Het vermiste meisje aan het begin van de ep heeft rood haarquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
Theorie: Sam haat alle rooien, want zijn pa was verliefd geworden op een roodharige, waardoor hij alleen met zijn ma achterbleef.
Haha, dat oude mannetje als dader, zou wel leuker zijn geweest jaquote:Op woensdag 21 april 2010 22:41 schreef wizarddragon het volgende:
Wat een stomme dader. Dan had ik liever MJ of die ouwe rukker van Mrs. McCloskey gezien als dader ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dramatisch, zeer.quote:Op maandag 26 april 2010 14:25 schreef Maartel het volgende:
[..]
als in 'waardeloze aflevering' of 'dramatische aflevering'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:19 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Over de seriemoordenaar:
(lezen op eigen risico)Hoeft niet in een spoiler want het was al bekend in de vorige afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik denk, dat hij toen in het ziekenhuis een beetje tot inkeer is gekomen wat betreft Susan. Of misschien al eerder, toen hij zag dat Julie het was.. Ik vond het echt zooo erg toen ik eenmaal doorhad waar dat stukje over Susan en Eddie heen ging, dat het Julie niet had moeten zijn maar Susan... Had ik nooooit verwacht!quote:Op maandag 26 april 2010 15:05 schreef Maartel het volgende:
Ik mis alleen ff waarom Eddie niet nog een poging zou hebben gedaan om Susan te pakken
Ik kreeg al flashbacks naar Onderweg Naar Morgen van een paar jaar geleden dat een zwangere Claire in d'r buik gestoken werd en overleed (en het kindje dus ook). Ik zie Lynette al liggenquote:Op maandag 26 april 2010 19:12 schreef Yachiru het volgende:
Aww.. krijg gewoon een beetje medelijden met hem![]()
Hij kan er ook niet echt iets aan doen denk ik dan.. Met zo'n moeder!![]()
Ik vind het nooit leuk als ze de moordenaar zo laten zien, ik wil geen sympathie voelen voor iemand die zulke gruwelijke dingen doet!
Hoop maar dat 'ie Lynette en d'r familie niks aandoet
Nou pfft, als dat gebeurdquote:Op maandag 26 april 2010 19:13 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik kreeg al flashbacks naar Onderweg Naar Morgen van een paar jaar geleden dat een zwangere Claire in d'r buik gestoken werd en overleed (en het kindje dus ook). Ik zie Lynette al liggen![]()
* Blistering kan zich nogal goed inleven
Dat laatste weet ik zo net nog niet.. Uiteindelijk vermoordde Eddie zijn moeder ook niet gelijk omdat ze te veel wist, maar omdat ze hem wéér afwees.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:28 schreef emss het volgende:
Ik vond Mary Alice wel een beetje hypocriet. Beetje een andere moeder vertellen dat haar kind voor alles komt. Zelf heeft ze haar kind EN haar man alleen achtergelaten.
Gelukkig dat Lynette niet naar binnen ging, anders zou ze ter plekke ook vermoord zijn waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |