abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? dinsdag 1 december 2009 @ 14:18:43 #101
70532 loveli
N
pi_75181710
Salade van koude geblancheerde groenten met pesto. Wat je op een cracker doet, kan vaak ook op een blad witlof (nou ja, jam zou ik er niet op smeren) en het hapt makkelijk weg.
crap in = crap out
pi_75181800
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:13 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Op hoeveel m2? Ik vind twee katten op 30m2 wel veel !
Kan makkelijk, mijn vier katten leven op de 2m2 die mijn bank groot is.

Maar serieus: 30m2 kan voor katten prima zijn, ligt een beetje aan hun karakter.
Ging met 2 van mijn katten ook prima (totdat er eentje dood ging en de andere vals werd en iedere man die in mijn buurt kwam aanviel. Maar die woont nu op het platteland bij mijn ouders).
pi_75181911
@Quinz: Zit er trouwens suiker in jouw vanilleyoghurt?
Da's niet lowcarb dan.
Hou je van kaas? Dat is makkelijk door je salade te doen. Of plakjes ei, gebakken kipreepjes of olijven. Of gegrillde groentes met pitjes en/of zaadjes. Of je maakt dunne omeletjes en smeert daar je broodbeleg op.
Lekker en lowcarb.
  Vis een optie? dinsdag 1 december 2009 @ 14:27:05 #104
70532 loveli
N
pi_75181973
Onze oude kat had in de winter genoeg aan een plekje onder de verwarming, maar 's zomers had 'ie kilometers nodig. Als het dan etenstijd was en je riep, zag je soms heel in de verte een rode staart door de weilanden aankomen.
crap in = crap out
pi_75181983
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Kan makkelijk, mijn vier katten leven op de 2m2 die mijn bank groot is.

Maar serieus: 30m2 kan voor katten prima zijn, ligt een beetje aan hun karakter.
Ging met 2 van mijn katten ook prima (totdat er eentje dood ging en de andere vals werd en iedere man die in mijn buurt kwam aanviel. Maar die woont nu op het platteland bij mijn ouders).
Ah ok. Ik ben waarschijnlijk een beetje bevooroordeeld door ons monster Joey - hij is een soort Heerser van de Flat geworden, die hier met liefde 40 rondjes door het huis rent en nog erg speels is. Het is sowieso een druktemaker, met twee rustige katten gaat het idd waarschijnlijk prima.
pi_75182057
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:
@Quinz: Zit er trouwens suiker in jouw vanilleyoghurt?
Da's niet lowcarb dan.
Hou je van kaas? Dat is makkelijk door je salade te doen. Of plakjes ei, gebakken kipreepjes of olijven. Of gegrillde groentes met pitjes en/of zaadjes. Of je maakt dunne omeletjes en smeert daar je broodbeleg op.
Lekker en lowcarb.
Ja, das nog wel even een punt. Ben steeds meer 'gewone' yoghurt door de vanille yoghurt aan het doen, want anders vind ik het te zuur . Salade meenemen blijf ik ook lastig vinden, want dat blijft wordt toch snel slap. Kaas is wel lekker inderdaad, voor omeletjes maken heb ik denk ik ook niet genoeg tijd 's ochtends. En nog vroeger op staan word ik ook niet blij van. Ben een beetje moeilijk geloof ik..
Everything which is not impossible, will eventually happen
  Vis een optie? dinsdag 1 december 2009 @ 14:32:57 #107
70532 loveli
N
pi_75182184
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:29 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Ja, das nog wel even een punt. Ben steeds meer 'gewone' yoghurt door de vanille yoghurt aan het doen, want anders vind ik het te zuur . Salade meenemen blijf ik ook lastig vinden, want dat blijft wordt toch snel slap. Kaas is wel lekker inderdaad, voor omeletjes maken heb ik denk ik ook niet genoeg tijd 's ochtends. En nog vroeger op staan word ik ook niet blij van. Ben een beetje moeilijk geloof ik..
En eens in de week een hoop voorbereiden en invriezen/koelen? Een omelet blijft langer dan een dag goed als je 'em koelt, misschien kun je die best invriezen, dat weet ik eigenlijk niet. Zo ja, dan maak je voor tijden vooruit en mik je ze voorverpakt in de vriezer. Hoef je er 's ochtends alleen maar eentje te pakken.
Denk groot
crap in = crap out
  dinsdag 1 december 2009 @ 14:34:52 #108
331 Merel
Be here now.
pi_75182239
Even snel een lijstje:

O - yoghurt
S - 45 min zwemmen
L - flinke beker erwtensoep, bruine sandwich met carpaccio en tomatenmayonaise van Lebkov
T - banaan, appel
D - dat wordt vanavond wel de ontdooide zuurkool/bloemkool-stamppot
T - ik heb nog 3 pepadews met roomkaas in de koelkast
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_75182627
Wat ik wel altijd irritant vind van de text only, is dat je alleen op www.fok.nl kunt zien dat je een PM hebt!
pi_75182705
quote:
Op maandag 30 november 2009 22:32 schreef P.F het volgende:

[..]

"Die container van mij" is ook 30 m2... Misschien lijkt jouw "huis" alleen maar groter?
Nee je container is echt niet groter... de maat staat fout in de advertenties. Als ik de oppervlakte uitreken van je huis, kom ik op 26m2 uit (maten van de plattegrond).

Of het heel veel scheelt is een 2e. Maar je moet er echt rekening mee houden dat poeslief je dan altijd kan storen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_75182797
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:48 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nee je container is echt niet groter... de maat staat fout in de advertenties. Als ik de oppervlakte uitreken van je huis, kom ik op 26m2 uit (maten van de plattegrond).

Of het heel veel scheelt is een 2e. Maar je moet er echt rekening mee houden dat poeslief je dan altijd kan storen.
Ik weet niet of die plattegrond klopt, heeft iemand anders gemaakt.. Misschien wordt het balkon er bij gerekend in de advertentie.. Ik zei ook niet dat mijn container groter is hoor, maar als die van jou ook 30 is dan lijkt het mij dat zij even groot zijn
pi_75182994
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:50 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik weet niet of die plattegrond klopt, heeft iemand anders gemaakt.. Misschien wordt het balkon er bij gerekend in de advertentie.. Ik zei ook niet dat mijn container groter is hoor, maar als die van jou ook 30 is dan lijkt het mij dat zij even groot zijn
Ik ken die containers, maar ze zijn echt kleiner dan mijn studio qua oppervlakte... en de balkondeur heb je sowieso niet de hele dag open Die plattegrond klopt wel maar de oppervlakte die ze opgeven in de advertenties klopt gewoon niet.

Maar goed, het scheelt iets van 4m2 ofzo (en als je het balkon erbij rekent nog minder) en ik denk niet dat het zoveel uitmaakt voor een kat, in mijn vorige woning had ik ze tenslotte ook. En die was wel kleiner dan jouw container.
pi_75183310
ik vind jouw container net klinken alsof PF in een klikobak woont...

in Leiden hebben ze ook containerwoningen voor studenten. ik vind t van binnen echt wel leuk, alleen liggen ze daar op een godvergeten winderige locatie, in een weiland naast de A44...
Kwak
  dinsdag 1 december 2009 @ 15:05:34 #114
331 Merel
Be here now.
pi_75183343
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:34 schreef Merel het volgende:
Even snel een lijstje:

O - yoghurt
S - 45 min zwemmen
L - flinke beker erwtensoep, bruine sandwich met carpaccio en tomatenmayonaise van Lebkov
T - banaan, appel
D - dat wordt vanavond wel de ontdooide zuurkool/bloemkool-stamppot
T - ik heb nog 3 pepadews met roomkaas in de koelkast
Ik vergat nog een moorkop
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:45 schreef P.F het volgende:
Wat ik wel altijd irritant vind van de text only, is dat je alleen op www.fok.nl kunt zien dat je een PM hebt!
Wat een subtiele hint
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 1 december 2009 @ 15:06:14 #115
331 Merel
Be here now.
pi_75183360
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 15:04 schreef kwakz0r het volgende:
Het is dat ik op m'n werk zit, anders zou ik nu een mooi plaatje van Oscar Mopperkont van Sesamstraat plaatsen!
  dinsdag 1 december 2009 @ 15:09:29 #116
331 Merel
Be here now.
pi_75183473
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 15:06 schreef Merel het volgende:

[..]

Het is dat ik op m'n werk zit, anders zou ik nu een mooi plaatje van Oscar Mopperkont van Sesamstraat plaatsen!
Weet je wat, ik doe het sowieso!

dinsdag 1 december 2009 @ 15:13:21 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75183595
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:48 schreef Ewelina het volgende:

. Maar je moet er echt rekening mee houden dat poeslief je dan altijd kan storen.
.

En "jouw container" klinkt een beetje denigrerend vind ik.
Niet meer actief op Fok!
pi_75183934
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 15:06 schreef Merel het volgende:

[..]

ik denk dat het komt omdat ik ooit een jongetje uit mn klas een poosje gepest heb door als we langs een kliko of andere rolcontainer kwamen te roepen "heeee daar is roderick zn huis!"

wat zijn kinderen soms naar het is wel de enige keer dat ik iemand gepest heb. en terugdenkend was het voornamelijk uit pure angst dat het hij of ik was, als keuze in slachtoffers van de klas...
Kwak
  dinsdag 1 december 2009 @ 15:22:31 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75184001
ik ben echt raar bezig de laatste tijd. Net een tandenborstel en een kabel in de koelkast gelegd (van de week trof ik al een bananenschil in de wasmand aan).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 1 december 2009 @ 15:25:56 #120
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75184145
Oscar

Lijstje met kracht-/beterwordt-voer

O: volkoren pistoletje met biefstukworst
T: honingdropjes (stuk of 6)
L: volkoren pistoletje met biefstukworst
T: kommetje left-over erwtensoep
D: hutspot met tartaartje(s)
T: misschien nog een bakje Griekse yoghurt met jam

Dan moet het toch goed komen dacht ik zo
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_75184190
ik heb wel ooit ál mn boodschappen in t vriesvak gestopt. incl. maandverband, tandpasta en een pak paprika's en een winterpeen.

Kwak
pi_75184218
Haaj
Lijstje tot nu toe:
*Brinta fruitvit
*3 mandarijntjes, banaan
* Drie boterhammen
*Boterham, mandarijn
Avondeten wordt stokbrood (boulogne) met sla, komkommer en falafel. Ben benieuwd hoe (en of) dat gaat smaken.

Bluh, over een kwartier begint mijn Statistiekcollege..
Smile, open your eyes, love and go on
pi_75184278
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 15:20 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik denk dat het komt omdat ik ooit een jongetje uit mn klas een poosje gepest heb door als we langs een kliko of andere rolcontainer kwamen te roepen "heeee daar is roderick zn huis!"

wat zijn kinderen soms naar het is wel de enige keer dat ik iemand gepest heb. en terugdenkend was het voornamelijk uit pure angst dat het hij of ik was, als keuze in slachtoffers van de klas...
Stiekem moest ik daar erg hard om lachen

Oh, en Maria, voel je je inmiddels al ietsje beter?
Smile, open your eyes, love and go on
pi_75184388
Damn, is het al half 4? Ik ga nu pas lunchen. Het is er nog niet van gekomen omdat ik zo druk bezig was met een mailtje. Vanochtend Eerder vanmiddag eindelijk de moed bij elkaar geraapt om een mailtje te sturen aan een prof in de VS of ik stage mag lopen in zijn lab, mailt hij gelijk terug (het was daar half 8 's ochtends! ) dat ik dan wel een strong background moet hebben in allerlei dingen waar ik nou net cursussen over wilde gaan volgen als voorbereiding maar die ik nu dus nog niet heb. Nu maar weer teruggemaild wat ik wel al kan en wat ik ga doen en dat ik bereid ben om alles te leren als voorbereiding, maar niet voordat ik over elke komma 10x had nagedacht. Stress!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_75184506
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 15:04 schreef kwakz0r het volgende:

in Leiden hebben ze ook containerwoningen voor studenten. ik vind t van binnen echt wel leuk, alleen liggen ze daar op een godvergeten winderige locatie, in een weiland naast de A44...
Oh, ik bedoelde het niet denigrerend, ik heb zelf ook in een container gewoond Zijn prima woningen hoor, maar goed, zo noemden ik en mijn vrienden dat altijd. "Gaan we naar jouw container?" "Is goed."

[ Bericht 1% gewijzigd door Ewelina op 01-12-2009 15:43:31 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')