abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75187322

Welcome to Wisteria Lane!

Narrated by deceased resident Mary Alice (Brenda Strong), Desperate Housewives uncovers the real secrets behind the closed doors of her suburban neighbours...

There's Susan Mayer (Teri Hatcher), the divorcee and single mum who'll go to extraordinary lengths for love; Lynette Scavo (Felicity Huffman), the ex-career woman who traded the boardroom for boredom, mixed with moments of sheer panic as the mother of four unmanageable kids...
Bree Van De Kamp (Marcia Cross), whose family is about to mutiny; and Gabrielle Solis (Eva Longoria), the ex-model with everything she's ever wanted - a rich husband, a big house - and a passionate affair with her 17-year-old gardener.
Then there are the men... Sexy new neighbour Mike Delfino (Jamie Denton), a supposedly widowed plumber who has Susan and Edie vying for his attention;
Gabrielle's better half, Carlos (Ricardo Antonio Chavira), who figures he bought his wife a diamond necklace, so she should do whatever he tells her; and as for Mary Alice's newly-widowed husband, Paul (Mark Moses), there must be a reason why he's digging up the pool in the middle of the night.

From her unique vantage point, Mary Alice sees more now than she ever did alive, and she'ss planning to share all the delicious secrets that hide behind every neighbour's closed door in this seemingly perfect American suburb of Wisteria Lane.

The series rocketed to the top of the ratings from the premiere episode, and immediately the term "desperate housewives" became a cultural phenomenon, warranting "the real desperate housewives" features in magazines and such TV shows as The Oprah Winfrey Show and The Dr. Phil Show. The show has been credited, along with Lost and Grey's Anatomy.

[ ]afbeelding ]
Starring
Teri Hatcher as Susan Delfino
Felicity Huffman as Lynette Scavo
Marcia Cross as Bree Hodge
Eva Longoria Parker as Gabrielle Solis
Nicollette Sheridan as Edie Britt
Ricardo Antonio Chavira as Carlos Solis
Doug Savant as Tom Scavo
Kyle MacLachlan as Orson Hodge
Dana Delany as Katherine Mayfair
Neal McDonough as Dave Williams
Shawn Pyfrom as Andrew Van De Kamp
Brenda Strong as Mary Alice Young
James Denton as Mike Delfino

Also starring
Charlie Carver as Porter Scavo
Max Carver as Preston Scavo
Joshua Logan Moore as Parker Scavo
Kendall Applegate as Penny Scavo

Formerly starring
Steven Culp - Rex Van De Kamp (Season 1) recurring afterwards
Alfre Woodard - Betty Applewhite (Season 2) recurring previously
Mark Moses - Paul Young (Seasons 1-2) recurring afterwards
Cody Kasch - Zach Young (Seasons 1-2) recurring afterwards
Jesse Metcalfe - John Rowland (Season 1) recurring afterwards
Richard Burgi - Karl Mayer (Seasons 1-2) recurring otherwise
Mehcad Brooks - Matthew Applewhite (Season 2) recurring previously
Page Kennedy - Caleb Applewhite #1 (Season 2) credited until ep. 30
NaShawn Kearse - Caleb Applewhite #2 (Season 2) first appearance in ep. 31
Roger Bart - George Williams (Seasons 1-2) recurring otherwise

Vorige delen:
Desperate Housewives (VS-kijkers!)
Desperate Housewives (VS-kijkers!) #2
Desperate Housewives (VS) #3 - Tempting isn't it?
Desperate Housewives (VS) #4 - It's extra Juicy!
Desperate Housewives (VS) #5 - Dylan discovers the truth
Desperate Housewives (VS) #6 - An evil husband...

[ afbeelding ]

Laatste posts uit #7:
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:44 schreef BaRdmann het volgende:

[..]

Ik blijf bij Angie. Julie + Nick = gewurgd door onbekende. Emily + Nick = gewurgd door onbekende. En in beide gevallen wist Angie dat Nick er achter aanzat. Te toevallig.

En Angie heeft iemand vermoord blijkbaar 18 jaar geleden (toch weer geen kindstelende ouders op Wisteria Lane) en Nick is net 18 geworden.
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:48 schreef Pyttpytt het volgende:
Zou inderdaad kunnen, en wel een aardige twist zijn, aangezien je steeds de Bolens ziet na zo'n voorval en de verdenking montage technisch gezien op Nick of die zoon gericht wordt.

Trouwens, ik neem aan dat je die zoon bedoelt, en niet Nick, die net 18 is geworden?

(Staat er ergens een OP?)

[ Bericht 33% gewijzigd door Pyttpytt op 01-12-2009 17:11:53 ]
pi_75187496
Ik denk Nick, hij had met beide dames een band, of iemand doet het zo dat hij verdacht is.
pi_75187538
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:56 schreef Pyttpytt het volgende:
(Staat er ergens een OP?)
Oude OP quoten en aanpassen?
pi_75187813
Ik hoop niet op Angie omdat die van mij nog wel een seizoen langer mag blijven..
Ik zet vooralsnog in op Eddie, die vriend van die zoon.. 't is toch wel toevallig dat ie ook in die coffeeshop werkte, en hij is stiekem toch al zo'n beetje het halve seizoen aanwezig zonder dat ooit de aandacht op 'm gericht wordt.
pi_75190267
Ik weet het allemaal nog niet. Het enige dat ik weet is dat Katherine rijp is voor het gekkenhuis.
Spoilers!
pi_75191262
Heb m net nog een keer gekeken, en het kan Angie niet zijn. Mary Alice heeft het in het intro over 'he' en je ziet duidelijke mannenhanden die een kauwgompje openmaken wanneer ze het over de dader heeft. Zou erg inconsequent zijn van de makers als Angie het toch zou zijn...
pi_75201625
Ik geloof ook niet dat Angie het deed. Wat is haar motief? Als dat is Nick erbij naaien dan zou het kunnen. Maar een vrouw kan niet een andere volwassen vrouw met 2 handen van de vloer tillen en dan wurgen.
pi_75203125
Nieuw topic

Ik denk dat Angie best iemand kan wurgen. Maar ik denk niet dat ze het was. De handen die in beeld kwamen wijzen duidelijk richting van een man. Ik denk dat het het vriendje van Danny is, met dat donkere haar, die samen met o.a. Danny, Porter en Anna bij die koffiezaak stond. Hij werkt er ook.
  woensdag 2 december 2009 @ 10:16:13 #9
46613 BaRdmann
Human beings feed on misery
pi_75204033
Ja das waar, er waren mannenhanden te zien in het begin van de aflevering. Kan ook een afleiding zijn natuurlijk ....
#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
pi_75213079
tvp. Kan de nieuwe afl niet vinden
pi_75219280
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 17:09 schreef Maartel het volgende:
Ik hoop niet op Angie omdat die van mij nog wel een seizoen langer mag blijven..
Ik zet vooralsnog in op Eddie, die vriend van die zoon.. 't is toch wel toevallig dat ie ook in die coffeeshop werkte, en hij is stiekem toch al zo'n beetje het halve seizoen aanwezig zonder dat ooit de aandacht op 'm gericht wordt.
Hij was mij ook niet opgevallen..
pi_75219391
Hij was mij ook niet opgevallen... Waar kwam ie eerder voor dan?
Zou overigens wel overeenkomen met Emily die zegt 'did you forget something?'
Ik heb al op schoenen zitten letten, want de schoenen van de dader kwamen in beeld, maar die lieten ze mooi niet zien...
pi_75219491
Ik ben trouwens ook wel benieuwd hoe het af gaat lopen met Carlos en Lynette
pi_75220920
quote:
Op woensdag 2 december 2009 18:09 schreef Pyttpytt het volgende:
Hij was mij ook niet opgevallen... Waar kwam ie eerder voor dan?
Zou overigens wel overeenkomen met Emily die zegt 'did you forget something?'
Ik heb al op schoenen zitten letten, want de schoenen van de dader kwamen in beeld, maar die lieten ze mooi niet zien...
Hij kwam aan t begin van het seizoen met zijn auto langs bij Danny (zijn ruiten werden toen uiteindelijk nog ingeslagen). Vorige aflevering werkte hij in die Coffeeshop, vroeg Emily of ze even een klusje kon doen op 't moment dat ze kruimels bij Nick wegaaide. Deze week stond hij met die andere jongeren voor de coffeeshop en vertrok zodra Julie aankwam.
pi_75221045
Misschien is het wel een stalker die problemen heeft gehad met Angie en Nick vroeger dus, en hierdoor hun erbij wil lappen. Want dat einde, dan zie je toch heel iemand anders bij die auto (afl 9)? En dan zegt Marie Alice dat van stalkers... Toch?
  vrijdag 4 december 2009 @ 14:56:34 #16
46613 BaRdmann
pi_75284271
Preview van de plane crash:

http://www.spoilertv.com/(...)ode-610-boom_04.html

En er gaan 5 mensen dood zondag! 2 ervan zijn de piloot en zijn vrouw ... de 3 anderen zijn:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75284605
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 14:56 schreef BaRdmann het volgende:

En er gaan 5 mensen dood zondag! 2 ervan zijn de piloot en zijn vrouw ... de 3 anderen zijn:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neeeee, waarom die middelste in de spoiler? Pffff... Echt niet leuk..
pi_75294294
quote:

SPOILER
SPOILER
pi_75295194
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 19:47 schreef CrazyDaisy85 het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_75301967
quote:

SPOILER
Wat mij betreft had je de rest ook wel in een spoiler kunnen zetten

Anywayzzz... jammer dat ze van Katherine zo'n psycho personage maken, vond haar altijd wel leuk.
I approve this message
pi_75309265
Bah, ik heb de spoiler gelezen...
  zaterdag 5 december 2009 @ 13:00:00 #22
46613 BaRdmann
pi_75311757
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 23:07 schreef Skeletor het volgende:

[..]

Wat mij betreft had je de rest ook wel in een spoiler kunnen zetten

Anywayzzz... jammer dat ze van Katherine zo'n psycho personage maken, vond haar altijd wel leuk.
Sorry Leuk gevolg van een van die doden is wel dat...
SPOILER
pi_75311795
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:00 schreef BaRdmann het volgende:

[..]

Sorry Leuk gevolg van een van die doden is wel dat...
SPOILER
wow. dat is wel weer grappig. Waar lees jij dat allemaal?
  maandag 7 december 2009 @ 19:12:19 #24
64792 Mryc
play me one more song
pi_75382783
Iemand al gekeken?
pi_75382969
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:12 schreef Mryc het volgende:
Iemand al gekeken?
Thanks, ff downloaden en over 5 minuutjes kijken dusss! Wie is er allemaal mannelijke kijker trouwens? Het is helemaal niet gay als je als man kijkt! Praat ik mezelf aan dan...
pi_75383259
quote:

SPOILER
Die eerste is niet waar?
pi_75383520
Nou jah wat een klein vliegtuigje . Ik dacht dat de producenten meer voor een Boeing 747-crash gingen ofzo .
  maandag 7 december 2009 @ 19:31:30 #28
64792 Mryc
play me one more song
pi_75383663
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:28 schreef Desmonkey het volgende:
Nou jah wat een klein vliegtuigje . Ik dacht dat de producenten meer voor een Boeing 747-crash gingen ofzo .
Haha, ja dat dacht ik ook, na die tornado in seizoen 4 (?)
pi_75383902
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:23 schreef Tegan het volgende:

[..]

Die eerste is niet waar?
SPOILER
pi_75383985
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:36 schreef LeNick het volgende:

[..]
SPOILER
Ik bedoel iets anders.
SPOILER
pi_75384099
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:38 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik bedoel iets anders.
SPOILER
SPOILER
pi_75384467
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:40 schreef LeNick het volgende:

[..]
SPOILER
Zucht.
SPOILER
pi_75392008
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:47 schreef Tegan het volgende:

[..]

Zucht.
SPOILER
SPOILER
Stomme clifhanger. Bijna niets nieuws ... behalve over Angie dan ... vond dit de minste aflevering van het seizoen tot dusver.
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:04:58 #34
46613 BaRdmann
pi_75405721
Ik vrees dat mijn spoilers wel kloppen hoor:
SPOILER
De ruzie in het vliegtuig was wel grappig! OVerigens: de piloot van het vliegtuig was Dan Castellaneta a.k.a. Homer Simpson!

[ Bericht 2% gewijzigd door BaRdmann op 08-12-2009 13:42:54 ]
pi_75413310
SPOILER
  dinsdag 8 december 2009 @ 17:33:58 #36
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_75415655
ow wat een spannende cliffhanger weer voor de feestdagen
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
pi_75415688
Nah, het is toch wel vrij aannemelijk met al die spoilers van BaRdmann
pi_75415738
SPOILER
  dinsdag 8 december 2009 @ 20:07:59 #39
46613 BaRdmann
pi_75421141
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:36 schreef Tegan het volgende:
SPOILER
Vind het eigenlijk niet slecht. Marc Cherry had dat idee vorig jaar al. Gebeurt uiteindelijk ook wel ergens op de wereld elke dag.
pi_75448269
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:07 schreef BaRdmann het volgende:

[..]

Vind het eigenlijk niet slecht. Marc Cherry had dat idee vorig jaar al. Gebeurt uiteindelijk ook wel ergens op de wereld elke dag.
Had het ook wel zien aankomen.
SPOILER
Shine bright like a diamond.
pi_75448557
Waarom lees ik altijd spoilers ? Was ik maar wat minder nieuwsgierig .
pi_75449191
Orson ging toch weg, zou wel makkelijk voor de schrijvers zijn om hem dood te laten gaan
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  woensdag 9 december 2009 @ 16:09:30 #43
46613 BaRdmann
pi_75449651
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:57 schreef MaxC het volgende:
Orson ging toch weg, zou wel makkelijk voor de schrijvers zijn om hem dood te laten gaan
Maar wel niet zo leuk! Want ...
SPOILER
Evil Orson
pi_75449820
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:09 schreef BaRdmann het volgende:

[..]

Maar wel niet zo leuk! Want ...
SPOILER
Evil Orson
Toch had ik dan liever Orson nokkie dan
SPOILER
Hoe komen die spoilers eigenlijk in de wereld? Tot nu toe allemaal waarheid geweest? Nu staat het wel als een paal boven water dat Orson overleefd en
SPOILER
niet.
pi_75450323
Anders doe je ff de hele zin in een spoiler...
  woensdag 9 december 2009 @ 17:56:48 #46
46613 BaRdmann
pi_75453378
Hoe die spoilers de wereld inkomen? Simpel: er is een site op het web, die gooit ze allemaal in de wereld. Blijkbaar staat de auteur van die site zeer dicht bij de scenaristen van de show, want alle spoilers (enfin, op die van 1 april van dit jaar na dan) komen altijd uit!
pi_75463664
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:56 schreef BaRdmann het volgende:
Hoe die spoilers de wereld inkomen? Simpel: er is een site op het web, die gooit ze allemaal in de wereld. Blijkbaar staat de auteur van die site zeer dicht bij de scenaristen van de show, want alle spoilers (enfin, op die van 1 april van dit jaar na dan) komen altijd uit!
Enkele weken voor de opnames moeten er gastacteurs gecast worden ... en die hebben natuurlijk een script nodig om auditie te doen. Stukken van het script worden dan op een internetsite geplaatst voor acteurs om te downloaden en kijken of een rol ze aanspreekt. De eigenaren van de spoilersites hebben ook accounts en proberen uit de beschikbare scripts een verhaallijn te halen ... wat meestal aardig lukt.
pi_75815612
TVP!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 22 december 2009 @ 16:00:56 #49
46613 BaRdmann
pi_75928402
Inhoudje:
SPOILER
pi_76100486
Net de laatste aflevering gekeken, ik vond het wel een leuke aflevering!
SPOILER
pi_76355534
Morgen is de nieuwe te neerhalen
  zondag 3 januari 2010 @ 14:06:59 #52
64792 Mryc
play me one more song
pi_76357171
jeej
pi_76393856
Ik vind alleen maar files die in december al zijn neergezet....
pi_76394140
SPOILER
Usenet?
pi_76415467
Ik heb een deja-vu gevoel. Zoiets doen ze steeds vaker, per personage een terugblik/toekomstblik/droom/ etc.

Kreeg bij die van Lynette wel een beetje natte oogjes
En Gabrielle oud
pi_76416103
Vond het een beetje onnodige aflevering, bracht niets nieuws. Susan liep als een bootwerker in die fatsuit .
pi_76416624
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:25 schreef Purky het volgende:
Ik heb een deja-vu gevoel. Zoiets doen ze steeds vaker, per personage een terugblik/toekomstblik/droom/ etc.

En Gabrielle oud
Jezus Lynette ja . Vond het wel een goeie aflevering, alhoewel Susan er echt belachelijk uitzag
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_76416659
Gewoon een tussenaflevering zonder ontknopingen over de cliffhanger van Kerst?
  Moderator maandag 4 januari 2010 @ 21:48:15 #59
9859 crew  Karina
Woman
pi_76416678
Van die terugblik/droomaflevering houd ik niet zo. Susan was net een witte Dushi
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_76418577
Heb tot 18 minuten ofzo zitten kijken, morgen ff de rest maar.. Wat is er zielig aan Lynette? Ben te ongeduldig om het morgen pas te weten Nu jullie zeggen dat het zo heftig is..
  Moderator dinsdag 5 januari 2010 @ 12:06:05 #61
9859 crew  Karina
Woman
pi_76432504
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:21 schreef LeNick het volgende:
Heb tot 18 minuten ofzo zitten kijken, morgen ff de rest maar.. Wat is er zielig aan Lynette? Ben te ongeduldig om het morgen pas te weten Nu jullie zeggen dat het zo heftig is..
En? Heb je het al gezien? Ik vind Bree trouwens ook wel zielig hoor.
niet zo tof doen
pi_76432752
Ik vond dat het nieuws dat er 1 baby dood was wel erg luchtig verteld en opgevangen werd. Pas later kwamen er wat traantjes, en dan ging dat nog vooral om het feit dat nummer twee misschien gehandicapt zou zijn. Ongeloofwaardig. Verder teleurstellende aflevering, had het iets spannender verwacht. Toch jammer dat Karl dood is...
  Moderator dinsdag 5 januari 2010 @ 12:16:04 #63
9859 crew  Karina
Woman
pi_76432878
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 12:12 schreef Pyttpytt het volgende:
Ik vond dat het nieuws dat er 1 baby dood was wel erg luchtig verteld en opgevangen werd. Pas later kwamen er wat traantjes, en dan ging dat nog vooral om het feit dat nummer twee misschien gehandicapt zou zijn. Ongeloofwaardig. Verder teleurstellende aflevering, had het iets spannender verwacht. Toch jammer dat Karl dood is...
Dat laatste vond ik ook wel jammer, er had nog wel een leuk verhaal ingezeten als hij met Bree verder zou gaan. Maar misschien wilde hij gewoon niet meer meespelen.
niet zo tof doen
pi_76433655
Vond Karl ook wel geniaal altijd . Luchtig personage, zal gemist worden met het strakke acteren van Bree
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 13:31:24 #65
46613 BaRdmann
pi_76435442
Karl heeft nog een erfeniscadeau'tje voor Susan in petto ...
pi_76476415
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:25 schreef Purky het volgende:

En Gabrielle oud
Oooh dat had ik ook bij Lynette en haar kind!
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:45:04 #67
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_76477758
Ik heb hem net gekeken. Moest ook stiekem een beetje huilen bij Lynette en haar kindje .
Aardige aflevering, even als tussendoortje. Volgende week mag het wel weer wat spannender.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_76484829
Net gekeken. Zulke afleveringen vind ik nooit wat aan
Noot noot.
pi_76496997
Ik vond dat nieuwe kind van Lynette echt zwaar vervelend Met z'n bluebandbroodsandwich.
pi_76517598
Slechtste aflevering van het seizoen. Ik vond er niks aan. Alleen Lynette's verhaal was een beetje interessant en wat nieuwe info over Angie en haar familie, maar voor de rest kon me het niet interesseren.

De voorspelde drama kwam nooit, erg jammer, gemiste kans.
pi_76520818
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 12:40 schreef Blistering het volgende:
Vond Karl ook wel geniaal altijd . Luchtig personage, zal gemist worden met het strakke acteren van Bree
Ik vond Karl ook altijd wel lachen, jammer! Zou Bree weer bij Orson komen?
  donderdag 7 januari 2010 @ 21:34:21 #72
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_76539728
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:39 schreef Michellee het volgende:

[..]

Lijkt me wel als je die flashforward van Bree hebt gezien .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_76551775
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:34 schreef PirE het volgende:

[..]

Lijkt me wel als je die flashforward van Bree hebt gezien .
Bah ik vind Orson zo saai

Wel lief dat hij nog van haar houdt, maar saaaaaiii
  vrijdag 8 januari 2010 @ 09:49:27 #74
46613 BaRdmann
pi_76553326
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:39 schreef Michellee het volgende:

[..]

Er zit een enorme twist op dat verhaal: ja, Bree blijft (voorlopig) bij Orson, maar Orson is dus verlamd. Dat heeft wel wat (leuke) gevolgen:
SPOILER
pi_76554001
Kan niet wachten tot maandag.
pi_76672568
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 12:12 schreef Pyttpytt het volgende:
Ik vond dat het nieuws dat er 1 baby dood was wel erg luchtig verteld en opgevangen werd. Pas later kwamen er wat traantjes, en dan ging dat nog vooral om het feit dat nummer twee misschien gehandicapt zou zijn. Ongeloofwaardig.
Wacht maar tot aflevering 12...het heeft een staartje.

Geweldig optreden van Susan trouwens
pi_76672715
Bizar dat eentje dood kan en de andere leeft. ik geloof wel dat het kan irl, maar hier riekt het naar we willen geen tweelingendrama schrijven meer . Dan had ik allebei dood nog beter gevonden.
pi_76717460
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:00 schreef Tegan het volgende:
Bizar dat eentje dood kan en de andere leeft. ik geloof wel dat het kan irl, maar hier riekt het naar we willen geen tweelingendrama schrijven meer . Dan had ik allebei dood nog beter gevonden.
Maar dan konden Tom en Lynette geen ruzie meer maken over wie er kon gaan werken en wie er thuis moest blijven.
pi_76723662
Volgens mij heeft Teri Hatcher dat eerder gedaan! Ze was best goed 'on stage'.
pi_76742520
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 15:52 schreef emss het volgende:
Volgens mij heeft Teri Hatcher dat eerder gedaan! Ze was best goed 'on stage'.
Heb haar weleens gezien bij Oprah, ze volgt paaldanslessen dus dat heeft ze inderdaad vaker gedaan
Spoilers!
pi_76742559
haha dat was idd goed te zien
I approve this message
  zaterdag 16 januari 2010 @ 20:47:02 #82
287761 realstewie
Geen ondertitel?
pi_76901374

You stink!
And ur a wh*re.. hahahaha
  zaterdag 16 januari 2010 @ 20:52:26 #83
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_76901554
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 20:47 schreef realstewie het volgende:

You stink!
And ur a wh*re.. hahahaha
geniaal !
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_77006494
Sterke aflevering!
pi_77072264
Was weer een leuke aflevering.. Wel grappig die dierengroepen met Susan en Gaby
  donderdag 21 januari 2010 @ 01:09:54 #86
287761 realstewie
Geen ondertitel?
pi_77082250
Nu weer 2 weken wachten
pi_77254230
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 01:09 schreef realstewie het volgende:
Nu weer 2 weken wachten
Dat wou ik net zeggen... Waarom slaan Desperate Housewives EN Grey's Anatomy EN Medium alweer een weekje over? aaargh
  dinsdag 26 januari 2010 @ 01:35:41 #88
287761 realstewie
Geen ondertitel?
pi_77277761
quote:
Op maandag 25 januari 2010 16:45 schreef emss het volgende:

[..]

Dat wou ik net zeggen... Waarom slaan Desperate Housewives EN Grey's Anatomy EN Medium alweer een weekje over? aaargh

EN Ugly betty
  zondag 31 januari 2010 @ 18:22:14 #89
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_77483675
quote:
Op maandag 11 januari 2010 11:56 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Wacht maar tot aflevering 12...het heeft een staartje.

Geweldig optreden van Susan trouwens
Moest hardop lachen over die stripact (ben een beetje op achter).
  maandag 1 februari 2010 @ 16:14:40 #90
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_77516239
Ik vond de nieuwe aflevering vrij saai. Dat vind ik bijna nooit! Jammer.
  maandag 1 februari 2010 @ 18:03:38 #91
208890 June.
Seriously?
pi_77520558
quote:
Op maandag 1 februari 2010 16:14 schreef Rituals het volgende:
Ik vond de nieuwe aflevering vrij saai. Dat vind ik bijna nooit! Jammer.
Vond ik ook hoor, normaal vind ik ook de mindere afleveringen wel leuk. Dit was echt meer opvulling volgens mij.
  maandag 1 februari 2010 @ 22:29:54 #92
287761 realstewie
Geen ondertitel?
pi_77533190
Vond deze wel matig.. Gaby weet nu meer over Angie Bolen..

Volgende aflevering is 21 februari.
http://en.wikipedia.org/wiki/Lovely_%28Desperate_Housewives%29

Tyfuszooi. Word dit een gewoonte om elke keer 3 weken over te slaan?
pi_77574161
Ik vond de aflevering juist leuk . Tom en Lynette met die psychiater was gewoon hylarisch. Fijn dat we weer wat meer over Angie weten, en interessant dat Gaby en Carlos er nu een beetje bij betrokken zijn. Julie Benz is ook top. MJ is een schatje.

Alleen Bree/Orson is niet leuk. Orson exit graag!
pi_77577244
Ik vond het juist ook weer een aflevering zoals die hoort te zijn. kan niet altijd actie zijn
pi_77579749
Wat weten we nu meer over Angie dan? Dat moet ik dan echt gemist hebben !
pi_77581513
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 06:32 schreef June. het volgende:
Wat weten we nu meer over Angie dan? Dat moet ik dan echt gemist hebben !
Nouja, ws dat ze een linkse extremiste/activiste is/was.
  woensdag 3 februari 2010 @ 12:25:32 #97
162838 Asskimo
avoid boring people
pi_77586208
Wat leuk dat Rita van "Dexter" er nu ook in mee speelt.. Maar voor de rest vond ik het maar een heeeeele saaie aflevering. Na ja op Cleopatra-theater na dan.
pi_77594558
SPOILER
pi_77594611
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:25 schreef Asskimo het volgende:
Wat leuk dat Rita van "Dexter" er nu ook in mee speelt.. Maar voor de rest vond ik het maar een heeeeele saaie aflevering. Na ja op Cleopatra-theater na dan.
Ja, dat had ik nog op willen zoeken of het Rita was. Thanks!
Spoilers!
pi_77594895
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:58 schreef emss het volgende:
SPOILER
.
pi_77595937
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 16:07 schreef Tegan het volgende:

[..]

.
SPOILER
  woensdag 3 februari 2010 @ 16:49:21 #102
71048 Tokay
makes your day!
pi_77596599
Een saaie aflevering? Welnee, juist een heel grappige en onderhoudende!

Ik moest zo lachen om Tom Scavo die opgetogen naar beneden huppelt in de smoking van Orson, en dan Bree tekeer hoort gaan tegen de 'aasgieren' Carlos, Mike, en de vrijer van mrs. McCluskey 'dat het nog meevalt dat jullie Orsons kledingkast nog niet hebben hebben geplunderd!' ... en zich accuut omdraait en haastig de trap weer oploopt.

En Drea de Matteo is trouwens geniaal gecast voor de rol van Angie.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_77609745
Aflevering was wel grappig, maar heb leukere gezien! Ben benieuwd naar de rol van die ex-stripper
pi_77609894
Dat plaatje had ik niet willen zien
Noot noot.
  woensdag 3 februari 2010 @ 23:04:39 #105
208890 June.
Seriously?
pi_77612388
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 22:14 schreef Jojoortje het volgende:
Dat plaatje had ik niet willen zien
Straks ook nog in beeld en geluid
pi_77625485
Ik vond het weer een geslaagde aflevering. Vooral dat moment dat Carlos en Gabrielle voor de deur staan en koekjes delen
  zaterdag 6 februari 2010 @ 17:11:12 #107
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_77706888
'Not handicapped, handycapable' Orson: ' Oh boy'.

'Paralyzed AND blind. You must always be the first to board the plane'

Orson was grappig deze episode.

pi_77732285
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 16:49 schreef Tokay het volgende:
Een saaie aflevering? Welnee, juist een heel grappige en onderhoudende!

Ik moest zo lachen om Tom Scavo die opgetogen naar beneden huppelt in de smoking van Orson, en dan Bree tekeer hoort gaan tegen de 'aasgieren' Carlos, Mike, en de vrijer van mrs. McCluskey 'dat het nog meevalt dat jullie Orsons kledingkast nog niet hebben hebben geplunderd!' ... en zich accuut omdraait en haastig de trap weer oploopt.

En Drea de Matteo is trouwens geniaal gecast voor de rol van Angie.
Dat was een supergrappig moment ja . Orson was ook inderdaad erg leuk in de scène met die andere rolstoelers . Leuke aflevering!
Denk dat Angie het huis in de fik heeft gestoken van een milieuvervuiler of iets dergelijks.
pi_77756212
Ah hier is USA!
Morgen de nieuwe kijken
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_77756235
Oh crap ik zie net van niet...
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_77766869
quote:
Op maandag 8 februari 2010 01:28 schreef Nesle het volgende:
Oh crap ik zie net van niet...
alweer geen aflevering????
pi_78313847
Leuke aflevering

Aangezien Robin zo'n uitgebreidde introductie kreeg vermoed/hoop ik dat ze meer is dan de zoveelste gueststar en voorlopig nog even in de buurt blijft (al zou het me niet verbazen als de schrijvers ons even gehecht aan haar laten raken om haar in de season finale om zeep te helpen).
7 Housewives zou wat veel zijn, en ik wil Angie ook nog graag langer in de serie
pi_78316706
Robin kan me eigenlijk weinig boeien, maar het is beter dat ze bij Katherine gaat wonen dan bij Susan blijft.
pi_78319723
WTF, ik heb nu 4 versies gedownload. Waarvan 3 met password (ik probeerde het maar..) en 1 (die aangegeven werd op FTD als goede) met een CRC fout?!

Wie heeft de goede NZB?
pi_78320924
Lol, McClusky met dr echte memmen en Bree met die lapdance . Ik vond t echt een leuke aflevering!
Spoilers!
pi_78320966
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:05 schreef LeNick het volgende:
WTF, ik heb nu 4 versies gedownload. Waarvan 3 met password (ik probeerde het maar..) en 1 (die aangegeven werd op FTD als goede) met een CRC fout?!

Wie heeft de goede NZB?
Ik ook niet, heb maar een torrent gepakt .
pi_78321271
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:31 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik ook niet, heb maar een torrent gepakt .
Heb je een link daarvan misschien in m'n pm box?
ik heb namelijk geen flauw idee (meer) hoe dat allemaal werkte ook alweer..

Dan download ik hem wel met LimeWire gewoon
pi_78327532
Veel fillers dit seizoen zeg... het wordt wel weer eens tijd dat ze met de Julie-wurger/moordenaar verhaallijn verdergaan
I approve this message
pi_78342128
Goeie aflevering! Mooie vrouw ook zeg die Robin.
pi_78345637
Waarom herkende ik haar niet als Darla uit Buffy ?
pi_78362199
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 13:49 schreef Blistering het volgende:
Goeie aflevering! Mooie vrouw ook zeg die Robin.
Die Robin idd, damn man!
pi_78366765
Mooie vrouw jah .
pi_78372173
Ik zie 'Robin' nog steeds in een bad met vol bloed liggen
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_78372968
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:12 schreef MaxC het volgende:
Ik zie 'Robin' nog steeds in een bad met vol bloed liggen
Me too

Maar deze rol maakt veel goed HA!
I approve this message
pi_78382963
Nou ik ben wel wat teleurgesteld in dit seizoen. Wanneer gaan we de rode draad weer oppakken en wanneer wordt het weer ietwat spannend? Heel onsamenhangen geheel zo. Ik ben inmiddels totaal vergeten wat er in het begin van het seizoen gebeurd is door al die pauzes.
  woensdag 24 februari 2010 @ 15:19:50 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78394640
Die Robin is idd een prachtige vrouw . In Dexter viel ze me ook al op, na seizoen 1, toen ze wat pittiger werd, maar nu: holy fuck! . En dan nog een lesbo spelen ook! .
Niet meer actief op Fok!
pi_78423931
hahahaha.... die Lynette blijft toch m'n favoriet. Haar droge humor, haar nerveuse lachje... en sex met Tom met de gordijnen open.. :-) De striptease van Bree was ook wel leuk! Leuke aflevering!
pi_78425336
Ik vind Lynette eerder zo'n huisvrouw-prototype "zeikwijf". .
pi_78440375
Haha, die scene met Mike en z'n brace .

Ik vind Bree steeds leuker worden. Katherine is gelukkig niet meer vervelend. Robin kan me weinig boeien, beetje dozerig type .

Preview van volgende week zag er ook weer leuk uit!
SPOILER
pi_78443343
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:14 schreef Tegan het volgende:
Waarom herkende ik haar niet als Darla uit Buffy ?
OH IS ZIJ DAT?

Leuke aflevering, leuke vrouw idd! : Y
Noot noot.
  donderdag 25 februari 2010 @ 21:04:56 #131
71048 Tokay
makes your day!
pi_78452533
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 16:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Haha, die scene met Mike en z'n brace .
Ik heb er hardop om gelachen. Wat een geweldige shotwisseling!

De scène waarin Bree een poging doet om Orson te verleiden vond ik bijna te gênant om naar te kijken; heel mooi en kwetsbaar geacteerd door Marcia Cross.
(Gelukkig reed Orson daarna met zijn rolstoel over haar voet, dat brak de spanning. )
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_78455923
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 21:04 schreef Tokay het volgende:

[..]

De scène waarin Bree een poging doet om Orson te verleiden vond ik bijna te gênant om naar te kijken; heel mooi en kwetsbaar geacteerd door Marcia Cross.
(Gelukkig reed Orson daarna met zijn rolstoel over haar voet, dat brak de spanning. )
Dat had ik ook ja was blij toen haar trui achter haar oorbel bleef haken .
pi_78545070
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lol, McClusky met dr echte memmen en Bree met die lapdance . Ik vond t echt een leuke aflevering!
Ja ik vond het ook echt wel een leuke aflevering, maar ik vind dat ook wel weer wat meer aandacht mogen besteden aan de Bolans..
  zondag 28 februari 2010 @ 09:33:00 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78545130
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 21:04 schreef Tokay het volgende:
Geweldig idd! .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 28 februari 2010 @ 19:40:09 #135
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_78562494
Net pas de laatste aflevering gezien, maar er zat gelijk een preview achter voor volgende week. Dat wordt nog wat met Robin & Katherine

[ Bericht 41% gewijzigd door PirE op 28-02-2010 20:04:00 ]
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 1 maart 2010 @ 11:58:07 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78584598
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:40 schreef PirE het volgende:
Net pas de laatste aflevering gezien, maar er zat gelijk een preview achter voor volgende week. Dat wordt nog wat met Robin & Katherine
Ik heb geen preview gezien! .

Ik baalde dat zo'n relatie meteen weer als een probleem moet worden gezien, maar volgens mij gaat het goed komen .
Niet meer actief op Fok!
  Moderator maandag 1 maart 2010 @ 12:14:18 #137
9859 crew  Karina
Woman
pi_78585289
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:40 schreef PirE het volgende:
Die preview zag ik ook, maar dat zat er wel aan te komen toch? Vanavond kijken in ieder geval.
niet zo tof doen
pi_78585350
Ik vond het leuker als Katherine en Robin gewoon hele goede vriendinnen werden, beetje samen de Edie uithangen enzo.

Moet nog kijken maarja.
  maandag 1 maart 2010 @ 12:19:26 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78585436
SPOILER
Niet meer actief op Fok!
  maandag 1 maart 2010 @ 19:59:43 #140
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_78605788
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:19 schreef Viking84 het volgende:
SPOILER
Geweldig idd .
SPOILER
. Deed me sterk aan Calimero denken. Al met al toffe episode!
  Moderator maandag 1 maart 2010 @ 20:25:08 #141
9859 crew  Karina
Woman
pi_78607170
Het einde was geen droom in ieder geval
niet zo tof doen
pi_78617397
Robin moet in de serie blijven. Wát een babe.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 10:00:50 #143
46613 BaRdmann
pi_78625431
Ze blijft maar een paar afleveringen hoor. En ik vind het maar niets dat ze van Katherine een lesbienne hebben gemaakt.

De Gaby-Lee-Bob scenes waren wel leuk!
pi_78625914
Rare wending, met Kat en Robin. Eén geile droom en ze denkt meteen dat ze verliefd is.
pi_78630105
Leuke aflevering. Ben er trouwens van overtuigd dat Eddie de beroepswurger is . Geen reden voor, maar gewoon, dat gevoel heb ik.
En Katherine is geen lesbo, gewoon een hetero die het gehad heeft met mannen .

Die verkeerde naam op de taart was trouwens enorm grappig .
pi_78634345
Ik vond het stom dat Robin meteen al haar ochtendjas open had in die droom en verder mocht het wel een stukje pikanter hoor .

En verder vind ik hun samen niet leuk, maar vooral omdat Robin zo dom speelt/overkomt.
pi_78634378
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 12:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Leuke aflevering. Ben er trouwens van overtuigd dat Eddie de beroepswurger is . Geen reden voor, maar gewoon, dat gevoel heb ik.
En Katherine is geen lesbo, gewoon een hetero die het gehad heeft met mannen .

Die verkeerde naam op de taart was trouwens enorm grappig .
Agreed. Anders zou hij nooit zoveel airtime krijgen.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 13:51:45 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78634429
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 10:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Rare wending, met Kat en Robin. Eén geile droom en ze denkt meteen dat ze verliefd is.
Nou nee, dat broeide al eerder hè. Eerst die kus na die vervelende mannen, vervolgens Robins mededeling dat ze op vrouwen viel en dat Katherine misschien ook chicks zou moeten daten. Ze heeft er gewoon nooit over nagedacht dat dat een optie was. Dus ik vind het wel meevallen qua raarheid . En ze heeft niet gezegd dat ze verliefd is, alleen dat ze bepaalde gevoelens had voor Robin .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:40:11 #149
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_78656325
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 10:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Kat is dan ook niet 100% normaal .
pi_78699342
Die nieuwe jongen deed me erg aan George denken.. ben benieuwd of hij daar op is gecast (zoon van?).
pi_78706439
Die nieuwe jongen is een creep! Zou het misschien een stiekeme verloren zoon van Bree zijn? Hij dronk zo sneaky uit die ene mok.
Hij deed me denken aan een personage uit een jaren '50/'60 film
pi_78706507
Ik denk dat hij gewoon mommy issues heeft en de plek van Andrew probeert te jatten .
pi_78706540
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 22:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die nieuwe jongen is een creep! Zou het misschien een stiekeme verloren zoon van Bree zijn? Hij dronk zo sneaky uit die ene mok.
Hij deed me denken aan een personage uit een jaren '50/'60 film
Het lijkt me sterk dat Bree een zoon heeft rondlopen zonder dat ze er van af weet (dat overkomt vrouwen niet zo snel).. Ik teken voor zoon van George
pi_78706662
Nee oke, maar onze huisvrouwen kunnen altijd nog duistere geheimen hebben uit het verre verleden

Zoon van George zou kunnen, hij leek er inderdaad wel op. En dat hij uit is op wraak .
pi_78708029
Wie the heck is George ook alweer?
pi_78708255
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 22:43 schreef LeNick het volgende:

Scharrel/stalker van Bree in seizoen 1/2..
Het is wel zó'n tijd geleden dat ik een beetje betwijfel of ze daar nog naar terug zouden verwijzen, maar het zou voor trouwe kijkers ook wel weer leuk zijn dat ze dergelijke lijntjes nog terug laten komen
  woensdag 3 maart 2010 @ 22:47:47 #157
208890 June.
Seriously?
pi_78708310
quote:
Die creepy apotheker waar Bree mee uit ging om wraak te nemen op Rex .Uiteindelijk werd de jaloezie George teveel en heeft Rex toen vermoord door verkeerde medicatie voor te schrijven. George wilde toen de aandacht trekken van Bree door daarna nog een zelfmoord poging te doen, maar episch faalde omdat Bree erachter kwam dat hij Rex heeft vermoord en dus besloot geen ambulance te bellen
pi_78708438
Er gaat weer een lichtje branden. Wel heul lang geleden, zeg! Optie lijkt me idd goed open staan dat dat een zoon is. Lijkt er redelijk op namelijk.

Bedankt voor de geheugenverfrissing.
  donderdag 4 maart 2010 @ 08:20:44 #159
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78717824
quote:
Haha idd .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 4 maart 2010 @ 08:21:18 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78717831
Ik denk dat die nieuwe déntkt dat zij zijn moeder is.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 4 maart 2010 @ 10:37:51 #161
46613 BaRdmann
pi_78721192
Ik denk eerder in de richting van Andrew: volgens mij was dat gastje met wie Andrew geslapen heeft het vriendje van Sam, en wil hij zo wraak nemen op Andrew door hem buiten te werken bij Bree.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 07:26:28 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78760749
Mja, zou ook nog kunnen. Het is iig iets zoon- of schoonzoonachtigs, want ze brachten die beker niet voor niets zo prominent in beeld.
Niet meer actief op Fok!
pi_79123692
Hmmm een lijn naar George! Dat is wel een interessante optie!
  maandag 15 maart 2010 @ 14:24:34 #164
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79168664
Net de nieuwste aflevering gezien. Toch een duidelijke link met de beker . Maar wat raar dat niemand hier aan deze optie heeft gedacht .
Niet meer actief op Fok!
pi_79168779
Oeh ja, de zoon van Rex ! Ik hoop dat er nog een spannende wending aan deze verhaallijn komt.
Preston met een snor . Lekker stereotype karakter hebben ze van dat Russische meisje gemaakt (maar volgens mij zijn al die Russische meisjes zo ).
pi_79184223
Aflevering met veel informatie weer!
SPOILER
pi_79192913
Die snor .

En wel lullig van Robin om ineens ook bij de deur te komen staan enzo...
  dinsdag 16 maart 2010 @ 08:12:08 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79198118
quote:
Op maandag 15 maart 2010 23:27 schreef Tegan het volgende:
Die snor .

En wel lullig van Robin om ineens ook bij de deur te komen staan enzo...
Dat was zo voorspelbaar!

Maar wel een beetje erg ondoordacht idd.
Niet meer actief op Fok!
pi_79199037
Ik hoop dat Robin in de serie blijft
pi_79199236
quote:
Op maandag 15 maart 2010 20:38 schreef LeNick het volgende:
Aflevering met veel informatie weer!
SPOILER
SPOILER
pi_79199823
Die blonde chick was best lekker
I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
pi_79209914
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 09:23 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_79210831
Klopt LeNick.
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:20:36 #174
46613 BaRdmann
pi_79244707
Patrick Logan = Angie's oude vlam. Gevaarlijk en gespeeld door John Barrowman. Zondag zit ie er voor de eerste keer in.
pi_79247855
Zou die zoon van Rex misschien de wurger zijn? Iets tegen Bree, daarom tegen alle roodharige meiden op de laan, etc.. Zijn moeder overleed 6 maanden geleden, en toen begon de ellende ongeveer..
  woensdag 17 maart 2010 @ 11:47:00 #176
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79248085
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 11:42 schreef Maartel het volgende:
Zou die zoon van Rex misschien de wurger zijn? Iets tegen Bree, daarom tegen alle roodharige meiden op de laan, etc.. Zijn moeder overleed 6 maanden geleden, en toen begon de ellende ongeveer..
Vergezocht!

Ik heb al een hele tijd niets meer over de wurger gehoord, dus ik denk dat we daar ook niets meer van gaan horen
Niet meer actief op Fok!
pi_79248369
Tja, mijn andere vermoeden is Eddie, maar het zal eigenlijk wel sneaky zijn als ze de moordenaar introduceren in een periode dat niemand er meer echt mee bezig is. Ik verwacht wel dat ze er voor het slot van dit seizoen op terugkomen hoor!

Die Sam kwam overigens verder nog vrij oprecht over (je zag geen enkel sneaky lachje of een 'hihi, Bree trapt er in' moment) maar ik hoop toch niet dat dit lijntje nu al min of meer klaar is.
  woensdag 17 maart 2010 @ 11:56:26 #178
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79248441
Ik zou niet weten waarom Sam niet oprecht is? Kijken we wel allebei naar DH? .
Niet meer actief op Fok!
pi_79248495
Die wurger-lijn wordt nog opgelost. En, ik vermoed dat dat verhaal van Bree alleen nog een staartje krijgt met een boze Andrew.
pi_79248955
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 11:56 schreef Viking84 het volgende:
Er was deze aflevering inderdaad niets waaruit dit bleek, maar toen hij vorige week werd geintroduceerd leek hij wel een beetje 'te mooi om waar te zijn' en alsof hij iets te verbergen had.
Één week later weten we al wat dat is, en is het allemaal relatief onschuldig, wat toch een beetje een anticlimax is.. Waarschijnlijk hoop ik dus vooral dat er meer achter zit, in plaats van dat dit weer zo'n suf opvul-lijntje wordt (à la Susan wil haar vader ontmoeten, die we vervolgens na 2 afleveringen nooit meer terugzien).
  donderdag 18 maart 2010 @ 02:37:45 #181
217051 Brons_Juweel
I'm not going home.
pi_79281772
Sam
SPOILER
Gangstarr
pi_79288583
Sam heeft maar een enge George-vibe imo.
  donderdag 18 maart 2010 @ 14:18:02 #183
208890 June.
Seriously?
pi_79294719
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 11:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb al een hele tijd niets meer over de wurger gehoord, dus ik denk dat we daar ook niets meer van gaan horen
SPOILER
pi_79297882
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:37 schreef Tegan het volgende:
Sam heeft maar een enge George-vibe imo.
Jep. Ik dacht vorige week ook nog dat het een zoon van George was, maar dan zou het wel erg sterk zijn dat hij een foto van Rex zou hebben met een kind wat Bree niet herkent, dus ik denk dat hij wat dat betreft wel de waarheid sprak.
pi_79405577
Ik ben blij dat ze het niet eindeloos hebben gerekt wie Sam nu is...

En toen Mike zei "Did you say Katherine is a lapracon??"
pi_79405677
John Borrowman is trouwens wel
pi_79459670
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 11:56 schreef Viking84 het volgende:
Zo gek was ik dus nog niet
Ik blijf erbij dat Sam de wurger is
pi_79461451
Wegens wat omstandigheden vandaag helaas nog niet de nieuwe DH voor mij Morgen hopelijk..
pi_79500216
Gezien! Onwijs grappige aflevering . Susan die doet alsof MJ in een rolstoel zit . En de comingout van Katherine .
pi_79509076
Wat een aflevering idd . Echt weer héél goed! Is er volgende week eigenlijk weer gewoon 1?
pi_79509144
Nee, nu 4 weken pauze
En dan ononderbroken de laatste 5 afleveringen
  dinsdag 23 maart 2010 @ 21:38:09 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79509156
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:36 schreef LeNick het volgende:
Wat een aflevering idd . Echt weer héél goed! Is er volgende week eigenlijk weer gewoon 1?
19 april pas weer volgens MyEpisodes.com .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 23 maart 2010 @ 21:38:11 #193
208890 June.
Seriously?
pi_79509159
VIER weken!?
pi_79509271
Jep, die Amerikaanse programmering is echt belachelijk soms.
Wat dat betreft kijken series een stuk lekkerder weg op DVD.. (al gaat het dan vaak weer zo snel dat de spanning ver te zoeken is)
pi_79509961

jammer... begint zo spannend/leuk te worden!
pi_79511145
.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 23:10:19 #197
208890 June.
Seriously?
pi_79513877
Trouwens, net de aflevering bekeken. Susan en Gaby met de chocoladeverkoop oorlog

Vond het alleen een beetje jammer dat Katherine nu eindelijk weer een beetje gelukkig is, maar vervolgens dus (tijdelijk?) weggaat uit de serie.. Zal wel weer vanwege het homogebeuren zijn denk ik.
pi_79513919
Nee, da's omdat zowel Robin als Katherine een hoofdrol in pilots van nieuwe series hebben gekregen, en het dus maar afwachten is of ze terugkomen (afhankelijk van het succes van de pilots).
pi_79514347
quote:
Op maandag 22 maart 2010 19:36 schreef Maartel het volgende:

[..]

Zo gek was ik dus nog niet
Ik blijf erbij dat Sam de wurger is
Ik ga mee. Het is wel heel toevallig dat z'n moeder 6 maanden geleden overleed, en het is ook ong. 6 maanden geleden dat Julie werd gewurgd. Misschien is ook wel helemaal geen zoon van Rex, maar is ie frauder.

D'r zit ook eindelijk weer een beetje pit in het verhaallijn van de Bolens. Alleen nu 4 weken wachten op het vervolg.
pi_79514523
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 23:21 schreef CrazyDaisy85 het volgende:

[..]

Ik ga mee. Het is wel heel toevallig dat z'n moeder 6 maanden geleden overleed, en het is ook ong. 6 maanden geleden dat Julie werd gewurgd. Misschien is ook wel helemaal geen zoon van Rex, maar is ie frauder.
Uiterlijk vind ik hem nog steeds meer op George lijken. Maar 't is dan wel héél knap dat hij een foto heeft van Rex die Bree nog nooit gezien heeft.
Al weten we niets van zijn moeder, dus wellicht was dat een zus van George
(overigens hoe dan ook érg tof dat ze nog terugkomen op verhaallijnen/personages uit seizoen 1!)

't is té toevallig dat Julie ineens rood haar had, en Sam al aangaf dat hij nog regelmatig op Wisteria Lane rondreed... Ben erg benieuwd naar de ontknoping, maar zou zeer tevreden zijn als 't idd Sam blijkt te zijn.. Erg sneaky van de schrijvers om hem te introduceren op een moment dat niemand meer echt bezig is met die moorden!
  woensdag 24 maart 2010 @ 07:27:03 #201
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79518269
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 23:10 schreef June. het volgende:
Trouwens, net de aflevering bekeken. Susan en Gaby met de chocoladeverkoop oorlog

Vond het alleen een beetje jammer dat Katherine nu eindelijk weer een beetje gelukkig is, maar vervolgens dus (tijdelijk?) weggaat uit de serie.. Zal wel weer vanwege het homogebeuren zijn denk ik.
Ik vond Katherine totaal niet geloofwaardig overkomen als lesbo, maar goed, ze is eigenlijk ook geen lesbo natuurlijk (volgens haarzelf).

Overigens heeft de actrice die Katherine speelt ooit een gastrolletje als senator gehad in The L Word en toen probeerde ze Bette te verleiden. Véél overtuigender! .

Wel jammer vind ik dat 'het homogebeuren' aanleiding is voor het vertrek. Hallo, het is 2010 en Bob en Lee wonen daar toch ook gewoon zonder problemen?
Niet meer actief op Fok!
pi_79518288
Wordt Pilots een nieuwe serie? Hmm, misschien wel volgen speciaal voor 'Robin'
  woensdag 24 maart 2010 @ 07:32:36 #203
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79518295
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 07:31 schreef LeNick het volgende:
Wordt Pilots een nieuwe serie? Hmm, misschien wel volgen speciaal voor 'Robin'
Pilots is geen serie, dat is de testaflevering van een nieuwe serie. Als die goed ontvangen wordt, gaan ze verder met de serie .
Niet meer actief op Fok!
pi_79518306
Hmm, zit nu ff iPhone dus kan er zo snel niet meer over zoeken. Maar wat mij betreft mogen Katherine, en vooral Robin wel terugkomen in DH . En anders maar Pilots volgen haha.
  woensdag 24 maart 2010 @ 08:09:58 #205
208890 June.
Seriously?
pi_79518596
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 23:11 schreef Maartel het volgende:
Nee, da's omdat zowel Robin als Katherine een hoofdrol in pilots van nieuwe series hebben gekregen, en het dus maar afwachten is of ze terugkomen (afhankelijk van het succes van de pilots).
Hm oke! Even afwachten dus.
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 07:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik vond Katherine totaal niet geloofwaardig overkomen als lesbo, maar goed, ze is eigenlijk ook geen lesbo natuurlijk (volgens haarzelf).

Overigens heeft de actrice die Katherine speelt ooit een gastrolletje als senator gehad in The L Word en toen probeerde ze Bette te verleiden. Véél overtuigender! .

Wel jammer vind ik dat 'het homogebeuren' aanleiding is voor het vertrek. Hallo, het is 2010 en Bob en Lee wonen daar toch ook gewoon zonder problemen?
Ik vond haar ook niet echt geloofwaardig nee , maar ze kan het dus blijkbaar wel goed spelen . Alleen het homogebeuren is dus niet de aanleiding, zie boven.
pi_79518766
Aanleiding in de serie zelf...
pi_79520261
Mrs. McClutsky!!
Ik weet niet meer wat ze precies zei, maar het ging iig over twee lesbo's die haar feestje verstoorden.
  woensdag 24 maart 2010 @ 10:29:19 #208
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79522337
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 09:27 schreef emss het volgende:
Mrs. McClutsky!!
Ik weet niet meer wat ze precies zei, maar het ging iig over twee lesbo's die haar feestje verstoorden.
Mrs. McClusky is geniaal! (and of Dutch descent )

Bedoel je die opmerking die ze maakte toen Katherine haar omhelsde? "That's how rumours get started"?
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 24 maart 2010 @ 10:30:28 #209
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79522375
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 08:09 schreef June. het volgende:

[..]

Hm oke! Even afwachten dus.
[..]

Ik vond haar ook niet echt geloofwaardig nee , maar ze kan het dus blijkbaar wel goed spelen . Alleen het homogebeuren is dus niet de aanleiding, zie boven.

Wat bedoel je met 'zie boven'? Het homogebeuren is in de serie wel de aanleiding tot het vertrek van Katherine.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 24 maart 2010 @ 15:38:34 #210
208890 June.
Seriously?
pi_79533724
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 10:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat bedoel je met 'zie boven'? Het homogebeuren is in de serie wel de aanleiding tot het vertrek van Katherine.
Ik doelde op de quote van Maartel die ik in mijn bericht had gezet .
  woensdag 24 maart 2010 @ 15:42:20 #211
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79533886
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:38 schreef June. het volgende:

[..]

Ik doelde op de quote van Maartel die ik in mijn bericht had gezet .
Ik snap het nog niet . Die pilots zijn natuurlijk de externe reden voor vertrek, maar in de serie vertrekken de dames vanwege hun relatie en niet vanwege die nieuwe pilots die ze gaan doen .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 24 maart 2010 @ 15:43:58 #212
208890 June.
Seriously?
pi_79533946
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik snap het nog niet . Die pilots zijn natuurlijk de externe reden voor vertrek, maar in de serie vertrekken de dames vanwege hun relatie en niet vanwege die nieuwe pilots die ze gaan doen .
Ah, nee ik doelde op de externe reden ! Ik dacht eerst dat dat ook door het homogebeuren was, maar dat is dus niet zo .
pi_79831349
wanneer staat ep 19 erop?
...and that's the way the cookie crumbles.
pi_79835703
quote:
Op donderdag 1 april 2010 14:48 schreef hetismijrobbert het volgende:
wanneer staat ep 19 erop?
Kun je ook zelf zoeken.

Season 6, Episode 19: We All Deserve to Die
Original Air Date—18 April 2010
Noot noot.
  donderdag 1 april 2010 @ 17:17:55 #216
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79836975
quote:
Op donderdag 1 april 2010 16:46 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Kun je ook zelf zoeken.

Season 6, Episode 19: We All Deserve to Die
Original Air Date—18 April 2010
Wat duurt dat nog lang!
pi_79838071
quote:
Op donderdag 1 april 2010 17:17 schreef Rituals het volgende:

[..]

Wat duurt dat nog lang!
I know!
Noot noot.
pi_79949236
De episode summary van afl. 20:
SPOILER

Wie is het??!?!
pi_79949428
Ik heb werkelijk geen idee!
  zondag 4 april 2010 @ 22:43:07 #220
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79949651
Ik weet het ook niet. Maar het is vast een 'o ja'. Zou het iemand uit één van de eerste seizoenen zijn?
Niet meer actief op Fok!
pi_79949708
Jackson?
  zondag 4 april 2010 @ 22:51:59 #222
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79950043
Dat zou idd wel eens Jackson kunnen zijn met die passion for art (hij was huisschilder toch?). Maar kloppen de andere punten ook?
Niet meer actief op Fok!
pi_79950076
MJ ??
pi_79950340
quote:
Op zondag 4 april 2010 22:51 schreef Viking84 het volgende:
Dat zou idd wel eens Jackson kunnen zijn met die passion for art (hij was huisschilder toch?). Maar kloppen de andere punten ook?
Dat weet ik dus ook niet meer.. Maar volgens mij moet het haast wel, met wie heeft Susan nog meer art dingen besproken?
  zondag 4 april 2010 @ 23:02:32 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79950546
Bree heeft Orson ook een job aangeboden en heeft ook aangeboden om Tom te helpen een nieuwe baan te vinden. Maar ze heeft Orson weer geen datingadvice gegeven .
Niet meer actief op Fok!
pi_79951292
Ik dacht nog aan Tom: Bree heeft hem weleens aangeboden een baan voor hem te vinden. Maar of hij Gabby en Carlos ooit heeft betrapt weet ik niet en hij is ook niet echt kunstzinnig aangelegd. Mike is het daarom ook niet.

Misschien is het wel weer zoiets lames als een voor ons nieuw te introduceren character die de mensen van WL wel al jaren blijken te kennen.
pi_79952929
DH kennende zijn het geen bestaande flashbacks maar weer geheel nieuwe scènes.
Ik blijf toch nog even bij Sam.
SPOILER
pi_79954523
quote:
Op zondag 4 april 2010 23:53 schreef Maartel het volgende:
DH kennende zijn het geen bestaande flashbacks maar weer geheel nieuwe scènes.
Ik blijf toch nog even bij Sam.
SPOILER
Daar ga ik ook voor .
  maandag 5 april 2010 @ 13:04:49 #229
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_79964460
Het lijkt me ook Sam. Het motief is alleen niet helemaal duidelijk. Wat heeft hij met de dochter van Susan te maken, bijvoorbeeld.
pi_79965054
quote:
Op maandag 5 april 2010 13:04 schreef Aventura het volgende:
Het lijkt me ook Sam. Het motief is alleen niet helemaal duidelijk. Wat heeft hij met de dochter van Susan te maken, bijvoorbeeld.
Volkomen logisch is het niet, maar beide slachtoffers waren roodharig, net als Bree..
SPOILER
Logica zie ik er niet in, maar een patroon zeker.
pi_79965225
SPOILER
Oh, ik dacht dat er pas eind april weer een uitzending was! Nouja, beter dan
pi_80007428
Schijnt dat DH's maker Mark Cherry losse handjes heeft, Nicollette Sheridan daagt zijn ass voor de rechter!
quote:
Remember that episode of Desperate Housewives where the series creator Marc Cherry slappity slapped slapped Edie across the face after she sassed his ass one day? Well, you shouldn't remember it because it never happened onscreen, but it did go down behind the scenes. That's what Nicollette Sheridan is saying anyway.

TMZ reports that Nicollette filed a lawsuit against Marc Cherry. Nicollette claims that on September 24, 2008, Marc hit her in the face, he allegedly brought down his hand on her after she questioned something in the script. After Nicollette went to her trailer, Marc knocked on her door and begged for her forgiveness

When Nicollette complained to ABC about Marc's abusive ways, they didn't do anything about it. Marc's acts of cuntery got worse until he eventually fired her from the show.

Nicollette claims she wasn't the only one who suffered abuse at the hand of Marc Cherry Bomb. Nicollette says that he behaved in an "extremely abusive and aggressive manner toward the individuals who work on the show." She even says in the lawsuit that when Teri Hatcher complained to the network about Marc, he said out loud, "I hope Teri Hatcher gets hit by a car and dies."

Nicollette is suing for assault and battery, gender violence and wrongful termination. She wants $20 million or more.

The camera dudes on DH need to turn their lenses around and start following Marc Cherry's bald head. It sounds like he's the crazy bitch who really brings the theatrical bitchiness. I mean, who (allegedly) slaps Edie in the face? Edie's the one who does the slapping around there, not the other way around. If this mess is true, Marc needs to go sit next to the vending machine in the break room and leave the slapping to the professionals.
Dlisted.com
pi_80007953
quote:
Op zondag 4 april 2010 22:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
MJ ??
haha... daar dacht ik ook aan na die beschrijving... :-)
  dinsdag 6 april 2010 @ 18:27:37 #234
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_80013254
quote:
Op maandag 5 april 2010 13:28 schreef Maartel het volgende:

[..]

Volkomen logisch is het niet, maar beide slachtoffers waren roodharig, net als Bree..
SPOILER
Logica zie ik er niet in, maar een patroon zeker.
Theorie: Sam haat alle rooien, want zijn pa was verliefd geworden op een roodharige, waardoor hij alleen met zijn ma achterbleef.
pi_80018748

Hmm..
SPOILER
  dinsdag 6 april 2010 @ 22:19:33 #236
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_80023140
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 18:27 schreef Aventura het volgende:

[..]

Theorie: Sam haat alle rooien, want zijn pa was verliefd geworden op een roodharige, waardoor hij alleen met zijn ma achterbleef.
Of je zou het ruimer kunnen nemen: hij richt zich op homewreckers.
pi_80023221
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:19 schreef Aventura het volgende:

[..]

Dat zou in 't geval van Julie nog best opgaan!
Van het koffiehuis-meisje weet ik 't dan weer niet..
  dinsdag 6 april 2010 @ 22:40:45 #238
208890 June.
Seriously?
pi_80024119
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:19 schreef Aventura het volgende:

[..]

Dat zou het best eens kunnen inderdaad En dan zien we van dat koffie meisje vast een flashback ofzo.
  dinsdag 6 april 2010 @ 22:54:44 #239
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_80024776
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:21 schreef Maartel het volgende:

[..]

Dat zou in 't geval van Julie nog best opgaan!
Van het koffiehuis-meisje weet ik 't dan weer niet..
Dat koffiehuismeisje zat ook te flirten met Nick:

pi_80025041
Zijn de voeten van Sam eigenlijk al eens in beeld geweest?
Aangezien we de dader zowel met die schep als eerder bij het koffiehuis rond zagen lopen...
pi_80191329
Ik ben weer helemaal bij! Nog 6 dagen wachten! (voordell als je achterloopt! )
pi_80433500
Een andere optie is natuurlijk nog dat Sam familie van Edie was en weet dat Orson de oorzaak van haar dood was.. maar da's vermoedelijk te ver gezocht voor de schrijvers
pi_80485536
SPOILER
Jammer dat Sam me even van t spoor bracht..
  maandag 19 april 2010 @ 18:58:45 #244
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80491366
In het begin vond ik Orson maar niets, maar ik vind hem steeds leuker worden.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Moderator maandag 19 april 2010 @ 19:10:27 #245
9859 crew  Karina
Woman
pi_80491846
Wel een verrassing op het eind. Had ik niet gedacht.
niet zo tof doen
  maandag 19 april 2010 @ 21:54:41 #246
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_80499703
quote:
Op maandag 19 april 2010 19:10 schreef Karina het volgende:
Wel een verrassing op het eind. Had ik niet gedacht.
², dat een normale jongen zo'n creep kan zijn
  maandag 19 april 2010 @ 21:58:29 #247
246722 LeNick
pi_80499903
Ik vond t sowieso een creep
  maandag 19 april 2010 @ 22:26:09 #248
167112 emss
pi_80501319
Hmm, dat had ik ook niet gedacht! Maar hij is me deze aflevering ook pas voor het eerst opgevallen!

En Lynette achter de kastdeur.. lol
  maandag 19 april 2010 @ 22:58:44 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80502982
quote:
Op maandag 19 april 2010 22:26 schreef emss het volgende:
Hmm, dat had ik ook niet gedacht! Maar hij is me deze aflevering ook pas voor het eerst opgevallen!

En Lynette achter de kastdeur.. lol
Mij ook Ik kan me niet herinneren hem eerder gezien te hebben .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 20 april 2010 @ 14:30:29 #250
167112 emss
pi_80520519
maar misschien heeft Eddie alleen Irina vermoord.. of wijst de volgende beschrijving heel duidelijk naar Eddie? Volgens mij niet.

The Fairview strangler has been living among the women of Wisteria Lane. He once caught Gabrielle and Carlos in an intimate moment. Bree offered him a job and some dating advice. Susan encouraged his passion for art. Lynette will show him kindness and generosity. But... who is he?
Surf prive met PureVPNDe snelste VPN - FastestVPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  woensdag 21 april 2010 @ 16:41:34 #251
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_80564478
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 18:27 schreef Aventura het volgende:

[..]

Het vermiste meisje aan het begin van de ep heeft rood haar
  woensdag 21 april 2010 @ 16:43:50 #252
187373 Maartel
pi_80564558
Ik denk dat we na de afgelopen aflevering toch wel van Eddie uit kunnen gaan.. al vind ik dat ze dan wel weer een kans hebben laten liggen om Sam niet nóg net wat verdachter te maken.
  woensdag 21 april 2010 @ 20:40:30 #253
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_80573385
jammer dat gaby haar eitjes niet heeft afgestaan. Ik verheugde me al op een seizoen dat ze haar kind ging terug eisen omdat deze wél goed gelukt was
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  woensdag 21 april 2010 @ 22:41:42 #254
23115 wizarddragon
pi_80579198
Wat een stomme dader . Dan had ik liever MJ of die ouwe rukker van Mrs. McCloskey gezien als dader ofzo.
  zaterdag 24 april 2010 @ 17:24:19 #255
224900 Yachiru
pi_80670974
Ik heb de laatste net pas gezien, best wel een beetje spannend!!!
Denk eigenlijk ook dat Eddie het is, misschien had hij Julie en dat meisje van de koffieshop ook geprobeerd te versieren, en hadden ze hem afgewezen? Of in het geval van het koffieshop meisje, ze flirtte met iemand anders terwijl hij haar zat te bespieden.. Ieww.. wat een creep! Hij lijkt me op zich wel zo'n typetje dat heel graag een vriendinnetje wil.. dus maybeee..
En! Ik wil niet dat Bob en Lee uit elkaar gaan! Ze zijn zo leuk samen!
  zaterdag 24 april 2010 @ 17:28:38 #256
17217 shiNinG_staR
pi_80671080
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:41 schreef wizarddragon het volgende:
Wat een stomme dader . Dan had ik liever MJ of die ouwe rukker van Mrs. McCloskey gezien als dader ofzo.
Haha, dat oude mannetje als dader, zou wel leuker zijn geweest ja .
Dat Eddie het was zag ik al van kilometers ver aankomen.. terwijl de oplossing voor zn probleem niet eens zo lastig is. Met een kapperbezoekje is hij vast al een stuk aantrekkelijker. De Scavo twins zijn imo een stuk lelijker..
  zaterdag 24 april 2010 @ 18:19:09 #257
26141 CrazyDaisy85
pi_80672371
Over de seriemoordenaar:
(lezen op eigen risico)
SPOILER
  zondag 25 april 2010 @ 13:08:26 #258
148346 Michellee
pi_80692078
Ik vind Orson ook steeds leuker worden! Terwijl ik hem hiervoor echt niks vond.
  maandag 26 april 2010 @ 14:24:22 #259
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_80727463
Wat een aflevering zeg, poeh hee .
  maandag 26 april 2010 @ 14:25:09 #260
187373 Maartel
pi_80727493
quote:
Op maandag 26 april 2010 14:24 schreef Blistering het volgende:
Wat een aflevering zeg, poeh hee .
als in 'waardeloze aflevering' of 'dramatische aflevering'?
Surfshark - veilig toegang tot het open internetSurf prive met PureVPNBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  maandag 26 april 2010 @ 14:25:32 #261
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_80727505
quote:
Op maandag 26 april 2010 14:25 schreef Maartel het volgende:

[..]

als in 'waardeloze aflevering' of 'dramatische aflevering'?
Dramatisch, zeer.
SPOILER
  maandag 26 april 2010 @ 14:26:04 #262
167545 Tegan
pi_80727524
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 18:19 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Over de seriemoordenaar:
(lezen op eigen risico)
SPOILER
Hoeft niet in een spoiler want het was al bekend in de vorige aflevering .
  maandag 26 april 2010 @ 15:05:36 #263
187373 Maartel
pi_80728774
Ik mis alleen ff waarom Eddie niet nog een poging zou hebben gedaan om Susan te pakken
  maandag 26 april 2010 @ 19:12:15 #264
224900 Yachiru
pi_80737212
Aww.. krijg gewoon een beetje medelijden met hem
Hij kan er ook niet echt iets aan doen denk ik dan.. Met zo'n moeder!
Ik vind het nooit leuk als ze de moordenaar zo laten zien, ik wil geen sympathie voelen voor iemand die zulke gruwelijke dingen doet!
Hoop maar dat 'ie Lynette en d'r familie niks aandoet
  maandag 26 april 2010 @ 19:13:40 #265
224900 Yachiru
pi_80737281
quote:
Op maandag 26 april 2010 15:05 schreef Maartel het volgende:
Ik mis alleen ff waarom Eddie niet nog een poging zou hebben gedaan om Susan te pakken
Ik denk, dat hij toen in het ziekenhuis een beetje tot inkeer is gekomen wat betreft Susan. Of misschien al eerder, toen hij zag dat Julie het was.. Ik vond het echt zooo erg toen ik eenmaal doorhad waar dat stukje over Susan en Eddie heen ging, dat het Julie niet had moeten zijn maar Susan... Had ik nooooit verwacht!
  maandag 26 april 2010 @ 19:13:46 #266
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_80737285
quote:
Op maandag 26 april 2010 19:12 schreef Yachiru het volgende:
Aww.. krijg gewoon een beetje medelijden met hem
Hij kan er ook niet echt iets aan doen denk ik dan.. Met zo'n moeder!
Ik vind het nooit leuk als ze de moordenaar zo laten zien, ik wil geen sympathie voelen voor iemand die zulke gruwelijke dingen doet!
Hoop maar dat 'ie Lynette en d'r familie niks aandoet
Ik kreeg al flashbacks naar Onderweg Naar Morgen van een paar jaar geleden dat een zwangere Claire in d'r buik gestoken werd en overleed (en het kindje dus ook). Ik zie Lynette al liggen

* Blistering kan zich nogal goed inleven
  maandag 26 april 2010 @ 19:17:04 #267
224900 Yachiru
pi_80737436
quote:
Op maandag 26 april 2010 19:13 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ik kreeg al flashbacks naar Onderweg Naar Morgen van een paar jaar geleden dat een zwangere Claire in d'r buik gestoken werd en overleed (en het kindje dus ook). Ik zie Lynette al liggen

* Blistering kan zich nogal goed inleven
Nou pfft, als dat gebeurd Dan kijk ik het noooooooooit meer! Één kindje verliezen is 'genoeg'.
En Lynette is een beetje mijn favo Dus daar blijft die engerd maar mooi vanaf!
  maandag 26 april 2010 @ 19:18:23 #268
187373 Maartel
pi_80737502
Met een beetje geluk maken Eddie, Patrick en Sam elkaar gewoon af
Al wil ik na deze aflevering eigenlijk ook helemaal geen tragisch einde voor Eddie
  maandag 26 april 2010 @ 19:58:42 #269
26141 CrazyDaisy85
pi_80739183
Anders kunnen ze 'm bij Dave in een cel plaatsen.
  maandag 26 april 2010 @ 20:26:27 #270
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80740361
Treurige aflevering idd .
Niet meer actief op Fok!
Cyberghost VPNZenmate VPNAnoniem en veilig met ProtonVPN
  maandag 26 april 2010 @ 21:00:47 #271
167545 Tegan
pi_80741769
Dat einde .

En Lynette is echt zo lief. Echt ongelofelijk . Ik zou nooit zo'n kind in huis halen, eerder gewoon de politie/kinderbescherming oid bellen.
  dinsdag 27 april 2010 @ 08:01:51 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80754519
Maar wel weer sneaky van de makers hoor: iedereen hard nadenken over de hints, blijken de fragmenten waar het om gaat helemaal nog niet uitgezonden te zijn, zodat we het op basis van die hints niet kónden weten .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 27 april 2010 @ 09:28:41 #273
167112 emss
pi_80756107
Ik vond Mary Alice wel een beetje hypocriet. Beetje een andere moeder vertellen dat haar kind voor alles komt. Zelf heeft ze haar kind EN haar man alleen achtergelaten.

Gelukkig dat Lynette niet naar binnen ging, anders zou ze ter plekke ook vermoord zijn waarschijnlijk.
  dinsdag 27 april 2010 @ 09:34:55 #274
187373 Maartel
pi_80756282
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:28 schreef emss het volgende:
Ik vond Mary Alice wel een beetje hypocriet. Beetje een andere moeder vertellen dat haar kind voor alles komt. Zelf heeft ze haar kind EN haar man alleen achtergelaten.

Gelukkig dat Lynette niet naar binnen ging, anders zou ze ter plekke ook vermoord zijn waarschijnlijk.
Dat laatste weet ik zo net nog niet.. Uiteindelijk vermoordde Eddie zijn moeder ook niet gelijk omdat ze te veel wist, maar omdat ze hem wéér afwees.
  dinsdag 27 april 2010 @ 09:50:24 #275
295130 Son-Goku
huh?
pi_80756727
Toen Eddie zo half in tranen brak en zei "I just want someone to love me" kreeg ik kippevel, goed geacteerd van die jongen
I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
  dinsdag 27 april 2010 @ 10:35:13 #276
224900 Yachiru
pi_80758070
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:34 schreef Maartel het volgende:

[..]

Dat laatste weet ik zo net nog niet.. Uiteindelijk vermoordde Eddie zijn moeder ook niet gelijk omdat ze te veel wist, maar omdat ze hem wéér afwees.
Ja, dat denk ik ook. Als Lynette er al achter zou zijn gekomen dat hij het was, dan had zij hem anders benaderd, al was het alleen maar om (zichzelf en) haar ongeboren kindje te beschermen.
  dinsdag 27 april 2010 @ 12:31:22 #277
167112 emss
pi_80762201
Ja, maar als ze er achter zou komen, dan denk ik niet dat ze hem nog in huis wil hebben = afwijzing.

Ik vond Eddie wel zielig.. .en een goede acteur!
  dinsdag 27 april 2010 @ 20:36:09 #278
196623 Skeletor
pi_80780529
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 12:31 schreef emss het volgende:

Ik vond Eddie wel zielig.. .en een goede acteur!
idd
I approve this message
  dinsdag 27 april 2010 @ 20:37:40 #279
187373 Maartel
pi_80780601
pi_80780862
WTF, dat vind ik wel weer jammer.. Dat het zo moet..
pi_80780928
Waarom staat mijn signature in mijn spoilerbox
pi_80780964
  dinsdag 27 april 2010 @ 20:47:47 #283
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80781026
Eddie mag wel blijven.
pi_80781054
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 20:47 schreef Harajuku. het volgende:
Eddie mag wel blijven.
Hoe zie je dat voor je? 1 weekje therapie à la Katherine en dan is alles vergeven?
  dinsdag 27 april 2010 @ 20:48:38 #285
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80781074
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:08 schreef Michellee het volgende:
Ik vind Orson ook steeds leuker worden! Terwijl ik hem hiervoor echt niks vond.
Gelukkig toch nog iemand die het met me eens is.
  dinsdag 27 april 2010 @ 20:48:59 #286
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80781098
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 20:48 schreef Maartel het volgende:

[..]

Hoe zie je dat voor je? 1 weekje therapie à la Katherine en dan is alles vergeven?
Nay, ik weet wel dat het niet gaan gebeuren, maar toch
pi_80781284
Wauw wat kan die Eddie acteren. Ik vond hem zo zielig kijken en af en toe zo hoopvol naar bijvoorbeeld Lynette. Terwijl hij een gestoorde vrouwenwurger is .
pi_80782060
Ik vind Eddie leuk

Op het wurgen na dan...
Noot noot.
pi_80783957
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 20:45 schreef Maartel het volgende:
Waarom staat mijn signature in mijn spoilerbox
Fok bug . Een spatie tussen de url en [/spoiler] verhelpt het misschien.
pi_80927480
Pfff wat een aflevering!

Ik moest wel lachen om dat moment met Gabrielle en Eddie, toen ze het over Bree had "You mean the one, whose mother named her after cheese?"
  maandag 3 mei 2010 @ 20:59:08 #291
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_80983501
Het is wel een erge onwaarschijnlijke verhaallijn hoor. Opeens kenden iedereen Eddie al. En dat heksenhuis van ze. Nee hoor, valt ook niet op in zo'n nette buurt.
  maandag 3 mei 2010 @ 21:27:56 #292
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_80984751
Het is wel een verschrikkelijke engerd hoor die Eddie, maar tegelijkertijd ook een erg goeie acteur. Overigens was Tom wel geniaal met z'n ''The hell is he doing?!'' .

En dat van Sam was wel voorspelbaar eerlijk gezegd, net als Patrick trouwens.. M'goed, afwachten maar.

Susan zag er trouwens echt niet uit met dat topje...
pi_81001130
Toffe aflevering
Ik moest echt hardop lachen om Gaby & Susans beroerde acteren, Orson's "Still here!!" and Lynette's "How about you just don't yell at me? Be nice to Lynette..."
pi_81107737
Heb hem nu pas gezien Verheug me al op de volgende!
pi_81107997
Toffe afleveringen! Die gast die Eddie speelt is idd erg goed. Vind die verhaallijn erg interessant en ben blij dat ze m niet in een aflevering hebben weggewerkt, maar dat dit waarschijnlijk verder gaat tot de season finale. Spannund . Sam kan me niet boeien, Patrick een beetje maar. Gelukkig maakt de Eddie verhaallijn alles goed . Hi-la-rische scene trouwens, toen Eddie tot tien bleef tellen en gek werd en Lynette Tom op zn bek pakte. !!
pi_81108139
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Toffe afleveringen! Die gast die Eddie speelt is idd erg goed. Vind die verhaallijn erg interessant en ben blij dat ze m niet in een aflevering hebben weggewerkt, maar dat dit waarschijnlijk verder gaat tot de season finale. Spannund . Sam kan me niet boeien, Patrick een beetje maar. Gelukkig maakt de Eddie verhaallijn alles goed . Hi-la-rische scene trouwens, toen Eddie tot tien bleef tellen en gek werd en Lynette Tom op zn bek pakte. !!
Dat was inderdaad grappig ja Maar ik vind hem toch best wel een engerd ook al issie zielig..
pi_81108234
Ik vind hem niet zo eng, maar hij heeft natuurlijk ook wel een ontzettend heftige achtergrond. Ze hebben het wel zo kunnen brengen dat ik me wel kan inleven in zijn motieven om die vrouwen om te brengen.
pi_81108563
Jep, dat hebben ze erg goed weten te doen.. al vind ik het dan wel weer bijna eng hoeveel sympathie ik voor hem op kan brengen
  donderdag 6 mei 2010 @ 22:23:36 #299
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_81108593
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind hem niet zo eng, maar hij heeft natuurlijk ook wel een ontzettend heftige achtergrond. Ze hebben het wel zo kunnen brengen dat ik me wel kan inleven in zijn motieven om die vrouwen om te brengen.
Dat is waarschijnlijkste nog wel het engste inderdaad, het kunnen inleven. Alhoewel ik het zelf ook heb hoor.
pi_81108704
Ondertussen weet ik niet zo goed of Housewives nou zéér conservatief en Amerikaans is door het allemaal af te schrijven op 'gebroken gezin', 'slechte/dronken ouders', of juist het omgekeerde omdat ze ons daarmee wel sympathie geven voor een moordenaar
  vrijdag 7 mei 2010 @ 10:12:45 #301
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81121653
Ik heb totaal niks met Eddie. Hij laat me volledig koud. En ik vond het nogal overdreven hoe hij reageerde toen Tom Lynette uitfoeterde. Maar ja, dat is soap hè!
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')