quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:44 schreef BaRdmann het volgende:
[..]
Ik blijf bij Angie. Julie + Nick = gewurgd door onbekende. Emily + Nick = gewurgd door onbekende. En in beide gevallen wist Angie dat Nick er achter aanzat. Te toevallig.
En Angie heeft iemand vermoord blijkbaar 18 jaar geleden (toch weer geen kindstelende ouders op Wisteria Lane) en Nick is net 18 geworden.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:48 schreef Pyttpytt het volgende:
Zou inderdaad kunnen, en wel een aardige twist zijn, aangezien je steeds de Bolens ziet na zo'n voorval en de verdenking montage technisch gezien op Nick of die zoon gericht wordt.
Trouwens, ik neem aan dat je die zoon bedoelt, en niet Nick, die net 18 is geworden?
Hij was mij ook niet opgevallen..quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:09 schreef Maartel het volgende:
Ik hoop niet op Angie omdat die van mij nog wel een seizoen langer mag blijven..
Ik zet vooralsnog in op Eddie, die vriend van die zoon.. 't is toch wel toevallig dat ie ook in die coffeeshop werkte, en hij is stiekem toch al zo'n beetje het halve seizoen aanwezig zonder dat ooit de aandacht op 'm gericht wordt.
Hij kwam aan t begin van het seizoen met zijn auto langs bij Danny (zijn ruiten werden toen uiteindelijk nog ingeslagen). Vorige aflevering werkte hij in die Coffeeshop, vroeg Emily of ze even een klusje kon doen op 't moment dat ze kruimels bij Nick wegaaide. Deze week stond hij met die andere jongeren voor de coffeeshop en vertrok zodra Julie aankwam.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:09 schreef Pyttpytt het volgende:
Hij was mij ook niet opgevallen... Waar kwam ie eerder voor dan?
Zou overigens wel overeenkomen met Emily die zegt 'did you forget something?'
Ik heb al op schoenen zitten letten, want de schoenen van de dader kwamen in beeld, maar die lieten ze mooi niet zien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:56 schreef BaRdmann het volgende:
Preview van de plane crash:
http://www.spoilertv.com/(...)ode-610-boom_04.html
En er gaan 5 mensen dood zondag! 2 ervan zijn de piloot en zijn vrouw ... de 3 anderen zijn:Neeeee, waarom die middelste in de spoiler? Pffff... Echt niet leuk..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En er gaan 5 mensen dood zondag! 2 ervan zijn de piloot en zijn vrouw ... de 3 anderen zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:47 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En er gaan 5 mensen dood zondag! 2 ervan zijn de piloot en zijn vrouw ... de 3 anderen zijn:Wat mij betreft had je de rest ook wel in een spoiler kunnen zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anywayzzz... jammer dat ze van Katherine zo'n psycho personage maken, vond haar altijd wel leuk.I approve this message
Sorryquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:07 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Wat mij betreft had je de rest ook wel in een spoiler kunnen zetten![]()
Anywayzzz... jammer dat ze van Katherine zo'n psycho personage maken, vond haar altijd wel leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:00 schreef BaRdmann het volgende:
[..]
SorryLeuk gevolg van een van die doden is wel dat...
wow. dat is wel weer grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar lees jij dat allemaal?
Thanks, ff downloaden en over 5 minuutjes kijken dusss!quote:
En er gaan 5 mensen dood zondag! 2 ervan zijn de piloot en zijn vrouw ... de 3 anderen zijn:Die eerste is niet waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, ja dat dacht ik ook, na die tornado in seizoen 4 (?)quote:Op maandag 7 december 2009 19:28 schreef Desmonkey het volgende:
Nou jah wat een klein vliegtuigje. Ik dacht dat de producenten meer voor een Boeing 747-crash gingen ofzo
.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 december 2009 19:36 schreef LeNick het volgende:
[..]Ik bedoel iets anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 december 2009 19:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoel iets anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 december 2009 19:40 schreef LeNick het volgende:
[..]Zucht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 december 2009 19:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zucht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stomme clifhanger. Bijna niets nieuws ... behalve over Angie dan ... vond dit de minste aflevering van het seizoen tot dusver.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De ruzie in het vliegtuig was wel grappig! OVerigens: de piloot van het vliegtuig was Dan Castellaneta a.k.a. Homer Simpson!
[ Bericht 2% gewijzigd door BaRdmann op 08-12-2009 13:42:54 ]#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:36 schreef Tegan het volgende:Vind het eigenlijk niet slecht. Marc Cherry had dat idee vorig jaar al. Gebeurt uiteindelijk ook wel ergens op de wereld elke dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
Had het ook wel zien aankomen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:07 schreef BaRdmann het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk niet slecht. Marc Cherry had dat idee vorig jaar al. Gebeurt uiteindelijk ook wel ergens op de wereld elke dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shine bright like a diamond.
Maar wel niet zo leuk! Want ...quote:Op woensdag 9 december 2009 15:57 schreef MaxC het volgende:
Orson ging toch weg, zou wel makkelijk voor de schrijvers zijn om hem dood te laten gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Evil Orson
#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
quote:Op woensdag 9 december 2009 16:09 schreef BaRdmann het volgende:
[..]
Maar wel niet zo leuk! Want ...Toch had ik dan liever Orson nokkie danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Evil Orson
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hoe komen die spoilers eigenlijk in de wereld? Tot nu toe allemaal waarheid geweest? Nu staat het wel als een paal boven water dat Orson overleefd enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet.![]()
Hoe die spoilers de wereld inkomen? Simpel: er is een site op het web, die gooit ze allemaal in de wereld. Blijkbaar staat de auteur van die site zeer dicht bij de scenaristen van de show, want alle spoilers (enfin, op die van 1 april van dit jaar na dan) komen altijd uit!#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.![]()
Enkele weken voor de opnames moeten er gastacteurs gecast worden ... en die hebben natuurlijk een script nodig om auditie te doen. Stukken van het script worden dan op een internetsite geplaatst voor acteurs om te downloaden en kijken of een rol ze aanspreekt. De eigenaren van de spoilersites hebben ook accounts en proberen uit de beschikbare scripts een verhaallijn te halen ... wat meestal aardig lukt.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:56 schreef BaRdmann het volgende:
Hoe die spoilers de wereld inkomen? Simpel: er is een site op het web, die gooit ze allemaal in de wereld. Blijkbaar staat de auteur van die site zeer dicht bij de scenaristen van de show, want alle spoilers (enfin, op die van 1 april van dit jaar na dan) komen altijd uit!
![]()
Inhoudje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.![]()
Net de laatste aflevering gekeken, ik vond het wel een leuke aflevering!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Usenet?![]()
Ik heb een deja-vu gevoel. Zoiets doen ze steeds vaker, per personage een terugblik/toekomstblik/droom/ etc.
Kreeg bij die van Lynette wel een beetje natte oogjes
En Gabrielle oud![]()
![]()
Vond het een beetje onnodige aflevering, bracht niets nieuws. Susan liep als een bootwerker in die fatsuit.
![]()
Jezus Lynette jaquote:Op maandag 4 januari 2010 21:25 schreef Purky het volgende:
Ik heb een deja-vu gevoel. Zoiets doen ze steeds vaker, per personage een terugblik/toekomstblik/droom/ etc.
En Gabrielle oud
. Vond het wel een goeie aflevering, alhoewel Susan er echt belachelijk uitzag
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Heb tot 18 minuten ofzo zitten kijken, morgen ff de rest maar.. Wat is er zielig aan Lynette?Ben te ongeduldig om het morgen pas te weten
Nu jullie zeggen dat het zo heftig is..
![]()
![]()
En? Heb je het al gezien? Ik vind Bree trouwens ook wel zielig hoor.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:21 schreef LeNick het volgende:
Heb tot 18 minuten ofzo zitten kijken, morgen ff de rest maar.. Wat is er zielig aan Lynette?Ben te ongeduldig om het morgen pas te weten
Nu jullie zeggen dat het zo heftig is..
![]()
Ik vond dat het nieuws dat er 1 baby dood was wel erg luchtig verteld en opgevangen werd. Pas later kwamen er wat traantjes, en dan ging dat nog vooral om het feit dat nummer twee misschien gehandicapt zou zijn. Ongeloofwaardig. Verder teleurstellende aflevering, had het iets spannender verwacht. Toch jammer dat Karl dood is...![]()
Dat laatste vond ik ook wel jammer, er had nog wel een leuk verhaal ingezeten als hij met Bree verder zou gaan. Maar misschien wilde hij gewoon niet meer meespelen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:12 schreef Pyttpytt het volgende:
Ik vond dat het nieuws dat er 1 baby dood was wel erg luchtig verteld en opgevangen werd. Pas later kwamen er wat traantjes, en dan ging dat nog vooral om het feit dat nummer twee misschien gehandicapt zou zijn. Ongeloofwaardig. Verder teleurstellende aflevering, had het iets spannender verwacht. Toch jammer dat Karl dood is...
![]()
Vond Karl ook wel geniaal altijd. Luchtig personage, zal gemist worden met het strakke acteren van Bree
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Karl heeft nog een erfeniscadeau'tje voor Susan in petto ...#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.![]()
Oooh dat had ik ook bij Lynette en haar kind!quote:Op maandag 4 januari 2010 21:25 schreef Purky het volgende:
En Gabrielle oud
![]()
![]()
Ik heb hem net gekeken. Moest ook stiekem een beetje huilen bij Lynette en haar kindje.
Aardige aflevering, even als tussendoortje. Volgende week mag het wel weer wat spannender.Your body. Your soul. Your rituals.![]()
Slechtste aflevering van het seizoen. Ik vond er niks aan.Alleen Lynette's verhaal was een beetje interessant en wat nieuwe info over Angie en haar familie, maar voor de rest kon me het niet interesseren.
De voorspelde drama kwam nooit, erg jammer, gemiste kans.![]()
Ik vond Karl ook altijd wel lachen, jammer! Zou Bree weer bij Orson komen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:40 schreef Blistering het volgende:
Vond Karl ook wel geniaal altijd. Luchtig personage, zal gemist worden met het strakke acteren van Bree
![]()
Lijkt me wel als je die flashforward van Bree hebt gezienquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:39 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik vond Karl ook altijd wel lachen, jammer! Zou Bree weer bij Orson komen?
.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Bah ik vind Orson zo saaiquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:34 schreef PirE het volgende:
[..]
Lijkt me wel als je die flashforward van Bree hebt gezien.
![]()
Wel lief dat hij nog van haar houdt, maar saaaaaiii![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:39 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik vond Karl ook altijd wel lachen, jammer! Zou Bree weer bij Orson komen?
Er zit een enorme twist op dat verhaal: ja, Bree blijft (voorlopig) bij Orson, maar Orson is dus verlamd. Dat heeft wel wat (leuke) gevolgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.![]()
Wacht maar tot aflevering 12...het heeft een staartje.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:12 schreef Pyttpytt het volgende:
Ik vond dat het nieuws dat er 1 baby dood was wel erg luchtig verteld en opgevangen werd. Pas later kwamen er wat traantjes, en dan ging dat nog vooral om het feit dat nummer twee misschien gehandicapt zou zijn. Ongeloofwaardig.
Geweldig optreden van Susan trouwens![]()
![]()
Bizar dat eentje dood kan en de andere leeft. ik geloof wel dat het kan irl, maar hier riekt het naar we willen geen tweelingendrama schrijven meer. Dan had ik allebei dood nog beter gevonden.
![]()
Maar dan konden Tom en Lynette geen ruzie meer maken over wie er kon gaan werken en wie er thuis moest blijven.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:00 schreef Tegan het volgende:
Bizar dat eentje dood kan en de andere leeft. ik geloof wel dat het kan irl, maar hier riekt het naar we willen geen tweelingendrama schrijven meer. Dan had ik allebei dood nog beter gevonden.
![]()
Heb haar weleens gezien bij Oprah, ze volgt paaldanslessen dus dat heeft ze inderdaad vaker gedaanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:52 schreef emss het volgende:
Volgens mij heeft Teri Hatcher dat eerder gedaan! Ze was best goed 'on stage'.
Spoilers!![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:47 schreef realstewie het volgende:
You stink!
And ur a wh*re.. hahahahageniaal
!
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Sterke aflevering!Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Dat wou ik net zeggen... Waarom slaan Desperate Housewives EN Grey's Anatomy EN Medium alweer een weekje over? aaarghquote:![]()
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:45 schreef emss het volgende:
[..]
Dat wou ik net zeggen... Waarom slaan Desperate Housewives EN Grey's Anatomy EN Medium alweer een weekje over? aaargh
EN Ugly betty![]()
![]()
Moest hardop lachen over die stripact (ben een beetje op achter).quote:Op maandag 11 januari 2010 11:56 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Wacht maar tot aflevering 12...het heeft een staartje.
Geweldig optreden van Susan trouwens
![]()
Ik vond de nieuwe aflevering vrij saai. Dat vind ik bijna nooit!Jammer.
Your body. Your soul. Your rituals.![]()
Vond ik ook hoor, normaal vind ik ook de mindere afleveringen wel leuk. Dit was echt meer opvulling volgens mij.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:14 schreef Rituals het volgende:
Ik vond de nieuwe aflevering vrij saai. Dat vind ik bijna nooit!Jammer.
Shine bright like a diamond.![]()
Vond deze wel matig.. Gaby weet nu meer over Angie Bolen..![]()
Volgende aflevering is 21 februari.
http://en.wikipedia.org/wiki/Lovely_%28Desperate_Housewives%29
Tyfuszooi. Word dit een gewoonte om elke keer 3 weken over te slaan?![]()
![]()
Ik vond de aflevering juist leuk. Tom en Lynette met die psychiater was gewoon hylarisch. Fijn dat we weer wat meer over Angie weten, en interessant dat Gaby en Carlos er nu een beetje bij betrokken zijn. Julie Benz is ook top. MJ is een schatje.
![]()
Alleen Bree/Orson is niet leuk. Orson exit graag!![]()
![]()
Wat weten we nu meer over Angie dan? Dat moet ik dan echt gemist hebben![]()
!
Nouja, ws dat ze een linkse extremiste/activiste is/was.quote:Op woensdag 3 februari 2010 06:32 schreef June. het volgende:
Wat weten we nu meer over Angie dan? Dat moet ik dan echt gemist hebben![]()
!
![]()
Wat leuk dat Rita van "Dexter" er nu ook in mee speelt.. Maar voor de rest vond ik het maar een heeeeele saaie aflevering. Na ja op Cleopatra-theater na dan.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat had ik nog op willen zoeken of het Rita was. Thanks!quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:25 schreef Asskimo het volgende:
Wat leuk dat Rita van "Dexter" er nu ook in mee speelt.. Maar voor de rest vond ik het maar een heeeeele saaie aflevering. Na ja op Cleopatra-theater na dan.
Spoilers!![]()
quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:58 schreef emss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een saaie aflevering? Welnee, juist een heel grappige en onderhoudende!
Ik moest zo lachen om Tom Scavo die opgetogen naar beneden huppelt in de smoking van Orson, en dan Bree tekeer hoort gaan tegen de 'aasgieren' Carlos, Mike, en de vrijer van mrs. McCluskey 'dat het nog meevalt dat jullie Orsons kledingkast nog niet hebben hebben geplunderd!' ... en zich accuut omdraait en haastig de trap weer oploopt.![]()
En Drea de Matteo is trouwens geniaal gecast voor de rol van Angie.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh![]()
Straks ook nog in beeld en geluidquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:14 schreef Jojoortje het volgende:
Dat plaatje had ik niet willen zien![]()
Ik vond het weer een geslaagde aflevering. Vooral dat moment dat Carlos en Gabrielle voor de deur staan en koekjes delen![]()
![]()
'Not handicapped, handycapable' Orson: ' Oh boy'.
'Paralyzed AND blind. You must always be the first to board the plane'
Orson was grappig deze episode.![]()
![]()
Dat was een supergrappig moment jaquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:49 schreef Tokay het volgende:
Een saaie aflevering? Welnee, juist een heel grappige en onderhoudende!
Ik moest zo lachen om Tom Scavo die opgetogen naar beneden huppelt in de smoking van Orson, en dan Bree tekeer hoort gaan tegen de 'aasgieren' Carlos, Mike, en de vrijer van mrs. McCluskey 'dat het nog meevalt dat jullie Orsons kledingkast nog niet hebben hebben geplunderd!' ... en zich accuut omdraait en haastig de trap weer oploopt.![]()
En Drea de Matteo is trouwens geniaal gecast voor de rol van Angie.
. Orson was ook inderdaad erg leuk in de scène met die andere rolstoelers
. Leuke aflevering!
Denk dat Angie het huis in de fik heeft gestoken van een milieuvervuiler of iets dergelijks.![]()
Leuke aflevering![]()
Aangezien Robin zo'n uitgebreidde introductie kreeg vermoed/hoop ik dat ze meer is dan de zoveelste gueststar en voorlopig nog even in de buurt blijft (al zou het me niet verbazen als de schrijvers ons even gehecht aan haar laten raken om haar in de season finale om zeep te helpen).
7 Housewives zou wat veel zijn, en ik wil Angie ook nog graag langer in de serie![]()
![]()
Robin kan me eigenlijk weinig boeien, maar het is beter dat ze bij Katherine gaat wonen dan bij Susan blijft.![]()
WTF, ik heb nu 4 versies gedownload. Waarvan 3 met password (ik probeerde het maar..) en 1 (die aangegeven werd op FTD als goede) met een CRC fout?!![]()
Wie heeft de goede NZB?![]()
Lol, McClusky met dr echte memmen en Bree met die lapdance. Ik vond t echt een leuke aflevering!
Spoilers!![]()
Ik ook niet, heb maar een torrent gepaktquote:Op maandag 22 februari 2010 21:05 schreef LeNick het volgende:
WTF, ik heb nu 4 versies gedownload. Waarvan 3 met password (ik probeerde het maar..) en 1 (die aangegeven werd op FTD als goede) met een CRC fout?!![]()
Wie heeft de goede NZB?.
![]()
Heb je een link daarvan misschien in m'n pm box?quote:Op maandag 22 februari 2010 21:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb maar een torrent gepakt.
![]()
ik heb namelijk geen flauw idee (meer) hoe dat allemaal werkte ook alweer..
Dan download ik hem wel met LimeWire gewoon![]()
![]()
Veel fillers dit seizoen zeg... het wordt wel weer eens tijd dat ze met de Julie-wurger/moordenaar verhaallijn verdergaan
I approve this message![]()
Goeie aflevering! Mooie vrouw ook zeg die Robin.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Die Robin idd, damn man!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:49 schreef Blistering het volgende:
Goeie aflevering! Mooie vrouw ook zeg die Robin.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie 'Robin' nog steeds in een bad met vol bloed liggen
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
Me tooquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:12 schreef MaxC het volgende:
Ik zie 'Robin' nog steeds in een bad met vol bloed liggen![]()
Maar deze rol maakt veel goed HA!I approve this message![]()
Nou ik ben wel wat teleurgesteld in dit seizoen. Wanneer gaan we de rode draad weer oppakken en wanneer wordt het weer ietwat spannend? Heel onsamenhangen geheel zo. Ik ben inmiddels totaal vergeten wat er in het begin van het seizoen gebeurd is door al die pauzes.![]()
Die Robin is idd een prachtige vrouw. In Dexter viel ze me ook al op, na seizoen 1, toen ze wat pittiger werd, maar nu: holy fuck!
. En dan nog een lesbo spelen ook!
.
Niet meer actief op Fok!![]()
hahahaha.... die Lynette blijft toch m'n favoriet. Haar droge humor, haar nerveuse lachje... en sex met Tom met de gordijnen open.. :-) De striptease van Bree was ook wel leuk! Leuke aflevering!![]()
Haha, die scene met Mike en z'n brace.
Ik vind Bree steeds leuker worden. Katherine is gelukkig niet meer vervelend. Robin kan me weinig boeien, beetje dozerig type.
Preview van volgende week zag er ook weer leuk uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OH IS ZIJ DAT?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:14 schreef Tegan het volgende:
Waarom herkende ik haar niet als Darla uit Buffy?
![]()
Leuke aflevering, leuke vrouw idd! : YNoot noot.![]()
Ik heb er hardop om gelachen. Wat een geweldige shotwisseling!quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Haha, die scene met Mike en z'n brace.
De scène waarin Bree een poging doet om Orson te verleiden vond ik bijna te gênant om naar te kijken; heel mooi en kwetsbaar geacteerd door Marcia Cross.
(Gelukkig reed Orson daarna met zijn rolstoel over haar voet, dat brak de spanning.)
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh![]()
Dat had ik ook jaquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:04 schreef Tokay het volgende:
[..]
De scène waarin Bree een poging doet om Orson te verleiden vond ik bijna te gênant om naar te kijken; heel mooi en kwetsbaar geacteerd door Marcia Cross.
(Gelukkig reed Orson daarna met zijn rolstoel over haar voet, dat brak de spanning.)
was blij toen haar trui achter haar oorbel bleef haken
.
![]()
Ja ik vond het ook echt wel een leuke aflevering, maar ik vind dat ook wel weer wat meer aandacht mogen besteden aan de Bolans..quote:Op maandag 22 februari 2010 21:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lol, McClusky met dr echte memmen en Bree met die lapdance. Ik vond t echt een leuke aflevering!
![]()
Geweldig idd!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:04 schreef Tokay het volgende:
.
Net pas de laatste aflevering gezien, maar er zat gelijk een preview achter voor volgende week. Dat wordt nog wat met Robin & Katherine![]()
![]()
[ Bericht 41% gewijzigd door PirE op 28-02-2010 20:04:00 ]“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Ik heb geen preview gezien!quote:Op zondag 28 februari 2010 19:40 schreef PirE het volgende:
Net pas de laatste aflevering gezien, maar er zat gelijk een preview achter voor volgende week. Dat wordt nog wat met Robin & Katherine![]()
![]()
.
Ik baalde dat zo'n relatie meteen weer als een probleem moet worden gezien, maar volgens mij gaat het goed komen.
Die preview zag ik ook, maar dat zat er wel aan te komen toch? Vanavond kijken in ieder geval.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:40 schreef PirE het volgende:
![]()
![]()
Ik vond het leuker als Katherine en Robin gewoon hele goede vriendinnen werden, beetje samen de Edie uithangen enzo.
Moet nog kijken maarja.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 12:19 schreef Viking84 het volgende:Geweldig iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Deed me sterk aan Calimero denken. Al met al toffe episode!
Ze blijft maar een paar afleveringen hoor. En ik vind het maar niets dat ze van Katherine een lesbienne hebben gemaakt.
De Gaby-Lee-Bob scenes waren wel leuk!#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.![]()
Leuke aflevering. Ben er trouwens van overtuigd dat Eddie de beroepswurger is. Geen reden voor, maar gewoon, dat gevoel heb ik.
En Katherine is geen lesbo, gewoon een hetero die het gehad heeft met mannen.
Die verkeerde naam op de taart was trouwens enorm grappig.
![]()
Ik vond het stom dat Robin meteen al haar ochtendjas open had in die droom en verder mocht het wel een stukje pikanter hoor.
En verder vind ik hun samen niet leuk, maar vooral omdat Robin zo dom speelt/overkomt.![]()
Agreed. Anders zou hij nooit zoveel airtime krijgen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Leuke aflevering. Ben er trouwens van overtuigd dat Eddie de beroepswurger is. Geen reden voor, maar gewoon, dat gevoel heb ik.
En Katherine is geen lesbo, gewoon een hetero die het gehad heeft met mannen.
Die verkeerde naam op de taart was trouwens enorm grappig.
![]()
Nou nee, dat broeide al eerder hè. Eerst die kus na die vervelende mannen, vervolgens Robins mededeling dat ze op vrouwen viel en dat Katherine misschien ook chicks zou moeten daten. Ze heeft er gewoon nooit over nagedacht dat dat een optie was. Dus ik vind het wel meevallen qua raarheidquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Rare wending, met Kat en Robin. Eén geile droom en ze denkt meteen dat ze verliefd is.
. En ze heeft niet gezegd dat ze verliefd is, alleen dat ze bepaalde gevoelens had voor Robin
.
Kat is dan ook niet 100% normaalquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Rare wending, met Kat en Robin. Eén geile droom en ze denkt meteen dat ze verliefd is.
.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Die nieuwe jongen deed me erg aan George denken.. ben benieuwd of hij daar op is gecast (zoon van?).![]()
Die nieuwe jongen is een creep! Zou het misschien een stiekeme verloren zoon van Bree zijn? Hij dronk zo sneaky uit die ene mok.
Hij deed me denken aan een personage uit een jaren '50/'60 film![]()
![]()
Het lijkt me sterk dat Bree een zoon heeft rondlopen zonder dat ze er van af weet (dat overkomt vrouwen niet zo snel).. Ik teken voor zoon van Georgequote:Op woensdag 3 maart 2010 22:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die nieuwe jongen is een creep! Zou het misschien een stiekeme verloren zoon van Bree zijn? Hij dronk zo sneaky uit die ene mok.
Hij deed me denken aan een personage uit een jaren '50/'60 film
![]()
![]()
Nee oke, maar onze huisvrouwen kunnen altijd nog duistere geheimen hebben uit het verre verleden
Zoon van George zou kunnen, hij leek er inderdaad wel op. En dat hij uit is op wraak.
![]()
quote:
Scharrel/stalker van Bree in seizoen 1/2..
Het is wel zó'n tijd geleden dat ik een beetje betwijfel of ze daar nog naar terug zouden verwijzen, maar het zou voor trouwe kijkers ook wel weer leuk zijn dat ze dergelijke lijntjes nog terug laten komen![]()
![]()
Die creepy apotheker waar Bree mee uit ging om wraak te nemen op Rexquote:.Uiteindelijk werd de jaloezie George teveel en heeft Rex toen vermoord door verkeerde medicatie voor te schrijven. George wilde toen de aandacht trekken van Bree door daarna nog een zelfmoord poging te doen, maar episch faalde omdat Bree erachter kwam dat hij Rex heeft vermoord en dus besloot geen ambulance te bellen
Er gaat weer een lichtje branden. Wel heul lang geleden, zeg!Optie lijkt me idd goed open staan dat dat een zoon is. Lijkt er redelijk op namelijk.
Bedankt voor de geheugenverfrissing.![]()
![]()
Ik denk eerder in de richting van Andrew: volgens mij was dat gastje met wie Andrew geslapen heeft het vriendje van Sam, en wil hij zo wraak nemen op Andrew door hem buiten te werken bij Bree.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.![]()
Mja, zou ook nog kunnen. Het is iig iets zoon- of schoonzoonachtigs, want ze brachten die beker niet voor niets zo prominent in beeld.Niet meer actief op Fok!![]()
Net de nieuwste aflevering gezien. Toch een duidelijke link met de beker. Maar wat raar dat niemand hier aan deze optie heeft gedacht
.
Oeh ja, de zoon van Rex! Ik hoop dat er nog een spannende wending aan deze verhaallijn komt.
Preston met een snor. Lekker stereotype karakter hebben ze van dat Russische meisje gemaakt (maar volgens mij zijn al die Russische meisjes zo
).
![]()
Aflevering met veel informatie weer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was zo voorspelbaar!quote:Op maandag 15 maart 2010 23:27 schreef Tegan het volgende:
Die snor.
En wel lullig van Robin om ineens ook bij de deur te komen staan enzo...
Maar wel een beetje erg ondoordacht idd.Niet meer actief op Fok!![]()
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:38 schreef LeNick het volgende:
Aflevering met veel informatie weer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die blonde chick was best lekker
I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Patrick Logan = Angie's oude vlam. Gevaarlijk en gespeeld door John Barrowman. Zondag zit ie er voor de eerste keer in.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.![]()
Zou die zoon van Rex misschien de wurger zijn? Iets tegen Bree, daarom tegen alle roodharige meiden op de laan, etc.. Zijn moeder overleed 6 maanden geleden, en toen begon de ellende ongeveer..![]()
Vergezocht!quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:42 schreef Maartel het volgende:
Zou die zoon van Rex misschien de wurger zijn? Iets tegen Bree, daarom tegen alle roodharige meiden op de laan, etc.. Zijn moeder overleed 6 maanden geleden, en toen begon de ellende ongeveer..
Ik heb al een hele tijd niets meer over de wurger gehoord, dus ik denk dat we daar ook niets meer van gaan horen
Tja, mijn andere vermoeden is Eddie, maar het zal eigenlijk wel sneaky zijn als ze de moordenaar introduceren in een periode dat niemand er meer echt mee bezig is. Ik verwacht wel dat ze er voor het slot van dit seizoen op terugkomen hoor!
Die Sam kwam overigens verder nog vrij oprecht over (je zag geen enkel sneaky lachje of een 'hihi, Bree trapt er in' moment) maar ik hoop toch niet dat dit lijntje nu al min of meer klaar is.![]()
Ik zou niet weten waarom Sam niet oprecht is?Kijken we wel allebei naar DH?
.
Die wurger-lijn wordt nog opgelost. En, ik vermoed dat dat verhaal van Bree alleen nog een staartje krijgt met een boze Andrew.![]()
Er was deze aflevering inderdaad niets waaruit dit bleek, maar toen hij vorige week werd geintroduceerd leek hij wel een beetje 'te mooi om waar te zijn' en alsof hij iets te verbergen had.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:56 schreef Viking84 het volgende:
.
Één week later weten we al wat dat is, en is het allemaal relatief onschuldig, wat toch een beetje een anticlimax is.. Waarschijnlijk hoop ik dus vooral dat er meer achter zit, in plaats van dat dit weer zo'n suf opvul-lijntje wordt (à la Susan wil haar vader ontmoeten, die we vervolgens na 2 afleveringen nooit meer terugzien).![]()
Sam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gangstarr![]()
quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb al een hele tijd niets meer over de wurger gehoord, dus ik denk dat we daar ook niets meer van gaan horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shine bright like a diamond.![]()
Jep. Ik dacht vorige week ook nog dat het een zoon van George was, maar dan zou het wel erg sterk zijn dat hij een foto van Rex zou hebben met een kind wat Bree niet herkent, dus ik denk dat hij wat dat betreft wel de waarheid sprak.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:37 schreef Tegan het volgende:
Sam heeft maar een enge George-vibe imo.
![]()
Ik ben blij dat ze het niet eindeloos hebben gerekt wie Sam nu is...
En toen Mike zei "Did you say Katherine is a lapracon??"![]()
![]()
Zo gek was ik dus nog nietquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:56 schreef Viking84 het volgende:
.
![]()
Ik blijf erbij dat Sam de wurger is![]()
![]()
Gezien! Onwijs grappige aflevering. Susan die doet alsof MJ in een rolstoel zit
. En de comingout van Katherine
.
![]()
19 april pas weer volgens MyEpisodes.comquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:36 schreef LeNick het volgende:
Wat een aflevering idd. Echt weer héél goed! Is er volgende week eigenlijk weer gewoon 1?
.
Jep, die Amerikaanse programmering is echt belachelijk soms.
Wat dat betreft kijken series een stuk lekkerder weg op DVD.. (al gaat het dan vaak weer zo snel dat de spanning ver te zoeken is)![]()
Trouwens, net de aflevering bekeken. Susan en Gaby met de chocoladeverkoop oorlog
Vond het alleen een beetje jammer dat Katherine nu eindelijk weer een beetje gelukkig is, maar vervolgens dus (tijdelijk?) weggaat uit de serie.. Zal wel weer vanwege het homogebeuren zijn denk ik.Shine bright like a diamond.![]()
Nee, da's omdat zowel Robin als Katherine een hoofdrol in pilots van nieuwe series hebben gekregen, en het dus maar afwachten is of ze terugkomen (afhankelijk van het succes van de pilots).![]()
Ik ga mee. Het is wel heel toevallig dat z'n moeder 6 maanden geleden overleed, en het is ook ong. 6 maanden geleden dat Julie werd gewurgd. Misschien is ook wel helemaal geen zoon van Rex, maar is ie frauder.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:36 schreef Maartel het volgende:
[..]
Zo gek was ik dus nog niet![]()
Ik blijf erbij dat Sam de wurger is
D'r zit ook eindelijk weer een beetje pit in het verhaallijn van de Bolens.Alleen nu 4 weken wachten op het vervolg.
![]()
![]()
Uiterlijk vind ik hem nog steeds meer op George lijken. Maar 't is dan wel héél knap dat hij een foto heeft van Rex die Bree nog nooit gezien heeft.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:21 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Ik ga mee. Het is wel heel toevallig dat z'n moeder 6 maanden geleden overleed, en het is ook ong. 6 maanden geleden dat Julie werd gewurgd. Misschien is ook wel helemaal geen zoon van Rex, maar is ie frauder.
Al weten we niets van zijn moeder, dus wellicht was dat een zus van George
(overigens hoe dan ook érg tof dat ze nog terugkomen op verhaallijnen/personages uit seizoen 1!)
't is té toevallig dat Julie ineens rood haar had, en Sam al aangaf dat hij nog regelmatig op Wisteria Lane rondreed... Ben erg benieuwd naar de ontknoping, maar zou zeer tevreden zijn als 't idd Sam blijkt te zijn.. Erg sneaky van de schrijvers om hem te introduceren op een moment dat niemand meer echt bezig is met die moorden!![]()
Ik vond Katherine totaal niet geloofwaardig overkomen als lesbo, maar goed, ze is eigenlijk ook geen lesbo natuurlijkquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:10 schreef June. het volgende:
Trouwens, net de aflevering bekeken. Susan en Gaby met de chocoladeverkoop oorlog
Vond het alleen een beetje jammer dat Katherine nu eindelijk weer een beetje gelukkig is, maar vervolgens dus (tijdelijk?) weggaat uit de serie.. Zal wel weer vanwege het homogebeuren zijn denk ik.
(volgens haarzelf).
Overigens heeft de actrice die Katherine speelt ooit een gastrolletje als senator gehad in The L Word en toen probeerde ze Bette te verleiden. Véél overtuigender!.
Wel jammer vind ik dat 'het homogebeuren' aanleiding is voor het vertrek. Hallo, het is 2010 en Bob en Lee wonen daar toch ook gewoon zonder problemen?Niet meer actief op Fok!![]()
Pilots is geen serie, dat is de testaflevering van een nieuwe serie. Als die goed ontvangen wordt, gaan ze verder met de seriequote:Op woensdag 24 maart 2010 07:31 schreef LeNick het volgende:
Wordt Pilots een nieuwe serie? Hmm, misschien wel volgen speciaal voor 'Robin'![]()
.
Hmm, zit nu ff iPhone dus kan er zo snel niet meer over zoeken. Maar wat mij betreft mogen Katherine, en vooral Robin wel terugkomen in DH. En anders maar Pilots volgen haha.
![]()
Hm oke! Even afwachten dus.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:11 schreef Maartel het volgende:
Nee, da's omdat zowel Robin als Katherine een hoofdrol in pilots van nieuwe series hebben gekregen, en het dus maar afwachten is of ze terugkomen (afhankelijk van het succes van de pilots).Ik vond haar ook niet echt geloofwaardig neequote:Op woensdag 24 maart 2010 07:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vond Katherine totaal niet geloofwaardig overkomen als lesbo, maar goed, ze is eigenlijk ook geen lesbo natuurlijk(volgens haarzelf).
Overigens heeft de actrice die Katherine speelt ooit een gastrolletje als senator gehad in The L Word en toen probeerde ze Bette te verleiden. Véél overtuigender!.
Wel jammer vind ik dat 'het homogebeuren' aanleiding is voor het vertrek. Hallo, het is 2010 en Bob en Lee wonen daar toch ook gewoon zonder problemen?, maar ze kan het dus blijkbaar wel goed spelen
. Alleen het homogebeuren is dus niet de aanleiding, zie boven.
Mrs. McClutsky!!![]()
Ik weet niet meer wat ze precies zei, maar het ging iig over twee lesbo's die haar feestje verstoorden.![]()
Mrs. McClusky is geniaal!quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:27 schreef emss het volgende:
Mrs. McClutsky!!![]()
Ik weet niet meer wat ze precies zei, maar het ging iig over twee lesbo's die haar feestje verstoorden.
(and of Dutch descent
)
Bedoel je die opmerking die ze maakte toen Katherine haar omhelsde? "That's how rumours get started"?Niet meer actief op Fok!![]()
Wat bedoel je met 'zie boven'? Het homogebeuren is in de serie wel de aanleiding tot het vertrek van Katherine.quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:09 schreef June. het volgende:
[..]
Hm oke! Even afwachten dus.
[..]
Ik vond haar ook niet echt geloofwaardig nee, maar ze kan het dus blijkbaar wel goed spelen
. Alleen het homogebeuren is dus niet de aanleiding, zie boven.
Ik doelde op de quote van Maartel die ik in mijn bericht had gezetquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'zie boven'? Het homogebeuren is in de serie wel de aanleiding tot het vertrek van Katherine..
Ik snap het nog nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:38 schreef June. het volgende:
[..]
Ik doelde op de quote van Maartel die ik in mijn bericht had gezet.
. Die pilots zijn natuurlijk de externe reden voor vertrek, maar in de serie vertrekken de dames vanwege hun relatie en niet vanwege die nieuwe pilots die ze gaan doen
.
Ah, nee ik doelde op de externe redenquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik snap het nog niet. Die pilots zijn natuurlijk de externe reden voor vertrek, maar in de serie vertrekken de dames vanwege hun relatie en niet vanwege die nieuwe pilots die ze gaan doen
.
! Ik dacht eerst dat dat ook door het homogebeuren was, maar dat is dus niet zo
.
Spoilerpic voor de volgende aflevering
http://dh-central.net/gallery/displayimage.php?pid=216963&fullsize=1
Ik zie een patroon in de slachtoffers![]()
![]()
Kun je ook zelf zoeken.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:48 schreef hetismijrobbert het volgende:
wanneer staat ep 19 erop?
Season 6, Episode 19: We All Deserve to Die
Original Air Date—18 April 2010Noot noot.![]()
Wat duurt dat nog lang!quote:Op donderdag 1 april 2010 16:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kun je ook zelf zoeken.
Season 6, Episode 19: We All Deserve to Die
Original Air Date—18 April 2010
Your body. Your soul. Your rituals.![]()
De episode summary van afl. 20:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie is het??!?!![]()
Ik weet het ook niet. Maar het is vast een 'o ja'. Zou het iemand uit één van de eerste seizoenen zijn?Niet meer actief op Fok!![]()
Dat zou idd wel eens Jackson kunnen zijn met die passion for art (hij was huisschilder toch?). Maar kloppen de andere punten ook?Niet meer actief op Fok!![]()
Dat weet ik dus ook niet meer..quote:Op zondag 4 april 2010 22:51 schreef Viking84 het volgende:
Dat zou idd wel eens Jackson kunnen zijn met die passion for art (hij was huisschilder toch?). Maar kloppen de andere punten ook?
Maar volgens mij moet het haast wel, met wie heeft Susan nog meer art dingen besproken?
![]()
![]()
Bree heeft Orson ook een job aangeboden en heeft ook aangeboden om Tom te helpen een nieuwe baan te vinden. Maar ze heeft Orson weer geen datingadvice gegeven.
Ik dacht nog aan Tom: Bree heeft hem weleens aangeboden een baan voor hem te vinden. Maar of hij Gabby en Carlos ooit heeft betrapt weet ik niet en hij is ook niet echt kunstzinnig aangelegd. Mike is het daarom ook niet.
Misschien is het wel weer zoiets lames als een voor ons nieuw te introduceren character die de mensen van WL wel al jaren blijken te kennen.![]()
DH kennende zijn het geen bestaande flashbacks maar weer geheel nieuwe scènes.
Ik blijf toch nog even bij Sam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 4 april 2010 23:53 schreef Maartel het volgende:
DH kennende zijn het geen bestaande flashbacks maar weer geheel nieuwe scènes.
Ik blijf toch nog even bij Sam.Daar ga ik ook voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Het lijkt me ook Sam. Het motief is alleen niet helemaal duidelijk. Wat heeft hij met de dochter van Susan te maken, bijvoorbeeld.![]()
Volkomen logisch is het niet, maar beide slachtoffers waren roodharig, net als Bree..quote:Op maandag 5 april 2010 13:04 schreef Aventura het volgende:
Het lijkt me ook Sam. Het motief is alleen niet helemaal duidelijk. Wat heeft hij met de dochter van Susan te maken, bijvoorbeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Logica zie ik er niet in, maar een patroon zeker.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, ik dacht dat er pas eind april weer een uitzending was! Nouja, beter dan![]()
![]()
Schijnt dat DH's maker Mark Cherry losse handjes heeft, Nicollette Sheridan daagt zijn ass voor de rechter!Dlisted.comquote:Remember that episode of Desperate Housewives where the series creator Marc Cherry slappity slapped slapped Edie across the face after she sassed his ass one day? Well, you shouldn't remember it because it never happened onscreen, but it did go down behind the scenes. That's what Nicollette Sheridan is saying anyway.
TMZ reports that Nicollette filed a lawsuit against Marc Cherry. Nicollette claims that on September 24, 2008, Marc hit her in the face, he allegedly brought down his hand on her after she questioned something in the script. After Nicollette went to her trailer, Marc knocked on her door and begged for her forgiveness
When Nicollette complained to ABC about Marc's abusive ways, they didn't do anything about it. Marc's acts of cuntery got worse until he eventually fired her from the show.
Nicollette claims she wasn't the only one who suffered abuse at the hand of Marc Cherry Bomb. Nicollette says that he behaved in an "extremely abusive and aggressive manner toward the individuals who work on the show." She even says in the lawsuit that when Teri Hatcher complained to the network about Marc, he said out loud, "I hope Teri Hatcher gets hit by a car and dies."
Nicollette is suing for assault and battery, gender violence and wrongful termination. She wants $20 million or more.
The camera dudes on DH need to turn their lenses around and start following Marc Cherry's bald head. It sounds like he's the crazy bitch who really brings the theatrical bitchiness. I mean, who (allegedly) slaps Edie in the face? Edie's the one who does the slapping around there, not the other way around. If this mess is true, Marc needs to go sit next to the vending machine in the break room and leave the slapping to the professionals.![]()
quote:Op maandag 5 april 2010 13:28 schreef Maartel het volgende:
[..]
Volkomen logisch is het niet, maar beide slachtoffers waren roodharig, net als Bree..Theorie: Sam haat alle rooien, want zijn pa was verliefd geworden op een roodharige, waardoor hij alleen met zijn ma achterbleef.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Logica zie ik er niet in, maar een patroon zeker.![]()
![]()
Hmm..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of je zou het ruimer kunnen nemen: hij richt zich op homewreckers.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
Theorie: Sam haat alle rooien, want zijn pa was verliefd geworden op een roodharige, waardoor hij alleen met zijn ma achterbleef.
![]()
Dat zou in 't geval van Julie nog best opgaan!quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:19 schreef Aventura het volgende:
[..]
Of je zou het ruimer kunnen nemen: hij richt zich op homewreckers.
Van het koffiehuis-meisje weet ik 't dan weer niet..![]()
Dat zou het best eens kunnen inderdaadquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:19 schreef Aventura het volgende:
[..]
Of je zou het ruimer kunnen nemen: hij richt zich op homewreckers.En dan zien we van dat koffie meisje vast een flashback ofzo.
Dat koffiehuismeisje zat ook te flirten met Nick:quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:21 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dat zou in 't geval van Julie nog best opgaan!
Van het koffiehuis-meisje weet ik 't dan weer niet..
![]()
Zijn de voeten van Sam eigenlijk al eens in beeld geweest?
Aangezien we de dader zowel met die schep als eerder bij het koffiehuis rond zagen lopen...![]()
Een andere optie is natuurlijk nog dat Sam familie van Edie was en weet dat Orson de oorzaak van haar dood was.. maar da's vermoedelijk te ver gezocht voor de schrijvers![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat Sam me even van t spoor bracht..
![]()
In het begin vond ik Orson maar niets, maar ik vind hem steeds leuker worden.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
², dat een normale jongen zo'n creep kan zijnquote:Op maandag 19 april 2010 19:10 schreef Karina het volgende:
Wel een verrassing op het eind. Had ik niet gedacht.
Hmm, dat had ik ook niet gedacht! Maar hij is me deze aflevering ook pas voor het eerst opgevallen!
En Lynette achter de kastdeur.. lol![]()
![]()
Mij ookquote:Op maandag 19 april 2010 22:26 schreef emss het volgende:
Hmm, dat had ik ook niet gedacht! Maar hij is me deze aflevering ook pas voor het eerst opgevallen!
En Lynette achter de kastdeur.. lol
Ik kan me niet herinneren hem eerder gezien te hebben
.
maar misschien heeft Eddie alleen Irina vermoord.. of wijst de volgende beschrijving heel duidelijk naar Eddie? Volgens mij niet.
The Fairview strangler has been living among the women of Wisteria Lane. He once caught Gabrielle and Carlos in an intimate moment. Bree offered him a job and some dating advice. Susan encouraged his passion for art. Lynette will show him kindness and generosity. But... who is he?![]()
Het vermiste meisje aan het begin van de ep heeft rood haarquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
Theorie: Sam haat alle rooien, want zijn pa was verliefd geworden op een roodharige, waardoor hij alleen met zijn ma achterbleef.
![]()
![]()
Ik denk dat we na de afgelopen aflevering toch wel van Eddie uit kunnen gaan.. al vind ik dat ze dan wel weer een kans hebben laten liggen om Sam niet nóg net wat verdachter te maken.![]()
jammer dat gaby haar eitjes niet heeft afgestaan. Ik verheugde me al op een seizoen dat ze haar kind ging terug eisen omdat deze wél goed gelukt was
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'![]()
Wat een stomme dader. Dan had ik liever MJ of die ouwe rukker van Mrs. McCloskey gezien als dader ofzo.
![]()
Ik heb de laatste net pas gezien, best wel een beetje spannend!!!
Denk eigenlijk ook dat Eddie het is, misschien had hij Julie en dat meisje van de koffieshop ook geprobeerd te versieren, en hadden ze hem afgewezen? Of in het geval van het koffieshop meisje, ze flirtte met iemand anders terwijl hij haar zat te bespieden.. Ieww.. wat een creep! Hij lijkt me op zich wel zo'n typetje dat heel graag een vriendinnetje wil.. dus maybeee..
En! Ik wil niet dat Bob en Lee uit elkaar gaan!Ze zijn zo leuk samen!
![]()
Haha, dat oude mannetje als dader, zou wel leuker zijn geweest jaquote:Op woensdag 21 april 2010 22:41 schreef wizarddragon het volgende:
Wat een stomme dader. Dan had ik liever MJ of die ouwe rukker van Mrs. McCloskey gezien als dader ofzo.
.
Dat Eddie het was zag ik al van kilometers ver aankomen.. terwijl de oplossing voor zn probleem niet eens zo lastig is. Met een kapperbezoekje is hij vast al een stuk aantrekkelijker. De Scavo twins zijn imo een stuk lelijker..![]()
Over de seriemoordenaar:
(lezen op eigen risico)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een aflevering zeg, poeh hee.
Dramatisch, zeer.quote:Op maandag 26 april 2010 14:25 schreef Maartel het volgende:
[..]
als in 'waardeloze aflevering' of 'dramatische aflevering'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:19 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Over de seriemoordenaar:
(lezen op eigen risico)Hoeft niet in een spoiler want het was al bekend in de vorige afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Aww.. krijg gewoon een beetje medelijden met hem![]()
Hij kan er ook niet echt iets aan doen denk ik dan.. Met zo'n moeder!![]()
Ik vind het nooit leuk als ze de moordenaar zo laten zien, ik wil geen sympathie voelen voor iemand die zulke gruwelijke dingen doet!
Hoop maar dat 'ie Lynette en d'r familie niks aandoet![]()
![]()
Ik denk, dat hij toen in het ziekenhuis een beetje tot inkeer is gekomen wat betreft Susan. Of misschien al eerder, toen hij zag dat Julie het was.. Ik vond het echt zooo erg toen ik eenmaal doorhad waar dat stukje over Susan en Eddie heen ging, dat het Julie niet had moeten zijn maar Susan... Had ik nooooit verwacht!quote:Op maandag 26 april 2010 15:05 schreef Maartel het volgende:
Ik mis alleen ff waarom Eddie niet nog een poging zou hebben gedaan om Susan te pakken
![]()
Ik kreeg al flashbacks naar Onderweg Naar Morgen van een paar jaar geleden dat een zwangere Claire in d'r buik gestoken werd en overleed (en het kindje dus ook). Ik zie Lynette al liggenquote:Op maandag 26 april 2010 19:12 schreef Yachiru het volgende:
Aww.. krijg gewoon een beetje medelijden met hem![]()
Hij kan er ook niet echt iets aan doen denk ik dan.. Met zo'n moeder!![]()
Ik vind het nooit leuk als ze de moordenaar zo laten zien, ik wil geen sympathie voelen voor iemand die zulke gruwelijke dingen doet!
Hoop maar dat 'ie Lynette en d'r familie niks aandoet
![]()
* Blistering kan zich nogal goed inleven
Nou pfft, als dat gebeurdquote:Op maandag 26 april 2010 19:13 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik kreeg al flashbacks naar Onderweg Naar Morgen van een paar jaar geleden dat een zwangere Claire in d'r buik gestoken werd en overleed (en het kindje dus ook). Ik zie Lynette al liggen![]()
* Blistering kan zich nogal goed inleven
Dan kijk ik het noooooooooit meer!
Één kindje verliezen is 'genoeg'.
En Lynette is een beetje mijn favoDus daar blijft die engerd maar mooi vanaf!
![]()
Met een beetje geluk maken Eddie, Patrick en Sam elkaar gewoon af![]()
Al wil ik na deze aflevering eigenlijk ook helemaal geen tragisch einde voor Eddie![]()
![]()
Dat einde.
En Lynette is echt zo lief. Echt ongelofelijk. Ik zou nooit zo'n kind in huis halen, eerder gewoon de politie/kinderbescherming oid bellen.
![]()
Maar wel weer sneaky van de makers hoor: iedereen hard nadenken over de hints, blijken de fragmenten waar het om gaat helemaal nog niet uitgezonden te zijn, zodat we het op basis van die hints niet kónden weten.
Ik vond Mary Alice wel een beetje hypocriet. Beetje een andere moeder vertellen dat haar kind voor alles komt. Zelf heeft ze haar kind EN haar man alleen achtergelaten.
Gelukkig dat Lynette niet naar binnen ging, anders zou ze ter plekke ook vermoord zijn waarschijnlijk.![]()
Dat laatste weet ik zo net nog niet.. Uiteindelijk vermoordde Eddie zijn moeder ook niet gelijk omdat ze te veel wist, maar omdat ze hem wéér afwees.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:28 schreef emss het volgende:
Ik vond Mary Alice wel een beetje hypocriet. Beetje een andere moeder vertellen dat haar kind voor alles komt. Zelf heeft ze haar kind EN haar man alleen achtergelaten.
Gelukkig dat Lynette niet naar binnen ging, anders zou ze ter plekke ook vermoord zijn waarschijnlijk.
![]()
Toen Eddie zo half in tranen brak en zei "I just want someone to love me" kreeg ik kippevel, goed geacteerd van die jongenI am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!![]()
Ja, dat denk ik ook. Als Lynette er al achter zou zijn gekomen dat hij het was, dan had zij hem anders benaderd, al was het alleen maar om (zichzelf en) haar ongeboren kindje te beschermen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:34 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik zo net nog niet.. Uiteindelijk vermoordde Eddie zijn moeder ook niet gelijk omdat ze te veel wist, maar omdat ze hem wéér afwees.
![]()
Ja, maar als ze er achter zou komen, dan denk ik niet dat ze hem nog in huis wil hebben = afwijzing.
Ik vond Eddie wel zielig.. .en een goede acteur!![]()
iddquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:31 schreef emss het volgende:
Ik vond Eddie wel zielig.. .en een goede acteur!
I approve this message![]()
SPOILERVoor alsnog heeft Lynette Eddie nog aan haar kant, geloof ik..
![]()
Gelukkig toch nog iemand die het met me eens is.quote:Op zondag 25 april 2010 13:08 schreef Michellee het volgende:
Ik vind Orson ook steeds leuker worden! Terwijl ik hem hiervoor echt niks vond.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Nay, ik weet wel dat het niet gaan gebeuren, maar tochquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:48 schreef Maartel het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je? 1 weekje therapie à la Katherine en dan is alles vergeven?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Wauw wat kan die Eddie acteren. Ik vond hem zo zielig kijken en af en toe zo hoopvol naar bijvoorbeeld Lynette. Terwijl hij een gestoorde vrouwenwurger is.
![]()
Fok bugquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:45 schreef Maartel het volgende:
Waarom staat mijn signature in mijn spoilerbox. Een spatie tussen de url en [/spoiler] verhelpt het misschien.
![]()
Pfff wat een aflevering!
Ik moest wel lachen om dat moment met Gabrielle en Eddie, toen ze het over Bree had "You mean the one, whose mother named her after cheese?"![]()
![]()
Het is wel een erge onwaarschijnlijke verhaallijn hoor. Opeens kenden iedereen Eddie al. En dat heksenhuis van ze. Nee hoor, valt ook niet op in zo'n nette buurt.![]()
Het is wel een verschrikkelijke engerd hoor die Eddie, maar tegelijkertijd ook een erg goeie acteur. Overigens was Tom wel geniaal met z'n ''The hell is he doing?!''.
En dat van Sam was wel voorspelbaar eerlijk gezegd, net als Patrick trouwens.. M'goed, afwachten maar.
Susan zag er trouwens echt niet uit met dat topje...Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Toffe aflevering![]()
Ik moest echt hardop lachen om Gaby & Susans beroerde acteren, Orson's "Still here!!" and Lynette's "How about you just don't yell at me? Be nice to Lynette..."![]()
Toffe afleveringen! Die gast die Eddie speelt is idd erg goed. Vind die verhaallijn erg interessant en ben blij dat ze m niet in een aflevering hebben weggewerkt, maar dat dit waarschijnlijk verder gaat tot de season finale. Spannund. Sam kan me niet boeien, Patrick een beetje maar. Gelukkig maakt de Eddie verhaallijn alles goed
. Hi-la-rische scene trouwens, toen Eddie tot tien bleef tellen en gek werd en Lynette Tom op zn bek pakte.
!!
![]()
Dat was inderdaad grappig jaquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Toffe afleveringen! Die gast die Eddie speelt is idd erg goed. Vind die verhaallijn erg interessant en ben blij dat ze m niet in een aflevering hebben weggewerkt, maar dat dit waarschijnlijk verder gaat tot de season finale. Spannund. Sam kan me niet boeien, Patrick een beetje maar. Gelukkig maakt de Eddie verhaallijn alles goed
. Hi-la-rische scene trouwens, toen Eddie tot tien bleef tellen en gek werd en Lynette Tom op zn bek pakte.
!!
Maar ik vind hem toch best wel een engerd ook al issie zielig..
![]()
Ik vind hem niet zo eng, maar hij heeft natuurlijk ook wel een ontzettend heftige achtergrond. Ze hebben het wel zo kunnen brengen dat ik me wel kan inleven in zijn motieven om die vrouwen om te brengen.![]()
Jep, dat hebben ze erg goed weten te doen.. al vind ik het dan wel weer bijna eng hoeveel sympathie ik voor hem op kan brengen![]()
![]()
Dat is waarschijnlijkste nog wel het engste inderdaad, het kunnen inleven. Alhoewel ik het zelf ook heb hoor.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind hem niet zo eng, maar hij heeft natuurlijk ook wel een ontzettend heftige achtergrond. Ze hebben het wel zo kunnen brengen dat ik me wel kan inleven in zijn motieven om die vrouwen om te brengen.
Ondertussen weet ik niet zo goed of Housewives nou zéér conservatief en Amerikaans is door het allemaal af te schrijven op 'gebroken gezin', 'slechte/dronken ouders', of juist het omgekeerde omdat ze ons daarmee wel sympathie geven voor een moordenaar![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: