abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 april 2010 @ 16:41:34 #251
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_80564478
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 18:27 schreef Aventura het volgende:

[..]

Theorie: Sam haat alle rooien, want zijn pa was verliefd geworden op een roodharige, waardoor hij alleen met zijn ma achterbleef.
Het vermiste meisje aan het begin van de ep heeft rood haar
pi_80564558
Ik denk dat we na de afgelopen aflevering toch wel van Eddie uit kunnen gaan.. al vind ik dat ze dan wel weer een kans hebben laten liggen om Sam niet nóg net wat verdachter te maken.
  woensdag 21 april 2010 @ 20:40:30 #253
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_80573385
jammer dat gaby haar eitjes niet heeft afgestaan. Ik verheugde me al op een seizoen dat ze haar kind ging terug eisen omdat deze wél goed gelukt was
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_80579198
Wat een stomme dader . Dan had ik liever MJ of die ouwe rukker van Mrs. McCloskey gezien als dader ofzo.
pi_80670974
Ik heb de laatste net pas gezien, best wel een beetje spannend!!!
Denk eigenlijk ook dat Eddie het is, misschien had hij Julie en dat meisje van de koffieshop ook geprobeerd te versieren, en hadden ze hem afgewezen? Of in het geval van het koffieshop meisje, ze flirtte met iemand anders terwijl hij haar zat te bespieden.. Ieww.. wat een creep! Hij lijkt me op zich wel zo'n typetje dat heel graag een vriendinnetje wil.. dus maybeee..
En! Ik wil niet dat Bob en Lee uit elkaar gaan! Ze zijn zo leuk samen!
pi_80671080
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:41 schreef wizarddragon het volgende:
Wat een stomme dader . Dan had ik liever MJ of die ouwe rukker van Mrs. McCloskey gezien als dader ofzo.
Haha, dat oude mannetje als dader, zou wel leuker zijn geweest ja .
Dat Eddie het was zag ik al van kilometers ver aankomen.. terwijl de oplossing voor zn probleem niet eens zo lastig is. Met een kapperbezoekje is hij vast al een stuk aantrekkelijker. De Scavo twins zijn imo een stuk lelijker..
pi_80672371
Over de seriemoordenaar:
(lezen op eigen risico)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_80692078
Ik vind Orson ook steeds leuker worden! Terwijl ik hem hiervoor echt niks vond.
  maandag 26 april 2010 @ 14:24:22 #259
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_80727463
Wat een aflevering zeg, poeh hee .
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_80727493
quote:
Op maandag 26 april 2010 14:24 schreef Blistering het volgende:
Wat een aflevering zeg, poeh hee .
als in 'waardeloze aflevering' of 'dramatische aflevering'?
  maandag 26 april 2010 @ 14:25:32 #261
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_80727505
quote:
Op maandag 26 april 2010 14:25 schreef Maartel het volgende:

[..]

als in 'waardeloze aflevering' of 'dramatische aflevering'?
Dramatisch, zeer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_80727524
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 18:19 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Over de seriemoordenaar:
(lezen op eigen risico)
SPOILER
Hoeft niet in een spoiler want het was al bekend in de vorige aflevering .
pi_80728774
Ik mis alleen ff waarom Eddie niet nog een poging zou hebben gedaan om Susan te pakken
pi_80737212
Aww.. krijg gewoon een beetje medelijden met hem
Hij kan er ook niet echt iets aan doen denk ik dan.. Met zo'n moeder!
Ik vind het nooit leuk als ze de moordenaar zo laten zien, ik wil geen sympathie voelen voor iemand die zulke gruwelijke dingen doet!
Hoop maar dat 'ie Lynette en d'r familie niks aandoet
pi_80737281
quote:
Op maandag 26 april 2010 15:05 schreef Maartel het volgende:
Ik mis alleen ff waarom Eddie niet nog een poging zou hebben gedaan om Susan te pakken
Ik denk, dat hij toen in het ziekenhuis een beetje tot inkeer is gekomen wat betreft Susan. Of misschien al eerder, toen hij zag dat Julie het was.. Ik vond het echt zooo erg toen ik eenmaal doorhad waar dat stukje over Susan en Eddie heen ging, dat het Julie niet had moeten zijn maar Susan... Had ik nooooit verwacht!
  maandag 26 april 2010 @ 19:13:46 #266
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_80737285
quote:
Op maandag 26 april 2010 19:12 schreef Yachiru het volgende:
Aww.. krijg gewoon een beetje medelijden met hem
Hij kan er ook niet echt iets aan doen denk ik dan.. Met zo'n moeder!
Ik vind het nooit leuk als ze de moordenaar zo laten zien, ik wil geen sympathie voelen voor iemand die zulke gruwelijke dingen doet!
Hoop maar dat 'ie Lynette en d'r familie niks aandoet
Ik kreeg al flashbacks naar Onderweg Naar Morgen van een paar jaar geleden dat een zwangere Claire in d'r buik gestoken werd en overleed (en het kindje dus ook). Ik zie Lynette al liggen

* Blistering kan zich nogal goed inleven
pi_80737436
quote:
Op maandag 26 april 2010 19:13 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ik kreeg al flashbacks naar Onderweg Naar Morgen van een paar jaar geleden dat een zwangere Claire in d'r buik gestoken werd en overleed (en het kindje dus ook). Ik zie Lynette al liggen

* Blistering kan zich nogal goed inleven
Nou pfft, als dat gebeurd Dan kijk ik het noooooooooit meer! Één kindje verliezen is 'genoeg'.
En Lynette is een beetje mijn favo Dus daar blijft die engerd maar mooi vanaf!
pi_80737502
Met een beetje geluk maken Eddie, Patrick en Sam elkaar gewoon af
Al wil ik na deze aflevering eigenlijk ook helemaal geen tragisch einde voor Eddie
pi_80739183
Anders kunnen ze 'm bij Dave in een cel plaatsen.
  maandag 26 april 2010 @ 20:26:27 #270
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80740361
Treurige aflevering idd .
Niet meer actief op Fok!
pi_80741769
Dat einde .

En Lynette is echt zo lief. Echt ongelofelijk . Ik zou nooit zo'n kind in huis halen, eerder gewoon de politie/kinderbescherming oid bellen.
  dinsdag 27 april 2010 @ 08:01:51 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80754519
Maar wel weer sneaky van de makers hoor: iedereen hard nadenken over de hints, blijken de fragmenten waar het om gaat helemaal nog niet uitgezonden te zijn, zodat we het op basis van die hints niet kónden weten .
Niet meer actief op Fok!
pi_80756107
Ik vond Mary Alice wel een beetje hypocriet. Beetje een andere moeder vertellen dat haar kind voor alles komt. Zelf heeft ze haar kind EN haar man alleen achtergelaten.

Gelukkig dat Lynette niet naar binnen ging, anders zou ze ter plekke ook vermoord zijn waarschijnlijk.
pi_80756282
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:28 schreef emss het volgende:
Ik vond Mary Alice wel een beetje hypocriet. Beetje een andere moeder vertellen dat haar kind voor alles komt. Zelf heeft ze haar kind EN haar man alleen achtergelaten.

Gelukkig dat Lynette niet naar binnen ging, anders zou ze ter plekke ook vermoord zijn waarschijnlijk.
Dat laatste weet ik zo net nog niet.. Uiteindelijk vermoordde Eddie zijn moeder ook niet gelijk omdat ze te veel wist, maar omdat ze hem wéér afwees.
pi_80756727
Toen Eddie zo half in tranen brak en zei "I just want someone to love me" kreeg ik kippevel, goed geacteerd van die jongen
I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')