SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Usenet?
Jezus Lynette jaquote:Op maandag 4 januari 2010 21:25 schreef Purky het volgende:
Ik heb een deja-vu gevoel. Zoiets doen ze steeds vaker, per personage een terugblik/toekomstblik/droom/ etc.
Kreeg bij die van Lynette wel een beetje natte oogjes
En Gabrielle oud
En? Heb je het al gezien? Ik vind Bree trouwens ook wel zielig hoor.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:21 schreef LeNick het volgende:
Heb tot 18 minuten ofzo zitten kijken, morgen ff de rest maar.. Wat is er zielig aan Lynette?Ben te ongeduldig om het morgen pas te weten
Nu jullie zeggen dat het zo heftig is..
Dat laatste vond ik ook wel jammer, er had nog wel een leuk verhaal ingezeten als hij met Bree verder zou gaan. Maar misschien wilde hij gewoon niet meer meespelen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:12 schreef Pyttpytt het volgende:
Ik vond dat het nieuws dat er 1 baby dood was wel erg luchtig verteld en opgevangen werd. Pas later kwamen er wat traantjes, en dan ging dat nog vooral om het feit dat nummer twee misschien gehandicapt zou zijn. Ongeloofwaardig. Verder teleurstellende aflevering, had het iets spannender verwacht. Toch jammer dat Karl dood is...
Oooh dat had ik ook bij Lynette en haar kind!quote:Op maandag 4 januari 2010 21:25 schreef Purky het volgende:
Ik heb een deja-vu gevoel. Zoiets doen ze steeds vaker, per personage een terugblik/toekomstblik/droom/ etc.
Kreeg bij die van Lynette wel een beetje natte oogjes
En Gabrielle oud
Ik vond Karl ook altijd wel lachen, jammer! Zou Bree weer bij Orson komen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:40 schreef Blistering het volgende:
Vond Karl ook wel geniaal altijd. Luchtig personage, zal gemist worden met het strakke acteren van Bree
Lijkt me wel als je die flashforward van Bree hebt gezienquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:39 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik vond Karl ook altijd wel lachen, jammer! Zou Bree weer bij Orson komen?
Bah ik vind Orson zo saaiquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:34 schreef PirE het volgende:
[..]
Lijkt me wel als je die flashforward van Bree hebt gezien.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:39 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik vond Karl ook altijd wel lachen, jammer! Zou Bree weer bij Orson komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |