quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:44 schreef BaRdmann het volgende:
[..]
Ik blijf bij Angie. Julie + Nick = gewurgd door onbekende. Emily + Nick = gewurgd door onbekende. En in beide gevallen wist Angie dat Nick er achter aanzat. Te toevallig.
En Angie heeft iemand vermoord blijkbaar 18 jaar geleden (toch weer geen kindstelende ouders op Wisteria Lane) en Nick is net 18 geworden.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:48 schreef Pyttpytt het volgende:
Zou inderdaad kunnen, en wel een aardige twist zijn, aangezien je steeds de Bolens ziet na zo'n voorval en de verdenking montage technisch gezien op Nick of die zoon gericht wordt.
Trouwens, ik neem aan dat je die zoon bedoelt, en niet Nick, die net 18 is geworden?
Hij was mij ook niet opgevallen..quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:09 schreef Maartel het volgende:
Ik hoop niet op Angie omdat die van mij nog wel een seizoen langer mag blijven..
Ik zet vooralsnog in op Eddie, die vriend van die zoon.. 't is toch wel toevallig dat ie ook in die coffeeshop werkte, en hij is stiekem toch al zo'n beetje het halve seizoen aanwezig zonder dat ooit de aandacht op 'm gericht wordt.
Hij kwam aan t begin van het seizoen met zijn auto langs bij Danny (zijn ruiten werden toen uiteindelijk nog ingeslagen). Vorige aflevering werkte hij in die Coffeeshop, vroeg Emily of ze even een klusje kon doen op 't moment dat ze kruimels bij Nick wegaaide. Deze week stond hij met die andere jongeren voor de coffeeshop en vertrok zodra Julie aankwam.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:09 schreef Pyttpytt het volgende:
Hij was mij ook niet opgevallen... Waar kwam ie eerder voor dan?
Zou overigens wel overeenkomen met Emily die zegt 'did you forget something?'
Ik heb al op schoenen zitten letten, want de schoenen van de dader kwamen in beeld, maar die lieten ze mooi niet zien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:56 schreef BaRdmann het volgende:
Preview van de plane crash:
http://www.spoilertv.com/(...)ode-610-boom_04.html
En er gaan 5 mensen dood zondag! 2 ervan zijn de piloot en zijn vrouw ... de 3 anderen zijn:Neeeee, waarom die middelste in de spoiler? Pffff... Echt niet leuk..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En er gaan 5 mensen dood zondag! 2 ervan zijn de piloot en zijn vrouw ... de 3 anderen zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:47 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En er gaan 5 mensen dood zondag! 2 ervan zijn de piloot en zijn vrouw ... de 3 anderen zijn:Wat mij betreft had je de rest ook wel in een spoiler kunnen zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anywayzzz... jammer dat ze van Katherine zo'n psycho personage maken, vond haar altijd wel leuk.I approve this message
Sorryquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:07 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Wat mij betreft had je de rest ook wel in een spoiler kunnen zetten![]()
Anywayzzz... jammer dat ze van Katherine zo'n psycho personage maken, vond haar altijd wel leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:00 schreef BaRdmann het volgende:
[..]
SorryLeuk gevolg van een van die doden is wel dat...
wow. dat is wel weer grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar lees jij dat allemaal?
Thanks, ff downloaden en over 5 minuutjes kijken dusss!quote:
En er gaan 5 mensen dood zondag! 2 ervan zijn de piloot en zijn vrouw ... de 3 anderen zijn:Die eerste is niet waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, ja dat dacht ik ook, na die tornado in seizoen 4 (?)quote:Op maandag 7 december 2009 19:28 schreef Desmonkey het volgende:
Nou jah wat een klein vliegtuigje. Ik dacht dat de producenten meer voor een Boeing 747-crash gingen ofzo
.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 december 2009 19:36 schreef LeNick het volgende:
[..]Ik bedoel iets anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 december 2009 19:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoel iets anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 december 2009 19:40 schreef LeNick het volgende:
[..]Zucht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 december 2009 19:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zucht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stomme clifhanger. Bijna niets nieuws ... behalve over Angie dan ... vond dit de minste aflevering van het seizoen tot dusver.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De ruzie in het vliegtuig was wel grappig! OVerigens: de piloot van het vliegtuig was Dan Castellaneta a.k.a. Homer Simpson!
[ Bericht 2% gewijzigd door BaRdmann op 08-12-2009 13:42:54 ]#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:36 schreef Tegan het volgende:Vind het eigenlijk niet slecht. Marc Cherry had dat idee vorig jaar al. Gebeurt uiteindelijk ook wel ergens op de wereld elke dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
Had het ook wel zien aankomen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:07 schreef BaRdmann het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk niet slecht. Marc Cherry had dat idee vorig jaar al. Gebeurt uiteindelijk ook wel ergens op de wereld elke dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shine bright like a diamond.
Maar wel niet zo leuk! Want ...quote:Op woensdag 9 december 2009 15:57 schreef MaxC het volgende:
Orson ging toch weg, zou wel makkelijk voor de schrijvers zijn om hem dood te laten gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Evil Orson
#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
quote:Op woensdag 9 december 2009 16:09 schreef BaRdmann het volgende:
[..]
Maar wel niet zo leuk! Want ...Toch had ik dan liever Orson nokkie danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Evil Orson
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hoe komen die spoilers eigenlijk in de wereld? Tot nu toe allemaal waarheid geweest? Nu staat het wel als een paal boven water dat Orson overleefd enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet.![]()
Hoe die spoilers de wereld inkomen? Simpel: er is een site op het web, die gooit ze allemaal in de wereld. Blijkbaar staat de auteur van die site zeer dicht bij de scenaristen van de show, want alle spoilers (enfin, op die van 1 april van dit jaar na dan) komen altijd uit!#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.![]()
Enkele weken voor de opnames moeten er gastacteurs gecast worden ... en die hebben natuurlijk een script nodig om auditie te doen. Stukken van het script worden dan op een internetsite geplaatst voor acteurs om te downloaden en kijken of een rol ze aanspreekt. De eigenaren van de spoilersites hebben ook accounts en proberen uit de beschikbare scripts een verhaallijn te halen ... wat meestal aardig lukt.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:56 schreef BaRdmann het volgende:
Hoe die spoilers de wereld inkomen? Simpel: er is een site op het web, die gooit ze allemaal in de wereld. Blijkbaar staat de auteur van die site zeer dicht bij de scenaristen van de show, want alle spoilers (enfin, op die van 1 april van dit jaar na dan) komen altijd uit!
![]()
Inhoudje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.![]()
Net de laatste aflevering gekeken, ik vond het wel een leuke aflevering!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: