Het lijkt me sterk dat Bree een zoon heeft rondlopen zonder dat ze er van af weet (dat overkomt vrouwen niet zo snel).. Ik teken voor zoon van Georgequote:Op woensdag 3 maart 2010 22:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die nieuwe jongen is een creep! Zou het misschien een stiekeme verloren zoon van Bree zijn? Hij dronk zo sneaky uit die ene mok.
Hij deed me denken aan een personage uit een jaren '50/'60 film
quote:
Die creepy apotheker waar Bree mee uit ging om wraak te nemen op Rexquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was zo voorspelbaar!quote:Op maandag 15 maart 2010 23:27 schreef Tegan het volgende:
Die snor.
En wel lullig van Robin om ineens ook bij de deur te komen staan enzo...
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:38 schreef LeNick het volgende:
Aflevering met veel informatie weer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |