quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks ook nog in beeld en geluidquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:14 schreef Jojoortje het volgende:
Dat plaatje had ik niet willen zien![]()
Dat was een supergrappig moment jaquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:49 schreef Tokay het volgende:
Een saaie aflevering? Welnee, juist een heel grappige en onderhoudende!
Ik moest zo lachen om Tom Scavo die opgetogen naar beneden huppelt in de smoking van Orson, en dan Bree tekeer hoort gaan tegen de 'aasgieren' Carlos, Mike, en de vrijer van mrs. McCluskey 'dat het nog meevalt dat jullie Orsons kledingkast nog niet hebben hebben geplunderd!' ... en zich accuut omdraait en haastig de trap weer oploopt.![]()
En Drea de Matteo is trouwens geniaal gecast voor de rol van Angie.
Ik ook niet, heb maar een torrent gepaktquote:Op maandag 22 februari 2010 21:05 schreef LeNick het volgende:
WTF, ik heb nu 4 versies gedownload. Waarvan 3 met password (ik probeerde het maar..) en 1 (die aangegeven werd op FTD als goede) met een CRC fout?!![]()
Wie heeft de goede NZB?
Heb je een link daarvan misschien in m'n pm box?quote:Op maandag 22 februari 2010 21:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb maar een torrent gepakt.
Die Robin idd, damn man!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:49 schreef Blistering het volgende:
Goeie aflevering! Mooie vrouw ook zeg die Robin.
Me tooquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:12 schreef MaxC het volgende:
Ik zie 'Robin' nog steeds in een bad met vol bloed liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OH IS ZIJ DAT?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:14 schreef Tegan het volgende:
Waarom herkende ik haar niet als Darla uit Buffy?
Ik heb er hardop om gelachen. Wat een geweldige shotwisseling!quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Haha, die scene met Mike en z'n brace.
Dat had ik ook jaquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:04 schreef Tokay het volgende:
[..]
De scène waarin Bree een poging doet om Orson te verleiden vond ik bijna te gênant om naar te kijken; heel mooi en kwetsbaar geacteerd door Marcia Cross.
(Gelukkig reed Orson daarna met zijn rolstoel over haar voet, dat brak de spanning.)
Ja ik vond het ook echt wel een leuke aflevering, maar ik vind dat ook wel weer wat meer aandacht mogen besteden aan de Bolans..quote:Op maandag 22 februari 2010 21:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lol, McClusky met dr echte memmen en Bree met die lapdance. Ik vond t echt een leuke aflevering!
Geweldig idd!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:04 schreef Tokay het volgende:
De scène waarin Bree een poging doet om Orson te verleiden vond ik bijna te gênant om naar te kijken; heel mooi en kwetsbaar geacteerd door Marcia Cross.
(Gelukkig reed Orson daarna met zijn rolstoel over haar voet, dat brak de spanning.)
Ik heb geen preview gezien!quote:Op zondag 28 februari 2010 19:40 schreef PirE het volgende:
Net pas de laatste aflevering gezien, maar er zat gelijk een preview achter voor volgende week. Dat wordt nog wat met Robin & Katherine![]()
![]()
Die preview zag ik ook, maar dat zat er wel aan te komen toch? Vanavond kijken in ieder geval.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:40 schreef PirE het volgende:
Net pas de laatste aflevering gezien, maar er zat gelijk een preview achter voor volgende week. Dat wordt nog wat met Robin & Katherine![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op maandag 1 maart 2010 12:19 schreef Viking84 het volgende:Geweldig iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Deed me sterk aan Calimero denken. Al met al toffe episode!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Agreed. Anders zou hij nooit zoveel airtime krijgen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Leuke aflevering. Ben er trouwens van overtuigd dat Eddie de beroepswurger is. Geen reden voor, maar gewoon, dat gevoel heb ik.
En Katherine is geen lesbo, gewoon een hetero die het gehad heeft met mannen.
Die verkeerde naam op de taart was trouwens enorm grappig.
Nou nee, dat broeide al eerder hè. Eerst die kus na die vervelende mannen, vervolgens Robins mededeling dat ze op vrouwen viel en dat Katherine misschien ook chicks zou moeten daten. Ze heeft er gewoon nooit over nagedacht dat dat een optie was. Dus ik vind het wel meevallen qua raarheidquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Rare wending, met Kat en Robin. Eén geile droom en ze denkt meteen dat ze verliefd is.
Kat is dan ook niet 100% normaalquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Rare wending, met Kat en Robin. Eén geile droom en ze denkt meteen dat ze verliefd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |