abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75187322

Welcome to Wisteria Lane!

Narrated by deceased resident Mary Alice (Brenda Strong), Desperate Housewives uncovers the real secrets behind the closed doors of her suburban neighbours...

There's Susan Mayer (Teri Hatcher), the divorcee and single mum who'll go to extraordinary lengths for love; Lynette Scavo (Felicity Huffman), the ex-career woman who traded the boardroom for boredom, mixed with moments of sheer panic as the mother of four unmanageable kids...
Bree Van De Kamp (Marcia Cross), whose family is about to mutiny; and Gabrielle Solis (Eva Longoria), the ex-model with everything she's ever wanted - a rich husband, a big house - and a passionate affair with her 17-year-old gardener.
Then there are the men... Sexy new neighbour Mike Delfino (Jamie Denton), a supposedly widowed plumber who has Susan and Edie vying for his attention;
Gabrielle's better half, Carlos (Ricardo Antonio Chavira), who figures he bought his wife a diamond necklace, so she should do whatever he tells her; and as for Mary Alice's newly-widowed husband, Paul (Mark Moses), there must be a reason why he's digging up the pool in the middle of the night.

From her unique vantage point, Mary Alice sees more now than she ever did alive, and she'ss planning to share all the delicious secrets that hide behind every neighbour's closed door in this seemingly perfect American suburb of Wisteria Lane.

The series rocketed to the top of the ratings from the premiere episode, and immediately the term "desperate housewives" became a cultural phenomenon, warranting "the real desperate housewives" features in magazines and such TV shows as The Oprah Winfrey Show and The Dr. Phil Show. The show has been credited, along with Lost and Grey's Anatomy.

[ ]afbeelding ]
Starring
Teri Hatcher as Susan Delfino
Felicity Huffman as Lynette Scavo
Marcia Cross as Bree Hodge
Eva Longoria Parker as Gabrielle Solis
Nicollette Sheridan as Edie Britt
Ricardo Antonio Chavira as Carlos Solis
Doug Savant as Tom Scavo
Kyle MacLachlan as Orson Hodge
Dana Delany as Katherine Mayfair
Neal McDonough as Dave Williams
Shawn Pyfrom as Andrew Van De Kamp
Brenda Strong as Mary Alice Young
James Denton as Mike Delfino

Also starring
Charlie Carver as Porter Scavo
Max Carver as Preston Scavo
Joshua Logan Moore as Parker Scavo
Kendall Applegate as Penny Scavo

Formerly starring
Steven Culp - Rex Van De Kamp (Season 1) recurring afterwards
Alfre Woodard - Betty Applewhite (Season 2) recurring previously
Mark Moses - Paul Young (Seasons 1-2) recurring afterwards
Cody Kasch - Zach Young (Seasons 1-2) recurring afterwards
Jesse Metcalfe - John Rowland (Season 1) recurring afterwards
Richard Burgi - Karl Mayer (Seasons 1-2) recurring otherwise
Mehcad Brooks - Matthew Applewhite (Season 2) recurring previously
Page Kennedy - Caleb Applewhite #1 (Season 2) credited until ep. 30
NaShawn Kearse - Caleb Applewhite #2 (Season 2) first appearance in ep. 31
Roger Bart - George Williams (Seasons 1-2) recurring otherwise

Vorige delen:
Desperate Housewives (VS-kijkers!)
Desperate Housewives (VS-kijkers!) #2
Desperate Housewives (VS) #3 - Tempting isn't it?
Desperate Housewives (VS) #4 - It's extra Juicy!
Desperate Housewives (VS) #5 - Dylan discovers the truth
Desperate Housewives (VS) #6 - An evil husband...

[ afbeelding ]

Laatste posts uit #7:
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:44 schreef BaRdmann het volgende:

[..]

Ik blijf bij Angie. Julie + Nick = gewurgd door onbekende. Emily + Nick = gewurgd door onbekende. En in beide gevallen wist Angie dat Nick er achter aanzat. Te toevallig.

En Angie heeft iemand vermoord blijkbaar 18 jaar geleden (toch weer geen kindstelende ouders op Wisteria Lane) en Nick is net 18 geworden.
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:48 schreef Pyttpytt het volgende:
Zou inderdaad kunnen, en wel een aardige twist zijn, aangezien je steeds de Bolens ziet na zo'n voorval en de verdenking montage technisch gezien op Nick of die zoon gericht wordt.

Trouwens, ik neem aan dat je die zoon bedoelt, en niet Nick, die net 18 is geworden?

(Staat er ergens een OP?)

[ Bericht 33% gewijzigd door Pyttpytt op 01-12-2009 17:11:53 ]
pi_75187496
Ik denk Nick, hij had met beide dames een band, of iemand doet het zo dat hij verdacht is.
pi_75187538
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:56 schreef Pyttpytt het volgende:
(Staat er ergens een OP?)
Oude OP quoten en aanpassen?
pi_75187813
Ik hoop niet op Angie omdat die van mij nog wel een seizoen langer mag blijven..
Ik zet vooralsnog in op Eddie, die vriend van die zoon.. 't is toch wel toevallig dat ie ook in die coffeeshop werkte, en hij is stiekem toch al zo'n beetje het halve seizoen aanwezig zonder dat ooit de aandacht op 'm gericht wordt.
pi_75190267
Ik weet het allemaal nog niet. Het enige dat ik weet is dat Katherine rijp is voor het gekkenhuis.
Spoilers!
pi_75191262
Heb m net nog een keer gekeken, en het kan Angie niet zijn. Mary Alice heeft het in het intro over 'he' en je ziet duidelijke mannenhanden die een kauwgompje openmaken wanneer ze het over de dader heeft. Zou erg inconsequent zijn van de makers als Angie het toch zou zijn...
pi_75201625
Ik geloof ook niet dat Angie het deed. Wat is haar motief? Als dat is Nick erbij naaien dan zou het kunnen. Maar een vrouw kan niet een andere volwassen vrouw met 2 handen van de vloer tillen en dan wurgen.
pi_75203125
Nieuw topic

Ik denk dat Angie best iemand kan wurgen. Maar ik denk niet dat ze het was. De handen die in beeld kwamen wijzen duidelijk richting van een man. Ik denk dat het het vriendje van Danny is, met dat donkere haar, die samen met o.a. Danny, Porter en Anna bij die koffiezaak stond. Hij werkt er ook.
  woensdag 2 december 2009 @ 10:16:13 #9
46613 BaRdmann
Human beings feed on misery
pi_75204033
Ja das waar, er waren mannenhanden te zien in het begin van de aflevering. Kan ook een afleiding zijn natuurlijk ....
#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
pi_75213079
tvp. Kan de nieuwe afl niet vinden
pi_75219280
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 17:09 schreef Maartel het volgende:
Ik hoop niet op Angie omdat die van mij nog wel een seizoen langer mag blijven..
Ik zet vooralsnog in op Eddie, die vriend van die zoon.. 't is toch wel toevallig dat ie ook in die coffeeshop werkte, en hij is stiekem toch al zo'n beetje het halve seizoen aanwezig zonder dat ooit de aandacht op 'm gericht wordt.
Hij was mij ook niet opgevallen..
pi_75219391
Hij was mij ook niet opgevallen... Waar kwam ie eerder voor dan?
Zou overigens wel overeenkomen met Emily die zegt 'did you forget something?'
Ik heb al op schoenen zitten letten, want de schoenen van de dader kwamen in beeld, maar die lieten ze mooi niet zien...
pi_75219491
Ik ben trouwens ook wel benieuwd hoe het af gaat lopen met Carlos en Lynette
pi_75220920
quote:
Op woensdag 2 december 2009 18:09 schreef Pyttpytt het volgende:
Hij was mij ook niet opgevallen... Waar kwam ie eerder voor dan?
Zou overigens wel overeenkomen met Emily die zegt 'did you forget something?'
Ik heb al op schoenen zitten letten, want de schoenen van de dader kwamen in beeld, maar die lieten ze mooi niet zien...
Hij kwam aan t begin van het seizoen met zijn auto langs bij Danny (zijn ruiten werden toen uiteindelijk nog ingeslagen). Vorige aflevering werkte hij in die Coffeeshop, vroeg Emily of ze even een klusje kon doen op 't moment dat ze kruimels bij Nick wegaaide. Deze week stond hij met die andere jongeren voor de coffeeshop en vertrok zodra Julie aankwam.
pi_75221045
Misschien is het wel een stalker die problemen heeft gehad met Angie en Nick vroeger dus, en hierdoor hun erbij wil lappen. Want dat einde, dan zie je toch heel iemand anders bij die auto (afl 9)? En dan zegt Marie Alice dat van stalkers... Toch?
  vrijdag 4 december 2009 @ 14:56:34 #16
46613 BaRdmann
pi_75284271
Preview van de plane crash:

http://www.spoilertv.com/(...)ode-610-boom_04.html

En er gaan 5 mensen dood zondag! 2 ervan zijn de piloot en zijn vrouw ... de 3 anderen zijn:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75284605
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 14:56 schreef BaRdmann het volgende:

En er gaan 5 mensen dood zondag! 2 ervan zijn de piloot en zijn vrouw ... de 3 anderen zijn:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neeeee, waarom die middelste in de spoiler? Pffff... Echt niet leuk..
pi_75294294
quote:

SPOILER
SPOILER
pi_75295194
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 19:47 schreef CrazyDaisy85 het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_75301967
quote:

SPOILER
Wat mij betreft had je de rest ook wel in een spoiler kunnen zetten

Anywayzzz... jammer dat ze van Katherine zo'n psycho personage maken, vond haar altijd wel leuk.
I approve this message
pi_75309265
Bah, ik heb de spoiler gelezen...
  zaterdag 5 december 2009 @ 13:00:00 #22
46613 BaRdmann
pi_75311757
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 23:07 schreef Skeletor het volgende:

[..]

Wat mij betreft had je de rest ook wel in een spoiler kunnen zetten

Anywayzzz... jammer dat ze van Katherine zo'n psycho personage maken, vond haar altijd wel leuk.
Sorry Leuk gevolg van een van die doden is wel dat...
SPOILER
pi_75311795
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:00 schreef BaRdmann het volgende:

[..]

Sorry Leuk gevolg van een van die doden is wel dat...
SPOILER
wow. dat is wel weer grappig. Waar lees jij dat allemaal?
  maandag 7 december 2009 @ 19:12:19 #24
64792 Mryc
play me one more song
pi_75382783
Iemand al gekeken?
pi_75382969
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:12 schreef Mryc het volgende:
Iemand al gekeken?
Thanks, ff downloaden en over 5 minuutjes kijken dusss! Wie is er allemaal mannelijke kijker trouwens? Het is helemaal niet gay als je als man kijkt! Praat ik mezelf aan dan...
pi_75383259
quote:

SPOILER
Die eerste is niet waar?
pi_75383520
Nou jah wat een klein vliegtuigje . Ik dacht dat de producenten meer voor een Boeing 747-crash gingen ofzo .
  maandag 7 december 2009 @ 19:31:30 #28
64792 Mryc
play me one more song
pi_75383663
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:28 schreef Desmonkey het volgende:
Nou jah wat een klein vliegtuigje . Ik dacht dat de producenten meer voor een Boeing 747-crash gingen ofzo .
Haha, ja dat dacht ik ook, na die tornado in seizoen 4 (?)
pi_75383902
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:23 schreef Tegan het volgende:

[..]

Die eerste is niet waar?
SPOILER
pi_75383985
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:36 schreef LeNick het volgende:

[..]
SPOILER
Ik bedoel iets anders.
SPOILER
pi_75384099
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:38 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik bedoel iets anders.
SPOILER
SPOILER
pi_75384467
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:40 schreef LeNick het volgende:

[..]
SPOILER
Zucht.
SPOILER
pi_75392008
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:47 schreef Tegan het volgende:

[..]

Zucht.
SPOILER
SPOILER
Stomme clifhanger. Bijna niets nieuws ... behalve over Angie dan ... vond dit de minste aflevering van het seizoen tot dusver.
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:04:58 #34
46613 BaRdmann
pi_75405721
Ik vrees dat mijn spoilers wel kloppen hoor:
SPOILER
De ruzie in het vliegtuig was wel grappig! OVerigens: de piloot van het vliegtuig was Dan Castellaneta a.k.a. Homer Simpson!

[ Bericht 2% gewijzigd door BaRdmann op 08-12-2009 13:42:54 ]
pi_75413310
SPOILER
  dinsdag 8 december 2009 @ 17:33:58 #36
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_75415655
ow wat een spannende cliffhanger weer voor de feestdagen
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
pi_75415688
Nah, het is toch wel vrij aannemelijk met al die spoilers van BaRdmann
pi_75415738
SPOILER
  dinsdag 8 december 2009 @ 20:07:59 #39
46613 BaRdmann
pi_75421141
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:36 schreef Tegan het volgende:
SPOILER
Vind het eigenlijk niet slecht. Marc Cherry had dat idee vorig jaar al. Gebeurt uiteindelijk ook wel ergens op de wereld elke dag.
pi_75448269
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:07 schreef BaRdmann het volgende:

[..]

Vind het eigenlijk niet slecht. Marc Cherry had dat idee vorig jaar al. Gebeurt uiteindelijk ook wel ergens op de wereld elke dag.
Had het ook wel zien aankomen.
SPOILER
Shine bright like a diamond.
pi_75448557
Waarom lees ik altijd spoilers ? Was ik maar wat minder nieuwsgierig .
pi_75449191
Orson ging toch weg, zou wel makkelijk voor de schrijvers zijn om hem dood te laten gaan
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  woensdag 9 december 2009 @ 16:09:30 #43
46613 BaRdmann
pi_75449651
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:57 schreef MaxC het volgende:
Orson ging toch weg, zou wel makkelijk voor de schrijvers zijn om hem dood te laten gaan
Maar wel niet zo leuk! Want ...
SPOILER
Evil Orson
pi_75449820
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:09 schreef BaRdmann het volgende:

[..]

Maar wel niet zo leuk! Want ...
SPOILER
Evil Orson
Toch had ik dan liever Orson nokkie dan
SPOILER
Hoe komen die spoilers eigenlijk in de wereld? Tot nu toe allemaal waarheid geweest? Nu staat het wel als een paal boven water dat Orson overleefd en
SPOILER
niet.
pi_75450323
Anders doe je ff de hele zin in een spoiler...
  woensdag 9 december 2009 @ 17:56:48 #46
46613 BaRdmann
pi_75453378
Hoe die spoilers de wereld inkomen? Simpel: er is een site op het web, die gooit ze allemaal in de wereld. Blijkbaar staat de auteur van die site zeer dicht bij de scenaristen van de show, want alle spoilers (enfin, op die van 1 april van dit jaar na dan) komen altijd uit!
pi_75463664
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:56 schreef BaRdmann het volgende:
Hoe die spoilers de wereld inkomen? Simpel: er is een site op het web, die gooit ze allemaal in de wereld. Blijkbaar staat de auteur van die site zeer dicht bij de scenaristen van de show, want alle spoilers (enfin, op die van 1 april van dit jaar na dan) komen altijd uit!
Enkele weken voor de opnames moeten er gastacteurs gecast worden ... en die hebben natuurlijk een script nodig om auditie te doen. Stukken van het script worden dan op een internetsite geplaatst voor acteurs om te downloaden en kijken of een rol ze aanspreekt. De eigenaren van de spoilersites hebben ook accounts en proberen uit de beschikbare scripts een verhaallijn te halen ... wat meestal aardig lukt.
pi_75815612
TVP!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 22 december 2009 @ 16:00:56 #49
46613 BaRdmann
pi_75928402
Inhoudje:
SPOILER
pi_76100486
Net de laatste aflevering gekeken, ik vond het wel een leuke aflevering!
SPOILER
pi_76355534
Morgen is de nieuwe te neerhalen
  zondag 3 januari 2010 @ 14:06:59 #52
64792 Mryc
play me one more song
pi_76357171
jeej
pi_76393856
Ik vind alleen maar files die in december al zijn neergezet....
pi_76394140
SPOILER
Usenet?
pi_76415467
Ik heb een deja-vu gevoel. Zoiets doen ze steeds vaker, per personage een terugblik/toekomstblik/droom/ etc.

Kreeg bij die van Lynette wel een beetje natte oogjes
En Gabrielle oud
pi_76416103
Vond het een beetje onnodige aflevering, bracht niets nieuws. Susan liep als een bootwerker in die fatsuit .
pi_76416624
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:25 schreef Purky het volgende:
Ik heb een deja-vu gevoel. Zoiets doen ze steeds vaker, per personage een terugblik/toekomstblik/droom/ etc.

En Gabrielle oud
Jezus Lynette ja . Vond het wel een goeie aflevering, alhoewel Susan er echt belachelijk uitzag
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_76416659
Gewoon een tussenaflevering zonder ontknopingen over de cliffhanger van Kerst?
  Moderator maandag 4 januari 2010 @ 21:48:15 #59
9859 crew  Karina
Woman
pi_76416678
Van die terugblik/droomaflevering houd ik niet zo. Susan was net een witte Dushi
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_76418577
Heb tot 18 minuten ofzo zitten kijken, morgen ff de rest maar.. Wat is er zielig aan Lynette? Ben te ongeduldig om het morgen pas te weten Nu jullie zeggen dat het zo heftig is..
  Moderator dinsdag 5 januari 2010 @ 12:06:05 #61
9859 crew  Karina
Woman
pi_76432504
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:21 schreef LeNick het volgende:
Heb tot 18 minuten ofzo zitten kijken, morgen ff de rest maar.. Wat is er zielig aan Lynette? Ben te ongeduldig om het morgen pas te weten Nu jullie zeggen dat het zo heftig is..
En? Heb je het al gezien? Ik vind Bree trouwens ook wel zielig hoor.
niet zo tof doen
pi_76432752
Ik vond dat het nieuws dat er 1 baby dood was wel erg luchtig verteld en opgevangen werd. Pas later kwamen er wat traantjes, en dan ging dat nog vooral om het feit dat nummer twee misschien gehandicapt zou zijn. Ongeloofwaardig. Verder teleurstellende aflevering, had het iets spannender verwacht. Toch jammer dat Karl dood is...
  Moderator dinsdag 5 januari 2010 @ 12:16:04 #63
9859 crew  Karina
Woman
pi_76432878
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 12:12 schreef Pyttpytt het volgende:
Ik vond dat het nieuws dat er 1 baby dood was wel erg luchtig verteld en opgevangen werd. Pas later kwamen er wat traantjes, en dan ging dat nog vooral om het feit dat nummer twee misschien gehandicapt zou zijn. Ongeloofwaardig. Verder teleurstellende aflevering, had het iets spannender verwacht. Toch jammer dat Karl dood is...
Dat laatste vond ik ook wel jammer, er had nog wel een leuk verhaal ingezeten als hij met Bree verder zou gaan. Maar misschien wilde hij gewoon niet meer meespelen.
niet zo tof doen
pi_76433655
Vond Karl ook wel geniaal altijd . Luchtig personage, zal gemist worden met het strakke acteren van Bree
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 13:31:24 #65
46613 BaRdmann
pi_76435442
Karl heeft nog een erfeniscadeau'tje voor Susan in petto ...
pi_76476415
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:25 schreef Purky het volgende:

En Gabrielle oud
Oooh dat had ik ook bij Lynette en haar kind!
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:45:04 #67
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_76477758
Ik heb hem net gekeken. Moest ook stiekem een beetje huilen bij Lynette en haar kindje .
Aardige aflevering, even als tussendoortje. Volgende week mag het wel weer wat spannender.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_76484829
Net gekeken. Zulke afleveringen vind ik nooit wat aan
Noot noot.
pi_76496997
Ik vond dat nieuwe kind van Lynette echt zwaar vervelend Met z'n bluebandbroodsandwich.
pi_76517598
Slechtste aflevering van het seizoen. Ik vond er niks aan. Alleen Lynette's verhaal was een beetje interessant en wat nieuwe info over Angie en haar familie, maar voor de rest kon me het niet interesseren.

De voorspelde drama kwam nooit, erg jammer, gemiste kans.
pi_76520818
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 12:40 schreef Blistering het volgende:
Vond Karl ook wel geniaal altijd . Luchtig personage, zal gemist worden met het strakke acteren van Bree
Ik vond Karl ook altijd wel lachen, jammer! Zou Bree weer bij Orson komen?
  donderdag 7 januari 2010 @ 21:34:21 #72
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_76539728
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:39 schreef Michellee het volgende:

[..]

Lijkt me wel als je die flashforward van Bree hebt gezien .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_76551775
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:34 schreef PirE het volgende:

[..]

Lijkt me wel als je die flashforward van Bree hebt gezien .
Bah ik vind Orson zo saai

Wel lief dat hij nog van haar houdt, maar saaaaaiii
  vrijdag 8 januari 2010 @ 09:49:27 #74
46613 BaRdmann
pi_76553326
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:39 schreef Michellee het volgende:

[..]

Er zit een enorme twist op dat verhaal: ja, Bree blijft (voorlopig) bij Orson, maar Orson is dus verlamd. Dat heeft wel wat (leuke) gevolgen:
SPOILER
pi_76554001
Kan niet wachten tot maandag.
pi_76672568
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 12:12 schreef Pyttpytt het volgende:
Ik vond dat het nieuws dat er 1 baby dood was wel erg luchtig verteld en opgevangen werd. Pas later kwamen er wat traantjes, en dan ging dat nog vooral om het feit dat nummer twee misschien gehandicapt zou zijn. Ongeloofwaardig.
Wacht maar tot aflevering 12...het heeft een staartje.

Geweldig optreden van Susan trouwens
pi_76672715
Bizar dat eentje dood kan en de andere leeft. ik geloof wel dat het kan irl, maar hier riekt het naar we willen geen tweelingendrama schrijven meer . Dan had ik allebei dood nog beter gevonden.
pi_76717460
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:00 schreef Tegan het volgende:
Bizar dat eentje dood kan en de andere leeft. ik geloof wel dat het kan irl, maar hier riekt het naar we willen geen tweelingendrama schrijven meer . Dan had ik allebei dood nog beter gevonden.
Maar dan konden Tom en Lynette geen ruzie meer maken over wie er kon gaan werken en wie er thuis moest blijven.
pi_76723662
Volgens mij heeft Teri Hatcher dat eerder gedaan! Ze was best goed 'on stage'.
pi_76742520
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 15:52 schreef emss het volgende:
Volgens mij heeft Teri Hatcher dat eerder gedaan! Ze was best goed 'on stage'.
Heb haar weleens gezien bij Oprah, ze volgt paaldanslessen dus dat heeft ze inderdaad vaker gedaan
Spoilers!
pi_76742559
haha dat was idd goed te zien
I approve this message
  zaterdag 16 januari 2010 @ 20:47:02 #82
287761 realstewie
Geen ondertitel?
pi_76901374

You stink!
And ur a wh*re.. hahahaha
  zaterdag 16 januari 2010 @ 20:52:26 #83
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_76901554
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 20:47 schreef realstewie het volgende:

You stink!
And ur a wh*re.. hahahaha
geniaal !
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_77006494
Sterke aflevering!
pi_77072264
Was weer een leuke aflevering.. Wel grappig die dierengroepen met Susan en Gaby
  donderdag 21 januari 2010 @ 01:09:54 #86
287761 realstewie
Geen ondertitel?
pi_77082250
Nu weer 2 weken wachten
pi_77254230
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 01:09 schreef realstewie het volgende:
Nu weer 2 weken wachten
Dat wou ik net zeggen... Waarom slaan Desperate Housewives EN Grey's Anatomy EN Medium alweer een weekje over? aaargh
  dinsdag 26 januari 2010 @ 01:35:41 #88
287761 realstewie
Geen ondertitel?
pi_77277761
quote:
Op maandag 25 januari 2010 16:45 schreef emss het volgende:

[..]

Dat wou ik net zeggen... Waarom slaan Desperate Housewives EN Grey's Anatomy EN Medium alweer een weekje over? aaargh

EN Ugly betty
  zondag 31 januari 2010 @ 18:22:14 #89
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_77483675
quote:
Op maandag 11 januari 2010 11:56 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Wacht maar tot aflevering 12...het heeft een staartje.

Geweldig optreden van Susan trouwens
Moest hardop lachen over die stripact (ben een beetje op achter).
  maandag 1 februari 2010 @ 16:14:40 #90
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_77516239
Ik vond de nieuwe aflevering vrij saai. Dat vind ik bijna nooit! Jammer.
Your body. Your soul. Your rituals.
  maandag 1 februari 2010 @ 18:03:38 #91
208890 June.
Seriously?
pi_77520558
quote:
Op maandag 1 februari 2010 16:14 schreef Rituals het volgende:
Ik vond de nieuwe aflevering vrij saai. Dat vind ik bijna nooit! Jammer.
Vond ik ook hoor, normaal vind ik ook de mindere afleveringen wel leuk. Dit was echt meer opvulling volgens mij.
  maandag 1 februari 2010 @ 22:29:54 #92
287761 realstewie
Geen ondertitel?
pi_77533190
Vond deze wel matig.. Gaby weet nu meer over Angie Bolen..

Volgende aflevering is 21 februari.
http://en.wikipedia.org/wiki/Lovely_%28Desperate_Housewives%29

Tyfuszooi. Word dit een gewoonte om elke keer 3 weken over te slaan?
pi_77574161
Ik vond de aflevering juist leuk . Tom en Lynette met die psychiater was gewoon hylarisch. Fijn dat we weer wat meer over Angie weten, en interessant dat Gaby en Carlos er nu een beetje bij betrokken zijn. Julie Benz is ook top. MJ is een schatje.

Alleen Bree/Orson is niet leuk. Orson exit graag!
pi_77577244
Ik vond het juist ook weer een aflevering zoals die hoort te zijn. kan niet altijd actie zijn
pi_77579749
Wat weten we nu meer over Angie dan? Dat moet ik dan echt gemist hebben !
pi_77581513
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 06:32 schreef June. het volgende:
Wat weten we nu meer over Angie dan? Dat moet ik dan echt gemist hebben !
Nouja, ws dat ze een linkse extremiste/activiste is/was.
  woensdag 3 februari 2010 @ 12:25:32 #97
162838 Asskimo
avoid boring people
pi_77586208
Wat leuk dat Rita van "Dexter" er nu ook in mee speelt.. Maar voor de rest vond ik het maar een heeeeele saaie aflevering. Na ja op Cleopatra-theater na dan.
pi_77594558
SPOILER
pi_77594611
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:25 schreef Asskimo het volgende:
Wat leuk dat Rita van "Dexter" er nu ook in mee speelt.. Maar voor de rest vond ik het maar een heeeeele saaie aflevering. Na ja op Cleopatra-theater na dan.
Ja, dat had ik nog op willen zoeken of het Rita was. Thanks!
Spoilers!
pi_77594895
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:58 schreef emss het volgende:
SPOILER
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')