Wacht maar tot aflevering 12...het heeft een staartje.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:12 schreef Pyttpytt het volgende:
Ik vond dat het nieuws dat er 1 baby dood was wel erg luchtig verteld en opgevangen werd. Pas later kwamen er wat traantjes, en dan ging dat nog vooral om het feit dat nummer twee misschien gehandicapt zou zijn. Ongeloofwaardig.
Maar dan konden Tom en Lynette geen ruzie meer maken over wie er kon gaan werken en wie er thuis moest blijven.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:00 schreef Tegan het volgende:
Bizar dat eentje dood kan en de andere leeft. ik geloof wel dat het kan irl, maar hier riekt het naar we willen geen tweelingendrama schrijven meer. Dan had ik allebei dood nog beter gevonden.
Heb haar weleens gezien bij Oprah, ze volgt paaldanslessen dus dat heeft ze inderdaad vaker gedaanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:52 schreef emss het volgende:
Volgens mij heeft Teri Hatcher dat eerder gedaan! Ze was best goed 'on stage'.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:47 schreef realstewie het volgende:
You stink!
And ur a wh*re.. hahahaha
Dat wou ik net zeggen... Waarom slaan Desperate Housewives EN Grey's Anatomy EN Medium alweer een weekje over? aaarghquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:45 schreef emss het volgende:
[..]
Dat wou ik net zeggen... Waarom slaan Desperate Housewives EN Grey's Anatomy EN Medium alweer een weekje over? aaargh
Moest hardop lachen over die stripact (ben een beetje op achter).quote:Op maandag 11 januari 2010 11:56 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Wacht maar tot aflevering 12...het heeft een staartje.
Geweldig optreden van Susan trouwens
Vond ik ook hoor, normaal vind ik ook de mindere afleveringen wel leuk. Dit was echt meer opvulling volgens mij.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:14 schreef Rituals het volgende:
Ik vond de nieuwe aflevering vrij saai. Dat vind ik bijna nooit!Jammer.
Nouja, ws dat ze een linkse extremiste/activiste is/was.quote:Op woensdag 3 februari 2010 06:32 schreef June. het volgende:
Wat weten we nu meer over Angie dan? Dat moet ik dan echt gemist hebben![]()
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat had ik nog op willen zoeken of het Rita was. Thanks!quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:25 schreef Asskimo het volgende:
Wat leuk dat Rita van "Dexter" er nu ook in mee speelt.. Maar voor de rest vond ik het maar een heeeeele saaie aflevering. Na ja op Cleopatra-theater na dan.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:58 schreef emss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |