Maar heb je wel wat leuks gekocht?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hmm, m'n docent was ziek en toen ben ik gaan shoppen. Al m'n verjaardagsgeld is eigenlijk al weer op..
oh hoi!quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ha huup, wat leuk dat je hier meepost! Ik heb me een ruime week geleden weer 'gemeld' en heb als fijne tip www.dieetinzicht.nl gekregen. Daarmee kun je bijhouden of je (goed) genoeg eet voor de borstvoeding. Ik weet niet of je die tip al gekregen had en of je er uberhaupt zin in hebt om lijstjes bij te houden.
Hoe lang duurde het trouwens voor jij je na de bevalling weer redelijk hersteld voelde? Ik zit nu op ruim 2 weken en ik voel me ineens veel beter. Gister kon ik zomaar probleemloos 1,5 uur wandelen, maar ik wil het ook niet forceren.
Uitgebreider verslagje please?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:16 schreef ColdFeet het volgende:
Pffff! *dept oksels droogNou, die student was knap pissig... Afijn, hebben we dat ook maar weer overleefd
Calimero, pas alsjeblieft op met scheenbeenblessures! Voor je het weet zit je driekwart van de tijd met zere schenen.
Ja, een spijkerbroek en laarzen! Die moest ik ook allebei nog hebben.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar heb je wel wat leuks gekocht?
fotoooo!quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, een spijkerbroek en laarzen! Die moest ik ook allebei nog hebben..
Ik fiets vrijwel niets, hooguit 10 minuten naar het station (en dat is pas vanaf februari weer). Ik denk dat ik het maar houd bij de bovenste knoopjes openlaten. Het is vast geen gezicht, maarja.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:20 schreef ColdFeet het volgende:
Claudia, fiets je veel, of zou het alleen maar voor af en toe een stukje lopen zijn? Op de fiets vind ik coltruien en sjaals toch niet afdoende warm.
heb je de nieuwe aanwinst van je oude huis al eens ontmoet? hij is echt ZO schattig. ik weet zn echte naam niet, die vriendin van mijquote:Op maandag 30 november 2009 21:01 schreef Merel het volgende:
Ik had een kat die binnen moest blijven, maar woonde in een studentenhuis waar het beessie alle kamers in mocht en volop aandacht kreeg als ik er niet was. Katten kunnen best goed tegen alleen zijn, maar als je vaker weg bent dan thuis zou ik het toch niet doen.
zolang je zoogt niet volgens mijquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Worden je borsten niet vanzelf weer kleiner, Claudia?.
Daarom probeer ik nu te eten naar behoefte en gebruik ik de caloriechecker om te controleren of het wel genoeg is. Ik hoop dat met het afbouwen van de borstvoeding de energiebehoefte ook vanzelf minder wordt. Mocht dat niet zo zijn, dan ga ik tegen die tijd niet zozeer minder eten maar calorie-armer (bijv. door handjes noten te vervangen door bakken magere yoghurt).quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:20 schreef huuphuup het volgende:
thnx voor de link, ik ga er thuis eens goed naar kijken. Het moeilijke aan borstvoeding vind ik nu dat je nu een soort van "extra" moet eten volgens sommigen maar vervolgens moet je ook weer als je weer stopt met bv eraan denken dat je dan weer minder eet. Lastig vind ik.
Ik had de toets behoorlijk streng nagekeken, omdat hij ook bepaald niet moeilijk was... Het gemiddelde was prima, maar iemand die het echt slecht heeft geleerd mist dan veel punten. Plus dat hij nog veel punten verloor met slordigheid, onleesbaarheid, ontbrekende eenheden, afrondingen, assen zonder schaal, etc. Maar dat vond hij heel onredelijk, ik had dat zelf er wel bij kunnen bedenken, dacht hij. Huuu.quote:
haha dat klinkt alsof je bang bent dat je het niet overleefdquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daarom probeer ik nu te eten naar behoefte en gebruik ik de caloriechecker om te controleren of het wel genoeg is. Ik hoop dat met het afbouwen van de borstvoeding de energiebehoefte ook vanzelf minder wordt. Mocht dat niet zo zijn, dan ga ik tegen die tijd niet zozeer minder eten maar calorie-armer (bijv. door handjes noten te vervangen door bakken magere yoghurt).
Ik moet nog zoveel zwangerschapskilo's kwijt, en ik hoop dat het merendeel in de komende tijd vanzelf verdwijnt door veel maar gezond te eten en er flink bij te wandelen. Hardlopen durf ik sowieso niet te doen voor ik de 6 weken gehaald heb.
wat een knurftquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik had de toets behoorlijk streng nagekeken, omdat hij ook bepaald niet moeilijk was... Het gemiddelde was prima, maar iemand die het echt slecht heeft geleerd mist dan veel punten. Plus dat hij nog veel punten verloor met slordigheid, onleesbaarheid, ontbrekende eenheden, afrondingen, assen zonder schaal, etc. Maar dat vond hij heel onredelijk, ik had dat zelf er wel bij kunnen bedenken, dacht hij. Huuu.
Nou ja. Hebben we dat ook weer gehad. Ik ga eens wat nuttigs doen
Ik wil 6 maanden lang borstvoeding geven als dat in combinatie met werk lukt, dus ik zit nog wel een tijdje vast aan mijn nieuwe voorgevel. Ik vind het gewoon zonde om een jas voor één winter te kopen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Worden je borsten niet vanzelf weer kleiner, Claudia?.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik had de toets behoorlijk streng nagekeken, omdat hij ook bepaald niet moeilijk was... Het gemiddelde was prima, maar iemand die het echt slecht heeft geleerd mist dan veel punten. Plus dat hij nog veel punten verloor met slordigheid, onleesbaarheid, ontbrekende eenheden, afrondingen, assen zonder schaal, etc. Maar dat vond hij heel onredelijk, ik had dat zelf er wel bij kunnen bedenken, dacht hij. Huuu.
Nou ja. Hebben we dat ook weer gehad. Ik ga eens wat nuttigs doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |