is toch precies wat het is, jouw container?
Hmmm.. Nee het is gewoon een zelfstandige wooneenheid, container is het materiaal
Ik noemde mijn kamer in Osdorp ook niet "die flat", maar gewoon kamer/huisje...
pi_75189535
Boh. Thuis. Moe.
Ik ga zo rennen (8 km), dat was er gister bij ingeschoten. Betekent wel dat ik geen tijd meer heb voor pilates want ik moet vanavond m'n college voor donderdag voorbereiden want morgen krijg ik gasten en stress en stress en stress
Het goede nieuws is wel: ik vind afstudeerders begeleiden zo leuk! Ik heb twee vrij onzekere dames, en ik vind het zo leuk om ze bij-te-sturen-zonder-alles-voor-te-kauwen Nou ja, 't is best veel werk, maar het levert wel wat op.

Lijst:
O: bak magere yoghurt
T: dropjes
L: 2 bruine bolletjes met pindakaas
T: handje amandelen
T: appeltje
S: 8 km rennen, zo
D: spaghetti met tomatensaus, mozzarella en parmezaan
T: stukje chocola, denk ik.
pi_75189887
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 17:45 schreef loveli het volgende:

[..]

Nou ja, "jouw container" en "mijn huis" maakt het verschil wel erg duidelijk.
pi_75190057
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 18:08 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Nou ja, "jouw container" en "mijn huis" maakt het verschil wel erg duidelijk.
Och, ik noemde mijn oude container ook afwisselend mijn huis en mijn container!
  Vis een optie? dinsdag 1 december 2009 @ 18:26:07 #162
70532 loveli
N
pi_75190349
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 18:14 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Och, ik noemde mijn oude container ook afwisselend mijn huis en mijn container!
Vlak bij m'n oude flat staan er ook een paar, maar die heten ook gewoon oneerbiedig 'die zeecontainers'.
crap in = crap out
pi_75190544
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:31 schreef Adelante het volgende:

[..]

Volgens mij is zuivel niet oke bij darmproblemen en de kip van gisteren was te snel weer buiten
ah! ja, je was ziek vergeten....

zo zie je maar, de lijst van iemand met buikgriep lijkt op een sonja bakker dieetdag!
Kwak
pi_75190644
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:43 schreef Viking84 het volgende:
Echt, jullie moeten het gewoon eens proberen! Ik heb wel vaker vies kijkende gezichten aan tafel gehad, maar iedereen moest toegeven dat het toch wel erg nom was .
fruit dient zich uit mijn warme maaltijd te houden. dank u.

Kwak
pi_75190679
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:50 schreef Merel het volgende:
Ohja, dat topic over dat draadjesvlees in de macaroni. Wie bedenkt dat nou?

Ik heb spijt van m'n moorkop van vanochtend
oost europeanen! in slovenië kreeg ik een bord vol elleboogjes macaroni met als saus haché er overheen. gek genoeg vond ik het echt heel lekker...
Kwak
pi_75190700
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 18:34 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

fruit dient zich uit mijn warme maaltijd te houden. dank u.

Eens, ik doe niet aan appel, banaan of ananas in mijn eten. Zelfs citroensap moet ik niet.
pi_75190736
kwertet?

ben net weer heerlijk mishandeld en daarna gemasseerd en gerelaxt door de schoonheidsspecialiste. en mn huid gaat er steeds schoner gladder en beter uit zien

nu eten koken!
Kwak
  dinsdag 1 december 2009 @ 18:36:38 #168
229513 Blurred86
Live Positive
pi_75190745
Hi!

katten ik heb een kat (al woont hij bij mijn vriend, maar die is ook student) en het is heel leuk en qua kosten valt het me heel erg mee eigenlijk, alleen jammer dat je minder vrijheid hebt wat betreft nachtjes/weekendjes weg. Gelukkig willen mijn ouders wel altijd voor hem zorgen als we weggaan .

Ik heb vandaag kikkererwtensoep gegeten, en het is echt heel heel lekker en supermakkelijk te maken ook, ik ben fan!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_75190759
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 18:35 schreef Bob. het volgende:

[..]

Eens, ik doe niet aan appel, banaan of ananas in mijn eten. Zelfs citroensap moet ik niet.
oh dat wel. vind ik vaak lekkerder dan azijn. zeker dan wijnazijn (dat vind ik nl. heeeel vies. zo weeiig)
Kwak
pi_75190832
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 18:36 schreef Blurred86 het volgende:
Hi!

katten ik heb een kat (al woont hij bij mijn vriend, maar die is ook student) en het is heel leuk en qua kosten valt het me heel erg mee eigenlijk, alleen jammer dat je minder vrijheid hebt wat betreft nachtjes/weekendjes weg. Gelukkig willen mijn ouders wel altijd voor hem zorgen als we weggaan .

Ik heb vandaag kikkererwtensoep gegeten, en het is echt heel heel lekker en supermakkelijk te maken ook, ik ben fan!
whoah... dat ziet eruit als hummus, maar dan dunner (door de bouillon) en zonder tahin erin... is dat niet ontzettend machtig?
Kwak
  dinsdag 1 december 2009 @ 18:42:45 #171
229513 Blurred86
Live Positive
pi_75190987
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 18:38 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

whoah... dat ziet eruit als hummus, maar dan dunner (door de bouillon) en zonder tahin erin... is dat niet ontzettend machtig?
Het is best machtig ja, maar niet vervelend vind ik. Het heeft ook wel wat weg van hummus (duh ) en het is heel lekker! Ik ben gek op kikkererwten
  dinsdag 1 december 2009 @ 18:43:57 #172
229513 Blurred86
Live Positive
pi_75191041
Mij lijkt banaan in de kerrie best lekker eigenlijk, ik ga het een keer proberen!
  dinsdag 1 december 2009 @ 18:52:41 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75191425
Wat een non-avontuurlijke eters hier .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:10:33 #174
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75192222
Echt hoor, heb van mijn leven nog maar 1 x goede stamppot boerenkool gemaakt en dit was niet het gewoon weer niet.
Waardeloos ben ik in deze stamppot, schijnt de simpelste te zijn maar het werkt bij mij gewoon niet

En ook nog vandaag 2 grote kommen roomijst gehad met chocola, erg lekker maar kom voor vandaag nu al op 2200 kcal

Morgen 1 1/2 uur hometrainen en de rest van de stamppot wegwerken (ja ik ben zuinig ), dan eten we vrijdag hopelijk de lamsbout maar ik ben bang dat het pas volgende week gaat worden.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_75192264
Wij hebben vanavond ook fruit in ons avondeten gehad hoor Vik. Appel, en het was erg lekker.
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:14:38 #176
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75192396
Jeetje, FOK is vanavond na 21 uur weer down...
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_75192497
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeetje, FOK is vanavond na 21 uur weer down...
Gelukkig, weer een ding minder wat me van mijn studieboeken kan afleiden.
pi_75193228
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Echt hoor, heb van mijn leven nog maar 1 x goede stamppot boerenkool gemaakt en dit was niet het gewoon weer niet.
Waardeloos ben ik in deze stamppot, schijnt de simpelste te zijn maar het werkt bij mij gewoon niet

En ook nog vandaag 2 grote kommen roomijst gehad met chocola, erg lekker maar kom voor vandaag nu al op 2200 kcal

Morgen 1 1/2 uur hometrainen en de rest van de stamppot wegwerken (ja ik ben zuinig ), dan eten we vrijdag hopelijk de lamsbout maar ik ben bang dat het pas volgende week gaat worden.
ik vind m alleen lekker als
-de boerenkool echt heel fijn is
-de boerenkool apart gekookt, afgegoten en uitgeknepen is (anders is t te bitter naar mn smaak)
-de boerenkool behoorlijk gaar is (Anders te veel harde stukjes naar mn smaak)
-een hele flinke klont boter door de aardappelen heen zit
-de boel nog even samen goed doorgewarmd is zodat de smaken goed in elkaar trekken.

Omnomnom.

en t lekkerste is ie natuurlijk de dag erna opgebakken
Kwak
pi_75193300
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:29 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Niks is onmogelijk

En Twinkle, wel wat, thanks for asking! Hoop alleen dat morgen die irritante hoest weg is, want dan moet ik o.a. telefoon aannemen
*geeft thee en keelpastilles*
Fijn dat het al iets beter gaat!

Meh, ik kwam erachter dat falafel níet mijn ding is. Op het andere deel van mn stokbrood zat dus pindakaas
pi_75193381
Mijn lijstje (niet erg goed)

O: 2 geroosterde boterhammen
L: 2 boterhammen met 20+ kaas
D: andijviestamppot en een speklapje
S: 1,5 uur buikdansen
T: nog iets van fruit
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:42:07 #181
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75193464
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:35 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik vind m alleen lekker als
-de boerenkool echt heel fijn is
-de boerenkool apart gekookt, afgegoten en uitgeknepen is (anders is t te bitter naar mn smaak)
-de boerenkool behoorlijk gaar is (Anders te veel harde stukjes naar mn smaak)
-een hele flinke klont boter door de aardappelen heen zit
-de boel nog even samen goed doorgewarmd is zodat de smaken goed in elkaar trekken.

Omnomnom.

en t lekkerste is ie natuurlijk de dag erna opgebakken
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:42:42 #182
331 Merel
Be here now.
pi_75193486
Boerenkool moet met piccalilly!!
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:43:10 #183
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75193508
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:39 schreef Sarabi het volgende:
Mijn lijstje (niet erg goed)

O: 2 geroosterde boterhammen
L: 2 boterhammen met 20+ kaas
D: andijviestamppot en een speklapje
S: 1,5 uur buikdansen
T: nog iets van fruit
Best goed toch?? Als je iig nog wat fruit neemt en misschien nog een beetje vla/yoghurt ofzo?
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:43:17 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75193514
Nee, boerenkool moet met augurken! .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:44:33 #185
229513 Blurred86
Live Positive
pi_75193573
boerenkool moet helemaal niks! andijvie moet!
pi_75193657
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:43 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Best goed toch?? Als je iig nog wat fruit neemt en misschien nog een beetje vla/yoghurt ofzo?
Niet een beetje weinig?
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:46:46 #187
331 Merel
Be here now.
pi_75193669
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:43 schreef Viking84 het volgende:
Nee, boerenkool moet met augurken! .
Die zitten in piccalilly.
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:49:40 #188
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75193795
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:46 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Niet een beetje weinig?
Ja maar valt mee, speklapje is qua kcal wel veel..
Als je nog een zuivel iets neemt en een fruit dan is het nog wel weinig maar dat kan wel eens voor een dag.

Piccallily... heb een kijkje mogen nemen in een fabriek... laat maar
pi_75193828
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 19:49 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja maar valt mee, speklapje is qua kcal wel veel..
Als je nog een zuivel iets neemt en een fruit dan is het nog wel weinig maar dat kan wel eens voor een dag.

Piccallily... heb een kijkje mogen nemen in een fabriek... laat maar
Dat is waar
Volgens mij geen vla of yoghurt in huis dus dat wordt een bekertje melk
Maar nu eerst even zweten
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:51:18 #190
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75193863
Boerenkool met augurken? Die banaan in de kerrie snapte ik, maar dit *ontaarde Hollander*

Twinkle: oe jamaar falafel kan zo lekker zijn! Vooral die van de Maoz, met al die meuk uit de saladebar erbij Die van de AH waren ook wel te doen, die eet ik dan in pita's met o.a. komkommer, rode ui, andere veggies en saus (heul sterke knoflooksaus indien ik thuis blijf die avond, anders fiëstasaus ) Oe zin an, misschien donderdag ofzo
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:52:25 #191
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75193916
Dans ze, Sarabi! *boogies*

En ik vond je lijstje ook niet zo slecht, bakje yoghurt ofzo bij het fruit na het dansen en tadaaaa! Niet echt veel maar ook niet drastisch weinig voor zover ik weet
pi_75193968
  • brinta
  • 3 plakjes roggebrood met pindakaas
  • 1 italiaanse bol met boter, ham en morsterdhoningdressing (uit lunchen dus)
  • Avondeten: beetje opgebakken rijst; veel geroerbakken paksoi, pindasaus. Toe: griesmeelpudding met fruitprut (dat wat je overhoudt als je jam zeeft om gelei-jam te maken)
  • 1 port
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_75194509
    Ik vind 'mijn container' geweldig klinken! Zou het ook juist zo noemen, maar ik houd sowieso van dingen bij de meest ondergewaardeerde naam noemen. En ik vind het jammer dat ik al te oud ben om in een container te wonen, want dat is iets wat ik graag als student meegemaakt zou hebben.
    Om dan later, bij het laatste glaasje cognac voor het haardvuur in mijn kasteel nog even hardop te peinzen: "Weet je nog, toen ik in die container woonde..."
      dinsdag 1 december 2009 @ 20:07:13 #194
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_75194560
    Deze foto kwam ik net tegen bij het recoveren van m'n memorycard. Was in Rome in 2006, geloof ik, een half jaar voordat ik echt serieus met m'n gewicht bezig ging. Ik woog hier iets van 86 kilo, denk ik.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Niet meer actief op Fok!
    pi_75194584
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 19:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Boerenkool met augurken? Die banaan in de kerrie snapte ik, maar dit *ontaarde Hollander*

Twinkle: oe jamaar falafel kan zo lekker zijn! Vooral die van de Maoz, met al die meuk uit de saladebar erbij Die van de AH waren ook wel te doen, die eet ik dan in pita's met o.a. komkommer, rode ui, andere veggies en saus (heul sterke knoflooksaus indien ik thuis blijf die avond, anders fiëstasaus ) Oe zin an, misschien donderdag ofzo
    Boerenkool met mosterd is ook jum!

Maoz?
    Ik had ook die van de AH, en gecombineerd met stokbrood, sla, komkommer en yoghurtmayo. Smaakte prima, totdat ik ook daadwerkelijk een hap nam waar de falafel zat
    pi_75194612
    Ik ben ook anti-fruit in mijn eten Ik vind kip kerrie zelfs niet zo lekker, vanwege de kerrie. En toch... zou ik het wel eens met banaan willen proeven. Maar ja, zit ik dalijk met een hele pan, dat is ook weer zoiets

De kikkererwtensoep ga ik ook eens maken. Alleen niet deze week, deze week moet de broccoli en de boemkool ( ) op.
      dinsdag 1 december 2009 @ 20:08:55 #197
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_75194637
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 19:46 schreef Merel het volgende:

[..]

Die zitten in piccalilly.
    Oh .
    * Viking84 verraadt zichzelf als culi-n00b.
    Niet meer actief op Fok!
      dinsdag 1 december 2009 @ 20:11:49 #198
    331 Merel
    Be here now.
    pi_75194778
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 20:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh .
    * Viking84 verraadt zichzelf als culi-n00b.
    Ha!

En ik zie je onderbroek op de foto
      dinsdag 1 december 2009 @ 20:12:52 #199
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_75194826
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 20:11 schreef Merel het volgende:

[..]

Ha!

En ik zie je onderbroek op de foto
    Klopt. Gheyl hè . Ik zie er niet uit op die foto .
    Niet meer actief op Fok!
      dinsdag 1 december 2009 @ 20:14:32 #200
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_75194914
    Humus, kikkerdingen, couscous... echt nog nooit gehad...

Wow Vik!! wat een verschil!!!!!!!!!!! Je koppie blijft zo lief hetzelfde
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')