abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75175543
Pffff! *dept oksels droog Nou, die student was knap pissig... Afijn, hebben we dat ook maar weer overleefd

Calimero, pas alsjeblieft op met scheenbeenblessures! Voor je het weet zit je driekwart van de tijd met zere schenen.
  dinsdag 1 december 2009 @ 11:16:43 #52
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75175545
Denk dat het met wat rust wel goed komt Calimero, hielp bij mij iig goed.

Lijst:
O: 2 boterhammen met lever en met jam, beschuit 48+ kaas, glas melk
S: 2 uur wandelen (we gaan zo, heerlijk weer!!!)
T:appel
T: kom magere yoghurt met mandarijn
L: 2 kommen broccolisoep, boterham lever, gekookt ei
T: blokje choco
D: stamppot boerenkool met een saucijs voor mij.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_75175595
Ik heb een winterprobleem. Ik heb geen nieuwe jas gekocht voor de winter omdat ik had gehoopt na de bevalling weer in mijn oude jassen te passen. Nu heb ik een voorliefde voor getailleerde jassen, maar wonderwel kan ik mezelf nét in een van mijn jassen proppen, dus ik heb goede hoop dat dat alleen maar beter wordt.

Het probleem is alleen dat ik geen rekening had gehouden met borstvoeding. M'n borsten tieten zijn veel te groot voor mijn jassen. Ik zit te twijfelen of ik een nieuwe jas koop of dat ik het maar met dassen en coltruien op ga lossen. Ik kan natuurlijk ook gewoon nog een paar maanden binnenblijven.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 1 december 2009 @ 11:18:41 #54
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75175613
Goeiemorgen! </kraakstem> Volgens mij ben ik één van de weinige mensen die aankomt als ze ziekig is +400 gram, yeah.

Kitti uit de OP

Calimero: heb je jezelf ook gemeten? Zie je daar niks aan?

Zwemmende Merel
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_75175631
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hmm, m'n docent was ziek en toen ben ik gaan shoppen. Al m'n verjaardagsgeld is eigenlijk al weer op. .
Maar heb je wel wat leuks gekocht?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_75175683
Claudia, fiets je veel, of zou het alleen maar voor af en toe een stukje lopen zijn? Op de fiets vind ik coltruien en sjaals toch niet afdoende warm.
pi_75175690
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ha huup, wat leuk dat je hier meepost! Ik heb me een ruime week geleden weer 'gemeld' en heb als fijne tip www.dieetinzicht.nl gekregen. Daarmee kun je bijhouden of je (goed) genoeg eet voor de borstvoeding. Ik weet niet of je die tip al gekregen had en of je er uberhaupt zin in hebt om lijstjes bij te houden.

Hoe lang duurde het trouwens voor jij je na de bevalling weer redelijk hersteld voelde? Ik zit nu op ruim 2 weken en ik voel me ineens veel beter. Gister kon ik zomaar probleemloos 1,5 uur wandelen, maar ik wil het ook niet forceren.
oh hoi!

thnx voor de link, ik ga er thuis eens goed naar kijken. Het moeilijke aan borstvoeding vind ik nu dat je nu een soort van "extra" moet eten volgens sommigen maar vervolgens moet je ook weer als je weer stopt met bv eraan denken dat je dan weer minder eet. Lastig vind ik.

En ehm, het is nu 14 weken na de bevalling en ik ben nu pas weer es gaan hardlopen hahaha
Nee serieus, die eerste 6 weken dat je officieel nog onder de zorg van je vk valt, die weken heb ik niet gesport of wat dan ook, ik heb wel veel gelopen maar ik kreeg er extra problemen bij die mn herstel wel flink vertraagd hebben. hechtdraad dat door mn lijf afgestoten werd
Het heeft denk ik echt tot 10 weken na de bevalling geduurd hier voor ik me weer optimaal voelde. Maarja, als dat hechtdraadgebeuren er niet was geweest dan had ik me veel eerder weer prima gevoeld denk ik.

Luister gewoon naar je lijf en neem voldoende rust. Je merkt het vanzelf als je te ver bent gegaan
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Vis een optie? dinsdag 1 december 2009 @ 11:23:27 #58
70532 loveli
N
pi_75175787
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:16 schreef ColdFeet het volgende:
Pffff! *dept oksels droog Nou, die student was knap pissig... Afijn, hebben we dat ook maar weer overleefd

Calimero, pas alsjeblieft op met scheenbeenblessures! Voor je het weet zit je driekwart van de tijd met zere schenen.
Uitgebreider verslagje please?
crap in = crap out
pi_75175836
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:19 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Maar heb je wel wat leuks gekocht?
Ja, een spijkerbroek en laarzen! Die moest ik ook allebei nog hebben. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_75175871
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:24 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, een spijkerbroek en laarzen! Die moest ik ook allebei nog hebben. .
fotoooo!

ColdFeet gelukkig maar.
Ik zou echt een ramp zijn met dat soort dingen. Ik schiet al in de stress als een random persoon op straat kwaad mijn kant uit kijkt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75175887
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:20 schreef ColdFeet het volgende:
Claudia, fiets je veel, of zou het alleen maar voor af en toe een stukje lopen zijn? Op de fiets vind ik coltruien en sjaals toch niet afdoende warm.
Ik fiets vrijwel niets, hooguit 10 minuten naar het station (en dat is pas vanaf februari weer). Ik denk dat ik het maar houd bij de bovenste knoopjes openlaten. Het is vast geen gezicht, maarja.

Als ik nou een boobjob neem na de borstvoeding dan kan ik de nieuwe jas een volgende winter weer gebruiken.
pi_75176015
quote:
Op maandag 30 november 2009 21:01 schreef Merel het volgende:
Ik had een kat die binnen moest blijven, maar woonde in een studentenhuis waar het beessie alle kamers in mocht en volop aandacht kreeg als ik er niet was. Katten kunnen best goed tegen alleen zijn, maar als je vaker weg bent dan thuis zou ik het toch niet doen.
heb je de nieuwe aanwinst van je oude huis al eens ontmoet? hij is echt ZO schattig. ik weet zn echte naam niet, die vriendin van mij noemt hem altijd "tripod" omdat ie een pootje mist...maar volgens mij heeft ie wel een officiele naam
Kwak
pi_75176104
Worden je borsten niet vanzelf weer kleiner, Claudia? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_75176127
goeiemorgen overigens

volgens mij is er een secret santa pakje voor mij aangekomen... ik herken de afzender niet en er staat niks specifieks op, maar voor de zekerheid laat ik t maar dicht tot 23 december spann0nd!!!
Kwak
pi_75176170
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
zolang je zoogt niet volgens mij (er is vast een beter woord voor. dit klinkt nogal...dierlijk)
Kwak
pi_75176185
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:20 schreef huuphuup het volgende:

thnx voor de link, ik ga er thuis eens goed naar kijken. Het moeilijke aan borstvoeding vind ik nu dat je nu een soort van "extra" moet eten volgens sommigen maar vervolgens moet je ook weer als je weer stopt met bv eraan denken dat je dan weer minder eet. Lastig vind ik.
Daarom probeer ik nu te eten naar behoefte en gebruik ik de caloriechecker om te controleren of het wel genoeg is. Ik hoop dat met het afbouwen van de borstvoeding de energiebehoefte ook vanzelf minder wordt. Mocht dat niet zo zijn, dan ga ik tegen die tijd niet zozeer minder eten maar calorie-armer (bijv. door handjes noten te vervangen door bakken magere yoghurt).

Ik moet nog zoveel zwangerschapskilo's kwijt, en ik hoop dat het merendeel in de komende tijd vanzelf verdwijnt door veel maar gezond te eten en er flink bij te wandelen. Hardlopen durf ik sowieso niet te doen voor ik de 6 weken gehaald heb.
pi_75176193
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Uitgebreider verslagje please?
Ik had de toets behoorlijk streng nagekeken, omdat hij ook bepaald niet moeilijk was... Het gemiddelde was prima, maar iemand die het echt slecht heeft geleerd mist dan veel punten. Plus dat hij nog veel punten verloor met slordigheid, onleesbaarheid, ontbrekende eenheden, afrondingen, assen zonder schaal, etc. Maar dat vond hij heel onredelijk, ik had dat zelf er wel bij kunnen bedenken, dacht hij. Huuu.

Nou ja. Hebben we dat ook weer gehad. Ik ga eens wat nuttigs doen
pi_75176364
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Daarom probeer ik nu te eten naar behoefte en gebruik ik de caloriechecker om te controleren of het wel genoeg is. Ik hoop dat met het afbouwen van de borstvoeding de energiebehoefte ook vanzelf minder wordt. Mocht dat niet zo zijn, dan ga ik tegen die tijd niet zozeer minder eten maar calorie-armer (bijv. door handjes noten te vervangen door bakken magere yoghurt).

Ik moet nog zoveel zwangerschapskilo's kwijt, en ik hoop dat het merendeel in de komende tijd vanzelf verdwijnt door veel maar gezond te eten en er flink bij te wandelen. Hardlopen durf ik sowieso niet te doen voor ik de 6 weken gehaald heb.
haha dat klinkt alsof je bang bent dat je het niet overleefd
ik had een C cup voor de zwangerschap, ging in de zwangerschap naar een D en toen in de 3 weken na de bevalling naar een E lang leve de stuwing. Nu zit ik weer terug op een D cup.
Het neemt nog wel ietsjes af dus waarschijnlijk. En als je stopt met voeden dan ga je meestal weer terug naar je oude maat.
Die kilo's moet je je tot 6 weken ook niet druk om maken hoor, dat komt vanzelf. Inderdaad gewoon lekker achter de kinderwagen ofzo, lekker met Ivan naar buiten
Overigens was ik 20 of 22 kilo ofzo aangekomen en dat was 2 weken na de bevalling goeddeels weg, 3 of 4 weken erna was ik alles weer kwijt. Nou was het overgrote merendeel ook wel vocht maar toch.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75176381
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:35 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik had de toets behoorlijk streng nagekeken, omdat hij ook bepaald niet moeilijk was... Het gemiddelde was prima, maar iemand die het echt slecht heeft geleerd mist dan veel punten. Plus dat hij nog veel punten verloor met slordigheid, onleesbaarheid, ontbrekende eenheden, afrondingen, assen zonder schaal, etc. Maar dat vond hij heel onredelijk, ik had dat zelf er wel bij kunnen bedenken, dacht hij. Huuu.

wat een knurft
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75176450
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil 6 maanden lang borstvoeding geven als dat in combinatie met werk lukt, dus ik zit nog wel een tijdje vast aan mijn nieuwe voorgevel. Ik vind het gewoon zonde om een jas voor één winter te kopen.

Stiekem baal ik ook wel dat het nog zo lang gaat duren voor ik m'n oude lichaam terug heb, maar de borstvoeding is nu even belangrijker. Ik hang mijn favoriete jas wel weer terug in de kast.
  dinsdag 1 december 2009 @ 11:43:13 #71
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75176467
Wat een faalhaas, CF Ach nu weet ie voor de herkansing wat er van hem verwacht wordt

Ik vond het altijd enorm tof dat mijn wiskundeleraar vroeger voor het 'proces' meer punten gaf dan voor een goed eind-antwoord Soms kan het dat je ergens tijdens een berekening een steekje laat vallen en dan is het fijn dat niet al je werk 'down the drain' is zeg maar. Het was dan idd uiteraard wel van belang dat je al de stappen die je nam duidelijk opschreef
  Vis een optie? dinsdag 1 december 2009 @ 11:46:43 #72
70532 loveli
N
pi_75176602
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:35 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Als je weet dat je het vak moet halen mag je er ook wel een klein beetje moeite voor doen.
crap in = crap out
pi_75176647
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat een faalhaas, CF
goede samenvatting

loser
Ja doei.
pi_75176689
Nice Merel!

Pfieeeuw, heb mijn surprise bijna af, gedichten bijna af, kado's bijna binnen. Ga vandaag met mutti nog even de laatste dingetjes halen, dan kan mijn secret santa ding ook op de post

Qua eten gaat het goed, qua sporten moet ik nog even een schop onder m'n hol krijgen. Heb wel gister een joggingbroek gekocht, dus ik ga maar gezellig 2 uur sporten vanavond.

Fijne dag!
  dinsdag 1 december 2009 @ 11:52:14 #75
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75176809
Zo dan, 2 uur? Wat ga je doen dan Shiny?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')