Vergezocht!quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:42 schreef Maartel het volgende:
Zou die zoon van Rex misschien de wurger zijn? Iets tegen Bree, daarom tegen alle roodharige meiden op de laan, etc.. Zijn moeder overleed 6 maanden geleden, en toen begon de ellende ongeveer..
Er was deze aflevering inderdaad niets waaruit dit bleek, maar toen hij vorige week werd geintroduceerd leek hij wel een beetje 'te mooi om waar te zijn' en alsof hij iets te verbergen had.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou niet weten waarom Sam niet oprecht is?Kijken we wel allebei naar DH?
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gangstarr
quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb al een hele tijd niets meer over de wurger gehoord, dus ik denk dat we daar ook niets meer van gaan horen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shine bright like a diamond.
Jep. Ik dacht vorige week ook nog dat het een zoon van George was, maar dan zou het wel erg sterk zijn dat hij een foto van Rex zou hebben met een kind wat Bree niet herkent, dus ik denk dat hij wat dat betreft wel de waarheid sprak.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:37 schreef Tegan het volgende:
Sam heeft maar een enge George-vibe imo.
Zo gek was ik dus nog nietquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou niet weten waarom Sam niet oprecht is?Kijken we wel allebei naar DH?
.
19 april pas weer volgens MyEpisodes.comquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:36 schreef LeNick het volgende:
Wat een aflevering idd. Echt weer héél goed! Is er volgende week eigenlijk weer gewoon 1?
Ik ga mee. Het is wel heel toevallig dat z'n moeder 6 maanden geleden overleed, en het is ook ong. 6 maanden geleden dat Julie werd gewurgd. Misschien is ook wel helemaal geen zoon van Rex, maar is ie frauder.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:36 schreef Maartel het volgende:
[..]
Zo gek was ik dus nog niet![]()
Ik blijf erbij dat Sam de wurger is
Uiterlijk vind ik hem nog steeds meer op George lijken. Maar 't is dan wel héél knap dat hij een foto heeft van Rex die Bree nog nooit gezien heeft.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:21 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Ik ga mee. Het is wel heel toevallig dat z'n moeder 6 maanden geleden overleed, en het is ook ong. 6 maanden geleden dat Julie werd gewurgd. Misschien is ook wel helemaal geen zoon van Rex, maar is ie frauder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |