Ja, dat denk ik ook. Als Lynette er al achter zou zijn gekomen dat hij het was, dan had zij hem anders benaderd, al was het alleen maar om (zichzelf en) haar ongeboren kindje te beschermen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:34 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik zo net nog niet.. Uiteindelijk vermoordde Eddie zijn moeder ook niet gelijk omdat ze te veel wist, maar omdat ze hem wéér afwees.
iddquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:31 schreef emss het volgende:
Ik vond Eddie wel zielig.. .en een goede acteur!
SPOILERVoor alsnog heeft Lynette Eddie nog aan haar kant, geloof ik..
Gelukkig toch nog iemand die het met me eens is.quote:Op zondag 25 april 2010 13:08 schreef Michellee het volgende:
Ik vind Orson ook steeds leuker worden! Terwijl ik hem hiervoor echt niks vond.
Nay, ik weet wel dat het niet gaan gebeuren, maar tochquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:48 schreef Maartel het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je? 1 weekje therapie à la Katherine en dan is alles vergeven?
Fok bugquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:45 schreef Maartel het volgende:
Waarom staat mijn signature in mijn spoilerbox
Dat was inderdaad grappig jaquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Toffe afleveringen! Die gast die Eddie speelt is idd erg goed. Vind die verhaallijn erg interessant en ben blij dat ze m niet in een aflevering hebben weggewerkt, maar dat dit waarschijnlijk verder gaat tot de season finale. Spannund. Sam kan me niet boeien, Patrick een beetje maar. Gelukkig maakt de Eddie verhaallijn alles goed
. Hi-la-rische scene trouwens, toen Eddie tot tien bleef tellen en gek werd en Lynette Tom op zn bek pakte.
!!
Dat is waarschijnlijkste nog wel het engste inderdaad, het kunnen inleven. Alhoewel ik het zelf ook heb hoor.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind hem niet zo eng, maar hij heeft natuurlijk ook wel een ontzettend heftige achtergrond. Ze hebben het wel zo kunnen brengen dat ik me wel kan inleven in zijn motieven om die vrouwen om te brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |