quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks ook nog in beeld en geluidquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:14 schreef Jojoortje het volgende:
Dat plaatje had ik niet willen zien![]()
Dat was een supergrappig moment jaquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:49 schreef Tokay het volgende:
Een saaie aflevering? Welnee, juist een heel grappige en onderhoudende!
Ik moest zo lachen om Tom Scavo die opgetogen naar beneden huppelt in de smoking van Orson, en dan Bree tekeer hoort gaan tegen de 'aasgieren' Carlos, Mike, en de vrijer van mrs. McCluskey 'dat het nog meevalt dat jullie Orsons kledingkast nog niet hebben hebben geplunderd!' ... en zich accuut omdraait en haastig de trap weer oploopt.![]()
En Drea de Matteo is trouwens geniaal gecast voor de rol van Angie.
Ik ook niet, heb maar een torrent gepaktquote:Op maandag 22 februari 2010 21:05 schreef LeNick het volgende:
WTF, ik heb nu 4 versies gedownload. Waarvan 3 met password (ik probeerde het maar..) en 1 (die aangegeven werd op FTD als goede) met een CRC fout?!![]()
Wie heeft de goede NZB?
Heb je een link daarvan misschien in m'n pm box?quote:Op maandag 22 februari 2010 21:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb maar een torrent gepakt.
Die Robin idd, damn man!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:49 schreef Blistering het volgende:
Goeie aflevering! Mooie vrouw ook zeg die Robin.
Me tooquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:12 schreef MaxC het volgende:
Ik zie 'Robin' nog steeds in een bad met vol bloed liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |